اخبار داغ

رئیس کل دادگستری استان کرمان:

انقلاب شگفتی ساز اسلامی ایران برگرفته از فرهنگ شیعی بود

انقلاب شگفتی ساز اسلامی ایران برگرفته از فرهنگ  شیعی بود
رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: انقلاب اسلامی واکنشی به تلاش‌های غرب‌گرایانه و سکولاریزاسیون شاه مورد حمایت غرب و واکنشی به بی عدالتی اجتماعی،وابستگی سیاست داخلی و خارجی و ناتوانی‌های این حکومت بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ یدالله موحد صبح امروز در حاشیه نشست شورای معاونین دادگستری کرمان بیان کرد:  در قرن 20 که شاهد کشاکش اندیشه ها و ایدئولوژهای گوناگون و غالبا اومانیستی در عرصه جهان بودیم در غرب آسیا که مهد زایش ادیان است انقلابی اسلامی در کشوری که نظام سیاسی اش به سمت غرب و سکولاریسم پیش می رفت و درصدد سکولاریزه کردن فرهنگ جامعه بود، رخ داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی اظهار داشت: این انقلاب شگفتی ساز که برگرفته از فرهنگ اسلامی و ایرانی بود رخدادی بزرگ و تاثیر گذار در تحولات منطقه ای و در وهله دوم در معادلات بین المللی بود.

,

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان تصریح کرد: در قرن 21و دهه چهارم انقلاب که نسل جدید با هجمه‌های شدید فرهنگی ایدئولوژیک مواجه هستیم لزوم تبیین علل انقلاب، یعنی این که چرا محمدرضا شاه پهلوی سقوط کرد و چرا با جمهوری اسلامی جایگزین شد الزامی است.

,

موحد تاکید کرد: باید تبیین شود که ایرانیان شاه را مدیون به یک قدرت غیر مسلمان غربی (ایالات متحده آمریکا) می‌پنداشتندکه فرهنگ غرب آرام آرام به دنبال آلوده کردن فرهنگ ایرانی بود .

,

رییس شورای قضائی استان کرمان گفت: حکومتی سرکوبگر، بی رحم، فاسد و اهل بریز و بپاش دیده می‌شد که مردم ایران از تمامی اقشار با اتحاد و یکپارچکی آن را سرنگون و جایگزینی اسلامی، بر اساس فرهنگی اسلامی و شیعی و فارغ از سلطه کشورهای شرق و غرب به رهبری مردی از تبار نیکان به پیروزی رسید.

,

وی خاطر نشان ساخت: در این سی و نه سال گذشته جمهوری اسلامی ایران در مسیر توسعه پیشرفت گام نهاده و با تمام کارشکنی ها و موانع با همت مردم شریف ایران به پیشرفت های چشمگیری در علوم و فنون مختلف دست یافته و همه ی مشکلات را پشت سر گذاشته و راه اعتلای این مرز و بوم با حفظ شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی را می پیماییم و به ان ادامه می دهیم.

,

در پایان این مقام قضائی ضمن پاسداشت یوم الله دوازدهم بهمن 'سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) بنیان گذار جمهوری اسلامی به ایران سربلند و عزیز' و با گرامیداشت یاد و خاطرۀ شهدای پیروزی انقلاب اسلامی استان که نشان از ایثار این مردم نجیب در راه نیل به آرمان های انقلاب اسلامی است، و تبریک و تهنیت آغاز دهه مبارک فجر در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بدینوسیله از همۀ دوستداران، عاشقان و رهروان آن امام همام دعوت می‍نماییم تا با حضور حماسی، گسترده و معنوی خود در آغــازیـن روز دهــه مـبارک فـجـر، پنجشنبه 12 بـهـمن‌مـاه، در مراسم ویژه گرامیداشت سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن عزیز اسلامی، یاد آن عزیز سفر کرده و شهدای انقلاب اسلامی را پاس داشته و با حفظ هوشیاری و افزایش بصیرت خود بر استمرار این طریق جاوید تحت زعامت و رهبــری ولی امر مسلمین جـهان، حضـرت آیت الله العظمی خامـنـه‌ای (مدظله العالی) تاکید نموده و با ابراز عشق و علاقه خود به ارزش های انقلاب و شهیدان و آرمان های والای امام، تجدید میثاق و پیمانی دوباره با امام عظیم الشان و رهبر انقلاب ببندند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه