اخبار داغ

آیت الله صدیقی:

برخی صاحب منصبان به عنوان نفوذی دشمن در حال مسموم کردن فضای جامعه هستند

برخی صاحب منصبان به عنوان نفوذی دشمن در حال مسموم کردن فضای جامعه هستند
امام جمعه موقت تهران گفت: امروز برخی از کسانی که در این کشور صاحب مقام و درجه شدند به عنوان نفوذی دشمن در حال مسموم کردن فضای عمومی جامعه هستند؛ اما موفقیتی حاصل نخواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت، آیت الله کاظم صدیقی صبح امروز در آغاز ویژه برنامه های دهه فجر در مسجد جامع تربت حیدریه، اظهار کرد: علی‌رغم برخی سخنان بیهوده در داخل و خارج از کشور، امروز انقلاب اسلامی در کشورهای لبنان، سوریه، عراق، یمن، افغانستان و پاکستان و نیجریه و دیگر کشورهای اسلامی جوانه زده و گروههای مقاومت مردمی در حال مبارزه با نظام سلطه هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

 

,

وی افزود: امروز علی رغم امکانات تسلیحاتی و اطلاعاتی جبهه استکبار، انقلاب اسلامی با تمامیت اسلام در مقابله با کفر جهانی با خون شهدا و رهبری ولایت فقیه تجلی پیدا کرده و در حال گسترش به همه کشورهای دنیاست.

,

 

,

آیت الله صدیقی تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی سه استان را در کشور از دست دادیم و 10 سال نظام نوپای ایران  اسلامی درگیر فتنه های قومی و مذهبی و جنگ تحمیلی شد و هیچ کشوری حاضر نبود که به ما تجهیزات نظامی بدهد؛ اما با تکیه بر قدرت الهی و حضور رزمندگان اسلام و رهبری داهیانه امام راحل، کشور از این امتحان بزرگ الهی سربلند بیرون آمد.

,

 

,

وی بیان کرد: امروز شبکه دفاعی انقلاب اسلامی از مرزهای جغرافیایی عبور کرده و در کشورهای منطقه حشدالشعبی، حیدریون، نجبا، حزب الله، انصارالله و زینبیون و فاطمیون با پرچم ولایت فقیه راه را برای ولایت امام زمان(عج) هموار کرده است.

,

 

,

امام جمعه موقت تهران به تعاریفی از سیاست پرداخت و افزود: سیاست یعنی اهتمام به امور مختلف کشور و رسیدگی به دغدغه ها و مطالبات مردم، مقابله با فسادها، رانت خواری ها و فتنه ها، مقابله با نفوذ و نفاق، اینگونه سیاستمداری کشور را به اهداف متعالی نزدیک می کند.

,

 

,

آیت الله صدیقی اضافه کرد: سیاست انفعال و توافق ذلت بار نیست، بلکه هجوم فکری و فرهنگی و نفوذ اقتصادی است، چراکه شهدای مدافع حرم و مستشاران نظامی ما در ادامه تقویت زنجیره مقاومت، سوریه و عراق را از چنگال فتنه داعش و استکبار رهایی بخشیدند؛ اما بازار اقتصادی این کشورها که مرهون نظام اسلامی هستند در اختیار دیگر کشورهاست.

,

 

,

خوی استکباری سکولار درصدد القای نارکارآمدی نظام اسلامی است

, خوی استکباری سکولار درصدد القای نارکارآمدی نظام اسلامی است,

 

,

امام جمعه موقت تهران گفت: چنانچه امروز می بینیم بعد گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی سکولارها به دنبال القای ناامیدی و ناکارآمد جلوه دادن نظام هستند، این بیانگر خوی استکباری و نفسانی آنهاست که پیشرفت و موفقیت نظام اسلامی را تحمل نمی کنند.

,

 

,

وی بیان داشت: امروز برخی از کسانی که در این کشور صاحب مقام و درجه شدند به عنوان نفوذی دشمن در حال مسموم کردن فضای عمومی جامعه هستند؛ اما موفقیتی حاصل نخواهند کرد و انقلاب اسلامی همچنان به اهداف خود بیش از گذشته نزدکتر خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه