اخبار داغ

همزمان با دهه مبارک فجر؛

مسیرهای 3 گانه راهپیمایی 22 بهمن در کرج اعلام شد

مسیرهای 3 گانه راهپیمایی 22 بهمن در کرج اعلام شد
طنین انداز شدن گلبانگ الله اکبر در شب ۲۲ بهمن، نشست های سیاسی و علمی، غبارروبی مزار شهدا، برپایی نمایشگاه عکس و کتاب، نورافشانی و ... از جمله برنامه های دهه فجر در البرز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک جانشین فرمانده انتظامی استان‌البرز صبح امروز پنج شنبه در کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر که در ستاد فرماندهی واقع در میدان استاندارد برگزار شد با اشاره به اجرای برنامه رژه موتورسواران در خیابان بهشتی کرج گفت: در راستای تامین امنیت موتورسواران به واسطه لغزندگی خیابان ها این مسیر نمک پاشی خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

سرهنگ محمد کریم بیات به پوشش امنیتی برنامه های دهه فجر توسط نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: دستگاه ها و ادارات باید در راستای نهادینه کردن فرهنگ انقلاب گام برداشته و همزمان بودن برنامه های دهه مبارک فجر و ایام فاطمیه متناسب با زمان برگزار می شود و هیچکدام دیگری را تحت شعاع قرار نمی دهد.

,

همچنین رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز به نواختن زنگ انقلاب در روز 14 بهمن در مدارس البرز اشاره کرد و گفت: طنین انداز شدن گلبانگ الله اکبر در شب ۲۲ بهمن، نشست های سیاسی و علمی، غبارروبی مزار شهدا، برپایی نمایشگاه عکس و کتاب، نورافشانی و ... از جمله برنامه های دهه فجر است.

,

حجت الاسلام محمد حسین روحی یزدی با اشاره به اجرای مسابقه سی و نهمین روایت در دهه مبارک فجر در راستای آشنایی جوانان و نوجوانان با وقایع انقلاب افزود: شهر کرج سه مسیر را برای برپایی راهپیمایی 22 بهمن در نظر خواهد داشت.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز در خاتمه مسیرها را به شرح میدان شهدا، میدان سپاه -میدان جمهوری، میانجاده - سه راه رجایی شهر - میدان سپاه - میدان جمهوری و فلکه اول رجایی شهر -بلوار ماهان - میدان جمهوری اعلام کرد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه