اخبار داغ

همزمان با نخستین روز دهه فجر؛

دفتر مرکزی موسسه ساماندهی مسافرکاشانه های ماسال، رضواشهر و تالش افتتاح شد + تصاویر

دفتر مرکزی موسسه ساماندهی مسافرکاشانه های ماسال، رضواشهر و تالش افتتاح شد + تصاویر
دفتر مرکزی شرکت نقش نگین کادوس متصدی ساماندهی مسافر کاشانه های شهرستان های ماسال، رضوانشهر و تالش صبح امروز در ماسال افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ماسال نیوز؛ صبح امروز همزمان با نخستین روز از دهه فجر، دفتر مرکزی شرکت نقش نگین کادوس در ماسال افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ماسال نیوز,

مجید کوهی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ماسال در مراسم افتتاحیه این دفتر گفت: در گذشته مسافر کاشانه دار های شهرستان ماسال جهت اخذ مجوزهای لازمه مجبور بودند به شرکتی که در خارج از شهرستان بود مراجعه کنند و در این مسیر ضمن صرف هزینه های سنگین با مشکلاتی روبرو بودند.

,

کوهی خاطر نشان کرد: این دفتر در شهرسان ماسال افتتاح می شود اما شهرستان های تالش و رضوانشهر نیز زیر نظر این شرکت فعالیت خواهند کرد.

,

وی با بیان اینکه این شرکت در مناطق گردشگری منطقه نیز دفاتری جهت راهنمایی مسافرین و گردشگران تاسیس خواهد کرد، اظهار داشت: امیدواریم در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بتوانیم گوشه ای منویات مقام معظم رهبری را عملیاتی کنیم.

,

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ماسال بیان کرد: تاکنون قریب به 100 مسافرکاشانه دارای مجوز در شهرستان وجود دارد و با راه اندازی این دفتر و تسهیل شرایط اخذ مجوز، 70 پرونده جدید در حال تشکیل است.

,

وی افزود: با راه اندازی دفتر این شرکت و همکاری اداره اماکن و ستاد احیای امر به معروف قول می دهیم نظارت دقیق‌تری بر گردشگری شهرستان داشته باشیم.

,

 

,

بهرام احمدی مدیر شرکت نقش نگین کادوس نیز در این مراسم گفت: از پیگیری های نماینده محترم تالش، رضوانشهر و ماسال که تلاش هایی زیادی داشتند تا این کار در شهرستان اجرایی شود تشکر میکنم.

,

وی افزود: در آینده نزدیک در مسیرهای گردشگری کیوسک های تاسیس خواهیم کرد تا مساران مقصدهای دیدنی را بشناسند.

,

احمدی گفت: قرارداد با مسافرکاشانه ها امکان تامین بیشتر امنیت برای مسافران را ممکن خواهد کرد.

,

انتهای پیام /

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه