اخبار داغ

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان:

اهدا سبد حمایت غذایی به 119هزار و 713 خانوار گلستانی

اهدا سبد حمایت غذایی به 119هزار و 713 خانوار گلستانی
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان با بیان این مطلب که سبد حمایت غذایی در دو نوبت توزیع شده است، گفت: در سال جاری سبد حمایت غذایی در دو نوبت به 119 هزار و 713 خانوار گلستانی تعلق گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "سعید مازندرانی" مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: در ده ماهه سال 96 تعداد 25 دوره آموزش پیشگیری از آسیب های اجتماعی برای 660 نفر با موضوعات پیشگیری از اعتیاد، مهارت زندگی، سلامت روان، پیشگیری از ایدز، فرزند پروری و پیشگیری از مصرف الکل در استان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین, کاسب امین,

وی افزود: در طرح تقسیم کار ملی نیز کارگاه آموزشی با عنوان حمایت وصیانت از کودکان در حوزه فضای مجازی ویژه مشاورین  اولیای مدارس استان برگزار شد.

,

"مازندرانی" با اشاره به اجرای طرح حمایت غذایی تصریح کرد: امسال سبد حمایت غذایی در دو نوبت به 119هزار و 713 خانوار تعلق گرفت که تعداد افراد بهره مند شده در این طرح 348 هزار و 263 نفر می باشد.

,

وی به اجرای طرح بیمه کارگران ساختمانی در سال 96 اشاره و خاطرنشان کرد: پس از ثبت نام از متقاضیان بهره مند از بیمه کارگران ساختمانی و بررسی صلاحیت آنان، اعتراض 200 متقاضی خدمات بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی ثبت شده و در سامانه بررسی شد.

,

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان از طرح جلوگیری از نسلی شدن فقر به عنوان یکی از پروژه های اقتصاد مقاومتی اشاره و خاطر نشان کرد: با همکاری اداره کل بهزیستی، 334 کودک بازمانده از تحصیل دوره ابتدایی در استان شناسایی شدند وبه چرخه آموزش بازگشتند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه