اخبار داغ

حجت الاسلام طائب:

برخی جریانات در فتنه اخیر برای استکبار پادویی کردند

برخی جریانات در فتنه اخیر برای استکبار پادویی کردند
فرمانده قرارگاه عمار گفت: اصل جریانات اخیر از بیرون کشور و توسط آمریکا، آل سعود و اسرائیل هدایت شد و متاسفانه برخی جریانات از درون کشور و برای فتنه اخیر برای آن پادویی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مشهدپیام، حجت الاسلام مهدی طائب شب گذشته در محفل بسیجیان مسجد الاقصی، اظهار کرد: همه می‌دانند که همه روز و شب ها متعلق به خداست پس چرا برخی روزها به «ایام الله» معروف شده است؟؛ طبق آیات قرآن «ایام الله» روزهایی است که در آن حتما قدرت خدا رخنمون دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهدپیام,

 

,

فرمانده قرارگاه عمار افزود: اگر انسان به این نتیجه برسد که خدا رب و قدرت کامل است و نه اینکه خدایی است که قدرت ندارد و دست او بسته است، بلکه خدایی است که نه خواب دارد و نه از هوش می رود.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: پس وقتی انسان به این نتیجه رسید که مورد توجه این خداوند است، خدایی که اصلا از انسان غفلت نمی کند پس «یوم الله» روزی است که اگر خدا نبود آن موضوع و آن اتفاق بزرگ نمی افتاد.

,

 

,

حجت الاسلام طائب با بیان قسمتی از داستان قرآنی حضرت موسی(ع)، خاطرنشان کرد: شاید از بین جامعه صداهایی مبنی بر انتقاد بر نظام مطرح باشد ولی مردم همیشه در همه فراز و نشیب‌های انقلاب اثبات کردند که پای کار نظام اسلامی هستند.

,

 

,

فرمانده قرارگاه عمار بیان کرد: چنانچه کسی به ایام الله دهه فجر به درستی نگاه کند می بیند که این کار فقط از عهده خدا بر می آید و نه از دست بشر.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: امام سه هدف را دنبال می کردند اول اینکه شاه را بیرون و بساط او را جمع کنند و در ایران جمهوری اسلامی راه بیفتد و سوم اینکه این پرچم به دست آقا امام زمان برسد که این جمله خود امام به مهدی عراقی است.

,

 

,

فرمانده قرارگاه عمار تصریح کرد: دشمن این موضوع را از همان روز اول فهمید و برای همین بنا به اتفاقات مهم این کشور را تحت تأثیر قرار می دهد تا برنامه سوم یعنی رساندن پرچم به دست امام زمان (عج) به انجام نرسد.

,

 

,

طائب یادآور شد: خرمشهر را امام راحل فرمودند که خدا آزاد کرد؛ امام می دیدند که دست ما خالی است و باید گفت که دست خدا در آن جریان مشهود بود.

,

 

,

وی ضمن اشاره به داستان قرآنی حضرت ابراهیم(ع) تأکید کرد: مگر می‌شود خدایی که ایران را از آن شرایط سخت پهلوی نجات داد مطمئنا در این شرایط نیز حتما ایران را عبور می دهد.

,

 

,

فرمانده قرارگاه عمار ابراز کرد: مردم ایران هرچند برخی اوقات انتقاد می کنند ولی در دل همیشه و در همه شرایط پای انقلاب ایستاده اند و اگر این اتفاق نمی افتاد که شهید حججی ها به وجود نمی آمد.

,

 

,

حجت الاسلام طائب با بیان اینکه اصل جریانات اخیر از بیرون کشور و توسط آمریکا، آل سعود و اسرائیل هدایت شد و متاسفانه برخی از درون کشور برای آن پادویی کردند، عنوان کرد: بدانید سختی های این روزها همه آزمایش برای مردم و مسئولان است و باید در این شرایط همه خود را بسازند تا به پیروزی نهایی دست یابیم.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: در خصوص کشتی سانچی نمی شود چیزی گفت و تا وقتی که جعبه سیاه باز نشود نمی توان اظهار نظر کرد؛ چراکه در زمان حادثه ارتباط با کشتی برقرار نبوده است.

,

 

,

فرمانده قرارگاه عمار اظهار کرد: حضرت موسی(ع) وقتی سامری فتنه کرد او را نکشت، بلکه برای او مجازاتی را تعیین کرد که الان برای سران فتنه اجرایی شده است و آن هم این است که کسی با آن ها نباید ارتباط بگیرد.

,

 

,

حجت الاسلام طائب در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: ذات بانک ربا است و نمی توانیم آن را جمع کنیم و تا پول وجود دارد نمی توان بانک نداشت.

,

 

,

وی ضمن اشاره به اینکه کسانی که نجومی بگیر هستند قبول ندارند، بلکه این ارقام را حق خود می دانند، یادآور شد: مردم باید به هدف غایی فکر کنند کما اینکه تاکنون پای کار نظام بوده اند و مردم در فتنه ۸۸ و فتنه های قبل و بعد آن این موضوع را اثبات کرده اند.

,

 

,

فرمانده قرارگاه عمار در پایان یادآور شد: این بد حجابی ها زمانی جمع می شود که ماهواره جمع شود و ماهواره زمانی جمع می شود که اسرائیل جمع شود و این فتنه ها جامعه را بیدار می کنند و حدس من این است فتح قدس و مکه با هم اتفاق می افتد.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه