اخبار داغ

مدیر آموزش وپرورش پلدختر:

انقلاب اسلامی ایران کلیه معادلات دشمنان نظام را برهم زد

انقلاب اسلامی ایران کلیه معادلات دشمنان نظام را برهم زد
مدیر آموزش وپرورش پلدختر گفت:انقلاب اسلامی ایران به عنوان الگو برای حمایت از مظلومان ومستضعفین در دنیا نمود پیدا کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  بیان روز،رضا شاهمرادی مدیر آموزش وپرورش پلدختر در مراسم به صدا درآوردن نمادین زنگ انقلاب در دبیرستان دانش این شهر با تبریک ایام دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ باعث تحول شگرفی در  جهان بشریت شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , بیان روز, ،رضا شاهمرادی مدیر آموزش وپرورش پلدختر در مراسم به صدا درآوردن نمادین زنگ انقلاب در دبیرستان دانش این شهر با تبریک ایام دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ باعث تحول شگرفی در  جهان بشریت شد.,

وی بیان کرد:این انقلاب ، تمام متفکران و جامعه شناسان به حیرت واداشت به طوری که برخی تحلیل گران بر روی کاغذ از شکست انقلاب حرف هایی می زدند.

,

شاهمرادی تاکید کرد:رهبری حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام راحل،درایت وهوشیاری ملت ایران اسلامی باعث شد تا رژیم پوشالی شاهنشاهی متحمل شکست شود.

,

زنگ انقلاب پلدختر

, زنگ انقلاب پلدختر,

مدیر آموزش وپرورش پلدختر با بیان اینکه انقلاب اسلامی با این همه مرارت ومشقت به پیروزی رسید افزود: ملتی با دست خالی در مقابل دندان مسلح شاه ایستاد و بالاخره با توکل بر خدا و تبعیت از ولایت فقیه پیروز شد.

,

این مسئول عنوان کرد:انقلاب اسلامی ایران پدیده ای سیاسی ،اجتماعی که تمام معادلات را برهم زد.

,

وی ادامه داد:انقلاب اسلامی نقطه عطف  و کانون مورد توجه دنیا  قرار گرفت به طوری که مسلمانان آزادی بخش با الگو گیری از انقلاب ما به دنبال مقابله با دیکتاتوری و استکبار هستند.

,

شاهمرادی یادآور شد:رسالت آموزش وپرورش در مقابله با تهاجم فرهنگی غرب و آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار وشهادت خطیر است.

,

در پایان با حضور امام جمعه،فرماندار،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و نیروی انتظامی زنگ انقلاب به صدا در آمد.

,

 انتهای پیام/

,  انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه