اخبار داغ

انباشت زباله در معابر همزمان با روزهای برفی البرز/ مسمومیت ۳۱ نفر با گاز مونوکسید کربن و فوت 3 نفر

انباشت زباله در معابر همزمان با روزهای برفی البرز/ مسمومیت ۳۱ نفر با گاز مونوکسید کربن و فوت 3 نفر
بارش دیر هنگام برف در استان البرز هرچند خوشحالی و شادمانی مردم را به دنبال داشت اما به علت داستان تکراری غافلگیری مسئولان منجر به ایجاد مشکلات زیادی برای مردم در معابر شهری و برون شهری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتر یک; آنچه طی روزهای اخیر مردم استان البرز را با چالش های فراوانی مواجه کرد بارش برف بود، رحمت الهی که علی رغم جبران بخش کمی از کمبود آب به گفته برخی مسئولین موجب غافلگیری آنها شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتر یک;,

البته برخی از دستگاه های اجرایی در راستای خدمت رسانی به مردم آستین همت بالا زدند و توانستند مشکلات شهروندان البرزی به حدقل برسانند.

,

همزمان با فعالیت ۲۴ ساعته و شبانه ‌روزی عوامل راهداری استان البرز برای پاک‌ سازی محورهای مواصلاتی استان در این چند روز بیش از هزار تن شن و نمک مصرف ‌شد.

,

 

,

برف

, برف,

ساعت اولیه بارش برف ۵۴ روستا و ۴۷ دهیاری در مسیر کرج - چالوس با توجه به وضعیت نامطلوب راه های روستایی با مشکلاتی در راستای تردد و انسداد راه ها مواجه شدند که اداره راه داری و حمل و نقل جاده ای گچسر عملیات پاکسازی و بازگشایی محورهای روستایی را نجام داد.

,

امدادرسانی به 300 خودرو گرفتار در برف در محور اشتهارد اقدام دیگری بود که توسط فرمانداری اشتهارد و عوامل اجرایی این شهرستان انجام شد.

,

همچنین آتش ‌نشانی کرج با اعزام ۱۲۰ دستگاه خودروی عملیاتی آتش ‌نشانی در قالب ۱۵۰ آتش ‌نشان بیش از ۱۶۰ خودرو را که در مسیر برفی معابر گیرکرده بودند نجات داد و ۱۹ مورد حریق به سازمان آتش ‌نشانی گزارش شد که این مهم منجر به نجات ۶۲ نفر گردید.

,

۱۸ حادثه طی روزهای برفی البرز یک مصدوم برجای گذاشت و تعداد افراد نجات‌ یافته در این عملیات ۱۴ نفر بود.

,

 

,

برف

, برف,

پذیرش ۱۳۵ کارتن ‌خواب در گرمخانه کرج طی شب ‌های اخیر، انجام ۱۵ عملیات امدادی، اسکان ۱۵۰ نفر در محورهای مواصلاتی استان،  خدمات ‌رسانی به چهار هزار و ۵۰۰ نفر در راه مانده ناشی از بارش برف، تکاندن برف درختان کرج توسط ۶۰ کارگر سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج و اسکان ۴۰ نفر در پایگاه‌ های هلال احمر از جمله اقداماتی بود که در روزهای برفی البرز شاهد انجام آن بودیم.

,

آنچه می توان به عنوان حادثه تلخ این روزها از آن نام برد مسمومیت ۳۱ نفر بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن بود که با اعلام رئیس مرکز مدیریت حوادث استان البرز متأسفانه شاهد افزایش تعداد مسمومان و فوتی ‌ها بودیم.

,

بر اساس اعلام مهرداد بابایی از ۳۱ نفر فرد مسموم شده توسط گاز  مونوکسید کربن در هفته گذشته ۱۶ نفر از خدمات درمان سرپایی توسط تکنسین‌ های اورژانس برخوردار شده و ۱۲ نفر توسط آمبولانس ‌های اعزامی به مراکز درمانی منتقل شدند که در نهایت 3 نفر فوت شدند.

,

علی رغم اقداماتی که به آن اشاره شد و اینکه برخی از دستگاه ها از عهده وظایف خود به خوبی برآمدند اما گزارش های مردمی از بخش اعظم شهر کرج نشان داد که برف نارسایی های خدماتی شهرداری را نمایان کرد به گونه ای که پس از گذشت چند روز از بارش برف همچنان تردد در برخی از معابر این شهر ممکن نیست.

,

و اما بارش دیر هنگام برف در استان البرز هرچند خوشحالی و شادمانی مردمان این دیار را به دنبال داشت اما به علت داستان تکراری غافلگیری مسئولان منجر به ایجاد مشکلات زیادی برای طیف‌ های مختلف مردم به خصوص در معابر شهری و برون شهری شد.

,

 

,

زباله

, زباله,

برخی از مناطق البرز همچنان با انباشی از زباله مواجه هستند که به علت بارش برف و عدم جمع آوری آنها توسط شهرداری، ماشین های جمع آوری زباله و پسماندهای شهری به وجود آمده و مردم را با معضلات ناشی از درگیر کرده است.

,

امیدواریم مدیران ارشد استان نارسایی و کاستی برخی از دستگاه های اجرایی و خدمات رسان را مورد برررسی قرار داده و این موارد را به مدیران متذکر شوند تا لذت و حلاوت بارش برف و باران در کام مردم اینگونه تلخ نشود. 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه