اخبار داغ

فرمانده سپاه اسدآباد در یادواره شهدای حسن‌آباد امام/

یادواره شهدا مسیر انقلاب را به ما نشان می‌دهند/باهوشیاری مقابل فتنه‌ها بایستید

یادواره شهدا مسیر انقلاب را به ما نشان می‌دهند/باهوشیاری مقابل فتنه‌ها بایستید
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با بیان اینکه 17 هزار شهید ترور تقدیم انقلاب اسلامی شده است، گفت: امروز برخی از برگزاری یادواره شهدا انتقاد می‌کنند و این در حالی است که این یادواره‌ها چراغ هدایت هستند و مسیر را به ما نشان می‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  آوای سیدجمال؛ پیش از ظهر امروز به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و در چهارمین روز از این دهه یادواره 4 شهید روستای حسن‌آباد امام در بخش مرکزی شهرستان اسدآباد با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال,

در این یادواره پس از اجرای سرود توسط دانش‌آموزان روستای حسن‌آباد امام، فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با گرامیداشت سالروز سی و نهمین پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: سه انقلاب در جهت استمرار و حفظ دین اسلام در طول تاریخ شکل گرفته که شامل انقلاب پیامبر(ص)، امام حسین(ع) و امام خمینی(ره) بوده است و البته انقلاب و جریاناتی هم از سوی ائمه اطهار و دوستداران اسلام در این زمینه شکل گرفت.

,

, ,

حسن مرادی ادامه داد: تنها انقلابی که در طول صد سال اخیر توانست در احیاء سنت پیامبر و واقعه عاشورا نقش مهمی ایفا کند و پایدار بماند، انقلاب اسلامی بود که می‌توان از ویژگی‌های آن را داشتن رهبری حکیم، حضور و پشتیبانی ملت پایدار دانست.

,

*حسن‌آباد امام چهار شهید تقدیم انقلاب کرد

, *حسن‌آباد امام چهار شهید تقدیم انقلاب کرد,

وی با اشاره به اینکه روستای حسن‌آباد امام 4 شهید تقویم انقلاب کرده است، گفت: امروز امنیت و آرامش در کشور را مدیون خون شهدایی هستیم که جانشان در راه و مسیر انقلاب فدا شد.

,

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با تأکید بر روحیه استکبارستیزی در جامعه، به وصیتنامه شهید محمدرسول رضایی اشاره کرد و گفت: امروز برخی با ایجاد اغتشاشات در جامعه و موج سواری بر مشکلات معیشتی مردم به دنبال فتنه‌انگیزی هستند که باید با هوشیاری و بیداری در مقابل آنان بایستیم.

,

, ,

*شیعه بر دو بال سرخ حسینی و سبز انتظار مهدوی اوج می‌گیرد

, *شیعه بر دو بال سرخ حسینی و سبز انتظار مهدوی اوج می‌گیرد,

وی به کرامات شهدا اشاره ای کرد و افزود: یادواره شهدای برای نسل جوان است تا بدانند امنیت امروز حاصل خون شهداست و باید قدردان آن باشند.

,

مرادی با بیان اینکه شیعه بر دو بال سرخ حسینی و سبز انتظار حضرت مهدی(عج) اوج می‌گیرد، گفت: امروز برخی یادواره شهدا را مورد هدف قرار می‌دهند و از برگزاری آن انتقاد می‌کنند، که باید در مقابل این تندگویی‌ها گفت یادواره‌ها چراغ هدایت هستند و زنده نگه داشتن یاد شهدا مسیر را به ما نشان می‌دهد.

,

*یادواره شهدا به درد زنده‌ها می‌خورد

, *یادواره شهدا به درد زنده‌ها می‌خورد,

فرماندار شهرستان اسدآباد هم برگزاری یادواره شهدا را یک اصل مهم خواند و گفت: شهدا در عالم برتر زنده اند و کشور و مکتبی که روحیه ایثار و شهادت در آن نباشد، زیر دست و پای دشمنان پایمال خواهد شد و برگزاری این یادواره‌ها بیش از آنکه به درد درگذشتگان و شهدا بخورد، به درد افراد در قید حیات می‌خورد.

,

, ,

حسین افشاری با اشاره‌ای به پیروزی انقلاب و مقایسه انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب‌ها، اظهار کرد: این انقلاب به واسطه انگیزه الهی که در آن هست، با دیگر انقلاب‌ها متفاوت است و دلیل پایداری آن هم همین موضوع است.

,

وی با بیان اینکه همه انقلاب‌ها در طول تاریخ در طی دو دهه تبدیل به به آرمان‌های مادی شده است، گفت: امروز رهبر معظم انقلاب به عنوان یک مطالبه‌گر آرمان‌های اساسی انقلاب یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

,

*سرمایه‌گذاری 165 میلیارد تومانی در اسدآباد

, *سرمایه‌گذاری 165 میلیارد تومانی در اسدآباد,

فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به اقدامات دولت در این شهرستان تصریح کرد: در طی ده ماهه سال جاری 165 میلیارد تومان سرمایه گذاری در این شهرستان شده که یا دولت به صورت مستقیم و یا با بخش خصوصی بسترساز آن بوده است.

,

وی خاطرنشان کرد: دولت از نظام جدا نیست و این دولت همان نظام جمهوری اسلامی است که در زیر مجموعه‌ای این نظام سه قوای مهم فعالیت دارد.

,

*ساخت راه از جمله پروژه‌های است که گران تمام می‌شود

, *ساخت راه از جمله پروژه‌های است که گران تمام می‌شود,

افشاری بزرگترین مرکز جامع سلامت در روستای حسن آباد امام خبر داد و گفت: این مهم یکی از دستاوردهای مهم انقلاب است که امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

,

وی با بیان اینکه راه یکی از پروژه‌های مهم است که برای نظام گران تمام می‌شود، گفت: برای ساخت هر کیلومتر راه یک میلیارد تومان اعتبار هزینه می‌شود و هدف‌گذاری ما در این شهرستان اجرا و بهسازی 5 تا 10 کیلومتر راه است و باید به گونه‌ای منابع توزیع شود که عدالت در آسفالت‌ریزی همه روستا برقرار شود.

,

* امسال تاکنون 1285 نفر شغل در اسدآباد ایجاد شده

, * امسال تاکنون 1285 نفر شغل در اسدآباد ایجاد شده,

فرماندار شهرستان اسدآباد در خصوص ایجاد اشتغال در سطح شهرستان نیز گفت: امسال هزار و 285 نفر شغل ایجاد  شده که البته باید اقتصاد توسط بخش خصوصی اداره شود.

,

وی در بخش دیگرسخنانش به موضوع آب و چالش‌های آن اشاره کرد و خواستار صرفه جویی در مصرف آب شد.

,

در پایان مراسم هم یکی از مداحان اهل بیت(ع) به نوحه سرایی پرداخت.

,

لازم به ذکر است روستای حسن آباد امام این شهرستان شهیدان محبعلی نجاتی پوردهقان، دانش آموز حسن مراد مرادی، پاسدار وظیفه کرمعلی الطافی نژاد و همت علی امیدی را تقدیم انقلاب کرده است که یادو خاطرشان را گرامی می داریم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه