اخبار داغ

رئیس پلیس امنیت عمومی کشور:

پلیس با تمام توان و ظرفیت برای دفاع از ارزش های اسلامی در صحنه ظاهر می شود

پلیس با تمام توان و ظرفیت برای دفاع از ارزش های اسلامی در صحنه ظاهر می شود
رئیس پلیس امنیت عمومی کشور گفت: تلاش برای خدمت‌رسانی به شهروندان و امنیت‌بخشی جامعه نباید در هیچ شرایطی متوقف شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خوبان، سردار رضاییان ظهر امروز در همایش تخصصی روسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان گیلان که با حضور مسئولان استانی در سالن اجتماعات شهداء ناجا برگزار شد، با بیان اینکه در نگرش سیستمی، کارکرد و نتیجه از اهمیت یکسانی برخوردار هستند، گفت: تلاش برای خدمت‌رسانی به شهروندان و امنیت‌بخشی به جامعه نباید در هیچ شرایطی متوقف شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خوبان,

وی با اشاره به اینکه امروز مقام معظم رهبری، روسای قوه و همه مسئولان از عملکرد نیروی انتظامی رضایت دارند، تصریح کرد: پلیس سرباز ولایت است.
رئیس پلیس امنیت عمومی کشور با تاکید بر اینکه دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: همه تیرهای استکبار و صهیونیست برای خدشه‌دار کردن اعتبار نظام مقدس جمهوری اسلامی به سنگ خورده است.
سردار رضاییان آسیب‌های فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی را جدی توصیف کرد و افزود: باید با پالایش چنین فضاهایی، تهدیدهای آن را به فرصت تبدیل کرد.
این مقام انتظامی حفظ ارزش‌ها را یک مسئولیت اساسی برای نیروی انتظامی برشمرد و اضافه کرد: پلیس با تمام توان و با تمام ظرفیت برای دفاع از ارزش های اسلامی در صحنه ظاهر می شود.

,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه