اخبار داغ

افتتاح طرح های برق رسانی به ۵ روستای معمولان

افتتاح طرح های برق رسانی به ۵ روستای معمولان
مدیر شرکت توزیع برق پلدختر گفت:در چهارمین روز از دهه فجر،طرح های برق رسانی به پنج روستای بخش معمولان به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمد طاهر متش پور مدیر شرکت توزیع برق پلدختر در گفتگو با خبرنگار بیان روز با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار با اشاره به اینکه شرکت توزیع برق کار برق رسانی به مناطق محروم را در اولویت دارد داشت:در این ایام پر خیر وبرکت،گلزار شهدای روستاهای "چاه علیرضا"،"چم قبرستان شهسواروند"،""چم قبرستان یک ودو و "میران مرد "برق رسانی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بیان روز,

وی با قدردانی از  پیگیری‌های نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی و مهندی خودنیا مدیرعامل شرکت توزیع برق استان افزود: روستاهای "شت مله چناره""به طول یک کیلومتر   و "چشمه سرخه یک" به طول 2کیلیومتراز نعمت برق برخوردار شدند.

,

وی افزود: برای احداث شبکه فشار متوسط، ضعیف و پست‌های مربوط به این طرح اعتباری بیش از ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

,

مدیر شرکت توزیع برق پلدختر گفت: برق‌رسانی به روستاها به‌ویژه روستاهایی که آخر صف برق‌رسانی قرارگرفته‌اند، با موانع و چالش‌های ویژه‌ای مواجه می‌شوند که با پیگیری‌های انجام‌شده مشکلات سر راه برق‌دار شدن این روستاها مرتفع شد.

,

متش پور افزود: به مناسبت در چهارمین روز دهه فجر با حضور مسئولان محلی  طرح های برق رسانی به پنج روستای حدود ۱۰ خانوار در بخش معمولان به بهره برداری رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه