اخبار داغ

رئیس ستاد کنگره شهدای البرز:

کلید حل مشکلات فرهنگی دست مردم است

کلید حل مشکلات فرهنگی دست مردم است
علی محمد دانشیار گفت: ترویج فرهنگ جهاد، شهادت و ایثارگری باید در دستور کار تمام ارگان های فرهنگی کشور باشد چرا که ترویج این فرهنگ سازنده از رسالت های جامعه فرهنگی کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی محمد دانشیار رئیس ستاد کنگره شهدای البرز در گفتگو با نگارانه اظهار داشت: کشور ما در سال های اخیر به گفته مقام معظم رهبری در معرض هجوم فرهنگی، تهاجم فرهنگی، قتل عام فرهنگی قرار دارد لذا ما باید به فرهنگ و مسایل فرهنگی موجود در جامعه توجه ویژه ای داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , نگارانه , نگارانه ,

وی ادامه داد: اگر مقام معظم رهبری به مسئولان فرهنگی فرمان آتش به اختیار می دهند دلیلش این است که مسئولان فرهنگی نتوانستند وظیفه خودشان را به درستی انجام دهند .

,

دانشیار تاکید کرد: مقام معظم رهبری تاکید دارند که در جامعه هرجا مشکلی پیش می آید مردم باید وارد صحنه شوند و چیزی که واقعیت دارد اینکه مردم واقعا می‌توانند با حضور خود کلید مشکلات را به دست بگیرند، کلید حل مشکلات فرهنگی دست مردم است.

,

دانشیار وضعیت فرهنگ و هنر البرز را متوسط دانست و گفت: برای حل مشکل فرهنگی در جامعه باید از کودکان و نوجوانان فرهنگ سازی را آغاز کنیم و از ایده نوجوانان، جوانان و کودکان در حل مشکل فرهنگی موجود در جامعه استفاده کنیم در این صورت در 20 سال آینده مشکل فرهنگی نخواهیم داشت.

,

رییس ستاد کنگره استان تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس الگویی مناسب برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ازخودگذشتگی ایجاد کرد که تا همیشه ماندگار خواهد بود.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ جهاد، شهادت و ایثارگری باید در دستور کار تمام ارگان های فرهنگی کشور باشد چرا که ترویج این فرهنگ سازنده ، از رسالت های جامعه فرهنگی کشور است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه