شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
سلام کانال تلگرام
اینستاگرام
گروه: سیاسی
ساعت: 16:39 منتشر شده در مورخ: 1393/05/28 شناسه خبر: 129586
در پی ارسال جوابیه از سوی وزارت علوم
شبکه اطلاع رسانی دانا اسناد بورسیه تحصیلی فرزندان معاونان فرجی دانا را منتشر کرد
روز دوشنبه 1393/5/26 شبکه اطلاع رسانی دانا گزارش اختصاصی از اعطای بورسیه به نزدیکان مسئولان فعلی وزارت علوم با عنوان"بورسیه تحصیلی فرزندان 4 معاون فرجی دانا+اسامی و جزئیات" منتشر کرد که این رسانه در واکنش به جوابیه وزارت علوم اسناد خود را انتشار می‌دهد.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا روز دوشنبه 1393/5/26 شبکه اطلاع رسانی دانا گزارشی اختصاصی از اعطای بورسیه به نزدیکان مسئولان فعلی وزارت علوم با عنوان"بورسیه تحصیلی فرزندان 4 معاون فرجی دانا+اسامی و جزئیات" منتشر کرد.

شبکه اطلاع رسانی دانا در گزارش خود از اعطای بورسیه به زینب رضوان طلب دختر رئیس مرکز جذب هیئت علمی وزارت علوم، محمدبشیر صدیقی فرزند مجتبی صدیقی معاون وزیر علوم، سلما امی دختر مشاور ارشد وزیر علوم و خواهر وحید احمدی معاون پژوهشی خبر داد.

در پی انتشار این خبر وزارت علوم تحقیقات و فناوری در جوابیه‌ای توضیحاتی در این خصوص به شبکه اطلاع رسانی دانا ارسال کرد.

وزارت علوم در توضیحات خود مدعی شده که خانم زینب رضوان طلب دختر رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم از هیچ بورسی استفاده نکرده و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران یا هیچ دانشگاه دیگری هم نیست.

ادعای وزارت علوم در حالی است که شبکه اطلاع رسانی دانا در گزارش خود تاکید کرده بود که اسناد مربوط به استفاده نامبرده از بورسیه را در اختیار دارد.

همانطوری که پیش از این نیز ذکر شد نامبرده با امضا مستقیم عبدالحسین فریدون خطاب به رئیس دانشگاه تهران در نامه‌ شماره 19/1/115038 مورخه 1/10/1392 که قبل از پدرش سرپرستی مرکز جذب هیئت علمی را بر عهده داشته توانست به عضویت هیئت علمی دانشگاه تهران درآید که متن نامه عبدالحسین فریدون به رئیس وقت دانشگاه تهران در ذیل قابل مشاهده است.

 

همچنین وزارت علوم در جوابیه خود خبر مربوط به استفاده فرزند مجتبی صدیقی معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان از بورس تحصیلی را کذب خوانده و مدعی شده که نامبرده با هزینه شخصی در دوره دکتری در خارج از کشور در حال تحصیل است و از هیچ گونه بورس و جایابی نیز استفاده نکرده است.

ادعای وزارت علوم در این خصوص نیز در حالی مطرح می‌شود که در مورخ 23/9/1392 و طی نامه شماره 19/1/118091 محمد بشیر صدیقی از سوی وزارت علوم جهت بورسیه به مدیر کل بورس و امور دانشجویان خارج معرفی شد که تصویر نامه مذکور نیز در ادامه مطلب قابل مشاهده است.

 

وزارت علوم در سومین بند از جوابیه خود خطاب به شبکه اطلاع رسانی دانا اعلام کرده که دکتر "امی" عضو هیئت علمی دانشکده تربیت مدرس بوده و هیچ مسئولیت اجرایی در وزارت علوم ندارد.

شبکه اطلاع رسانی دانا در خبر خود به صراحت اعلام کرده بود که "سلما امی" دختر یکی از مشاوران ارشد وزارت علوم است که در در دولت گذشته فشارهای زیادی برای پذیرش بورسیه نامبرده در وزارت علوم از سوی جریانی خاص آورده می شود که در نهایت  نامبرده بورسیه پژوهشگاه زلزله شناسی می شود.

همانطوری که وزارت علوم و شبکه اطلاع رسانی دانا اعلام کرده ‌اند آقای امی هیچ مسئولیت اجرایی در وزارت علوم عهده دار نیست و تنها به عنوان یکی از مشاوران وزیر فعالیت می‌کند. برهمین اساس وزارت علوم در رابطه با دختر آقای امی و بورسیه شدن وی به نوعی فرافکنی کرده و خواسته تا افکار عمومی را از اصل ماجرا دور کند.

در بند چهارم از این جوابیه که به امضای مدیر کل روابط عمومی وزارت خانه برای شبکه اطلاع رسانی دانا ارسال شده آمده است که خبر مربوط به خواهر آقای وحید احمدی معاون محترم پژوهش و فناوری نیز ذکر این نکته ضروری است که وی علی رغم داشتن رتبه های ممتاز در هر سه مقطع لیسانس ، فوق لیسانس و دکترا در دانشگاه صنعتی شریف از هیچ بورسیه ای استفاده نکرده است.

در پایان این جوابیه، وزارت علوم مدعی شده که خبر شبکه اطلاع رسانی دانا خلاف واقع است؛ البته جای تعجب دارد که چگونه مسئولان این وزارتخانه چنین ادعایی را با وجود اسناد موجود مطرح می‌کند هرچند که افکار عمومی بهتر از هرکسی می‌تواند نسبت به صحت و سقم خبر مذکور و همچنین ادعای وزارت علوم داوری کند.

همچنین این وزارت خانه تهدید کرده که به زودی در این مورد اقدام قانونی به عمل خواهد آورد که البته شبکه اطلاع رسانی دانا با آغوش باز پذیرای این اقدام قانونی مسئولان وزارت علوم است تا انشاالله هرچه زودتر حقیقت برای همه روشن شود.

انتهای پیام/

http://dana.ir/129586
ارسال نظر
نظرات
ناشناس
1393/05/28 - 17:21
پاسخ
احسنت بر سایت دانا این هوچی گرها چه جوی راه انداخته بودند و استیضاح این وزیر را به دلیل مبارزه ایشون با رانت می خواندند ×!!!!!!!!!!! اما خدا رو شکر رانت خود اینها به همین زودی برملا شد ...این خواست خدا بود ...
rateup 147
ratedown 74
پاسخ حسین به اگه مجلس اینقدر به فکر مردمه چرا وزیر صنایه رو استیضاح نمی کنه؟ آیا کسی هست که به کار این آقا اعتراض نداشته باشه...
rateup 64
 ratedown 10
1393/05/28 - 18:10
پاسخ حسین به اگه مجلس اینقدر به فکر مردمه چرا وزیر صنایه رو استیضاح نمی کنه؟ آیا کسی هست که به کار این آقا اعتراض نداشته باشه...
rateup 31
 ratedown 7
1393/05/28 - 18:10
پاسخ سیمبیل به حسین جان صنایع البته
rateup 2
 ratedown 1
1393/05/28 - 22:08
پاسخ ناشناس به در جواب حسین آقا:اونوقت خود شما می گفتبن مجلس نمیذاره دولت کار کنه. این استیضاح سیاسی است و ... و... و...!!!
rateup 5
 ratedown 0
1393/05/29 - 08:16
حسین
1393/05/28 - 17:27
پاسخ
واقعا جای تعجب داره که چند روز پیش آقای روحانی در جلسه هیات دولت از وزیر علوم با آب و تاب تمجید میکرد.دولت تدبیر و امید؟؟؟؟؟؟؟ شاید امید دادن به هر کس که با ماست منظوره !!!!!!
rateup 90
ratedown 47
ناشناس
1393/05/28 - 17:31
پاسخ
فرجی بای بای ...بای بای رانت زودهنگام ...
rateup 80
ratedown 54
محمدی
1393/05/28 - 18:05
پاسخ
ممنون از زحمات سایت دانا، باید دار و دسته فتنه هر چه زودتر از این وزارت خانه بیرون برن، امثال آقای "ص" پس از این افتضاحات و پارتی بازی ها در جایگاهی نیستند که بخوان برای بورسیه داخل تصمیم بگیرن، ایشون امسال ظرفیت بورس داخل رو یک دهم ظرفیت درخواستی دانشگاه ها تعیین و آیین نامه 15 ساله رو یک شبه عوض کردند. (خواهشا این نظر رو چاپ کن)
rateup 37
ratedown 22
ناشناس
1393/05/28 - 18:06
پاسخ
از کجا میدونید غیر قانونی بوده؟
rateup 19
ratedown 33
پاسخ ناشناس به شما که بدون سند اتهام زدید چه ؟
rateup 26
 ratedown 14
1393/05/28 - 20:06
پاسخ ناشناس به اگر مشکلی نداشت که وزارتخانه تکذیبش نمی کرد بالام جان!!!!!
rateup 0
 ratedown 2
1393/05/29 - 08:17
ناشناس
1393/05/28 - 18:32
پاسخ
عجب بخور بخوریه
rateup 28
ratedown 7
شیخ صنعان
1393/05/28 - 18:34
پاسخ
فرجی بای بای
rateup 31
ratedown 15
ناشناس
1393/05/28 - 18:35
پاسخ
چرا رانت زمان احمدی نژاد نمی نویس مملکت فساد گرفته است بوی گندش هم هم جا پر شد
rateup 34
ratedown 44
پاسخ ناشناس به کلا از رو نمی رین شما تندروها نه ؟
rateup 30
 ratedown 15
1393/05/28 - 20:06
ناشناس
1393/05/28 - 18:45
پاسخ
الحمدلله که این قضیه راه افتاد ما داستان دستمون اومد. فقط ببینید توی این مملکت چه بخور بخوری بوده و هست. بدبخت ملت دنبال یه لقمه نون صبح تا شب میدوند، اینا بخور بخوری های هم رو افشا میکنن
rateup 30
ratedown 5
ایمان
1393/05/28 - 19:00
پاسخ
از متن نامه ها غیر قانونی بودن آنها کاملا مشخصه !
rateup 14
ratedown 3
ناشناس
1393/05/28 - 19:03
پاسخ
عجله نکنید .... کارای احمقانه وزیر علوم احمدی نژاد که یادمون نرفته رفم هی سه هزار از اختلاس و بورسیه .... قابل مقایسه با حتی این مدارک نامشخص نیست... همیشه سه هزار را به یاد داشته باشید... نمیدانم این سایت دانا جرات داره اینو بذاره ....امتحان می کنیم ...سه هزار....
rateup 27
ratedown 34
پاسخ ناشناس به عصبی نباش تندرو ! شما بدون سند اتهام زدید ، اما دانا با سند تخلفات همفکران شما را ثابت کرده !
rateup 44
 ratedown 6
1393/05/28 - 20:07
پاسخ ناشناس به اتهام زدن که سخت نیست متاسفم که دکتر فرجی این راه را انتخاب کرد
rateup 0
 ratedown 1
1393/05/29 - 00:09
پاسخ حسین به ههه خیلی خنده داره اینجا انگار کل کل فوتباله ، (شیش تاییا یادتون باشه) این حرفا چیه عمو سه هزار یادت باشه چیه بحث خلاف مدیران ارشده
rateup 2
 ratedown 0
1393/05/29 - 03:06
پاسخ ناشناس به 660 میلیون دلار رانت دولت اعتدال و به اصطلاح امید رو هم اونم توی فقط یک سال همیشه یادتون باشه. ضمن اینکه عامل اون 3000 شما اعدام شد اما مزرای این دولت هنوز بر سر کار هستن.
rateup 1
 ratedown 1
1393/05/29 - 08:18
حمید
1393/05/28 - 19:07
پاسخ
چه خوش خیال فکر کردی به همین راحتی رانت اختاپوسی اینها از بین میرود.
rateup 15
ratedown 1
ناشناس
1393/05/28 - 19:30
پاسخ
احسن عجب دستشون رو شد
rateup 25
ratedown 3
ناشناس
1393/05/28 - 19:49
پاسخ
تمام ترسشون اینه که این دانشجوهای قوی ، پایبند به انقلاب و شجاع وارد دانشگاه ها بشن و جو دانشگاه ها رو عوض کنن!
rateup 18
ratedown 7
ناشناس
1393/05/28 - 19:52
پاسخ
معاون سابق بورس وزارت علوم ( دکتر مسلمی تائینی) با تکذیب برخی اظهارات و ادعاها درباره بورس فرزند دکتر صدیقی، گفت:‌ فرزند دکتر صدیقی معاون وزیرعلوم از هیچ بورسیه دکتری استفاده نکرده است. http://isna.ir/fa/news/93052814826/%D9%85%D8%B9%D8%A7%D9%88%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D9%82-%D8%A8%D9%88%D8%B1%D8%B3-%D9%88%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%B9%D9%84%D9%88%D9%85-%D9%81%D8%B1%D8%B2%D9%86%D8%AF-%D8%B5%D8%AF%DB%8C%D9%82%DB%8C-%D8%A7%D8%B2
rateup 7
ratedown 21
پاسخ ناشناس به آره تو گفتی و ما هم باور کردیم ! لابد این نامه نویسی ها هم برای امور خیریه بوده ×××
rateup 33
 ratedown 3
1393/05/28 - 20:08
طرفدار دانا
1393/05/28 - 20:08
پاسخ
دانا سندا ها رو ، رو کن ، افسادطلب ها رو زیر رو کن !
rateup 41
ratedown 4
علی
1393/05/28 - 20:30
پاسخ
بنده با 30 سال سابقه تدریس و کار اجرایی در دانشگاه هیچ نکته غیرقانونی در نامه های ضمیمه خبر نمی بینم.
rateup 12
ratedown 26
پاسخ محمد به علی وزارت علوم تاکید کرده همه سه هزار نفر غیر قانونی بودند. در ضمن اینها اقازاده هستند اینها منکر اقازاده بازی بودند
rateup 16
 ratedown 4
1393/05/28 - 20:44
پاسخ ناشناس به علی معلوم نیست جنابعالی چه جور مدرک گرفتی و سی سال پدر بچه های مردم را در آوردی حالا تو جنسیت لیلی گیر کردی
rateup 0
 ratedown 1
1393/05/28 - 23:51
پاسخ ناشناس به علی اخه چرا دروغ میگی؟ کجا وزارت علوم ادعا کرد همه 3000 نفر غیرقانونی بودن خجالت بکشید بابا چقد دروغ
rateup 1
 ratedown 1
1393/05/29 - 08:50
ناشناس
1393/05/28 - 20:38
پاسخ
استیضلاح حق مسلم مجلس است . در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید همه تابع قانون باشند. فرق نمیکنه خواه وزیر باشه خواه زیر دست.
rateup 34
ratedown 4
احمد
1393/05/28 - 20:46
پاسخ
وزارت علوم را دکتر فرجی دانا نمی گردونه بلکه تیمی از اصحاب فتنه شامل دکتر توفیقی - دکتر میلی منفرد- دکتر فتح الله امی- دکتر رحمتی دکتر ظریفیان و چند نفر دیگر هستند که دارند مجموعه را به سمت و سو اهداف خود سوق میدهند.
rateup 47
ratedown 11
ناشناس
1393/05/28 - 21:32
پاسخ
تنها چیزی که در این میان نیست تقوی و انسانیت است . دروغ و تهمت و افترا به خاطر منافع دنیا . از هر جناحی باشد محکوم است و خیانت به اسلام و انقلاب عزیز که ماحصل خون هزاران شهید است می باشد . آخرتی هم هست که دیگر حساب و کتاب آن دست صاحبان قدرت و ثروت نیست و باید در پیشگاه خداوند در مورد اعمال خود پاسخگو باشیم نه خودمان که اعضا و جوارح نیز شهادت می دهند . اندکی به خود بیایید و به خاطر دیگران خود را هزینه نکنید و ایمان ناچیز خود را حراج دیگران نکنید.
rateup 0
ratedown 0
سارا صدیقی
1393/05/28 - 21:43
پاسخ
جالبه که فرزند صدیقی لیسانس ریاضی سمنان قبول می شه ولی با رشته مهندسی صنایع امیرکبیر دانشگاه مامان و باباش سر در می آورد بعد در دوره احمدنژاد نمی تواند درآنجا ادامه دهد لذا به دانشگاه پول دار ها یعنی پردیس کیش می رود و فوق را از آنجا می گیرد دو سال قبل که صدیقی برای فرصت مطالعاتی به هلند می رود کار پسرش را برای ادامه تحصیل درست می کند به محض اینکه پست می گیرد پسرش را بورس می کند تا خرج آن بیسواد دولت دهد و وقتی برگشت استاد دانشگاه امیر کبیر شود و همان کار را می خواست برای دخترش انجام دهد خدا شکر که رسوا شد
rateup 0
ratedown 1
ناشناس
1393/05/28 - 21:57
پاسخ
بسی مایه تعجبه که دوستان فرهیخته اینقدر نمی فهمند اون نامه اول فقط تایید صلاحیت عمومی بوده، نه گواهی اعطای بورس!! ضمن اینکه اون اسنادی که باید رو بشه و شبکه دانا از افشای اونها واهمه داره رزومه و مدارک تحصیلی این افراده!!!! آیا اینها هم معدل سیزده ای بودن؟؟!!!
rateup 1
ratedown 0
ناشناس
1393/05/28 - 22:11
پاسخ
چه ربطی داشت؟ شما بی سوادها حتی نمی دونید منظور این نامه ها چیه؟ خیانتی که دکتر دانشجو به آموزش عالی این کشور کرد هیچ گاه از ذهنمان فراموش نخواهد شد یا علی
rateup 3
ratedown 0
مسعود
1393/05/28 - 22:13
پاسخ
داستان منو بخونید.مهندس مکانیک هستم خدمت سربازی هم رفتم متاهل هم هستم پارسال رفتم کنکور سراسری دادم معماری پیام نور قبول شدم حالا چون معماری خیلی وقت گیره می خوام برم عمران پیام نور (که با سوابق تحصیلی دیپلم هستش) منم سال 82 معدل نهاییم 13 شده که اون موقعها اصلا معدل ملاک نبود و حالا زمین و آسمون رفتم می گن آخرین نفر قبول شده معدلش بالاتر از تویه. حالا من نمی دونم این موضوع بورسیه ها چیه و کی راست می گه و کی دروغ .ولی می دونم ما مردم عادی که پارتی نداریم همیشه با در بسته مواجهیم ، ای کاش یکی بود پایین این نامه ی مردم بی پارتی رو امضا می کرد : لططفا مساعدت فرمایید
rateup 1
ratedown 0
احمدی
1393/05/28 - 22:16
پاسخ
لعنت بر عوامل دشمن خصوصا فتنه گران
rateup 0
ratedown 1
طاهرخانی
1393/05/28 - 22:24
پاسخ
بابا اینها خوددشان همه این کاره اند همه را متهم می کنند
rateup 0
ratedown 0
محسن بیانی
1393/05/28 - 22:35
پاسخ
احسنت ولی این افراد اینقدر پرو هستندکه هنوزدارندمیگند دروغه حال که گندکارا دراومده نمیدون چه جوابی به ملت دارندبدند
rateup 0
ratedown 0
رضا
1393/05/29 - 00:11
پاسخ
آفرین به دانا که با سند حرف می زند نه مثل بعضی ها ادعا کنه نخبه های اون مملکت متقلب هستن! متقلب این مسئولین فعلی وزارت علوم هستن که برای قدرت چه کارها که نمی کنن
rateup 0
ratedown 2
ناشناس
1393/05/29 - 00:34
پاسخ
اون سه هزار نفر غیر قانونی بوده. دلیلش هم واضحه. ما که سه هزار نفر آقازاده نداریم که همزمان بخواهند بورس بشوند. اینها فرزندان مردم بودند که معلومه شهروندان درجه دو سه هستند. قانون یعنی هر کس به هاشمی اتصال ندارد اعتبار ندارد حق ندارد هویت ندارد و یک رعیت است. رعیت زاده باید حدش را بداند. ما مردم باید ولی نعمت خود را بشناسیم. اینجا کشور ی طبقاتی است.شاه هم باید از همه بزرگتر باشد یعنی اکبر باشد.
rateup 0
ratedown 1
مهدی
1393/05/29 - 00:39
پاسخ
آقای محترم بورس شدن و بورس کردن يک عمل کاملا قانونی است. بورس نخبگان علمی ولو کشاورززاده باشند هيچ اشکالی ندارد، اما بورس پخمگان علمی، ولو فرزند وزير باشند و يا مثلا عضو بسيج کاملا غيرقانونی است. آيا پرسيديد که اين 4 نفر معدلهاشون چند است؟ آيا معدلهای 3000 بورسيه را هم پرسيديد؟ آنها که شريعتی بورس کرده بود و امثال بذرپاش را همه می دانند که به ناحق بودهف ولی اينها را بايستی معدلهاشون را می گفتيد. به وا... جهنم پر خواهد شد از کسانی که فکر می کنند بهشتی اند. چند روز قدرت دنيوی بر مردمی که از نظر شما اکثرا فتنه گرند ارزش به باد دادن آخرت را ندارد.
rateup 1
ratedown 0
ناشناس
1393/05/29 - 02:05
پاسخ
فرجی دانا که از اسمش پیداست هم داناست و هم باسواد همه جا جادارد ولی انهایی که آویزون این و اون هستند باید فکر خودشان و بیسوادیشان باشندبب
rateup 3
ratedown 0
علی
1393/05/29 - 04:22
پاسخ
جالب اینکه فکر میکنند در مقابل رانت خود یک نمونه از رانت دیگری بیاورند کار حل است. بابا خجالت بکشید همه تون سر ملت کلاه گذاشتید حالا دعوا راه انداختید که چه کسی بیشتر برد.
rateup 0
ratedown 0
ناشناس
1393/05/29 - 05:40
پاسخ
این اسناد ساختگی و تقلبی است.
rateup 2
ratedown 0
ناشناس
1393/05/29 - 05:55
پاسخ
بیچاره مادر پرهایی که شب کنکور و روز کمکور پشت در جلسه امتحان جونشون به لب می رسه بچه هاشون وارد دانشگاه بشوند که توش همه چیز هست جز علم... فرقیی نمی کنه زمان هاشمی باشه یا خاتمی یا احمدی نژاد یا روحانی...فساد فساده ...خدا هر چی حق الناس خوره زمین بزنه انشاء الله من درس خوانده زمان هاشمی هستم هنوز یادم نرفته زمان پذیرش رزیدنتی باهامون چه کردند...فکر می کردم اون کثافتکاری ها تموم شده...من تخصصم رو گرفتم اما نه در رشته ای که حقم بود... رشته ای که هم نمره اش رو آورده بودم و هم اولویت دوم برای انتخاب اون رشته بودم رو به راحتی به یکی از نور چشمی های اون زمان دادند...هنوز خشم و ناامیدی ناشی از اون بی عدالتی رو احساس می کنم
rateup 0
ratedown 0
مهدی
1393/05/29 - 07:25
پاسخ
چرا رانت زمان احمدی نژاد نمی نویس مملکت فساد گرفته است بوی گندش هم هم جا پر شده چرا اختلاسهای زمان احمدی نزاد رو نمیگذاری؟؟؟برای خودمون متاسفم به خدا چه اصولگرا چه اصلاحطلب همه به فکر جیب خودمون هستیم..
rateup 4
ratedown 1
maryam
1393/05/29 - 07:39
پاسخ
وا اسفا اولا اشتباه در هر دوره ایی دلیل موجه برای خلاف های گسترده وزارت قبلی نمی شود ضمن این که بسیاری از مسئولین فعلی ارثیه دولت قبلی هستند که بعنوان اشانتیون به اقای روحانی پیشکش شده اند
rateup 0
ratedown 2
پاسخ ناشناس به maryam ببین دوست من سرکارامدن عوامل فتنه مارو بیشتراز همه میترسونه
rateup 0
 ratedown 0
1393/05/29 - 21:57
ناشناس
1393/05/29 - 08:36
پاسخ
فرقی به حال ما نمی کند برخی کسانی که در این مملکت پستی دارند به نوعی دزدی می کنند حالا شاید یکی از قلم افتاده اینقدر جو سازی کرده است
rateup 0
ratedown 1
ناشناس
1393/05/29 - 08:46
پاسخ
... دیدیم
rateup 0
ratedown 0
ناشناس
1393/05/29 - 08:49
پاسخ
چرا چرت و پرت میگید؟ مگه کسی مدعی شده بورسیه از بیخ و بن غلط؟ بحث اصلی در مورد بورسیه های غیرقانونی بوده که با معدل زیر 16 و سن بیشتر از 33 سال بورسیه گرفتن اگه این افراتون حائز شرایط نباشن حرفتون درسته که اگه نداشتن شما تا حالا گوش فلک رو پر کرده بودین رسانه تو ایران شده هوچی گری و تهمت و دروغ
rateup 1
ratedown 0
ناشناس
1393/05/29 - 09:06
پاسخ
کلا" از اوضاع چنین بر میاد که هر دو جناح در کارهای غیر قانونی برای خودشون فعال بودن و هستن. سبز و ابی و بنفش نداره این بخور بخورها که همش از بیت المال انجام میشه عین حرام است. به یاد امام خمینی که اگر بود هیچ کس جرات نداشت پاشو کج بزاره.... همه هم مدعی رهرو بودن از خط و ربط امام راحل میککن. خجالت بر هر دو جناح.
rateup 0
ratedown 1
ناشناس
1393/05/29 - 09:59
پاسخ
che gone mishe adres inha ro dar kharej az keshvar peyda kard ma ye jorhaeee bale hastim
rateup 0
ratedown 1
روح الله مهدلو
1393/05/29 - 10:34
پاسخ
تعجبي نداره.هيچ بعيد نيست كه خودشون هم اينجوي دكترا گرفته باشند...شرم هم خوب چيزيه آقاي وزير
rateup 2
ratedown 5
محمد
1393/05/29 - 12:06
پاسخ
هر دم از این باغ بری می رسد کسانی که دم از اعتدال میزنند نشون دادن که چقدر معتدلند با داس های برنده صدای آزادی و امید را از دانشگاه ها بریدند و هر غلط نابجایی را با شعار اعتدال موجه کردند پارتی بازی،ریخت و پاش بیت المال و حذف افراد علمی و شایسته و ... بوسیه ها مشتی هستند نمونه ای از خروار دولت بی تدبیر.
rateup 3
ratedown 7
ناشناس
1393/05/30 - 16:29