اخبار داغ

فرمانده لشکر ۸۴ لرستان:

رزمندگان جان برکف آماده دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب هستند

رزمندگان جان برکف آماده دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب هستند
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ لرستان گفت: رزمندگان اسلام در جریان انقلاب و دفاع مقدس همیشه جان برکف آماده دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب بوده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک امیر سرتیپ تقی دریکوند؛ فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 لرستان با بیان این که خانواده های شهدا و ایثارگران سرمایه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند،گفت: درخت انقلاب اسلامی با خون شهیدان آبیاری و حفاظت شده و همین امر باعث شکست تمام توطئه‌های دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول تاریخ شده است.   

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی اظهار داشت: رزمندگان اسلام تا به امروز که 40 سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد همیشه در صحنه حاضر بوده‌اند و در جریان انقلاب و دفاع مقدس همیشه جان برکف آماده دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب بوده‌اند.    

,

 

,

, ,

 

,

نیروهای مسلح آماده تر از همیشه

, نیروهای مسلح آماده تر از همیشه,

 

,  ,

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 لرستان با اشاره به حضور نیروهای مسلح در زلزله‌های اخیر کشور برای کمک رسانی به زلزله زدگان، عنوان کرد: امروزه بیشتر از هر زمانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آماده خدمت به انقلاب، مردم و جوابگوی تهاجمات دشمن هستند.

,

 

,

مراد روشنی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان ضمن تقدیر از اقدام لشکر 84 در برگزاری یادواره شهدا به 266 شهید شهرستان دلفان اشاره کرد و گفت: نام مبارک 16 شهید ارتشی این شهرستان بر تارک عزت و افتخار ما همواره می درخشد.    

,

 

,

مراد روشنی

, مراد روشنی,

 

,

عجز استکبار جهانی در مقابل جمهوری اسلامی

, عجز استکبار جهانی در مقابل جمهوری اسلامی,

 

,  ,

وی ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: این نهال غرس شده از سوی امام و شهدا که توسط مقام معظم رهبری اداره می شود همواره با عزت و اقتدار جغرافیای منطقه را در نوردیده و امروز شاهد عزت و افتخاری فراتر از مرزهای تعریف شده هستیم و عجز استکبار جهانی در مقابل جمهوری اسلامی که اذعان می کنند به اقتدار نظام ما، می رود تا به دست صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر (عج) برسد که همانا نتیجه رشادتها و خون های شهداست.    

,

 

,

, ,

 

,

 روشنی ضمن تسلیت ایام فاطمیه و تأکید بر این که ما هر چه داریم از این بانوی بزرگوار است که همسر شهید، مادر شهدا و فرزند شهید است،گفت: محفل شهدای ما زهرایی بود و ما نیز باید ادامه دهنده راه آنان باشیم و دلهایی را که شهدا با خونشان مُهر و امضا زدند و به منبع اصلی فیض که خدا و ائمه هستند متصل کردند زهرایی کنیم و از این خرمن خوشه ای بچینیم و فیضی ببریم که در ادامه راه برکت زندگی و چراغ راه همگان باشد.   

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه