اخبار داغ

طرح فروش فوق‌العاده نوروز در گالیکش / آغاز طرح نظارت نوروزی از اول اسفند

طرح فروش فوق‌العاده نوروز در گالیکش / آغاز طرح نظارت نوروزی از اول اسفند
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گالیکش گفت: امسال نمایشگاه بهاره برگزار نمی‌شود و طرح فروش فوق‌العاده در دستور کار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه؛ حسن رزاقی در جلسه کمیته هماهنگی نظارت بر تنظیم بازار و خدمات سفرهای نوروزی 97 شهرستان گالیکش گفت: با توجه به این‌که در ایام پایانی سال 96 قرارگرفته‌ایم؛ در راستای تکالیف محوله در حوزه نظارت و تنظیم بازار در قالب ستاد خدمات سفرهای نوروزی 96 لازم است برنامه‌ریزی و هماهنگی دستگاه‌های نظارتی و اطلاع‌رسانی موارد مورد تأکید به واحدهای صنفی ابلاغ گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیلکوه,

وی بیان داشت: گالیکش از دو منظر حائز اهمیت است یکی آنکه میزبان مهمانان عزیز به شهرستان که تعطیلات خود را در این منطقه سپری می‌کنند و دیگری آنکه گالیکش یکی از مبادی ورودی خروجی شرق استان بوده و مسافرین؛ این مسیر را به علت جاذبه‌های دیدنی و گردشگری و وجود پارک ملی گلستان که یکی از 9 زیستگاه جانوری جهان بوده به‌عنوان مسیر مسافرتی و زیارت امام هشتم حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) انتخاب می‌نمایند.

,

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گالیکش افزود: هدف از تشکیل جلسات ایجاد خاطره خوش و ماندگار برای مسافرین عزیز و مهمانان گرامی بوده که هرساله بتوانیم شهرستان را به‌عنوان مقصد گردشگری نه محل عبور مسافرین معرفی نماییم.

,

وی گفت: لازمه خدمات‌رسانی مطلوب و باکیفیت و در حوزه بازار خوش‌روئی و خوش‌خلقی با مسافران، رعایت انصاف و سود قانونی مجاز در واحدهای صنفی، درج قیمت بر روی کلیه کالاها نصب نرخ نامه‌های مصوب شده در معرض دید مشتریان، دسترسی سریع و آسان مسافران به واحدهای خدماتی کشیک و در صورت بروز مشکل در دسترس بودن شماره تماس‌های دستگاه‌های نظارتی برای پاسخ‌گویی مناسب به مسافرین است.

,

رزاقی تأکید کرد: کلیه واحدهای صنفی می‌بایست در این ایام بر روی کلیه اجناس درج قیمت داشته باشند کلیه واحدهای صنفی ملزم به رعایت عرضه خدمات و کالا بر اساس رسته شغلی خود می‌باشند آژانس‌ها، مسافربرهای درون و برون‌شهری ملزم به نصب نرخ نامه بر روی شیشه خودرو بوده ،کلیه واحدهای صنفی نیز در هنگام خرید توجه ویژه به تاریخ‌مصرف ،استاندارد و غیر قاچاق بودن کالاهای قابل‌عرضه می‌باشند.

,

رزاقی اضافه کرد: در خصوص نمایشگاه عرضه مستقیم کالا (نمایشگاه بهاره ) به‌منظور تنظیم بازار و کنترل قیمت برخی از کالاهایی که در این ایام با افزایش تقاضا مواجه می‌شود با توجه به تبادل نسبی بازار الزامی به برگزاری نمایشگاه بهاره نداشته و اجرای طرح فروش فوق‌العاده در دستور کار است.

,

در پایان رییس اداره صنعت معدن و تجارت گالیکش گفت: جهت رفاه حال مسافرین و مردم عزیز شهرستان اجرای طرح نظارتی از اول اسفند 96 الی 30 فروردین 97 تشدید می‌گردد. کلیه مراکز توزیع مواد غذایی مراکز اسکان رستوران‌ها قنادی‌ها میوه‌فروشی‌ها کیف و کفش پوشاک حمل‌ونقل و کلیه واحدهای صنفی خدماتی تولیدی توزیعی که به‌نوعی متناسب با این ایام می‌باشند در دستور کار بازرسی قرارگرفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه