اخبار داغ

رئیس جمنای اهواز :

اولویت جمنا در خوزستان مطالبه‌گری از مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی است

اولویت جمنا در خوزستان مطالبه‌گری از مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی است
منصور امین گفت: اسامی مطرح شده به عنوان نامزدهای جمنا در انتخابات مجلس آینده را تکذیب می‌کنیم.در رابطه با برخی از مشکلات استان به مسئولان پیشنهاداتی داده‌ایم که امیدواریم سهمی در حل این مسائل داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛منصور امین در گفت‌وگو با رهیاب اظهار کرد: اسامی مطرح شده به عنوان نامزدهای جمنا در انتخابات مجلس آینده را تکذیب می‌کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب ,
 
,
وی افزود: در روزهای اخیر برخی‌ها در رابطه با انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی اظهار نظرهایی داشته‌اند درحالی که زمان زیادی تا انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده است.
,
 
,
رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان اهواز با بیان اینکه هیچ کس حتی خود ما حق تعیین نامزدهای نهایی را ندارد، عنوان کرد: فرایند تعیین کاندیدهای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در شهر اهواز بر اساس روند از پایین به بالا و با نظر شورای محلات شهرستان اهواز است و تاکنون هیچ اقدامی در این خصوص به عمل نیامده است.
,
 
,
وی با تأکید براینکه اولویت کنونی جمنا در خوزستان مطالبه‌گری از مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است، گفت: به اعتقاد من انتخاباتی کردن فضا و پرداختن به مسائل مربوط به آن خیلی زود است و باعث فراموشی کردن مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم می‌گردد که این روزها دست به گریبان مردم شده است.
,
 
,
امین بیان کرد: در رابطه با برخی از مشکلات استان به مسئولان پیشنهاداتی داده‌ایم که امیدواریم سهمی در حل این مسائل داشته باشد.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه