اخبار داغ

مسئول دفتر آیت‌الله مصباح‌یزدی:

ناکارآمد جلوه دادن نظام فتنه جدید دشمنان / فتنه ۸۸ پیچیده‌ترین توطئه استکبار علیه نظام اسلامی بود

ناکارآمد جلوه دادن نظام فتنه جدید دشمنان / فتنه ۸۸ پیچیده‌ترین توطئه استکبار علیه نظام اسلامی بود
مسئول دفتر آیت‌الله مصباح‌یزدی گفت: فتنه جدیدی که دشمنان در آستانه چهلمین سال انقلاب طراحی کرده اند، فتنه ناکارآمد نشان دادن نظام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نارخبر، حجت‌الاسلام حسین جلالی، مسئول دفتر آیت‌الله مصباح‌یزدی شامگاه گذشته در جمع نمازگزاران و مردم مسجد امام رضا(ع) ساوه، راز ماندگاری انقلاب اسلامی را دینی بودن دانست و گفت: کارآمدی انقلاب از حفظ آرمان ها در چهل سالگی ثابت می شود، نظریه پردازان غربی مانند «اشتاین مایر» معتقد هستند که عمر انقلاب ها را کوتاه می دانند ولی انقلاب اسلامی یک انقلاب استثنایی و ماندگار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر,

ناکارآمد جلوه دادن نظام، فتنه جدید دشمنان است

, ناکارآمد جلوه دادن نظام، فتنه جدید دشمنان است, ناکارآمد جلوه دادن نظام، فتنه جدید دشمنان است,

وی افزود: فتنه جدیدی که دشمنان در آستانه چهلمین سال انقلاب طراحی کرده اند، فتنه ناکارآمد نشان دادن نظام است.

,

این استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، توطئه های مختلفی از جمله راه اندازی حرکت های جدایی طلبانه، ترور مسئولان و مردم، کودتای نظامی، جنگ ۸ ساله، تحریم ها، فتنه ۷۸ و ۸۸ که هر کدام از آنها برای شکست یک کشور و حتی یک تمدن کافی بود را علیه این انقلاب به راه انداختند ولی نتوانستند پیروزی در این میادین کسب کنند.

,

فتنه ۸۸ پیچیده‌ترین توطئه استکبار علیه نظام اسلامی بود 

, فتنه ۸۸ پیچیده‌ترین توطئه استکبار علیه نظام اسلامی بود , فتنه ۸۸ پیچیده‌ترین توطئه استکبار علیه نظام اسلامی بود ,

وی ادامه داد: فتنه ۸۸ پیچیده‌ترین توطئه بود که هزار و ۲۰۰ نفر از مسئولین و خواص کشور از نخست وزیر و رئیس جمهور تا وزرا در متن فتنه بودند ولی رهبری دینی و حضور حماسی مردم ولایتمدار مانع شد.

,

جلالی اظهار کرد: طبق آیات قرآن هر آنچه که خدایی باشد، ماندگار است؛ غرب هم همین راز را درک کرده است و به همین خاطر تلاش دارد تا ماهیت دینی انقلاب را بگیرد.

,

وی ادامه داد: دشمن با وجود طراحی های چند ساله برای زمینه سازی توطئه های خود نتوانست به هدف برسد.

,

پیام انقلاب اسلامی به دنیا صادر شده است

, پیام انقلاب اسلامی به دنیا صادر شده است, پیام انقلاب اسلامی به دنیا صادر شده است,

مسئول دفتر آیت‌الله مصباح‌یزدی تصریح کرد: انقلاب اسلامی امروزه در حوزه ایدئولوژی توانسته است الگویی برای کشورهای منطقه و جهان شود، امروز کشورهایی نظیر لبنان، عراق، سوریه، پاکستان، افغانستان، بحرین، یمن و سایر کشورها در مسیر انقلاب اسلامی که همان مبارزه با ظلم و رسیدن به استقلال و آزادی است حرکت می کنند.

,

وی افزود: امروز بسیج بین المللی جهان اسلام شکل گرفته است که از پیمان ورشو و ناتو قوی تر شده اند.

,

حجت الاسلام جلالی ساوه

, حجت الاسلام جلالی ساوه,

سیستم ربوی بانک‌ها شایسته جامعه اسلامی نیست

, سیستم ربوی بانک‌ها شایسته جامعه اسلامی نیست, سیستم ربوی بانک‌ها شایسته جامعه اسلامی نیست,

جلالی گفت: در حوزه استراتژیک هم هرجا دینی عمل کردیم موفق شدیم و هرجا از آموزه های دینی فاصله گرفتیم موفقیتی کسب نکردیم، مثلا در زمینه مالی و بانکی شایسته جمهوری اسلامی فعالیت ربوی نیست.

,

وی ادامه داد: در جمهوری اسلامی نباید ۱۳ میلیون بیکار، رکود، بحران مالی و کاهش ارزش پولی داشته باشیم؛ نسخه شفابخش همه این دردهای اقتصادی را رهبر معظم انقلاب در بحث کلان اقتصاد مقاومتی بیان کردند.

,

این استاد دانشگاه بیان کرد: باید جلوی خام فروشی، عملیات ربوی، قاچاق گرفته شود و تولید ملی تقویت شود تا مشکلات اقتصادی رفع و وضعیت معیشت مردم بهبود یابد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه