اخبار داغ

جنجال ها بر سر خیابان آیت الله وحید بهبهانی ادامه دارد + تصویر

جنجال ها بر سر خیابان آیت الله وحید بهبهانی ادامه دارد + تصویر
نشست خبری شورای پنجم شهر بهبهان با محوریت شفاف سازی موضوع پیش فروش سهم شهرداری از خیابان آیت الله وحید بهبهانی با حضور خبرنگاران برگزار شد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر بهبهان :نشست خبری امروز شورای پنجم شهر بهبهان با محوریت شفاف سازی موضوع پیش فروش سهم شهرداری از خیابان آیت الله وحید بهبهانی با حضور خبرنگاران برگزار شد .

در ابتدای جلسه فریدون قنواتی به عنوان رئیس شورا ضمن خیرمقدم به خبرنگاران توضیحاتی را در مورد پروژه خیابان آیت اله وحید بهبهانی ارائه دادند و ادامه جلسه را به توضیحات دیگر اعضای شورا تعمیم داد .

غلامحسین اولادی عضو شورای شهر به عنوان مخالف پیش فروش سهم شهرداری ابراز کرد :من هم مثل دیگر اعضای شورا موافق فروش سهم شهرداری هستم ولی نه در موقعیت فعلی و استدلال های خود را با ارائه مدارکی در صحن شورا مخالفت خود را با فروش سهم شهرداری با قیمت و در زمان کنونی اعلام کرد.



 وی اذعان کرد :  هیچ ملکی به نام شهرداری وجود ندارد و همه به نام سرمایه گذار ثبت شده است لذا هیچکس به جز سرمایه گذار نمی تواند در مزایده شرکت کند و در آخر از همه اعضای موافق طرح فوق در شورا خواست تا به خاطر پایمال نشدن حق شهرداری در پروژه فوق تا زمان احداث خیابان اقدام به فروش سهم شهرداری ننمایند.

سپس دانایی دیگر عضو شورا از موافقین طرح پیش فروش سهم شهرداری نقشه و نامه های را ارائه کرد و گفت : طرح ذکر شده مورد موافقت استان است و هیچ منع قانونی ندارد .

وی همچنین سهم شهرداری در پروژه فوق را ۱۷۲۸ متر اعلام نمودند و اعلا م کرد ،کل سهم شهرداری از جلو ۱۷۳ متر می باشد که اگر هر دهنه مغازه تجاری را از جلو ۳متر حساب کنیم کل سهم شهرداری ۵۸ مغازه تجاری به ارزش هر مغازه تقریبا ۳۴۵ میلیون تومان میباشد.


 
دانایی در پایان اظهارات خود تاکید کرد : همه میتوانند در مزایده فوق شرکت نمایند.

بعد از صحبت های اعضای شورا نوبت به خبرنگاران رسید و همه خبرنگاران به صورت واحد از پیش فروش سهم شهرداری در زمان کنونی انتقاد کردند و دلیل پیش فروش را در این مقطع سوال نمودند و خبرنگاری دیگر از وجود نقشه های اجرایی سوال نمودند .




یکی از دیگر خبرنگاران پرسید ، چه  اصراری به فروش تمام سهم شهرداری است ، این پروژه قرار است در دو فاز اجرایی شود در مرحله اول  یک فاز از سهم شهرداری  رومی فروختند و بخشی از بدهی ها رو برطرف میکردند و بعد از اجرا از ارزش افزوده فازاول استفاده می کردند به دلیل اینکه ۲مزایده برای ۲فاز برگزار شد.

بهبهانی پیشکسوت عرصه خبرنگاری ضمن انتقاد از بحث پیش فروش اعلام نمودند برگزاری این جلسه به نظر من بعد از تصویب طرح فوق هیچ فایده ای ندارد و فقط برای ظاهر قضیه جلسه برگزار شده است

قنواتی رئیس شورا در مورد سوال خبرنگاران (پیش فروش با عجله سهم شهرداری) تاکید کرد : بنده خودم از شهردار خواستم شهرداری با سرمایه گذار شریک شود که وی معتقد بود شهرداری در حال حاضر بدهکار است و توان شراکت با سرمایه گذار ندارد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر بهبهان :,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه