اخبار داغ

بهره برداری ازطرح های کشاورزی ومخابراتی به همراه افتتاح بهسازی جاده باباروزبهان + تصاویر

بهره برداری ازطرح های کشاورزی ومخابراتی به همراه افتتاح بهسازی جاده باباروزبهان + تصاویر
با حضور مسئولان شهرستان لالی چندین طرح مخابراتی ، کشاورزی و راه سازی در روستاهای بخش حتی افتتاح شد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از لالی نیوز ،در برنامه های دهه فجر با حضور گودرز ترکی زاده فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان لالی دو طرح کشاورزی ، یک طرح مخابراتی و یک طرح راه سازی افتتاح شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لالی نیوز ,

در نخستین برنامه ها دو طرح آبیاری بارانی و تحت فشار در دو روستای تراز و سیکوند با مشارکت کشاورزان و اداره جهاد کشاورزی افتتاح شد. این طرح ها با کاشت کلزا ، علوفه و سایر محصولات در راستای تثبیت اشتغال ، افزایش تولیدات کشاورزی و اجرای اقتصاد مقاومتی در منطقه به اجرا در آمده است .

,

, ,

, ,

در ادامه سفر به روستاهای بخش حتی دکل مخابراتی چشمه حقی در محل روستای تراز افتتاح و در اختیار مردم قرار گرفت . از خدمات این دکل می توان به راه اندازی اینترنت پرسرعت ، امکان احداث پست بانک و پوشش 30 کیلومتری تلفن همراه در اطراف این دکل اشاره کرد که با اعتبار 170میلیون تومانی و همکاری سازمان تنظیم مقررات رادیویی و دهیاری تراز و با پیگیری های فرماندار و نماینده مردم در مجلس عملیاتی شد .

,

, ,

در برنامه پایانی بازدید از روستاهای بخش حتی طرح بهسازی و اصلاح مسیر جاده روستایی و عشایری منطقه گردشگری باباروزبهان به اعتبار 40 میلیارد ریال به مسیر 7 کیلومتر بوده که افتتاح شده و همچنین در طرح دیگری که در کنار بهسازی جاده باباروزبهان امروز کلنگ زنی آن صورت گرفت آغاز احداث جاده به منطقه عشایری ماه نو بود .

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه