اخبار داغ

بایدن: ترامپ یک جُک است!

بایدن: ترامپ یک جُک است!
معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا به اظهارات دونالد ترامپ علیه دموکرات‌ها واکنش نشان داد و او را یک «جُک» توصیف کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «جو بایدن»، معاون «باراک اوباما»، رئیس جمهور سابق آمریکا در مصاحبه با شبکه سی ان ان به اظهارات اخیر دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور که دموکرات‌ها را «خائن» نامیده بود، واکنش نشان داد و او را یک «جُک» توصیف کرد.

او گفت: من واقعا از برخی حرف‌هایی که ترامپ می‌زند تعجب می‌کنم. او دو روز پیش هم گفته بود که آن‌هایی که در هنگام سخنرانی سالانه او درباره وضع کشور در کنگره برایش دست نزدند و او را تشویق نکردند، آمریکایی نیستند و شاید خائن باشند. آن‌ها (جمهوری خواهان) می‌گویند او با بیان این حرف شوخی کرده است؛ اما دموکرات‌ها نمی‌توانند شوخی را تحمل کنند.

بایدن سپس به طعنه افزود: بگذارید به شما بگویم که او یک (ترامپ) جُک است.

دونالد ترامپ روز دوشنبه در یک سخنرانی در ایالت اوهایو آمریکا از دموکرات‌ها به دلیل تشویق نکردن وی در سخنرانی سالانه اش در کنگره، انتقاد کرد و آن‌ها را «خائن» خواند و گفت: «آن‌ها ترجیح می‌دهند که من کار‌ها را اشتباه انجام دهم تا اینکه کشورشان در وضع مناسبی قرار بگیرد. این واقعا خودخواهانه است. جمهوری خواهان در سخنرانی مرا تشویق کردند؛ اما دموکرات‌ها ساکت بودند. این رفتار آن‌ها غیرآمریکایی است. این کار آن‌ها خیانتکارانه است. می‌توانیم آن‌ها را خائن بنامیم.»

یک سخنگوی کاخ سفید در واکنش به این اظهارات تند ترامپ گفت که او این حرف‌ها را از روی شوخی بیان کرده است!

بایدن ۷۵ ساله که به نظر می‌رسد قصد دارد برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ نامزد شود و با دونالد ترامپ رقابت کند، پیشتر از حمله لفظی رئیس‌جمهور آمریکا به سازمان اف بی آی و وزارت دادگستری هم انتقاد کرده بود. ترامپ پیشتر این دو سازمان را متهم کرد که از نظر سیاسی بی طرف نبوده اند و به نفع دموکرات‌ها عمل می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

منبع: باشگاه خبرنگاران

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه