اخبار داغ

رئیس پلیس راه استان البرز:

محدودیت های ترافیکی پایان هفته و 22 بهمن در البرز اعمال می شود

محدودیت های ترافیکی پایان هفته و 22 بهمن در البرز اعمال می شود
رئیس پلیس راه استان البرز گفت: ریزش نزولات جوی به اندازه ای نبود که موجب سقوط بهمن در چالوس شود اما احتمال ریزش سنگ در این محور وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتر یک; رئیس پلیس راه استان البرز درباره محدودیت های ترافیکی پایان هفته و 22 بهمن به خبرنگار تیتریک گفت: امروز چهارشنبه و فردا از ساعت 13 از مازندران به سمت استان البرز محدودیت ترافیکی خواهیم داشت و سه ساعت بعد از استان البرز به سمت مازندران جاده چالوس یک طرفه خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتر یک;, تیتریک,

سرهنگ رضا گودرزی افزود: روز شنبه 21 بهمن و یک شنبه 22 بهمن ساعت 13 از استان البرز به سمت مازندران محدودیت ترافیکی خواهیم داشت و سه ساعت بعد از مازندران به سمت استان البرز جاده چالوس یک طرفه می شود.

,

وی با اشاره به اینکه محورهای استان البرز پس از بارش برف بازگشایی شده و مشکلی در راستای تردد در محورهای مواصلاتی وجود ندارد اظهار داشت: ریزش نزولات جوی به اندازه ای نبود که موجب سقوط بهمن در چالوس شود اما احتمال ریزش سنگ در این محور وجود دارد.

,

رئیس پلیس راه استان البرز در خاتمه خاطر نشان داشت: گرم شدن هوا و آب شدن برف عامل ریزش سنگ خواهد بود.

,

همچنین بر اساس اعلام پلیس راه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع بوده و از ساعت 12 ظهر امروز چهارشنبه تا ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه 23 بهمن‌ ماه از محور کرج - چالوس و بالعکس تردد موتور سیکلت ممنوع با ممنوعیت همراه است.

,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه