اخبار داغ

امام جمعه راور:

مسئولین با حمایت از بخش خصوصی و ایجاد اشتغال، طلسم بیکاری در شهرستان راور را بشکنند

مسئولین با حمایت از بخش خصوصی و ایجاد اشتغال، طلسم بیکاری در شهرستان راور را بشکنند
امام جمعه راور در جلسه شورای اداری گفت: مسئولین باید با تلاش و حمایت از بخش خصوصی ایجاد اشتغال کنند تا این طلسم بیکاری در شهرستان راور شکسته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاروانسرا راور؛حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی در جلسه شورای اداری شهرستان راور ضمن تسلیت ایام فاطمیه و تبریک دهه فجر و گرامیداشت یاد شهدا بخصوص شهدای انقلاب شهرستان راور در ادامه در باب اهمیت سال تولید و اشتغال به نکاتی اشاره کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاروانسرا راور,

امام جمعه راور با بیان اینکه دهه فجر یک فرصت مغتنم است، بیان کرد: آمار پیشرفت ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی زیاد است و اصلا قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست و ما باید این نعمت ها را فراموش نکنیم و همه و بخصوص ما مسئولین باید قدردان این نعمات باشیم.

,

وی تصریح کرد: ما نمی گویم مشکلات داخلی نداریم و ضعف هایی نداریم بلکه داریم اما ما باید وظیفه خود را تشخیص دهیم و آن را به درستی انجام بدهیم و شما مسئولین باید افتخارتان این باشد که در خدمت مردم باشید.

,

تویسرکانی در پایان بیان کرد: مسئولین باید با تلاش و حمایت از بخش خصوصی ایجاد اشتغال کنند تا این طلسم بیکاری در شهرستان راور شکسته شود.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه