اخبار داغ

کاهش ۱۰ درصدی اخراجی های گلستان

کاهش ۱۰ درصدی اخراجی های گلستان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان گفت: در ۱۰ ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته، میزان اخراجی هایی که به اداره کار مراجعه کردند 10 درصد کاهش داشته است!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از پاسرو؛ سعید مازندرانی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان در جمع خبرنگاران، آماری را در خصوص میزان اشتغال در استان ارائه و اظهار کرد: در سال جاری حدود 19هزار و 400 شغل برای استان گلستان در نظر گرفته شده بود که به علت مشکل ثبت در سامانه، تا اواخر مهر ماه فقط توانسته بودیم 3هزار و 635 نفر را به ثبت برسانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاسرو؛,

 وی افزود: با آمدن استاندار جدید(سید مناف هاشمی)، پیگیری ها بیشتر و جلسات منظم تر شد و این باعث شد تا دستگاه ها تحرک لازم را پیدا کرده و اقدامات خوبی انجام دهند که در نتیجه این تحرکات توانستیم تا هفتم بهمن ماه جاری 17هزار و 246 نفر را در سامانه ثبت کنیم که این رقم نشان از تحقق 89درصدی سهم در نظر گرفته شده برای استان گلستان دارد.

,

مازندرانی خاطرنشان کرد: برای راستی آزمایی میزان تحقق اشتغال در استان، بررسی هایی انجام دادیم که یکی از آن ها تعداد بیمه شدگان ادارات و شرکت ها از ابتدای امسال بود که آمار نشان می دهد تعداد 9هزار نفر از ابتدای سال جاری در استان بیمه شده اند.

,

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان متذکر شد: برای پیگیری بیشتر، 700 نفر را به صورت رندومی در شهرستان های استان انتخاب کردیم و در حال بررسی هستیم؛ تحقیقات ما نشان می دهد که مشاغلی در استان ایجاد شده است.

,

مازندرانی همچنین اعلام کرد: میزان اخراجی هایی که در 10 ماهه امسال به اداره کار مراجعه کرده اند نسبت به سال گذشته 10درصد کاهش داشته که این آمار نشان می دهد ما در حفظ و صیانت از نیروی شاغل نیز موفق بوده ایم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه