اخبار داغ

مدیرکل زندانها چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

افزایش ۵۵ درصدی آزادی زندانیان جرایم غیر عمد چهارمحال و بختیاری

افزایش ۵۵ درصدی آزادی زندانیان جرایم غیر عمد چهارمحال و بختیاری
مدیرکل زندانها و عضو هیأت امناء ستاد دیه چهارمحال و بختیاری آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در چهارمحال و بختیاری امسال ۵۵ درصد افزایش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از  بام ایران خبر؛ سید عبدالرحمن توفیقیان مدیرکل زندان ها و عضو هیات امناء ستاد دیه چهارمحال و بختیاری از ابتدای امسال ۱۹۳ زندانی جرایم غیرعمد به آغوش خانواده بازگشتند که این تعداد نسبت به مدت مشابه پارسال ۵۵ درصد افزایش داشته است.

وی بدهی این تعداد زندانی را ۱۴۴ میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: از این تعداد زندانی آزاد شده، ۱۲۴ نفر بدهکار مالی، ۱۸ نفر بدهکار تصادفات و دیه و ۵۱ نفر بدهکار مهریه و نفقه بودند.

وی گفت: این زندانیان با حمایت ستاد دیه، پرداخت تسهیلات کم بهره، گذشت شاکیان و کمک خیرین آزاد شدند.

مدیرکل زندان های چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه گذشت شاکیان با ۶۰ درصد، بیشترین میزان تأثیر در تسریع روند آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را داشته است، گفت: امسال شاکیان هشت میلیارد و ۵۶۴ میلیون ریال برای آزادی زندانیان گذشت کردند.

وی افزود: مابقی بدهی زندانیان هم از محل اعتبارات ستاد دیه استانی و ملی، صندوق تأمین خسارت‌های بدنی و بیمه‌ها به ارزش ۴ میلیارد و ۲۳۳ میلیون ریال، تسهیلات بانک‌های عامل به ارزش ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و پرداخت از سوی محکومان آزاد شده به ارزش پنج میلیارد ریال تأمین شد.

گفتنی است پارسال، زندانیان آزاد شده جرایم غیر عمد از زندانهای استان در مدت مشابه ۱۱۲ نفر بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بام ایران خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه