اخبار داغ

شعر شاعر فارسی در کتاب درسی پنجم دبستان + تصاویر

شعر شاعر فارسی در کتاب درسی پنجم دبستان + تصاویر
هادی فردسی شاعر خوش آوازه فارس که طنین خوش اشعارش از کته گنبد سروستان اقصی نقاط کشور را درنوردیده جوان‌ترین شاعر معاصری است که در سالهای اخیر بیشتر به کار کودک و نوجوان روی آورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شیرازه، هادی فردسی شاعر خوش آوازه فارس که طنین خوش اشعارش از  کته گنبد سروستان  اقصی نقاط کشور  را درنوردیده جوان‌ترین شاعر معاصری است که در نوجوانی و جوانی به عنوان چهره ملی شعر فارسی مطرح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,
او که متولد تابستان ۶۵ است، اینک مرز سی سالکی را گذرانده و درسالهای اخیر بیشتر به کار کودک و نوجوان روی آورده است.
,
فردوسی شیرین ترین خاطره حرفه ای اش را شعرخوانی در محضر رهبر انقلاب می داند وامام خامنه ای هم در اوصاف وی و تحسین اشعار او عبارات و جملات نغز و ماندگاری اظهار داشته اند که در صفحات ادبی و تاریخی معاصر ثبت شده است.
,

 

,
 فردوسی  صاحب بیش از ده مجموعه شعری در حوزه شعر کودک و نوجوان و شعر بزرگسال و حائز افزون بر یکصد رتبه و مقام از جشنواره های استانی و کشوری در سالیان اخیر است وبیشتر از شهدا در اشعارش یاد میکند. وی که برنده جایزه بهترین کتاب سال دفاع مقدس و حائزعنوان جوان برتر فارس است، فعالیت شاعرانه در کتاب‌های درسی هدیه های آسمان پایه های چهارم و پنجم ابتدایی را در کارنامه خود دارد و ترانه هایی ماندگار سروده که بسیاری از خوانندگان مطرح ایران بسیاری از اشعار و سروده هایش را با آوازهای دلنشین خود در تاریخ هنرایران اسلامی ماندگار کردند.
,
شعر شاعر سروستانی در کتاب درسی پنجم دبستان + صوت
, شعر شاعر سروستانی در کتاب درسی پنجم دبستان + صوت,
این شاعرخوش ذوق فارس از خیلی از شهرهای کشور نظیر مشهد و سمنان و اصفهان سفارش کار داشته و در تمام سفارشاتش خوش درخشیده اما بارها اعلام کرده آمادگی تهیه کتاب شعر کودک  و بزرگسال در وصف احمدابن موسی(ع) را دارد، اما تاکنون هیچ کدام از متولیان فرهنگی  سومین حرم اهل بیت به این اعلام آمادگی عکس العملی نشان ندادند.
آثار زیر نمونه هایی از پاسداشت هنرمندانه فجر انقلاب توسط هادی  فردوسی است که به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی منتشر شده است:
,
,
 
,
, ,

شعر شاعر سروستانی در کتاب درسی پنجم دبستان + صوت

, شعر شاعر سروستانی در کتاب درسی پنجم دبستان + صوت,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه