اخبار داغ

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی مطرح کرد

اجرای بیش از 500 برنامه ورزشی در خراسان شمالی به مناسبت دهه فجر

اجرای بیش از 500 برنامه ورزشی در خراسان شمالی به مناسبت دهه فجر
مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان خراسان شمالی با اشاره به اجرای بیش از 500 برنامه به مناسبت دهه فجر استان گفت مسابقات مختلفی در اکثر شهرستان‌ها به مناسبت این ایام برگزار می‌شود که محوری‌ترین آن پیاده روی‌های خانوادگی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فاروج من؛ کوروش بهادری در گفتگو با خبرنگار ما گفت در ایام الله دهه فجر بیش از 500 برنامه مختلف دینی، مذهبی و ورزشی برنامه ریزی شده و در سطح تمامی شهرستان‌های استان در حال اجرا هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , فاروج من, ؛,

بهادری برجسته‌ترین برنامه این ایام را پیاده روی خانوادگی دانسته و افزود: این برنامه در اکثر شهرستان‌های استان برگزار شده و در مرکز استان نیز همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی برای تاریخ 20 بهمن ماه پیش بینی شده است، این مراسم به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش شده و یک دستگاه خودروی پراید، چند دستگاه دوچرخه و هدایای دیگر برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.

,

مدیر کل اداره ورزش و جوانان خراسان شمالی با اشاره به اجرای مسابقات بومی محلی در مناطق مختلف استان گفت امروز هم نزدیک به 12 رشته مختلف طی مسابقه بومی محلی روستای قلعه صفا در شهرستان فاروج برگزار شد که با حضور مردم از شور و نشاط خاصی برخوردار بود.

,

وی ادامه داد مفاد این مسابقات با توجه به مکان روستا انتخاب می‌شوند به همین خاطر برای اهالی و شرکت کنندگان نشاط و لذت خاصی را فراهم می‌آورد.

,

بهادری هدف از برگزاری این مسابقات را توسعه ورزش‌های بومی محلی در تمام نقاط استان اعلام کرده و افزود به دنبال این هستیم تا با برگزاری جشنواره‌های مختلف در سراسر استان و روستاهای مختلف تیم استان را برای شرکت در مسابقات کشوری انتخاب کنیم.

,

وی به حمایت‌های ویژه اداره ورزش و جوانان از این مسابقات اشاره کرده و گفت هر کدام از روستاها که جشنواره ویژه‌ای برگزار کنند هزینه جشنواره‌ها را تقبل کرده و کمک‌های خاصی را به روستاها خواهیم داشت، سعی می‌کنیم تا با در اختیار گذاشتن تجهیزات ورزشی، جوانان روستاها بتوانند در راستای توسعه سلامتی خودشان گام بردارند.

,

 بهادری از بیشتر شدن تعداد این جشنواره خبر داد و خاطر نشان کرد برنامه‌های ویژه‌ای در هیئت روستایی و عشایری استان برنامه ریزی و به هیئت‌های شهرستانی اعلام شده است، در سال 97 شاهد برگزاری جشنواره‌های مختلف و متفاوت در اکثر شهرستان‌ها، روستاها و مراکز بخش خواهیم بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه