اخبار داغ

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان:

همه تلاش دشمن برای آسیب رساندن به انقلاب اسلامی است/ ایران مانع سیطره آمریکا در منطقه

همه تلاش دشمن برای آسیب رساندن به انقلاب اسلامی است/ ایران مانع سیطره آمریکا در منطقه
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان این که دشمن با شایعه پراکنی در فضای مجازی به دنبال مأیوس کردن مردم هستند،گفت: آمریکا می خواهد در همه جهان کدخدا باشد و ایران مزاحم و مانع سیطره آن هاست لذا با ما دشمنی می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک حجت الاسلام شمس الله جلیلیان،مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان امروز در نشست صمیمی با اصحاب رسانه که به مناسبت آغاز چهلمین سالگرد پیروز انقلاب اسلامی در سالن جلسات پادگان امام حسین(ع) خرم آباد برگزار شد،گفت: شناسنامه انقلاب اسلامی امام راحل هستند که مقام معظم رهبری در این باره می فرمایند همه باید سعی کنند شخصیت امام را  در همان ابعاد عظیم به درستی شناسایی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , سفیر افلاک,

 

,

وی با تأکید بر این که شناخت امام فقط برای گذشته نیست،گفت: اگر بخواهیم آینده همراه با عزتی داشته باشیم  باید افکار و راه امام را پی ببریم.

,

 

,

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: امام خمینی (ره) سیستم ضد دینی گذشته را به سیستم دینی تبدیل کرد درحالی که خیلی ها معتقد بودند اسلام نمی تواند در حوزه سیاسی حرف برای گفتن داشته باشد و یکی از ویژگی های انقلاب اسلامی نظریه پردازی و فرماندهی با تدبیر و حکمت حضرت امام(ره) و ایجاد سیستم است.

,

 

,

سپاه پاسداران و بسیج برکت انقلاب اسلامی

, سپاه پاسداران و بسیج برکت انقلاب اسلامی,

 حجت الاسلام جلیلیان یکی از برکات انقلاب اسلامی را سپاه پاسداران و بسیج دانست و گفت:بعد از نقلاب اسلامی محرومیت ها خیلی کم شده و دستاوردهای بسیاری در حوزه های مختلف بدست آمده است وبا حاکم کردن گفتمان دینی حکومت ضددینی و لائیک را به یک حکومت دینی با محوریت ولایت فقیه تبدیل کرد.

,

 

,

به گفته وی امام نظریه ولایت فقیه را عملا پیاده سازی کرد و حکومت ناسیونالیسم و لیبرالیسم گذشته را به مردم سالاری دینی تغییر داد چراکه از نظر امام مسئولیت حکومت از آن ولایت است که از طرف خدا مشروعیت می یابد.

,

 

,

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به نقش مهم و کلید مردم در نظام مردم سالاری دینی اظهار داشت: مردم خود سالار و سرور هستند و با بیش از 98درصد به امام لبیک گفتند.

,

 

,

پرچمداری اسلام شیعی در منطقه

, پرچمداری اسلام شیعی در منطقه,

 

,  ,

حجت الاسلام جلیلیان با بیان این که امام شیعه تحقیر شده منزوی را پرچم دار اسلام ناب کردند،خاطرنشان کرد: در گذشته شیعیان در حاشیه بودند و امام بر شیعه لندنی، اسلام خشونت طلب عربستان و اسلام سکولار ترکیه خط بطلان کشیدند و اسلام ناب یعنی همان تفکر علوی و رسالت پیامبر را پرچم دار کردند و بعد ازانقلاب اسلامی نزدیک 10میلیون مسلمان شیعه می شوند.

,

 

,

به گفته وی لبنان قبل از انقلاب در فشار شدید بود و 22سال قسمت اعظم لبنان تحت اشغال اسرائیل بود اما بعد از انقلاب اسلامی کشورهای آمریکا،فرانسه و ایتالیا که در آن جا پایگاه داشتند وقتی شیعه جایگاه خود را پیدا کردند مجبور شدند با دست خالی برگردند.

,

 

,

وی با بیان این که شیعه یکی کانال های مهم تاثیرگذار در منطقه است،تصریح کرد: ایران اگربخواهد بیداری و تفکر اسلامی را گسترش دهد یکی از کانال ها محور مقاومت لبنان و عراق است.

,

 

,

 مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به این که تغییر نظام دوقطبی حاکم در منطقه یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط امام راحل است،اظهار داشت: دوقطبی اسلام ناب با محوریت تفکر شیعه با پرچمداری ایران در برابر استکبار جهانی از برکات انقلاب اسلامی است.

,

 

,

حجت الاسلام جلیلیان با تأکید بر این همه تلاش دشمن ضربه زدن به نظام اسلامی است،گفت: انقلاب اسلامی یادگار امام با این همه برکت و دستاورد  ثمره خون هزاران شهید و زندان رفتن و شکنجه علما در زندان است لذا همه ما وظیفه داریم به عنوان یک مسلمان در برابر دشمن بایستیم.

,

 

,

بی خاصیت کردن برجام و کاهش توان موشکی هدف استکبار است

, بی خاصیت کردن برجام و کاهش توان موشکی هدف استکبار است,

 

,  ,

وی با بیان این که آمریکا در چند محور دشمنی خود را در برابر ایران ادامه می دهد،گفت: می خواهند با زرنگی برجام به دست خود ایرانی ها بی خاصیت شود وبا برهم زدن صورت مسئله برجام و نگارش مجدد آن در کنار آن برجام های دیگری را بیاورند.

,

 

,

به گفته وی محور دیگر دشمنی کاهش توان موشکی ماست که همه مسئولان بر این باور هستند که توان نظامی ما قابل مذاکره نیست و باید با همین قاطعیت در برابر دشمنان بایستیم و نشانه گیری عمق استراتژیکی ایران یعنی محور مقاومت و دست برداشتن ایران از حزب الله و مقاومت هدف دیگر دشمن است.

,

 

,

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به این که آمریکا،ایران را مانع تشکیل خاورمیانه بزرگ می داند،بیان کرد: آمریکا می خواهد در همه جهان کدخدا باشد و ایران مزاحم  و مانع سیطره آن هاست لذا با ما دشمنی می کند.

,

 

,

حجت الاسلام جلیلیان با بیان این که دشمن  به دنبال ایران هراسی است،گفت: اغتشاشات تلاش دشمن برای آسیب رساندن به نظام است و راس نظام یعنی ولایت را هدف قرار داده اند البته همه این توطئه ها قطعا نتیجه ای در پی نخواهد داشت و تجربه نشان داده ما پیروز هستیم.

,

 

,

وی با تأکید بر این که دشمن با شایعه پراکنی در فضای مجازی به دنبال مأیوس کردن مردم هستند،گفت: می خواهند مرم احساس کنند فساد همه جا را گرفته و مشکلات به حدی است که مسئولان نمی توانند کاری انجام دهند که انشالله با عنایت خداوند متعال و رهبری شایسته و با پشتوانه مردمی دشمن در این زمینه هم شکست خواهد خورد.

,

 

,

به گفته وی دشمن به دنبال ایجاد ناامنی است و تنها راه ضربه زدن نا امن کردن ایران است که ان شالله در راهپیمایی22بهمن ملت بار دیگر دشمن را مأیوس خواهد کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه