اخبار داغ

استاندار مرکزی در ساوه بیان کرد؛

کاهش نرخ بیکاری ساوه به ۵ درصد در سال آینده/توانایی تولید ۵۲ نوع کالا در ساوه برای جلوگیری از واردات لوازم خانگی

کاهش نرخ بیکاری ساوه به ۵ درصد در سال آینده/توانایی تولید ۵۲ نوع کالا در ساوه برای جلوگیری از واردات لوازم خانگی
استاندار مرکزی گفت: ساوه یکی از شهرستان های صنعتی مهم کشور است و نرخ بیکاری در ساوه حدود ۶.۵ درصد است که با بهره برداری از طرح های در دست اقدام در نیمه اول سال ۹۷، نرخ بیکاری به کمتر از ۵ درصد می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدعلی آقازاده، استاندار مرکزی در پایان سفر یک روزه خود به ساوه که به منظور افتتاح پروژه‌های دهه فجر انجام شد در جمع خبرنگاران ساوه حاضر شد و گفت: ۸۱  پروژه همزمان با دهه فجر با حدود ۱۹۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در شهرستان ساوه توسط مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه تکریم خانواده شهدا از برنامه های دولت است، افزود: در دهه مبارک فجر از ۶۳۰ خانواده شهید استان مرکزی توسط مسئولان استانی بازدید شد که در نوع خود بی نظیر است.

,

آقازاده با بیان اینکه ساوه یکی از شهرستان های صنعتی مهم کشور است، بیان کرد: نرخ بیکاری در ساوه حدود ۶.۵ درصد است که با بهره برداری از طرح های در دست اقدام در نیمه اول سال ۹۷، نرخ بیکاری به کمتر از ۵ درصد می رسد.

,

وی ادامه داد: ۸۱ طرح افتتاح شده در دهه فجر موجب اشتغال ۸۰۰ نفر بصورت مستقیم شده است که بصورت غیر مستقیم چندین برابر می تواند اشتغالزایی کند.

,

استاندار مرکزی اظهار کرد: در سفر امروز ۱۴ روستا از نعمت گازرسانی بهره مند شدند و عملیات گازرسانی به چهار روستای شهرستان زرندیه آغاز شد.

,

وی با اشاره به بهره برداری از یک کارخانه تولید لوازم خانگی ایرانی در ساوه افزود: ۵۲ کالا که قبلا به کشور وارد می شدند در این کارخانه تولید می شوند که این امر مصداق کامل تحقق اقتصاد مقاومتی و از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است.

,

آقازاده خاطرنشان کرد: باید با فرهنگ سازی، مردم دست از خرید کالای قاچاق بردارند و با معرفی برندهای ایرانی اعتماد مردم را برای خرید جنس تولید داخل کشور ترغیب کرد.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه