اخبار داغ

یادداشت:

از امام خمینی(ره) تا اجرای منویات

از امام خمینی(ره) تا اجرای منویات
دانش آموز نخبه بسیجی امیر مختاری مجد در آستانه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ،یادداشت تحلیلی خود را ارائه داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کورنگ ،امیرمختاری مجد یکی از دانش آموزان نخبه بسیجی استان همدان بوده وساکن شهرستان ملایر می باشد. وی از فعالان مجمع همفکری سازمان بسیج دانش آموزی استان بوده و هم اکنون ریاست کارگروه فرهنگی آن را برعهده دارد. شایان ذکر است که وی مسئولیت هایی با تجربه موفقیت آمیز در تشکل های انقلابی نظیر اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان را در رزومه فعالیت های فرهنگی خود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کورنگ,

مختاری در ارتباطی با خبرنگار کورنگ یادداشت تحلیلی خود را در آستانه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ارائه داد که متن آن به شرح زیر است:

,

از امام خمینی (ره)، تا اجرای منویات

,

((کارزار فرهنگی از کارزار نظامی اگر مهم تر نباشد و اگر خطرناک تر نباشد کمتر نیست.))
مقام معظم رهبری

,
,

انقلاب اسلامی در بدو پیروزی با مسائل و مشکلات بسیاری در زمینه های گوناگون مواجه شد که مهم ترین آن تحمیل یک جنگ نابرابر و ناعادلانه علیه ملت ایران بود که با عنایت خداوند و در پرتو اسلام و رهبری هوشمندانه امام خمینی (ره) و به خصوص حضور مردم در جبهه های حق علیه باطل به پیروزی عظیمی دست یافتیم.
اینک سوال این است با توجه به تغییر شیوه ی تهاجم دشمن از نظامی به فرهنگی آیا در این زمینه اقدامی صورت گرفته است؟؟!! در اردیبهشت 1392 مجموعه ای از فعالان پشتیبانی و حمایت از تشکل های فرهنگی توفیق شرفیابی به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) می یابند.صحبت های بسیاری رد و بدل می شود اما عموم صحبت ها ناظر به کلیت یک تشکل فرهنگی است که باید به آن توجه ویژه داشت.
اما اینک به بررسی در حوزه ای که شخصا در آن فعالیت می کنم می پردازم.
در این حوزه هم همانند سایر تشکل ها نیازمند قرارگاهی است که مراجع ذی نفع را مدیریت کند که الحمدلله وجود دارد. این تشکل که اعضای آن دارای روحیه و شور انقلابی هستند مجموعه ای مقدس است با نام بسیج دانش آموزی که در اکثر مقاطع تحصیلی کشور در سطوح فرا منطقه ای و استانی یعنی به صورت ملی فعالیت می کنند و صدای رسای سایر دانش آموزان کشور به مسئولین کشوری و لشکری هستند و نظر این نخبگان در قالب سند به مراجع مربوطه ارجاع می شود.
حُسنی که این مجموعه نسبت به سایر تشکل ها دارد انقلابی تفکر کردن و انقلابی عمل کردن آن است و این به کار ما سرعت می بخشد،لکن آنچه به ما روحیه و انگیزش می دهد اول در پرتو اسلام گام برداشتن و دوم حمایت همه جانبه ی مقام معظم رهبری از ما افسران جوان جنگ نرم است.باشد ان شاءالله بتوانیم همچون گذشته در این عرصه هم سربلند و موفق بیرون آییم.

,
,
,
,
,

امیر مختاری مجد
عضو مجمع همفکری علوی سازمان بسیج دانش آموزی استان همدان

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه