اخبار داغ

فرمانده سپاه البرز:

انقلاب با استقلال طلبی از خط قرمز آمریکا گذشت/ هدف آمریکا ایجاد بازار سلاح برای کشاندن جنگ به کشورهای اسلامی است

انقلاب با استقلال طلبی از خط قرمز آمریکا گذشت/ هدف آمریکا ایجاد بازار سلاح برای کشاندن جنگ به کشورهای اسلامی است
فرمانده سپاه استان البرز گفت: خاورمیانه جدید و تقسیم شدن کشورها هدف جدی آمریکاست و جنگ سوریه نمادی از این نقشه بود و این به معنای ایجاد بازار سلاح برای کشاندن جنگ در کشورهای اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از تیتر یک; فرمانده سپاه استان البرز در ویژه برنامه گرامیداشت دهه مبارک فجر که شامگاه چهارشنبه 18 بهمن در مسجد چهارده معصوم شاهین ویلای کرج برگزار شد با اشاره به اینکه از ابتدای انقلاب تا کنون اتفاقاتی در راستای براندازی نظام صورت گرفت گفت: 8 سال جنگ، تحریم و توطئه، جنگ سوریه، عراق، لبنان، یمن و ...نتوانست این رویداد بزرگ از مسیر اصلی و اهداف خود دور کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتر یک; ,

سردار سید یوسف مولایی افزود: امام (ره) انقلاب اسلامی را تحولی درونی و معجزه الهی دانست و دانشمندان غربی نیز بر معجزه بودن انقلاب اذعان داشتند چرا که یک انقلاب مکتبی و الهی توانست در جهان تحقق یافته و در مسیر عدالت پیش رود و از جانب خداوند حمایت خواهد شد.

,

وی اظهار داشت: تا زمانیکه دشمن به هدف خود نرسد دست از سر ایران و انقلاب بر نخواهد داشت چرا که انقلاب اسلامی از خط قرمز آمریکا گذشت و شعارهای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را محقق ساخت درحالی که همه دنیا زیر نظر شوروی و آمریکا بودند اما ایران حرف جدیدی در سطح بین المللی مطرح کرد و بغض آمریکا به واسطه استقلال طلبی ایران است.

,

سردار مولایی تصریح کرد: امروز سیستم هسته ای ایران بسته شد اما در تحریم اقتصادی، سیاسی و فرهنگی ایران توانست باز هم روی پای خود بایستد و خارج از قائده با جهان صحبت کند لذا دشمن از پیشرفت های ایران عصبانی است چرا که تکنولوژی بومی سازی شد.

,

وی گفت: دشمنی آمریکا به واسطه آتش زدن پرچمش نیست بلکه به واسطه جدا شدن ایران و رهایی از سلطه آمریکاست لذا انقلاب اسلامی دارای اهداف بزرگی است و اسلام ناب محمدی، اسلام تحجر و اسلام آمریکایی از نگاه امام (ره) تعریف شد که معمار کبیر انقلاب اسلام ناب محمدی را جهانی کرد.

,

سردار مولایی افزود: آمریکایی ها برای امام (ره ) احترام قائل بودند چرا که غرب را با بحران جدی برنامه ریزی مواجه کرد زیرا تصمیمات رعدآسای ایشان فرصت برنامه ریزی را آنها گرفت و سران آمریکایی معتقد بودند که امام (ره) حتی در دشمنی نیز خلوص نیت داشت.

,

فرمانده سپاه استان البرز در خاتمه خاطر نشان داشت: خاورمیانه جدید و تقسیم شدن کشورها هدف جدی آمریکاست و جنگ سوریه نمادی از این نقشه بود و این به معنای ایجاد بازار سلاح برای کشاندن جنگ در کشورهای اسلامی است تا ایران به چند قسمت تقسیم شود اما ایران 17 هزار شهید ترور تقدیم انقلاب کرد درحالیکه دشمن به فکر متلاشی کردن جوامع اسلامی است لذا نباید به راحتی به آمریکا باج داد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه