اخبار داغ

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در کرج:

سرقت در البرز نسبت به میانگین کشور 4 درصد کاهش یافت

سرقت در البرز نسبت به میانگین کشور 4 درصد کاهش یافت
رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: یکی از برنامه های پلیس برای پیشگیری از جرم توجه به پیشگیری جمعی است لذا 4 هزار شهروند تحت پوشش طرح مها قرار گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از تیتر یک; رئیس پلیس پیشگیری ناجا صبح امروز پنج شنبه در همایش فرماندهان کلانتری ها و پاسگاه های استان البرز که به مناسبت دهه فجر در ستاد فرماندهی البرز برگزار شد با اشاره به اجرای طرح مها در تهران بزرگ و برون سپاری بخشی از فعالیت های پلیس گفت: یکی از برنامه های پلیس برای پیشگیری از جرم توجه به پیشگیری جمعی است لذا 4 هزار شهروند تحت پوشش طرح مها (مرکز هشدار الکترونیکی) قرار گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتر یک;,

سردار محمد شرفی حضور پر شور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را فرصتی برای پاسخگویی به دشمنان که قصد خدشه دار کردن وضعیت امنیتی کشور را داشتند دانست و افزود: بیش از ۷۰ درصد مجرمین دستگیر شده دارای تکرر جرم بوده اند اما خوشبختانه در استان البرز اجرای دستور مقامات و احکام قضایی افزایش یافته است

,

وی با اشاره به اینکه عدم اجرای صحیح حکم پس از دستگیری مجرمین، موجب افزایش و تکرار جرم خواهد شد اظهار داشت: سرقت در البرز نسبت به میانگین کشوری با 4 درصد کاهش همراه است و البرز در زمینه شاخص کشف جرائم خشن، قتل و ... عملکرد مطلوبی نسبت به میانگین کشوری داشته است.

,

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در خاتمه سیاست پیشگیری از وقوع جرم در البرز را در جرم هایی مانند سرقت مسلحانه و سرقت مغازه مطلوب ارزیابی کرد و اذعان داشت: عملکرد سالیانه کلانتری و پاسگاه ها با تماس های آنها در طول سال بررسی می شود و آخرین تدابیر در راستای اجرای دستورالعمل ها ابلاغ خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه