اخبار داغ

معاون امور استان های صدا و سیما:

مراسم هشتم محرم زنجانی ها به ابر رسانه ای در جهان تبدیل شده است/برگزاری جشن پوشش دیجیتال زنجان سال آینده

مراسم هشتم محرم زنجانی ها به ابر رسانه ای در جهان تبدیل شده است/برگزاری جشن پوشش دیجیتال زنجان سال آینده
معاون امور استان های صدا و سیما گفت: مراسم هشتم ماه محرم حسینیه اعظم زنجان به ابر رسانه ای در جهان تبدیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا،علی دارابی در مراسم رونمایی از 100 پروژه فنی، عمرانی، تولیدی، صدا و سیمای مرکز زنجان،اظهار داشت: امنیت و آبادانی نظام اسلامی در پرتو هدایت های امام خمینی (ره) ممکن است و در ادامه نیز مقام معظم رهبری با صلابت و اقتدار پی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه 100 پروژه در مرکز زنجان افتتاح شد، افزود: در سال آینده، جشن اتمام پوشش دیجیتال در استان زنجان گرفته می شود.

,

معاون امور استان های صدا و سیما گفت: امروز حسینیه اعظم و هشتم محرم زنجان جهانی شده است و چشم ها در ماه محرم به زنجان خیره می شود تا حماسه بزرگ زنجانی ها رقم بخورد.

,

دارابی افزود: مراسم هشتم زنجانی ها به ابر رسانه ای در جهان تبدیل شده است و برنامه های 10 مسجد دیگر از سوی صدا و سیما در این ایام پوشش داده می شود.

,

وی گفت: کشورهای اروپایی که از آزادی بیان صحبت می کنند صدا و سیما را 27 بار در گذشته تحریم کرده اند و یکی از برنامه های جدید آمریکا نیز تحریم صدا و سیما است.

,

این مسئول بیان داشت: دشمنان نظام اسلامی بیکار ننشسته و 250 شبکه ماهواره ای فارسی زبان فعالیت می کند که ایمان،اعتقاد و باورهای جامعه به ویژه نسل جوان را نشانه گرفته است.

,

معاون امور استان های صدا و سیما  یادآور شد: امروز انقلاب اسلامی به برکت مجاهدت های شهدا و ایثارگران پیش می رود.

,

دارابی با بیان اینکه امروز پس از گذشت هشت سال جنگ، تحریم ها و تهدیدها ثابت قدم ایستاده است، افزود: باید اشکالات موجود آسیب شناسی شده و نسل سوم و چهار انقلاب باید افتخار به گذشته و امید به آینده، از کارنامه انقلاب دفاع کنند.

,

وی افزود: دهه فجر فصل تجدید قوای انقلاب است و باید برنامه ریزی های لازم برای کارآمدی نظام اسلامی انجام شود.

,

معاون امور استان های صدا و سیما ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی منافع استکبار را تعطیل کرده است.

,

محمد فهمی نیز در این جلسه اظهار داشت: برای رسیدن به پوشش 95 درصدی در کشور باید 7 هزار ایستگاه در کشور مجهز شود.

,

وی با اشاره به اینکه امروز ما با یک هزار و 500 تا 2 هزار به عدد 91رسیده‌ایم، افزود: با این حال باید تجهیزات باید بیش از پیش افزایش یابد.

,

قائم مقام معاون فنی صداوسیما با اشاره به اینکه در یک دوره‌ای بخش مهمی از این تجهیزات با کمک مهندسان و جوانان افتتاح شد، اضافه کرد: امروز شاهد این هستیم که شصت و پنج پروژه افتتاح می‌شود.

,

وی با اشاره به اینکه ما در همه بسترها از ظرفیت موجود باید استفاده کنیم، افزود: از همین رو حوزه زیرساخت صدا و سیما در تلاش است که این موضوع را دنبال کند و موضوع محتوا و قالبی که ارائه می‌شود را اجرایی کند.

,

فهمی با اشاره به اینکه امروز تعداد شبکه‌ها از هفت تا هشت شبکه به بیش از 20 شبکه رسیده به مدد زیرساخت‌هایی بوده که فراهم شده است، اضافه کرد: امروز شاهد فعالیت شبکه‌هایی با گرایش های مختلف هستیم.

,

وی با اشاره به اینکه حوزه معاونت و توسعه فناوری رسانه امروز در تلاش است به کاهش نواقص کمک کند، گفت: تجهیزات جدیدی که در صنعت رسانه وجود دارد تماما با تکنولوژی‌های روز دنیا ایجاد شده است که بر اچ دی، فرمت اُلترا اچ دی را هم پشتیبانی می‌کند.

,

قائم مقام معاون فنی صداوسیما با اشاره به اینکه هم در حوزه صدا و هم سیما تجهیزات بسیار به روز شده است، اضافه کرد: در تلاش هستیم با این کار زمینه بهره‌مندی بیشتر هموطنان را فراهم سازیم.//ن

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه