اخبار داغ

فرمانده سپاه شهرستان پارس‌آباد:

دشمن به دنبال تغییر تفکر انقلابی مردم است/ برای به ثمر نشستن انقلاب شهدای بسیاری تقدیم شده است

دشمن به دنبال تغییر تفکر انقلابی مردم است/ برای به ثمر نشستن انقلاب شهدای بسیاری تقدیم شده است
فرمانده سپاه شهرستان پارس آباد با بیان اینکه دشمن به دنبال تغییر تفکر انقلابی در بین مردم است، گفت: برای به ثمر نشستن انقلاب شهدای بسیاری تقدیم شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، سرهنگ حسن نوری ظهر امروز در گرامی داشت دهه فجر که در کانون فرهنگی جوانان بسیج شهرستان پارس آباد برگزار شد، اظهار داشت: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آران مغان,

وی با بیان اینکه برای به ثمر نشستن این انقلاب و ماندگاری آن شهدای بسیاری تقدیم شده است، گفت: امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی و قدرتمندی نظام در جهان ثمره جان فشانی شهداست بنابراین آن ها رفتند تا انقلاب سرافرازتر از همیشه در جهان بدرخشد.

,

فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی کشور ایران با کشورهای پیشرفته جهان در علم و فناوری در حال رقابت است، ادامه داد: امروز ایران اسلامی در بسیاری از زمینه ها از کشورهای جهان پیشی گرفته است و تمام نیازهای دفاعی اش را با اتکا به جوانان این مرزو بوم در داخل تولید می کند که کسب رتبه 12 نانو در جهان از جمله این دستاوردهاست.

,

///

, ///,

نوری افزود: جمهوری اسلامی اکنون کشوری هسته‌ای شده و عملاً عضو باشگاه هسته‌ای جهان است. به‌‌رغم همه تحریم‌ها و تهدیدها، ایران با تلاش‌ها و مجاهدت‌های جوانان و متخصصین خود، به چرخه کامل سوخت‌ هسته‌ای (غنی‌سازی) دست یافته و از نظر دانش علمی و فناوری در این عرصه در ردیف 7-8 کشور پیش‌رفته جهان قرار گرفته است.

,

وی گفت: ورود به باشگاه فضایی جهان از دیگر آثار و نتایج دستاوردهای علمی و فناوری کشور در دوران پس از انقلاب است. دانش و فناوری فضایی در اختیار تعداد محدودی از کشورهای جهان است. اکنون جمهوری اسلامی در منطقه، تنها کشور دارای این دانش و فناوری، آن هم به صورت بومی است. تاکنون چند ماهواره با ماهواره‌بر تولید داخل در مدار زمین قرار گرفته است.

,

فرمانده سپاه شهرستان پارس آباد تصریح کرد: در حالی که قبل از انقلاب اسلامی، نزدیک به 39 درصد دانش آموزان می‌توانستند به مدرسه رفته و سواد خواندن و نوشتن بیاموزند، اکنون رقم باسوادی در کشور به 95 درصد رسیده است.

,

نوری در ادامه اظهار داشت: اگر نگاهی به تاریخ با عظمت انقلاب اسلامی بیندازیم می بینیم که همه توطئه های دشمنان از جنگ تحمیلی و فتنه سال 88 گرفته تا اغتشاشات اخیر در برخی از شهرهای کشورمان نشانگر این است که امروز دشمن به دنبال این است که تفکرات غربی را در کشور رواج دهد و تفکر انقلابی را از ما بگیرد.

,

///

, ///,

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات اصلی امروز مملکت ما بحث گرانی و اقتصاد است و مسوولین باید به موضوع اقتصادی که درخواست همه مردم است رسیدگی کنند، تصریح کرد: این دلیلی نمی شود که عده ای از افراد در کنار عناصر وابسته به دشمن از این فرصت سوء استفاده کرده و اقدام به اغتشاش و آشوب در برخی شهرهای کشور کنند.

,

فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد همچنین با اشاره به اقدام اخیر برخی زنان و دختران در کشف حجاب در معابر عمومی‌، گفت: در این قضیه هم به مانند اغتشاشات اخیر کشور، دشمنان و عناصر بیگانه در این کار دست داشتند و نقشه شان هم این بود که یک عده جوان را احساساتی کرده و وارد میدان کنند تا تفکرات غرب گرایی را به این ها تزریق کرده تا منافع از دست رفته خودشان را دوباره به دست بیاورند که خوشبختانه این توطئه های دشمنان یکی پس از دیگری نقش برآب می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه