اخبار داغ

برگزاری دومین دوره تربیت مربی فضای مجازی در لرستان+تصاویر

برگزاری دومین دوره تربیت مربی فضای مجازی در لرستان+تصاویر
دومین دوره تربیت مربی فضای مجازی در لرستان توسط دفتر سازمان فضای مجازی سراج به مدت 2روز در حال برگزاری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا علی سبزی؛ مسئول دفتر سازمان فضای مجازی در لرستان در گفت وگو با خبرنگار  سفیر افلاک در رابطه با نحوه برگزاری این دوره گفت: دومین دوره تربیت مربی فضای مجازی در لرستان طی روزهای 19 و 20بهمن برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  سفیر افلاک, سفیر افلاک,

 

,

وی با اشاره به حضور پنج نفر از اساتید و کارشناسان مطرح کشوری در این دوره آموزشی گفت: 90نفر از خواهران و برادران در کارگاه های آموزشی شرکت کرده اند که در پایان برای آن ها گواهی نامه معتبر صادر می شود.

,

 

,

مسئول دفتر سازمان فضای مجازی در لرستان تصریح کرد: سواد بازی، خانواده و رسانه، آینده پژوهی، امنیت کاربری، رژیم مصرف رسانه،سواد شبکه های اجتماعی، مبانی سواد و تفکر انتقادی از جمله مباحثی هستند که در این دوره توسط مولفین کتاب سواد رسانه ای و کارشناسان صداوسیما آموزش داده می شود.

,

 

,

سبزی هدف از برگزاری این دوره را توانمندسازی افراد به منظور ایفای نقش به عنوان مربی سواد فضای مجازی در جامعه عنوان کرد و گفت: ان شالله مربیان آموزش دیده با برقراری ارتباط مستقیم بتوانند مطالبی منطقی و علمی را به‌شکلی دقیق، صحیح و منسجم به مردم منتقل کنند.

,

 

,

وی با تأکید بر اجرایی نمودن مطالبات رهبر معظم انقلاب از نهادها و دستگاه های فرهنگی و انقلابی مبنی بر تربیت مربیان به منظور ایجاد نهضت فضای مجازی گفت: فضای مجازی سازمان سراج این گام را برداشته است و در نظر داریم سال آینده دوره های سطح 2 و3 این کارگاه های آموزشی را برگزار کنیم.

,

 

,




, ,
, ,
, ,
, ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه