اخبار داغ

آیت الله مظاهری:

قرآن و تعالیم حیات بخش آن متن و بطن اصلی حوزه های علمیه است

قرآن و تعالیم حیات بخش آن متن و بطن اصلی حوزه های علمیه است
رئیس حوزه علمیه اصفهان گفتند: متن کار حوزه ها و هدف وغرض حوزه ها قرآن و تعالیم حیات بخش آن است و از این رو همه برنامه ها و فعالیت های دیگر، برای نیل هرچه بهتربه این ساحت بزرگ ومبارک است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از مباحث، آیت الله العظمی حسین مظاهری عصر دیروز در پیامی به دهمین دوره مسابقات قرآن کریم و عترت حوزه علمیه اصفهان اظهار کردند: قرآن کریم منظومه جامع دین و رکن رکین شریعت مقدسه است و در کنار عترت طاهره (ع) تمامت و تمامیت آئین جاودانی اسلام را تامین و تضمین می سازد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مباحث,

معظم له تصریح کرد: از این رو هر برنامه مفیدی که نظرها و تعلیمات این کتاب آسمانی مقدس را در صحنه اجتماعی بگستراند، نه تنها  مطلوب، بلکه لازم و ضروری است و از جمله مسابقات وجشنواره هایی  که در مسیر گسترش نور قرآن کریم و در ساحتهای  گوناگون  برگزار شود، از این  جهت مورد  توجه و اِمعان نظر بیشتر است.

,

رئیس حوزه علمیه اصفهان افزود: اما در حوزه های مقدسه علمیه این مسابقات یک برنامه  مقدمی وحاشیه ای است، زیرا متن کار حوزه ها و هدف وغرض حوزه ها قرآن و تعالیم حیات بخش آن است و از این رو همه برنامه ها و فعالیت های دیگر، برای نیل هرچه بهتر به این ساحت بزرگ و مبارک است.

,

ایشان افزود: امید است دهمین دوره مسابقات قرآن وعترت طلاب و خانواده های آنان در حوزه علمیه اصفهان مقدمه مناسب و سود بخشی برای شما عزیزان دراین مسیر نورانی باشد و همواره در خدمت  قرآن و خادم  حقیقی قرآن بوده باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه