اخبار داغ

کریمی قدوسی:

برخی برای ایجاد انحراف، کلید واژه‌های اسلام را سرقت کردند

برخی برای ایجاد انحراف، کلید واژه‌های اسلام را سرقت کردند
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی به سرقت کلیدواژه‌های اسلام برای انحراف اشاره کرد و گفت: برخی طوری می‌گویند اعتدال، انگار اسلام از اول افراط و تفریط بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ جواد کریمی قدوسی شب گذشته در ویژه برنامه جشن دهه فجر انقلاب اسلامی در مشهد مقدس به چهل سالگی انقلاب اشاره کرد و گفت: چهل سال برای یک نسل و یک فرهنگ و انقلاب ایامی کافی است تا نتیجه‌ها و دستاوردها و تجربه‌های مورد نظرش دیده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

نماینده مردم مشهد و کلات با بیان اینکه هر انسانی که عمرش به چهل سال برسد، ثبات شخصیت پیدا می‌کند، ادادمه داد: انقلاب اسلامی یک تحول الهی بوده است و در اربعین می‌تواند این بشارت را بدهد که از این به بعد هم با اقتدار بیشتر و دستاوردهای گسترده‌تر مسیرش را ادامه خواهد داد.

,

 

,

وی تاکید کرد: در طول این چهل سال یک روز هم نیامده که شعله جهاد در راه آرمان‌های انقلاب کم فروغ شده باشد، بلکه ملت ایران همیشه در حالت آماده باش بوده است.

,

 

,

کریمی قدوسی در ادامه سخنان خود با اشاره به پیام رهبری مبنی بر اینکه 22 بهمن امسال یک روز تماشاییست، گفت: در این روز عده‌ای آمدند و دوباره با توهم و خیال اینکه انقلاب را با خطر مواجه کنند برای چند روزی امنیت عمومی ما را به خطر انداختند و مردم ما هم همیشه پاسخ داده‌اند.

,

 

,

نماینده مردم مشهد و کلات ضمن اشاره به این نکته که بیرون از مرزهای انقلاب اسلامی هم، انقلاب حرف و ماموریت‌های زیادی داشته و به همه آن‌ها پرداخته و ثمره گرفته است، تصریح کرد: چهل سال قبل منطقه آرام بود و امنیت ملی آمریکایی‌ها در آرامش کامل به سر می‌برد؛ اما امروز یک وجب خاک و سنگر برای آمریکا در منطقه باقی نمانده مگر اینکه هر روز برای حفظش منتظر تلفاتند.

,

 

,

نسل جدید کتابی قطور از تجارب انقلاب را پیش رو دارد

, نسل جدید کتابی قطور از تجارب انقلاب را پیش رو دارد ,

 

,

وی  در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امروزه نسل جدید کتابی قطور از تجارب انقلاب را پیش رو دارند، خاطرنشان کرد: فتنه‌هایی که جلوی چشممان اتفاق افتاد ما را  به 1400 سال قبل برده است؛ چنانچه امروز از ما  بخواهند طلحه و زبیر را معرفی کنیم صدها اسم می‌توانیم ببریم.

,

 

,

نماینده مردم مشهد و کلات اضافه کرد: چقدر امتیاز است برای مایی که بعد از 1400 سال انقلابمان به پیروزی می‌رسد و راهی که از امام و پیامبر می‌دانستیم اطاعت کردیم، ولی آنها خود امام و پیامبر را داشتند و کم آوردند.

,

 

,

وی با بیان اینکه خیمه امام را رزمندگامش محاصره کردند و حکمیت را به او تحمیل کردند، بیان کرد: در کشور ما هم عین این حکمیت رخ داده است که فتنه 88 که در آن اصرار می‌کردند انتخابات باطل شود و رهبرمان مقابلشان ایستاد و ملت هم او را حمایت کردند یک نمونه‌اش است.

,

 

,

کریمی قدوسی به گفتمان ناب امام اشاره و تاکید کرد: گفتمان انقلاب اسلامی گفتمان اسلام ناب محمدی است و از روز اولی که این اعتقاد به پیروزی رسید و شجره خبیثه شاهنشاهی را برای همیشه به زباله‌دان تاریخ انداخت تلاش شد گفتمان‌های موازی به وجود بیاید.

,

 

,

این نماینده مجلس به رویارویی دشمن با ایران از همان ابتدای انقلاب اشاره و دولت بازرگان را نمونه از این مقابله با اسلام و دومین آن را سازمان مجاهدین خلق خواند.

,

 

,

کریمی قدوسی ادامه داد: بسیاری در این چهل سال کوشیدند مسیر اسلام ناب که ریشه عمیق در فرهنگ این ملت داشته را منحرف کنند و ملت را به این باور برسانند که تفکر اسلامی دیگر کارآمد نیست و راهی نداریم جز اینکه دروازه‌ها را باز کنیم به روی غربی‌ها.

,

 

,

وی به تحریف واقعه عاشورا اشاره کرد و ادامه داد: برخی عنوان کردند که امام حسین(ع) در آن شب سید الشهدا با عمر سعد مذاکره کرد پس چرا ما امروز با آمریکا مذاکره نکنیم مگر ما از امام حسین بالاتریم.

,

 

,

این نماینده مجلس با بیان اینکه فهم این‌ها در تاریخ در همین حد است تصریح کرد: امام حسین(ع) با عمر ابن سعد مذاکره نکرد، بلکه به او نهیب و تشر زد و او را تهدید کرد نه اینکه بده بستان کرده باشد.

,

 

,

کریمی قدوسی ادامه داد: امام رضا(ع) را هم امام مذاکره دانستند تا توجیه کنند باید مایی که پیرو هستیم تن به مذاکره دهیم، آن هم مذاکره با شیطان بزرگی که ققط کف خواسته‌اش گرفتن دین از مردم و سقفش بردگی ملت ایران است.

,

 

,

نماینده مردم مشهد و کلات این گفتمان‌ها را در برابر برابر گفتمان اسلام ناب مغلوب و شکست خورده توصیف کرد و افزود: گفتمان اسلام ناب محصول فکر امام خمینی(ره) نبوده بلکه امام احیا کننده آن بوده است در زمانی که سینه‌ها آماده بوده و باورها به یقین تبدیل شده بود.

,

 

,

برخی برای ایجاد انحراف، کلید واژه‌های اسلام را سرقت کردند

, برخی برای ایجاد انحراف، کلید واژه‌های اسلام را سرقت کردند,

 

,

وی به سرقت کلیدواژه‌های اسلام برای انحراف اشاره کرد و گفت: طوری می‌گویند اعتدال، انگار اسلام از اول افراط و تفریط بوده است، این متهم کردن انقلاب اسلامی و شهدای ملت است زیرا این انقلاب حقوق مردم را احیا کرد و همیشه فریادش بلند بود که صاحب انقلاب شما مردمید.

,

 

,

کریمی قدوسی با بیان اینکه اعتدال در اسلام تعریف دارد و به معنای قرار گرفتن در وسط میدان حق است نه در مرز حق و باطل بیان کرد: اعتدال یعنی امام و رهبر معظم انقلاب و کوبیدن بر استکبار و کمک به مظلومین جهان و یعنی اشداء علی الکفار و رحما بینهم.

,

 

,

کریمی قدوسی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بخش بزرگی از اقتصاد دست جریان لیبرالیسم است، خاطرنشان کرد: آن بخش‌هایی که در دست تفکر انقلابی بوده است در بهترین شرایط قرار دارد، برای مثال ما هیچ مشکلی در دفاع از این کشور نداریم.

,

 

,

نماینده مردم مشهد و کلات اضافه کرد: بخشی مشکلات هم محصول دشمنی و توطئه‌های دشمنان است که خودشان هم اعتراف کردند که به آمریکا پیشنهاد دادیم اگر می‌خواهید به انقلاب ضربه بزنید کاری کنید که طبقات ضعیف به آشوب بیفتند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه