اخبار داغ

درخطبه های نمازجمعه استان همدان مطرح شد؛

ضرورت حضور حداکثری مردم در یوم الله ۲۲ بهمن/حفظ آرمانهای نظام، نماد انقلابی گری است

ضرورت حضور حداکثری مردم در یوم الله ۲۲ بهمن/حفظ آرمانهای نظام، نماد انقلابی گری است
ائمه جمعه استان همدان درخطبه های نمازجمعه این هفته؛ بر ضرورت شرکت همگان در راهپیمایی 22 بهمن امسال تاکید کردند و این حضور را در خنثی نمودن توطئه های دشمنان حائز اهمیت دانستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، ائمه جمعه استان همدان، درخطبه های نمازعبادی سیاسی جمعه این هفته ؛ ضمن تشریح آرمانهای امام خمینی (ره) در به ثمررساندن انقلاب اسلامی، عنون کردند: امروز حفظ آرمان های نظام، نماد انقلابی گری است و هرکه به این آرمان ها بی حرمتی کند خائن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته برخی شهرستان های استان:

, مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته برخی شهرستان های استان:, مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته برخی شهرستان های استان:,

نماینده ولی فقیه در استان همدان: وحدت مردم، انقلاب اسلامی را از توطئه های دشمن مصون می دارد

, نماینده ولی فقیه در استان همدان: وحدت مردم، انقلاب اسلامی را از توطئه های دشمن مصون می دارد, نماینده ولی فقیه در استان همدان: وحدت مردم، انقلاب اسلامی را از توطئه های دشمن مصون می دارد,

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به مسیر انقلاب و انقلابی گری گفت: آنچه باعث پیروزی انقلاب اسلامی ایران شده و در ادامه انقلاب را از آسیب‌ها و تهدیدات مصون خواهد داشت وحدت مسلمین است.

,

 

,

آیت الله غیاث الدین طه محمدی در نماز جمعه امروز، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی انفجار نور و جلوه ای از حضور و حمایت خدا از مردمانی است که تمایل به تغییر را در خود ایجاد کرده اند.

,

 

,

وی با اشاره به لزوم ایجاد وحدت در جامعه اسلامی تصریح کرد: نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: وحدت از حفظ روابط سالم در خانواده و جامعه بر می خیزد و افراد را از آسیب‌های اجتماعی مصون میدارد.

,

 

,

وی بر لزوم تعامل بین افراد خانواده و جامعه تأکید و تصریح کرد:ایجاد آشتی فی مابین دو عضو یک خانواده و یا لبخندی که فرد طی ارتباط با افراد جامعه بر لب مینشاند از ثواب الهی بی بهره نیست.

,

 

,

آیت الله محمدی در ادامه با اشاره به ورود به چهلمین سال انقلاب اسلامی عنوان کرد: 5000 خبرنگار و عکاس از سرلسر دنیا برای ثبت حضور و شور مردم در راهپیمایی بیست و دوم بهمن حاضر می شوند و این نشان از عظمت حضور یک ملت در حمایت و پشتیبانی از نظام دارد.

,

 

,

وی ادامه داد: مردم با هر تفکر و هر سطح زندگی برای حضور در این حماسه پرشور و شعور مشارکت دارند.

,

 

,

امام جمعه شهر همدان با بیان اینکه راه انقلاب، راه امام خمینی «ره» و شهدای انقلاب است گفت: امروز حفظ آرمان های انقلاب، نماد انقلابی گری است که بر هریک از ما وظیفه است و هرکس به این آرمان ها بی حرمتی میکند خائن است.

,

 

,

وی افزود: تلاش در جهت حفظ دستاوردهای انقلاب و تداوم مسیر انقلاب دیگر وظیفه ای است که جوانان باید بر آن همت گمارند.

,

 

,

امام جمعه بهار:مردم پشتوانه انقلاب اسلامی هستند

, امام جمعه بهار:مردم پشتوانه انقلاب اسلامی هستند, امام جمعه بهار:مردم پشتوانه انقلاب اسلامی هستند,

امام جمعه شهر بهارهم در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک ایام الله دهه فجر به وقایع سال ۵۷ در این ایام اشاره کردو گفت: امام خمینی( ره )با چند اصل انقلاب را پایه ریزی کرد که یکی از آن اصول مردم بودند؛ چرا که ایشان معتقد بود تا وقتی که مردم پشتوانه این انقلاب باشد هیچ احدی نمی تواند به کشور تعرض کند.

,

 

,

حجت الاسلام حاتم نیا ادامه داد: حالا که مبنای انقلاب ما بر مبنای دیانت است نباید این اصل را فراموش کرده و هم اکنون سیاست را از دیانت جدا کنیم.

,

 

,

وی با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) گفت: حساب گلایه ما از وضعیت اقتصادی از حساب دیانت و انقلاب ما جداست و دولت باید قدر این ملت را بداند. ما هم گلایه ها و ضعف ها را می گوئیم و هم در جای خود عملکردهای مثبت را بیان کرده و تشکر می کنیم.

,

 

,

امام جمعه اسدآباد: حضور ملت در راهپیمایی 22 بهمن شکرگذاری نعمت انقلاب است

, امام جمعه اسدآباد: حضور ملت در راهپیمایی 22 بهمن شکرگذاری نعمت انقلاب است, امام جمعه اسدآباد: حضور ملت در راهپیمایی 22 بهمن شکرگذاری نعمت انقلاب است,

حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد در خطبه های نماز جمعه این هفنه شهر اسدآباد با اشاره به درسهایی از قرآن کریم، اظهار کرد: راستگویی، امانت داری و برپایی نماز شب از نشانه های محبت به خداست که نباید این نشانه ها به فراموشی سپرده شود.

,

 

,

وی خطاب به مسئولان گفت: محبوبترین امر در نزد خدا خدمت به خلق است که باید مسئولان در خدمت به مردم صادقانه رفتار کنند.

,

 

,

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه زمینه رشد و تعالی در شهرستان اسدآباد فراهم است، گفت: این شهرستان از لحاظ صنعتی محرومیت و عقب مانده است که می طلبد مسئولان با اجرای پروژه های مادر، وسیع و اثر گذار مشکلات معیشتی و اشتغال را حل و فصل کنند که البته این کار سختی نیست.

,

 

,

وی با اشاره به تلاشهای حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران در زمینه های مختلف ، گفت: یکی از عمیق تربن مباحثدر زمینه امنیتی به لحاظ سایبری و اطلاعاتی اثرگذار است، همین اطلاعات سپاه است که در رفع فتنه ها و خنثب کردن آشوب ها اثر گذار بوده است.

,

 

,

حسینی مجد با اشاره سالگرد سی و نهمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: یکی از نشانه های اولیا الهی شکر گذاری است و حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال یک نوع شکرگذاری است.

,

 

,

 

,

وی با تاکید بر شرکت همه اقشار مختلف در هر جنس، شغل، منصب و مسئولیتی در راهپیمایی 22 بهمن امسال، گفت: یکبار دیگر ملت ایران به تبع آن مردم شهرستان اسدآباد برای دوستان انقلاب شادمانی و برای دشمنان غم و غصه را خواهند دید و با حضور در راهپیمایی 22 بهمن امسال مشت محکمی بر دهان آشوب گران، فتنه گران خواهند کوبید.

,

 

,

امام جمعه اسدآباد با اشاره به دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی، تصریح کرد: ایران پرچمدار اسلام و انقلاب احیاء کننده عزت اسلامی است.

,

 

,

امام‌جمعه نهاوند:حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

, امام‌جمعه نهاوند:حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن توطئه دشمنان را خنثی می‌کند, امام‌جمعه نهاوند:حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن توطئه دشمنان را خنثی می‌کند,

امام‌جمعه نهاوند گفت: مردم ایران اسلامی یک‌بار دیگر با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن جواب دشمنان را خواهند داد و نقشه‌های شوم آن‌ها را خنثی می‌کنند.

,

 

,

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در سال 57 باعث شد تا قدرت‌های استکباری و استعماری دستشان از منابع کشورمان کوتاه شود.

,

 

,

وی عنوان کرد: به برکت انقلاب اسلامی در عرصه‌های موشکی، نظامی و دفاعی، هسته‌ای، پزشکی و بسیاری از عرصه‌ها پیشرفت کرده‌ایم که این دستاوردها باید برای نسل جوان بیان شود.

,

 

,

مغیثی افزود: دشمن هیچ‌گاه دست از توطئه نخواهد کشید و در اتفاقات اخیر نیز به‌خوبی نقش دشمنان مشخص بود که در حال برنامه‌ریزی هستند و می‌خواهند به مردم ایران ضربه بزنند.

,

 

,

امام‌جمعه نهاوند اظهار داشت: هر وقت که مردم درصحنه حضور داشتند و گوش‌به‌فرمان ولایت بودند؛ دشمنان انقلاب اسلامی ناامید شدند و نقشه‌های آن‌ها نقش بر آب‌شده است.

,

 

,

وی بیان کرد: راهپیمایی 22 بهمن یکی از عرصه‌های جلوه حضور و پشتیبانی مردم از انقلاب اسلامی است که همواره مردم با حضور گسترده خود جواب دشمنان انقلاب اسلامی را داده‌اند.

,

 

,

مغیثی گفت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند امسال با حضور گسترده مردم، راهپیمایی 22 بهمن تماشای خواهد شد و مردم بار دیگر پایبندی خود به‌نظام مقدس اسلامی را نشان می‌دهند.

,

 

,

وی در پایان اظهار داشت: حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال نقشه‌های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی خواهد کرد و بار دیگر مردم با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا تجدید پیمان خواهند کرد.

,

 

,

امام جمعه شهرستان کبودراهنگ:مسئولین بدانند توکل بر خدا بهتر از توکل بر کدخداست

, امام جمعه شهرستان کبودراهنگ:مسئولین بدانند توکل بر خدا بهتر از توکل بر کدخداست, امام جمعه شهرستان کبودراهنگ:مسئولین بدانند توکل بر خدا بهتر از توکل بر کدخداست,

حجت الاسلام نقی باقری امام جمعه شهرستان کبودراهنگ در خطبه های نمازجمعه این هفته ضمن  تبریک گرامیداشت دهه مبارک فجر شهرستان اظهار داشت:امروز شکایت و گله مندی مردم از فساد اقتصادی است و این مفسدان اقتصادی مانند اژدهای هفت سر هستند.

,

 

,

وی بااشاره به بی اثر بودن تحریم ها علیه ملت ایران افزود:دنیا بداند که تحریم های آن ها علیه ملت ایران هیچ اثری نخواهد داشت چراکه این ملت ثابت کرده اند که هر وقت تحریم شده اند خود ساخته اند و دولت نیز بداند که توکل برخدا بهتر از توکل بر کدخدا است.

,

 

,

امام جمعه فامنین:بنای انقلاب اسلامی ایران ظلم ستیزی است

, امام جمعه فامنین:بنای انقلاب اسلامی ایران ظلم ستیزی است, امام جمعه فامنین:بنای انقلاب اسلامی ایران ظلم ستیزی است,

حجت الاسلام والمسلمین رضا مصباح در خطبه های نمازجمعه این هفته ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: اساس و بنای انقلاب ظلم ستیزی، ساده زیستی و ریشه کنی اشرافی گری است در جایگاهی که نظام انقلابی است زندگی اشرافی و تجمل گرایی را بر نمی تابد.

,

 

,

وی افزود: اساس اسلام و آنچه را که امام به اثبات رساند رسیدگی امورات ضعفا و پابرهنگان است ، متاسفانه عده ای توانستند مقام سلطه را از جایگاه کاذب خود به زیر بکشند اما متاسفانه بعضی از موارد تنها 9 سال از انقلاب نگذشته بود ، تحریف کردند و اشرافی گری و نظام طبقاتی را ترویج دادند .

,

 

,

حجت الاسلام مصباح افزود: اما مسیری را که انقلاب پیدا کرده بود یک مسیر ارزشی است اگر دستانمان از ولایت کوتاه شد و عقب ماندیم و نتوانستیم کلام ولایت را بفهمیم ، عاقبت ما بهتر از یهود نخواهد بود.

,

 

,

وی با اشاره به وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم افزود: ما با انقلاب رشد کردیم و بالا آمدیم و اکنون در سطح منطقه ای و جهانی دارای جایگاه مهمی هستیم  به برکت نظام و ولایت فقیه، ما انتقاد می کنیم و به مسئولین می گوییم به مشکلات و مسائل مردم رسیدگی کنید

,

 

,

امام جمعه فامنین در ادامه برحضور پرشور و انقلابی مردم شریف شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و ابراز داشت: دنیا ایستاده تا ببیند مردم در 22 بهمن چکار میکنند، ما در روز 22 بهمن نشان می دهیم ای مولای ما ای رهبر فرزانه ما با تمام وجود شعار می دهیم" این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده" و نشان میدهیم شهدا این امانتی را که به ما سپرده اند را تا آخرین لحظه حفظ خواهیم کرد.

,

 

,

خطیب نماز جمعه شهر قهاوند:عظمت دستاوردها و کارآیی نظام را باید در نوع عکس العمل دنیا ونظام سلطه مشاهده  نمود
 
حضرت حجت الاسلام حسین محققی در خطبه های نماز وحدت بخش جمعه شهر قهاوند بیان داشت : برای ارزیابی کارآمدی انقلاب باید این موضوع را در نظر گرفت که شرایط برای جمهوری اسلامی عادی نبوده است.

, خطیب نماز جمعه شهر قهاوند:عظمت دستاوردها و کارآیی نظام را باید در نوع عکس العمل دنیا ونظام سلطه مشاهده  نمود, خطیب نماز جمعه شهر قهاوند:عظمت دستاوردها و کارآیی نظام را باید در نوع عکس العمل دنیا ونظام سلطه مشاهده  نمود,
,
,

 

,

وی گفت :یک نظام حکومتی را  در دنیا پیدا بکنید جدای ازپیشرفت ها تنها و تنها توان ایستادگی  در برابر این حجم توطئه ها وفتنه ها و فشارها و تحریم ها داشته باشد وعمرش به چندسال قدبدهد پیشرفت و اقتدار و توسعه و نفوذ منطقه ای و تأثیرجهانی اش پیشکش باشد .

,

 

,

امام جمعه شهر قهاوند افزود: عظمت دستاوردها و کارآیی نظام را باید در نوع عکس العمل دنیا ونظام سلطه مشاهده  نمود

,

 

,

وی گفت: این که در40سالگی انقلاب دانشگاه آمریکایی بعد از اغتشاشات نظر سنجی می کند و 86درصد مردم از نظام و ساختارحکومت دفاع می کنند و خواهان آن هستندکه درسایه جمهوری اسلامی مشکلاتشان حل بشودنشان ازکارآمدی نظام دینی وحکومت ولایی وفاداری ملت به نظام ولایی وآرمانهای آن دارد.

,

 

,

حجت الاسلام محققی گفت: کسانی که مدام فشار می آوردند تا حصر سران فتنه شکسته شود و  دراین قصه رهبری رامقصر می دانستند و می گفتند تاکی فتنه!

,

 

,

وی بیان داشت: دربرابر نامه جسورانه و بی ادبانه کروبی چه پاسخی دارند!چرا کسانی که باید دغدغه شان خدمت باشد و خدمت مدام درشیپور رفع حصر می دمند و به جای نظام و ملت برای فتنه گران دلسوزی می کنند!

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه