اخبار داغ

نماز عقیدتی سیاسی جمعه با محوریت حضور در ۲۲ بهمن در کردستان اقامه شد

نماز عقیدتی سیاسی جمعه با محوریت حضور در ۲۲ بهمن در کردستان اقامه شد
ظهر امروز نماز عقیدتی سیاسی جمعه در شهرهای استان کردستان و با محوریت حماسه حضور در روز ۲۲ بهمن برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، ماموستا خدایی امام جمعه سنندج در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دندان شکن ترین دفاع از انقلاب در مقابل دشمنان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

وی بیان کرد: مردم فهیم کردستان با حضور خود دوشادوش مسئولین این بهمن را هم ماندگار میکنند و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی فجر، فجر آفرینی خوا۶ند کرد که قطعا ماندگار و برای دشمنان هم دندان شکن خواهد شد.

,

 

,

ماموستا ملا جمال کریمی امام جمعه موقت بانه ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر بانه که در مسجد جامع این شهر برگزار شد؛ با اشاره به خدمات نظام اسلامی در طول چهار دهه گذشته گفت: خدمات نظام اسلامی و انقلاب در طول چهل سال گذشته چشمگیر بوده و اصلا قابل مقایسه با دوران طاغوت نیست.

,

 

,

وی حضور مستمر مردم در عرصه های مختلف؛ رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و خون شهیدان را عوامل استمرار نظان دانست و افزود: مادامیکه اتحاد و همبستگی بین مردم و مسئولین وجود داشته باشد دشمن نخواهد توانست ظفری بر ملت ایران وارد سازد.

,

 

,

حجت الاسلام حسن باباییان پیش از ظهر امروز و در خطبه های نماز جمعه قروه اظهار داشت: دشمن با اسلامی که بر پایه اتحاد بین شیعه و سنی به وجود بیاید مخالف است

,

 

,

وی افزود: دهه فجر دارای برکات فراوانی بوده است، اتحاد مسلمین و امنیت ایران اسلامی در میان بحران موجود در دیگر کشورهای همسایه از جمله برکات انقلاب اسلامی بوده است

,

 

,

امام جمعه قروه خاطر نشان کرد: با ورود امام خمینی (ره) و پیروزی انقلاب اسلامی عطر آزادی پیچید و قفس چند ده ساله ظالمان شکسته شد

,

 

,

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران برای همه اقشار جامعه است و تمامی اقوام و مذاهب در ان نقش دارند.

,

 

,

مام جمعه موقت سقز گفت: مردم همچون گذشته با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی روز 22 بهمن پاسخ دندان شکنی به دشمنان خواهند داد.

,

 

,

حاج ماموستا محمود ابن الخیاط  در خطبه های نماز جمعه امروز 20 بهمن ماه که در مسجد جامع این شهر اقامه شد ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: این انقلاب ریشه ظلم و فساد را در کشور برچید.
ماموستا ابن الخیاط انقلاب اسلامی را یک انقلاب مردمی دانست و افزود: دشمنان همواره در صدد ضربه زدن به کشور و ایجاد تنش و ناامنی هستند و مردم همچون گذشته با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی روز 22 بهمن پاسخ دندان شکنی به دشمنان خواهند داد.

,
,

 

,

حجت الاسلام علی مرادی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوی الهی اظهار داشت:رعایت تقوی الهی موجب رستگاری انسان در دنیا و آخرت می شود.

,

 

,

وی با اشاره به فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن ،بیان داشت:۲۲ بهمن ۵۷ طلیعه نور در انقلاب اسلامی ایران بود.

,

 

,

خطیب جمعه بیجار گفت:  پایبندی به اصول انقلابی و انقلابی ماندن از راه های برون رفت مشکلات نظام است.

,

 

,

وی در ادامه گفت:خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قابل شمارش نیست ،اما چاله چوله های این کشور ارثی است که از رژیم منحوس شاهنشاهی باقی مانده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه