اخبار داغ

در خطبه های نماز جمعه شهرهای آذربایجان غربی مطرح شد؛

نمایندگان سراغ تصویب قوانین برای برقراری عدالت اجتماعی بروند/مردم در ۲۲ بهمن یک حماسه تاریخی و فراموش نشدنی خلق می کنند

نمایندگان سراغ تصویب قوانین برای برقراری عدالت اجتماعی بروند/مردم در ۲۲ بهمن یک حماسه تاریخی و فراموش نشدنی خلق می کنند
آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستانهای آذربایجان غربی برگزار و مطالبی درباره مباحث روز مطرح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در سراسر شهرستانها و بخشهای آذربایجان غربی برگزار و ائمه جمعه مطالبی را درباره مباحث روز مطرح کردند که به شرح ذیل است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

 وظیفه نماینده مجلس قانون‌گذاری است نه تسلیت به خانواده متوفیان/ نمایندگان سراغ تصویب قوانین برای برقراری عدالت اجتماعی بروند

,  وظیفه نماینده مجلس قانون‌گذاری است نه تسلیت به خانواده متوفیان/ نمایندگان سراغ تصویب قوانین برای برقراری عدالت اجتماعی بروند,  وظیفه نماینده مجلس قانون‌گذاری است نه تسلیت به خانواده متوفیان/ نمایندگان سراغ تصویب قوانین برای برقراری عدالت اجتماعی بروند,

حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه، اظهار داشت: باید به گونه‌ای زندگی کنیم که در روز قیامت دچار حسرت نباشیم و راهکار این است که در دنیا بیدار و بصیر باشیم.
وی، با اشاره به بیانات رهبری در دیدار فرماندهان نیروی هوایی در روز گذشته، گفت: برقراری عدالت اجتماعی جزو مطالبات اصلی ایشان است که باید مورد توجه مسئولین قرار گیرد.
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، تاکید کرد: در این زمینه وظیفه مدیران دولتی جلوگیری از بروز فساد در سیستم‌ها و مقابله با تبعیض در جامعه کارمندی است.
وی، با تاکید بر وظیفه نمایندگان مجلس در قانون‌گذاری، بیان داشت: اینکه نماینده مجلس وقت خود را صرف حضور در مجالس ترحیم و تسلیت به خانواده متوفیان کند درست نیست. وظیفه اصلی نماینده قانون‌گذاری است نه تسلیت به خانواده متوفیان.
حجت‌الاسلام قریشی، همچنین خاطرنشان کرد: شایسته‌سالاری و توجه به قوانین وضع‌شده کشور جزو الزاماتی است که در دستگاه‌ها باید مورد اقبال و توجه ویژه باشد و وظیفه اصلی در این میان بر عهده نمایندگانی است که باید قوانین متقن و درست تنظیم کنند.
وی، عدالت‌خواهی مردم را نشانه‌ای از بیداری ملت دانست و گفت: متاسفانه امروز شاهد ضعف در این امر هستیم که تاکید رهبر انقلاب بر توجه بیشتر هم موید این ضعف است.
خطیب جمعه ارومیه، داشتن رفتار همراه با انصاف و عدالت‌خواهی را خواسته مردم از مسئولین برشمرد و عنوان کرد: فداکردن شایسته‌سالاری در برابر حزب‌گرایی و نداشتن انصاف در انتخاب مدیران اولین گام در ایجاد تبعیص و فساد است که مدیران باید از این اقدام دوری کنند.
وی، کاریابی و راهسازی توسطنمایندگان را امری ستودنی خواند و تاکید کرد: این اقدامات باید در کنار قانون‌گذاری باشند نه اینکه جای اصل و فرع تغییر یابد.
وی، با اشاره به فرارسیدن ۲۲ بهمن‌ماه، با تاکید بر حضور پرشور مردمی در این راهپیمایی، دشمنان نظام اسلامی را محکوم به شکست دانست و گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دنیا نشان می‌دهد که مردم با اتحاد حضور دارند و ایادی کفر و استکبار هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی، ادامه داد: سردمداران آمریکا شکست ملت ایران را با خود به گور می‌برند زیرا خداوند پشتیبان این مردم است.
بیان نکاتی در خصوص معاد، آخرت و مسائل خانواده از دیگر مباحث مطرح‌شده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه توسط نماینده ولی‌فقیه در استان بود.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

مردم در ۲۲ بهمن یک حماسه تاریخی و فراموش نشدنی خلق می کنند

, مردم در ۲۲ بهمن یک حماسه تاریخی و فراموش نشدنی خلق می کنند, مردم در ۲۲ بهمن یک حماسه تاریخی و فراموش نشدنی خلق می کنند,

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به ایام الله دهه مبارک فجر و فرا رسیدن ۲۲ بهمن، اظهار کرد:  یوم الله ۲۲ بهمن یک صحنه امتحان است و همه اقشار مختلف مردم در این روز در صحنه حاضر شده و به فرموده مقام معظم رهبری در یک ۲۲ بهمن فراموش نشدنی، از حریم انقلاب و رهبری و ولایت و نظام دفاع کرده و بار دیگر ایران را به قله رفیع برسانیم.

,

وی با بیان اینکه مردم برای این انقلاب، خون ها داده و ایثارگری کرده اند و اجازه نفوذ به دشمنان نمی دهند، گفت: مردم در ۲۲ بهمن، پاسخ یاوه گویی های ترامپ و دشمنان را می دهند و از خونهایی که به پای این انقلاب و آرمان های آن ریخته شده است، دفاع کرده و مشت محکمی بر دهان دشمنان می زنند.

,

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه ما با انقلاب اسلامی، شاخ آمریکا را شکستیم و اجازه ندادیم در کشور دخالت کنند، افزود: مردم ما ایثارگری کردند و آمریکای جنایت کار و رژیم صهیونیستی خبیث و ایادی استکبار بدانند که اگر اختلاف سلیقه داریم به خودمان مربوط است و نیاز به دایه مهربانتر از مادر نداریم و اجازه دخالت به آنها نمی دهیم.

,

حسن زاده با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای فراوانی داشته و اکنون درتکنولوژی و علوم مختلف، جوانان این مرزوبوم سرآمد هستند، اظهار کرد: اما در کنار این موضوع ما منکر مشکلات نیستیم ولی باید هر کشور را با کشورهای همتراز مقایسه کرد.

,

خطیب نماز جمعه میاندوآب پایبندی به اصول و مبانی انقلاب اسلامی و انقلابی ماندن از مهم ترین عوامل رفع نواقص و مشکلات است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که من دیپلمات نیستم و انقلابی هستم و لذا همه باید انقلابی باشند و مهم ترین شرط نیز انقلابی ماندن است.

,

وی در این زمینه با تقدیر از مواضع اخیر رئیس جمهور در مقابل ترامپ و آمریکا، اظهار داشت: در چند روز اخیر رئیس جمهور مواضع انقلابی داشت و مردم ما نیز مسئولانی انقلابی می خواهند و رئیس جمهور، وزرا و مسئولان انقلابی می توانند این نظام را حفظ کنند و همین مواضع انقلابی و انقلابی ماندن نیز سبب خشم دشمنان می شود.

,

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه باید از قطع امید از بیگانگان و عدم اعتماد به دشمن باید مورد توجه همه مسئولان در نظام و انقلاب اسلامی باشد، گفت: نباید مسائل فرعی را به مسائل اصلی جامعه تبدیل کرد و از سرمایه های داخلی نظام استفاده کرده و به پیش رفت.

,

حسن زاده با تاکید بر توجه به نیروی جوانی و استفاده از این ظرفیت، افزود: اینکه اخیرا استاندار آذربایجان غربی اعلام کرده ۵۷نیروی بازنشسته داریم و می خواهیم از نیروی جوان استفاده کنیم؛ جای تشکر دارد و این موضوع باید مورد توجه باشد که جوانان ما بیکار بوده و می توان از نیرو و اندیشه جدید به جای آنها استفاده کرد.

,

وی اقتصاد مقاومتی راه حل برون از مشکلات کشور معرفی کرد و گفت: باید از کسانی که می خواهند در امر تولید وارد شوند؛ از آنها حمایت کرده و نیز اجازه نداد تا عده ای وام کلان گرفته و به جای تولید و اشتغال زایی در جای دیگر هزینه کنند.

,

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه باید مدیران روحیه جهادی و انقلابی داشته باشند، تصریح کرد: مردمی کردن اقتصاد و فرهنگ و دخالت دادن مردم در امور خود راه دیگر برون رفت از مشکلات است و مردم باید در صحنه بوده و سرمایه خود را در امر تولید و اشتغال صرف کنند و این را در نظر داشت که بیکاری با حضور مردم حل می شود.

,

خطیب نماز جمعه میاندوآب با اشاره به موضوع تشریفات و اسراف که در جامعه زیاد شده است، تصریح کرد: همه باید فرهنگ سازی کرده و در راستای  از بین بردن برخی تشریفات و امورات اسراف که متاسفانه به بدعت های غلط در جامعه تبدیل شده است، تلاش کنند.

,

وی افزود: مهریه های کلان، چشم و هم چشمی، جهازیه اشرافی و کلان، برخی رسوم غلط مانند بردن هدیه در شب اعیاد که متاسفانه در برخی مواقع به جای افزایش هم افزایی و محبت به عامل اختلاف تبدیل می شود.

,

حسن زاده با بیان اینکه رسومات و بدعت های غلط در جامعه سبب افزایش سن ازدواج جوانان شده است، گفت:  افزایش سن ازدواج یک خطر است و همه ریش سفیدان و بزرگان و خانواده ها باید به این موضوع توجه داشته و با حذف بدعت های غلط زمینه مقابله با این بحران را فراهم کنیم.

,

امام جمعه میاندوآب افزود: روحانیون و علما نیز عقد مهریه های خارج از عرف را نخوانند و دفاتر ثبت نیز این موارد را ثبت نکنند تا بلکه این بدعت ها از جامعه حذف شود.

,

وی با بیان اینکه متاسفانه مجالس ختم نیز دچار تشریفات شده اند، تصریح کرد: باید جلوی اسراف را گرفت و شنیده ایم که در برخی مواقع، برای برگزاری مجالس ختم  حتی شخص مجبور شده به ربا بیفتد و ربا نیز در دین اسلام حرام بوده و در نتیجه سبب مشکلات بعدی می شود.

,

خطیب نماز جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه باید از خودمان شروع کنیم تا کم کم در جامعه جلوی این بدعت ها گرفته شود، اظهار کرد:  متاسفانه سفرهای زیارتی نیز از این بدعت ها در امان نمانده و سفرهای زیارتی نیز  با کارهایی مانند خرید سوغاتی  رنگ و بوی تشریفات گرفته است در حالی که اینگونه نباید باشد.

,

حسن زاده با بیان اینکه باید در امورات مختلف زندگی از تشریفات خودداری کرده و سطح توقعات و انتظارات را پایین آورد، افزود: باید به جای پیروی از فرهنگ غربی از فرهنگ ناب اسلامی و سبک زندگی اسلامی پیروی کرده و جلوی تشریفات را بگیریم.

,

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی است

, حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی است, حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی است,

عبدالرحمن خلیفه زاده در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تبریک ایام مبارک دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی با درایت امام راحل(ره) و پشتیبانی مردم برای رهایی از ظلم و زور رژیم ظاغوتی به وقوع پیوست.

,

خلیفه زاده گفت: وظیفه ما پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی است و هر کدام از ما به اندازه خود حراست از کشور را بر عهده داریم.

,

وی افزود: انقلابی که با این همه زحمت به دست آمده و خون‌های زیادی برای آن ریخته شده نباید به آسانی از دست بدهیم.

,

امام جمعه بوکان بیان کرد: مسئولین باید به مردم خدمت کنند و امانت‌دار جایگاهی باشند که به آن‌ها سپرده میشود.

,

وی تصریح کرد: اکنون که بیکاری و تورم زیاد شده است و در اثر آن اختلافات خانوادگی و آسیب‌های اجتماعی هم زیاد شده است مسئولین باید بیشتر به فکر باشند و برای ایجاد اشتغال از هیچ تلاشی دریغ نکنند و همواره یاور نیازمندان باشند و مردم هم باید قدردان نظام و خدماتی که انجام می‌شود باشند و با مسئولین برای پیشرفت و آبادانی شهر تلاش کنند و نظام را حفظ کنند.

,

خلیفه زاده با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان کرد: از تمامی مردم شهید پرور بوکان دعوت می‌کنیم تا با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن بار دیگر حماسه بیافرینند و با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کنند.

,

امنیت و استقلال ما از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

, امنیت و استقلال ما از دستاوردهای انقلاب اسلامی است, امنیت و استقلال ما از دستاوردهای انقلاب اسلامی است,

امام جمعه تکاب حاج آقا برادری در رابطه با دیدار فرماندهان نیروی هوایی ارتش با مقام معظم رهبری گفت:رهبری در این دیدار مطالبی در نقد مسئولین جمهوری اسلامی ایران گفتند که اینها باعث افتخاراست و مسئولین نیز باید گوش به فرمان ولایت فقیه جامعه باشند و فرمان های ایشان را با جان و دل گوش کنند و به آنلن عمل نمایند.

,

وی گفت:مردم معتقد به امام و ولایت هستند و مخالف ودشمن مفسدین اند و مردم هزینه دادند تا حکومت شاهنشاهی رو ساقط کردند و انتظارشان این است در جامعه و حکومت اسلامی که برای آن انقلاب کردند تبعیض و فسادی نباشد.

,

برادری به چند نکته در رابطه با القای دشمنان ارشاره کرد که میخواهند به خورد جهان بدهند که رهبری به آنها پاسخ دادند:۱_دشمنان میخواهند القا کنند که نظام اسلامی ناکارآمد است که رهبری در جواب این ادعا گفتند:راه حفظ حکومت اسلامی،نهراسیدن در برابر دشمنان است

,

بعضی ها که میگویند که نظام ناکارآمد است اگرنظامی ناکارآمد باشد مگر میشود بتواند با اقتدار چهل سال حکومت کند و به این همه عزت دست یابد.

,

وی گفت شهرستان ما در مقایسه با زمان رژیم شاهنشاهی پیشرفت زیادی داشته و کلی امکانات در طی این چهل سال ایجاد شده است که باید توجه به این امکانات شود.

,

وی گفت:مردم علاوه بر امکانات مادی که در طی این چهل سال ایجاد شده است امکانات معنوی را نیزمیبینند و مردم ما مردمی دیندار هستند.

,

برادری گفت:هم اکنون در ۹۰۰شهر کشور نماز جمعه بر پا می شود که به برکت انقلاب است و در زمان شاهنشاهی خفقان بود و کسی نمیتوانست به راحتی در نماز جمعه ها و مساجد حضور پیدا کند و در آن رمان کشف حجاب می کردند و فرهنگ دینی که این همه ارتقا یافته و معنویت مردم افزایش یافته همه به برکت انقلاب اسلامی است.

,

وی افزود:امنیت واستقلالی که الان داریم و همچنین مراسمات محرم و صفر و ایام فاطمیه،شبهای قدر،انتخاب مستقیم مسئولین از جمله رئیس جمهور،نمایندگان مجلس و شورای شهرو… از طریق مردم،گسترش علم و دانشگاهها متخصصین و پزشکان همه آنها ازحاصل دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی است.

,

برادری درباره افتتاح هایی که امسال در دهه فجر شده گفت:امسال کلنگ هایی که زده شده سوری نیست و بعد از افتتاح پیمانکارانی که تکمیل آن را به عهده گرفته اند آن طرح ها را تمام کنند و به بهره برداری برسانند

,

وی ضمن تشکر از سپاه و اداره آب و فاضلاب روستایی گفت:چند طرح از طریق سپاه اجرا شد و بعضی از آنها در حال اجراست که از طریق اجرای این طرح ها به مردم آب آشامیدنی دادندو مردم روستاها از آب آشامیدنی بهره میبرند و قدر دان این کار و محرومیت زادیی سپاه هستند

,

وی هم چنین گفت:یکی از دستاوردهای انقلاب نقد مسئولین است که البته ما باید بین نقد منصفانه و تخریب تفاوت قائل باشیم.

,

انقلاب اسلامی ایران بر مبنای اسلام و ارزش های اسلامی است 

, انقلاب اسلامی ایران بر مبنای اسلام و ارزش های اسلامی است , انقلاب اسلامی ایران بر مبنای اسلام و ارزش های اسلامی است ,

حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به استقامت و استقلال طلبی در مسیر حق و عدالت گفت: انسان هایی که در مسیر های سخت دلشان نمی لرزد و از راه حق گمراه نمی شوند دارای ایمان حقیقی هستند.
وی تصریح کرد: پست ترین مردم کسانی هستند که انسان ها را به سمت گناه و پستی بکشانند.
امام جمعه پلدشت افزود: اسلام دینی است که در آن عزتمندی، شهامت، شجاعت، استقلال و آزادی جز مبانی اصلی است.
به گفته وی دین اسلام دینی است که برای همه انسان ها در هر زمان و مکانی سخنی دارد.
طالبی با اشاره به ۳۹ امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: حکومتی که حضرت امام خمینی (ره) تشکیل داده است با بقیه حکومت ها فرق داشته و مبنای آن اسلام و ارزش های اسلامی است.
وی اظهار کرد: باید امروزه بیش از پیش استقامت و وحدت خود را حفظ کرده، پایبند نظام و ارزش ها باشیم.
خطیب نماز جمعه پلدشت با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: پایبندی به اصول و مبانی انقلابی، اتکا به سرمایه های داخلی، توجه به جوانان، تولید علم، مدیریت جهادی و مقابله با نفوذ از اموراتی است که باعث حل مشکلات می شود.
طالبی گفت: آمریکا و استکبار در برابر علم، دانش و آگاهی و بصیرت مقام معظم رهبری درمانده شده است.
وی تصریح کرد: دشمنان امروزه سعی دارند مردم را نسبت به اسلام، انقلاب و مسئولین بد ببین کنند ولی ما با حضور پر شور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دنیا نشان می دهیم که پایبند به نظام و اسلام بوده و همیشه پشتیبان ولایت فقیه هستیم.
وی با اشاره به اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه روز یکشنبه راس ساعت ۱۰:۳۰ صبح از روبروی مسجد جامع پلدشت شروع می شود، اظهار کرد: با حضور پر شور خود بار دیگر حماسه ای عظیم خلق خواهیم کرد.
امام جمعه پلدشت در خصوص امور دفاعی کشور افزود: به هیچ وجه اجازه دخالت در امور دفاعی کشور را نمی دهیم

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

خطبه های نماز جمعه ماکو

, خطبه های نماز جمعه ماکو, خطبه های نماز جمعه ماکو,

حجت الاسلام رنجبری امام جمعه شهرستان ماکو در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به خطرات فضای مجازی گفت : باید فضای مجازی کانالیزه شود بیشتر اختلافات خانوادگی و بیشتر طلاق‌ها نشات گرفته از فضای مجازی می باشد
وی در خصوص یک کارشناس که در یزد در مورد شستن پایه همسر گفته بود گفت : در این جریان همه موضع گیری کردند و سیاسیون وارد میدان شدند چرا باید این جریان به تنش کشیده شود ؟ این عمل سفارش اسلام میباشد لذا محبت خود را افزایش دهیم و همسران خود را با زنان دیگری مقایسه نکنیم
رنجبری در پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری گفت : درسالروز تجدید بیعت همافران در مورد بهمن با رهبر که این دیدار هر سال انجام میشود در این مراسم افسران نیروی هوایی با توجه به آن جریان تاریخی انقلاب بیعت خود را با فرماندهی کل قوا تجدید می کنند .
رنجبری در ادامه تصریح کرد رهبر انقلاب فرمودند : دقت کنید که انقلابی های الان با انقلابی های زمان انقلاب بصیر تر، فعال‌تر و دقیقتر از آنها نباشند از آنها کمتر نیستند و یاوه گویی هایی که دشمن آمریکایی انجام می دهند میخواهند شکاف بین مردم و مسئولین ایجاد کنند که رهبر در این خصوص فرمودند : راهپیمایی امسال حماسی تر و پرشور تر از سال‌های گذشته خواهد بود
وی در خصوص بحث عدالت اجتماعی گفت : حضرت آقا فرمودند به بحث عدالت اجتماعی توجه شود و فاصله های طبقاتی از میان مردم باید برداشته شود و آنهایی که ثروت اندوزی می کنند باید با آنها برخورد جدی شود
وی تاکید کرد : انقلابی بودن باید با شور توام با شعور انقلابی باشد لذا با حضور پرشور در ۲۲ بهمن به آمریکا و استکبار جهانی می فهمانیم که اساس و بنیان این انقلاب با نیرنگ های آنها از هم نمی پاشد و این ملت ، ملت مقتدر است .
امام جمعه ماکو در خصوص اهانت شرکت سامسونگ به ورزشکاران ایرانی گفت : ورزشکاران ما رفتند در المپیک زمستانی شرکت کنند که شرکت سامسونگ اهانتی به آنها کرده و گفت : به شما دو کشور یک گوشی تلفن خواهیم داد ، لذا رئیس قوه قضاییه سریع واکنش نشان داده و گفتند که نمایندگان شرکت سامسونگ باید در کشور سریعاً احظار شوند این شرکت باید از ورزشکاران ایرانی عذر خواهی کند رئیس جمهور نیز در موضع گیری خود در ۱۵ بهمن در افتتاح حوزه دفاع مقدس گفت: امروز در دنیا می بینیم هر کسی همدیگر را تهدید می کند بعید می‌دانم صلح و دوستی بدون درگیری پیش برود لذا در بحث موشکی و توان دفاعی به هیچ وجه مذاکره‌ای انجام نخواهد شد
امام جمعه ماکو در پایان گفت : ما ۲۲ بهمن را عید غدیر خم می دانیم چون عید اکرام و اتمام دین در انقلاب ۲۲ بهمن می باشد

,
,
,
,
,
,
,
,

 مردم عزتمند ایران در راهپیمایی ٢٢ بهمن بار دیگر عظمت انقلاب را به نمایش خواهند گذاشت

,  مردم عزتمند ایران در راهپیمایی ٢٢ بهمن بار دیگر عظمت انقلاب را به نمایش خواهند گذاشت,  مردم عزتمند ایران در راهپیمایی ٢٢ بهمن بار دیگر عظمت انقلاب را به نمایش خواهند گذاشت,

حجت الاسلام سید محمد موسوی امام جمعه سلماس در خطبه های این هفته نماز عبادی و سیاسی جمعه ضمن تبریک دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه گفت: جامعه سالم با الگوگیری از شخصیت های بزرگ دینی و اسلامی ساخته می شود و همه افراد جامعه نیز باید به این مهم توجه ویژه ای کنند.

,

وی استقلال سیاسی نظام جمهوری اسلامی را در دنیا کم نظیر عنوان کرد و گفت: در چهار دهه عمر نظام جمهوری اسلامی، هیچ دولت و حکومتی در دنیا به ایران تحمیل نشده که این یک افتخار تاریخی در تاریخ ایران است.

,

موسوی افزود: شرایط کنونی کشورمان با دوران طاغوت قابل مقایسه نیست وامروزه به برکت اسلام، ایران به یک کشور تاثیر گذار در معادلات دنیا تبدیل شده است.

,

خطیب جمعه سلماس خاطر نشان کرد: راهپیمایی ۲۲بهمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری و بیانگر اقتدار ملت، شکوه و عظمت انقلاب است.

,

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی در پایان افزود: حضور باشکوه مردم در این راهپیمایی مشت محکمی به دهان یاوه‌سرایان و استکبار جهانی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه