اخبار داغ

در خطبه های این هفته نماز جمعه استان کرمان عنوان شد؛

حضور مردم در تجمعات و راهپیمایی اصلی ترین پشتوانه/حضور میلیونی مردم در ۲۲ بهمن آبی بر آتش فتنه های استکبارخواهد بود

حضور مردم در تجمعات و راهپیمایی اصلی ترین پشتوانه/حضور میلیونی مردم در ۲۲ بهمن آبی بر آتش فتنه های استکبارخواهد بود
آیین نماز عبادی- سیاسی جمعه این هفته نیز با حضور گسترده مردم مومن و انقلابی دیار کریمان در نقاط مختلف استان کرمان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  راه آرمان؛ آیین نماز عبادی- سیاسی جمعه این هفته نیز با حضور گسترده مردم مومن و انقلابی دیار کریمان در نقاط مختلف استان کرمان برگزار شد که مشروح خطبه ها را در زیر می خوانید:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از  راه آرمان, به نقل از , به نقل از ,  راه آرمان, ؛ ,

امام جمعه کرمان:عبور موفقیت آمیز نظام جمهوری اسلامی از پیچ های خطرناک طی چهار دهه گذشته

, امام جمعه کرمان:عبور موفقیت آمیز نظام جمهوری اسلامی از پیچ های خطرناک طی چهار دهه گذشته , امام جمعه کرمان:عبور موفقیت آمیز نظام جمهوری اسلامی از پیچ های خطرناک طی چهار دهه گذشته,

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرمان که در مصلی بزرگ امام علی(ع) برگزار شد مردم را به رعایت تقوای الهی توصیه کرد و  اظهارداشت: بعضی از رفتارها برای مسلمانان زشت و ناپسند بوده و دور از شان یک مسلمان است.

,

وی با بیان اینکه رفتارهای هواپرستانه از این دست رفتارها است که ثمرات تلخی را به دنبال دارد گفت: این رفتارها مانع رعایت عدالت در زندگی است.

,

امام جمعه کرمان با بیان اینکه هواپرستی و عدالت با یکدیگرهمخوانی ندارند افزود: قرآن کریم در رعایت عدالت در جامعه  به نکات ظریفی اشاره کرده است.

,

وی با اشاره به تاکید قرآن به قیام به عدل گفت: قیام به عدل یعنی باید با حرص و ولع و به صورت جدی عدالت را پیگیری و مواظبت کرد.

,

حجت‌الاسلام و المسلمین علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه عدالت را باید در هر کار، هر عصر و زمان و در همه احوال پیگیری و مواظبت کرد افزود: انسان باید حتی بین خود و دیگران نیز جانب عدالت و حق را رعایت کند.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه اگر کسی از بیت‌المال به خواص جامعه و افراد خاص بدهد شاید مدت کوتاهی در دنیا محبوب شود اما در آخرت تاریکی و پشیمانی را به دنبال دارد تصریح کرد: چرا باید عده‌ای در حکومت اسلامی به واسطه نزدیکی با برخی از مسئولان از مزایا، امتیازات و رانت بهره‌مند شوند و توده مردم از این مزایا محروم بمانند.

,

وی با اشاره به اینکه استفاده عده‌ای خاص از امتیازات از حکومت و عدالت اسلامی به دور است بیان کرد: همه باید به یک میزان از امتیازات بهره مند شوند.

,

حجت‌الاسلام و المسلمین علیدادی‌سلیمانی با اشاره به اینکه مسئولان باید در تمام اصول و در حد توان بین مردم عدالت را رعایت کنند و فامیل و هم حزبی با دیگران برایشان تفاوتی نداشته باشد گفت: مگر امام خمینی(ره) به مردم چه داد که مردم با تمام وجود حتی فرزندان خود را در راه انقلاب نثار کردند.

,

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید به مطالبات و مشکلات مردم رسیدگی کنند افزود: مردم از حکومت امنیت و معیشت را در سایه عدالت اجتماعی می‌خواهند.

,

امام جمعه کرمان با بیان اینکه در حوزه امنیت کشور ما موفق بوده و نظام جمهوری اسلامی ایران جزو امن‌ترین کشورهای منطقه و دنیا است گفت: اما در بخش معیشت مشکلات کوچک وجود دارد که باید مسئولان برای حل آن تلاش کنند.

,

وی با اشاره به اینکه حل مشکلات معیشتی امروز مهمترین مشکل جامعه و مورد تاکید رهبری است بیان کرد: متاسفانه دشمن امروز از این نقطه به کشور ضربه می‌زند.

,

حجت‌الاسلام و المسلمین علیدادی‌سلیمانی با اشاره به مناسبت‌ها و ایامی که در آن قرار داریم گفت: مردم ما با حضور در راهپیمایی 22 بهمن همچون سال‌های گذشته دشمنان نظام و انقلاب را ناکام می‌کنند.

,

وی با بیان اینکه دشمن تلاش برای ناامیدی و ناکارآمد جلوه دادن نظام را دارد گفت: هجمه‌های دشمن علیه دستاوردهای نظام و انقلاب به ویژه در فضای مجازی بسیار زیاد است و جوانانی که انقلاب را ندیده و سختی‌های آن را نچشیده‌اند ممکن است تحت تاثیر این تبلیغات سوء قرار گیرند.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه امام خمینی(ره) در میدان مبارزه به سه اصل همه توجه داشت گفت: امام در همه میدان‌ها زمان‌شناس، دشمن‌شناس و دشمن‌ستیز بود.

,

وی با اشاره به دستاوردها و موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف گفت: نظام ما از پیچ‌های خطرناکی در این چهار دهه با موفقیت عبور کرده است.

,

حجت‌الاسلام و المسلمین علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه استقلال یکی از مهمترین دستاوردهای نظام است بیان کرد: امروز دنیا می‌داند که باید در عرصه جهانی با ایران از موضع استقلال صحبت کند.

,

امام جمعه کرمان امنیت، آزادی و غلبه برچالش‌ها را از دیگر دستاوردهای نظام دانست و افزود: ترور شخصیت‌ها، کودتاهای پی‌درپی، جنگ تحمیلی و چالش‌هایی که هرکدام یک کشور را نابود می‌کرد و خوشبختانه نظام جمهوری اسلامی با موفقیت از آنها عبور کرد.

,

وی گسترش و توسعه زیرساخت‌ها، حمل‌ونقل، مسکن را از جمله دستاوردهای نظام دانست و افزود: فناوری هسته‌ای، موفقیت‌های علمی در حوزه‌های مختلف از جمله هوا فضا، پزشکی، زیست فناوی، نانو فناوری، ساخت داروهای کمیاب، سلول‌های بنیادی، بحث دفاعی و ... همه اینها نه با دوران قبل از انقلاب که با کشورهای همسایه و منطقه در مقطع کنونی نیز قابل مقایسه نیست.

,

حجت‌الاسلام و المسلمین علیدادی‌سلیمانی با اشاره به اهمیت انتقلال انقلاب و دستاوردهای انقلاب به نسل‌های بعد گفت: شهدای مدافع حرم نسل‌های بعدی انقلاب هستند که دستاوردهای انقلاب به آنها منتقل شده است.

,

وی با بیان اینکه هر چند مشکلاتی هم وجود دارد اما کوچک است گفت: حل مشکلات و توجه به مردم و پیروی از فرمایشات رهبری انقلاب ما را روزبه روز موفق‌تر خواهد کرد.

,

امام جمعه ریگان:حضور میلیونی مردم در ۲۲ بهمن آبی بر آتش فتنه های استکبارخواهد بود

, امام جمعه ریگان:حضور میلیونی مردم در ۲۲ بهمن آبی بر آتش فتنه های استکبارخواهد بود, امام جمعه ریگان:حضور میلیونی مردم در ۲۲ بهمن آبی بر آتش فتنه های استکبارخواهد بود,

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی درخطبه های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه ۲۲بهمن روز تجدید عهد و میثاق و بیعت با امام، شهدا و ولایت است ،اظهار داشت:حضور حماسی و میلیونی مردم در ۲۲بهمن ابی است بر آتش فتنه های استکبار و باعث یٱس و ناامیدی و عقب گرد دشمنان ملت ایران می شود و امیدواریم که انشاءالله به فضل الهی همه آحاد مردم برای عزت و سربلندی ایران اسلامی دین خود را به امام و شهدا با حضور خود ادا نماییم.

,

امام جمعه شهرستان ریگان ادامه داد:در مقایسه بین رژیم منحوس پهلوی و بین خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی وقتی به این مقایسه مراجعه می کنیم نعمت انقلاب را بیشتر متوجه می شویم.

,

وی با بین اینکه در رژیم پهلوی روحیه ی اعتماد به نفس و روحیه ی خود باوری نبود،تصریح کرد: در رژیم شاه به جای اینکه از کارشناسان متخصص و دلسوز داخلی در اراده کشور استفاده شود اما از کارشناسان خارجی و بیگانه استفاده می شد به‌طوری که بیش از ۵۰هزار کارشناس خارجی در نقش های مختلف مدیریت کشور را در دست گرفته بودند.

,

خطیب جمعه ریگان افزود:امروز به برکت این نظام و انقلاب تمام مدیران و کارشناسان ما از بین مردم و از خود مردم هستند. البته نباید فراموش کرد که برخی از مدیران در بحث فساد که قوه قضاییه و مسئولین باید به شدت با آنها مبارزه کنند اینها همان روحیه ی شاهنشاهی و اشرافی را در وجود خود دارند که نمونه بارز آن حقوق های نجومی بود.

,

رنجبر ماهانی در ادامه اظهارداشت:در صنعت ما کاملاً وابسته بودیم و در رژیم پهلوی بیشتر به دنبال واردات کالاهای خارجی بودند و عمدتٱ صنایع ما مونتاژ بود اما امروز به برکت این انقلاب و نظام در تمام موارد صنعتی و غیر صنعتی صادرات داریم و وابسته نیستیم و مستقل شده ایم.

,

وی تصریح کرد:در میهمانی های شاهنشاهی و جشن ها ریخت و پاش های زیادی صورت می گرفت که فقرا در آن جایگاهی نداشتند اما یک میهمانی هم ملاحضه می کنید که رهبر معظم انقلاب ما همه ساله در ماه مبارک رمضان یک ضیافت افطار ساده و بی آلایش با نخبگان دارد که در آن افراد از دور افتاده ترین مناطق هم فراموش نمی شوند و حضور دارند.

,

خطیب جمعه ریگان با اشاره به دیدار روز گذشته ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای با فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ، افزود: امروز به شکر خدا جوانان ما شاکر و قدر دان این انقلاب هستند. ما شکنجه‌های ساواک را هرگز فراموش نمی کنیم چه جوان هایی جان خود را از دست دادند. کتاب نیمه ی پنهان ماه را مطالعه کنید تا ببینید بر انقلاب ما چه گذشت لذا ما این انقلاب را با خون عزیزانمان به اینجا رساندیم و قدردان آن هستیم و به این سادگی ها آن را از دست نخواهیم داد و تا پای جان از آن مراقبت و محافظت می کنیم.

,

رنجبر ماهانی عنوان کرد:امروز قطار انقلاب به فضل الهی بر ریل ارزش های اسلامی، اصول و آرمان های انقلاب در حال حرکت است و هیچ قدرتی هم نمی تواند جلوی حرکت قطار انقلاب را بگیرد عده ای هم سوار بر این قطار می شوند و عده‌ای هم از آن پیاده می شوند انقلاب هم ریزش هایی داشته است و هم رویش هایی اما رویش های انقلاب بیشتر است از ریزش ها.

,

امام جمعه ریگان بیان داشت:عدالت اجتماعی یعنی برداشتن فاصله ها از میان مردم است بهترین تفسیری که میشود برای عدالت اجتماعی کرد اینکه مردم پیش چشم مسئولین مساوی باشند و مسئولین همه را با یک چشم نگاه کنند عدالت اجتماعی یعنی شهرستان های محروم و کم برخوردار به چشم مسئولین بالاتر بیایند.

,

رنجبر ماهانی در پایان گفت:عدالت اجتماعی یعنی باید با ظلم، فساد و تبعیض به طور جدی مبارزه شود و چهره ی ظالمان باید رسوا و برملا شود که بی رحم ترین آنها دولت و حکومت آمریکا است.

,

امام جمعه بخش آسمینون منوجان:راهپیمایی۲۲بهمن امسال دشمنان را شگفت زده و پشیمان خواهد کرد

, امام جمعه بخش آسمینون منوجان:راهپیمایی۲۲بهمن امسال دشمنان را شگفت زده و پشیمان خواهد کرد, امام جمعه بخش آسمینون منوجان:راهپیمایی۲۲بهمن امسال دشمنان را شگفت زده و پشیمان خواهد کرد,

حجت الاسلام رضا احمدی نیک امام جمعه بخش آسمینون در خطبه های نمازجمعه (۲۰ بهمن ۱۳۹۶) گفت : راهپیمایی۲۲بهمن امسال دشمنان را شگفت زده و پشیمان خواهد کرد.

,

وی در ادامه،افزود :۲۲ بهمن روز اجتماع عظیم ملت و تجدید عهد و بیعت با نظام ، انقلاب و رهبری است و حضور با شکوه مردم در راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن ماه ،سیلی به دشمن و موجب اقتدار روز افزون کشور خواهد بود .

,

خطیب جمعه آسمینون  بیان کرد: راه حفظ و بقاء انقلاب اسلامی و برون رفت از مشکلات حرکت در مسیر ولایت ، پایبندی به اصول و مبانی انقلاب ، تکیه بر سرمایه های داخلی ، اعتماد به نیروهای جوان ، قطع امید از بیگانگان و توجه به تولید علم در سایه اقتصاد مقاومتی است.

,

احمدی نیک تصریح کرد :امروز دشمنان حرف از اصلاح برجام می زند ، حرف از برجام ۲ و ۳ را مطرح می کند و این به این معناست که ما از تقویت بنیه دفاعی خود و حمایت از حوزه مقاومت دست بکشیم و برخی از مسئولین اروپایی برای آمدن به ایران شرط و شروط می گذارند باید در این جا عرض کنم که مگر شما کی هستید که برای ما شرط و شروط می گذارید.

,

خطیب جمعه آسمینون تاکید کرد:دشمنان برنامه و اهدافی را دنبال می کنند که از جمله آن ها هدف قرار دادن نقاط قوت ما که همان اقتدار و امنیت است که به فضل الهی هیچ غلطی نخواهند کرد و همانطور که مقام معظم رهبری (حفظه الله) فرمودند ما برجام را ابتدا نقض نمی کنیم امام اگر آن ها نقض یا پاره اش کردند ما هم آن را آتش می زنیم .

,

وی ضمن قدردانی از مواضع عزتمندانه ریاست محترم جمهوری در خصوص حوزه دفاعی ؛موشکی و مسائل امنیتی خود که هیچ مذاکره ای با دشمن نمی کنیم و برجام هم هیچ کم و زیادی نخواهد شد خاطر نشان نمود: این مواضع ، مواضع رهبری و مردم است و پاسخ محکمی به اراجیف و شرط و شروط های اروپایی ها بود.

,

احمدی نیک با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری(حفظه الله ) در جمع فرماندهان نیروهی هوایی ارتش عنوان کرد: بزرگترین امتیاز جمهوری اسلامی مردمی بودن این انقلاب است که مردم از ارکان اساسی و اصلی این و نظام مقدس بوده و هستند .

,

وی تاکید کرد: مردم ایران اسلامی در دنیا بی نظیر هستند و مردم ما حامی نظام و انقلاب ، پشتیبان ولایت و رهبری و حامی مسئولان دلسوز هستند .

,

خطیب جمعه آسمینون در پایان از عموم مردم شریف ، نجیب و شهید پرور بخش آسمینون و شهر نودژ جهت حضور باشکوه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت بعمل آورد.

,

امام جمعه موقت رودبار جنوب:ایران اسلامی پرچمدار انقلاب دینی و مردمی در جهان است

, امام جمعه موقت رودبار جنوب:ایران اسلامی پرچمدار انقلاب دینی و مردمی در جهان است, امام جمعه موقت رودبار جنوب:ایران اسلامی پرچمدار انقلاب دینی و مردمی در جهان است,

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد رضا حسینی امام جمعه موقت شهرستان رودبار جنوب در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: یکی از راه های رهایی از وسوسه های شیاطین و بیماری وسوسه را توسل به اهل بیت علیه السلام خواند.

,

خطیب جمعه این هفته شهرستان رودبار جنوب با بیان روایتی از امام صادق(ع) وسوسه شیطان را یک بیماری روحی دانست و گفت: کسی که وسوسه زیادی دارد بیماری روحی دارد که توسط شیطان به وجود می آید و راه درمان آن توکل به خدا است.

,

وی در ادامه یکی دیگر از خطوات شیطان را وسوسه های اجتماعی خواند و بیان داشت: وسوسه های اجتماعی باعث می شود انسان به همه شک و بد بین می نماید و ما نباید به بندگان خدا بدبین باشیم زیرا بد بینی یکی از راههای ابلیس جهت نابودی انسان ها است.

,

امامم جمعه موقت شهرستان رودبارجنوب اظهار داشت: اگر انسان از خواسته های شیطان اطاعت کند شیطان به اغوای آن ادامه می دهد ولی آنجا که اطلاعات نکرد شیطان بی خیال می شود ، هر چند هر از چندگاهی دوباره تلاش می کند فرد را به انحراف بکشاند،شیطان ابتدا به محقرات وگناهان ریز راضی است زیرا آنها را مقدمه ای برای گناهان بزرگ می خواند و قبل از انجام گناه توسط انسان ،تلاش می کند قبح آن را بشکند و آن را کوچک جلوه دهد.

,

امام جمعه موقت شهرستان رودبار جنوب ابراز داشت:  لقمه حرام یکی از مهمترین ابزار شیطان است که ابلیس به آن تمسک می جوید و شیطان لعین از هیچ چیز به اندازه بخل و اختلاف بین مومنین لذت نمی برد، زیرا از این عامل  جهت نابودی بشر به شدت استفاده می کند.

,

حسینی در فرازی دیگر از خطبه های نماز جمعه شهرستان رودبار جنوب به بیان مطالب روز سیاسی کشور و جهان پرداخت و خاطر نشان کرد: در تاریخ، انقلاب اسلامی ایران که به رهبری خمینی کبیر پیروز شد مهم ترین دشمن بیگانگان در کشور و مانع دست درازی آنها به منافع ملت اسلام بود.

,

امام حمعه رودبارجنوب ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی با تحول خواهی در داخل  و اصلاح نظام سلطنتی سر لوحه کار خود را آغاز نمود.

,

وی افزود:  ایران اسلامی تنها کشوری است که در رابطه با انقلاب خود کماکان پایدار مانده ، هرچند از ابتدای شکل گیری نظام جمهوری اسلامی با خباثت های غرب و شرق مواجه بوده است ولی توانسته است جایگاه تاثیر گذار خود را در منطقه و در مقابل با زر و زور پیدا کند و آینده ای درخشان را در پیش رو خواهد داشت.

,

حسینی بیان داشت: دست آوردهای انقلاب قابل تقدیر است ، به طوری که قبل از انقلاب تعداد دانشجویان، پزشکان و... چند ده برابر شده است و دستیابی به دانش های روز جهانی و کسب رتبه های برتر در تولید علم ، اعم از نانو ،موشکی و غیره یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی است به طوریکه امروز ایران اسلامی پرچمدار انقلاب دینی و مردمی در جهان است.

,

امام جمعه موقت رودبارجنوب حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را دارای اهمیت خواند و گفت: حضور مردم نشان دهنده  مردمی بودن این انقلاب و امید دهنده به کشورهای مظلومی چون یمن و سوریه و سایر کشورهای جبهه مقاومت است وحضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امید دهنده دوستان و بیم دهنده به  دشمنان ظالم اسلام است.

,

حسینی امام جمعه موقت شهر رودبار جنوب در پایان افزود: حضور مردم در راهپیمایی قدردانی از خون هزاران شهید اسلام است و ملت ایران در 22 بهمن بار دیگر محاسبات خصمانه دشمنان را برهم خواهد زد.

,

امام جمعه انار:مسئولان نظام باید با تولید علم و نوآوری ها از بیگانگان قطع امید نمایند

, امام جمعه انار:مسئولان نظام باید با تولید علم و نوآوری ها از بیگانگان قطع امید نمایند, امام جمعه انار:مسئولان نظام باید با تولید علم و نوآوری ها از بیگانگان قطع امید نمایند,

حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نماز جمعه سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشت و گفت: بزرگ‌ترین ارزش انقلاب ملت بزرگ ایران ، اسلامی بودن و مردمی بودن آن است .

,

وی افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن موجبات یاس و ناامیدی دشمنان و آسیب ناپذیری نظام اسلامی را فراهم می نماید .

,

امام جمعه شهرستان انار به کارآمدی نظام اسلامی ایران اشاره نمود و گفت: به فرمایش رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی اگر نظام اسلامی ناکارآمد بود تا به حال ده ها بار بلعیده شده و از بین رفته بود.

,

وی افزود : برگزاری بیش از سی انتخابات و تامین امنیت آرامش کشور و ایستادگی در مقابل انواع توطئه های بیگانگان در سی و نه سال گذشته ،نشانگر کارآمدی نظام جمهوری اسلامی است.

,

امام جمعه انار رفع موانع و مشکلات را ضروری دانست و گفت : مسئولان نظام باید سرمایه‌های انسانی کشور را شناسایی نموده و به نیروی جوان و سرزنده خودمان توجه نمایند.

,

وی افزود: مسئولان نظام باید با مدیریت جهادی و توجه به تولید علم و نوآوری ها از بیگانگان قطع امید نمایند واز نفوذ دشمن در مراکز تصمیم‌گیری جلوگیری نمایند.

,

امام جمعه شهرستان از نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی و فرماندارشهرستان تشکر کرد و گفت : حضور وزیران صنعت و معدن و تجارت و بهداشت و درمان و ورزش و جوانان در یکماه گذشته در شهرستان انار قابل تقدیر و تشکر است .

,

امام جمعه منوجان:ایستادن در مقابل دشمن با حفظ دست‌آوردهای نظام و انقلاب

, امام جمعه منوجان:ایستادن در مقابل دشمن با حفظ دست‌آوردهای نظام و انقلاب, امام جمعه منوجان:ایستادن در مقابل دشمن با حفظ دست‌آوردهای نظام و انقلاب,

حجت‌الاسلام امین رضوانی امام جمعه  منوجان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه خداوند را در نظر گرفتن و در مسیر خدا حرکت کردن سعادت دنیا و آخرت را برای انسان رقم می زند، اظهار داشت: انسان مسلمان، انسانی است که هر چه بخواهد انجام نمی‌دهد بلکه به امر خداوند توجه و در این مسیر حرکت می‌کند.

,

وی با بیان اینکه جامعه ما باید با نگاهی که خداوند همان خداوند است، نگاه کنند، افزود: اینکه چرا زمین و آسمان برکت‌هایش را از ما دریغ کرده باید بیاندیشیم که چقدر از ایمان و تقوا در درون ما وجود دارد.

,

رضوانی بیان کرد: امروز آنچه که خیلی مهم است فاصله سیاست سیاست مردان از دیانت و تقوا است و اینکه این مسئله خطری بزرگ برای جامعه ماست.

,

خطیب نماز جمعه منوجان با اشاره به سخن شهید مدرس  «سیاست عین دیانت ما است»، تشریح کرد: سیاست و حاکمیت اسلامی باید عین دین باشد نه اینکه براساس نیرنگ‌ها بوده و یا طعم حزب و گروه به خود بگیرد.

,

وی تصریح کرد: ما مسوولان که همچنان مردم را در مسیر هدایت به تقوای دینی می‌خوانیم اول باید سیاست خودمان را بر محور دیانت انجام دهیم.

,

رضوانی با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن، بیان داشت: مناسبتی که امروز حال و هوای میهن اسلامی را فرا گرفته سی و نهمین انقلاب شکوهمند اسلامی است و چقدر خوب می‌شود اینکه راه‌های دشوار رسیدن به این انقلاب را مرور و نعمات انقلاب را ببینیم.

,

امام جمعه منوجان اظهار کرد: یکی از مهمترین پیامدهای انقلاب این است که ما مردم می‌دانیم دین لیاقت حاکمیت را دارد.

,

رضوانی با اشاره به اینکه انقلاب چه‌طور صورت گرفت، تشریح کرد: امام راحل علاوه بر مخالفت‌های سنگین با همت مردم این کار را انجام داد و سبب پیروزی انقلاب اسلامی در کشور شد و مردم سالاری در کشور و اینکه حاکمان و مسوولان را خود مردم انتخاب کنند یکی از ثمره‌های انقلاب اسلامی بوده است.

,

رضوانی ادامه داد: این بالاترین افتخار برای نظام ما است که مردم تصمیم گیرنده باشند و اینکه خط قرمز نظام مردم هستند و مردم هرچه خواستند همان است.

,

وی با بیان اینکه استقلال و عزتی که برای ملت ما رقم خورد یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب است، تشریح کرد: استقلال سیاسی و گرفتن تصمیمات برای کشور در خود کشور یکی از بهترین دستاوردهای انقلاب است چراکه در گذشته تمام تصمیمات برای ملت ایران در خارج از کشور و بدست آمریکایی‌ها گرفته می‌شد.

,

وی ادامه داد: نعمت بدست آمده توسط انقلاب که بالاترین نعمت و خداوند نیز آن را ستایش می‌کند امنیت است چراکه این امنیت در ناامن‌ترین وضعیتی که در جهان وجود دارد برای ما رقم خورده است.

,

وی گفت: امروز ملت ما امن‌ترین کشور دنیا را دارند لذا باید قدر این نعمت را دانسته و از آن حفاظت کنیم چراکه این امنیت با پرداختن بهای سنگین و نثار خون شهدا به دست آمده است.

,

امام جمعه منوجان با اشاره به اینکه انقلاب دست‌آوردهای علمی خیره‌کننده‌ای نیز داشته، خاطرنشان کرد: راه حفظ از دست‌آوردهای نظام و انقلاب ایستادن در مقابل دشمن است چراکه این دست‌آوردها براحتی بدست نیامده بلکه از اول انقلاب و در فشارها و تحریم‌های اقتصادی بدست آمده است.

,

امام جمعه منوجان با بیان اینکه همه افتخارات نظامی و علمی ما در صحنه‌ای بوجود آمده که اجازه هیچ کار و فعالیتی نداشتیم، اذعان داشت: حضور همه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سیلی محکمی بر همه بدخواهان نظام و ملت است و امروز به عنوان یک وظیفه دینی نظام را در این روز باشکوه یاری می‌کنیم.

,

امام جمعه رفسنجان:حضور مردم در تجمعات و راهپیمایی اصلی ترین پشتوانه است

, امام جمعه رفسنجان:حضور مردم در تجمعات و راهپیمایی اصلی ترین پشتوانه است, امام جمعه رفسنجان:حضور مردم در تجمعات و راهپیمایی اصلی ترین پشتوانه است,

حجت الاسلام رمضانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان رفسنجان با توصیه نمازگزاران به تقوی الهی و رعایت حدود و مقررات و اصلاح ذات البین اظهار داشت: از همه شما مردمی که در در طی 39 سال در همه عرصه ها پای نظام ارزش ها و دفاع از آن و تقدیم قریب به هزار نفر شهید و بیش از 11 هزار رزمنده در طور دوران مقدس دارید قدردانی می کنم.
وی افزود: رفسنجان شهرستان انقلابی است و باید برای انقلابی ماندن آن روح انقلاب در ان تجلی کند ؛ باید همه تلاش کنیم و برای تحقق انضباط اجتماعی همکاری کنیم.
رمضانی پور تصریح کرد: در خصوص برخی حریم شکنی هر چند ناچیز چطور برخی مسئولین ما در تهران وقتی کار را آسان میگیرند بی تفاوت می شوند آن دختر روسری خود را سر یک چوب می کند و می چرخاند این ضعف مسئولین ما در تهران است که چند دختر اینطور حریم شکنی کنند.
امام جمعه رفسنجان گفت: ما را در گناه خودتان شریک نکنید چون کسی که شاهد گناهی باشد هم گناهکار هم بیننده عذاب می شوند چرا که گناه در جامعه نباید علنی شود اگر علنی شود همه باید پاسخ دهند.

,
,
,
,

وی خاطر نشان کرد: این حریم شکنی های را هیچ کس دوست ندارد اگر چند دختر بخواهند دوچرخه سواری کنند ، اگر شورای محترم شهر به خود اجازه دهند که یک مکانی را آماده کنند برای دوچرخه سواری بانوان و یک هزینه در این راستا داشته باشند عیبی ندارد این یکی از نیازهای شهر است، یک جایی را فراهم کنید که خانم ها انجا دوچرخه سواری کنند.رمضانی پور تصریح کرد: اگر علاقه به دوچرخه سواری است این راه چاره است اما اگر مرضی دیگری در کار است باید دادگستری، دادسرا و نیروی انتظامی وارد عمل شود و شورای تامین برخورد کند.
وی بیان داشت: تا کی این موارد باید گفته شود و مردم انقلابی از این اتفاقات رنج بخورند ، آقایان ما کار به دوچرخه سواری بانوان نداریم اینها می خواهند اباگری در شهر راه بیافتد ، در راس این گروه خانمی در تهران است و می خواهد علیه طلبه و افرادی که دغدغه مند هستند این کار در شهر صورت گیرد.

,
,

امام جمعه رفسنجان به اسب سواری بانوان در جمع آقایان اشاره کرد و گفت: این حرکت چه وجه شرعی دارد چه توجیهی دارد که خانم در حضور مردان اسب سواری کند ، آقایان چرا می خواهید اباگری در شهر راه بیاندازید اصلا حق این خانم ها چیست مرز اینها کجاست؟ از شما می خواهم در برابر خدا حیا کنید و از خدا شرم کنید که فردای قیامت باید جوابگو باشید که اینطور کارهای را در شهر اجازه انجام می دهید.

,

رمضانی پور با اشاره به سخنان اخیر مشاور شهردار کرمان با این مضمون که ما به جوانان بیشتر از شهدا نیاز داریم تصریح کرد: وقتی شهید مدافع حرم وارد کرمان می شود برای انکه عقده و کینه خود را بر سر شهید بریزد اینگونه می گوید ، بله تو راست می گویی اگر همسرت حقوق کلان نمی گرفت اینطور گستاخانه سخن نمی گفتی من نمی دانم چرا جاهایی که اینچنین حلقومی باز می شود در برابر او موضعی گرفته نشده است چرا باید اجازه دهیم در برابر شهدای ما اینطور قضاوت کنند، ایها شهدای ما را نشناختند.

,

امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته مطرح کرد: رفسنجان شهرستان انقلابی است و باید برای انقلابی ماندن آن همه تلاش کنیم.

,

خطیب جمعه رفسنجان با تبریک فرارسیدن سی و نهمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط نظام فاسد شاهنشاهی اظهار داشت: یقینا شما مردم با بصیرت و رهبری های پیامبر گونه امام خامنه ای و اصل نظام را به سر مقصود خواهید رسانید.
وی به سخنرانی روز گذشته رهبر انقلاب در خصوص راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اشاره کرد و گفت: به فرموده رهبری حضور شما در راهپیمایی دشمن را شگفت زده می کند ، راه حفظ دستاوردها این است که پای ارزش ها بایستیم و در نظام ولایی نقش تک تک شما مردم در تجمعات و راهپیمایی تجلی میگردد و حضور در اصلی ترین پشتوانه انقلاب خواهد بود.

,
,

امام جمعه رفسنجان ضمن گرامی داشت روز حفاظت اطلاعات سپاه و تشکیل کمیته های انقلاب در سال 57 به فرمان امام و شکسته شدن حکومت نظامی در روز 21 بهمن 57 و صدور حکم تاریخی امام مبنی بر اعدام سلمان رشدی نوسینده کتاب آیه های شیطانی اظهار داشت :  راه برون رفت از مشکلات کشور متوجه دستگاههای مختلف کشور، رؤسای سه قوه و نمایندگان مجلس است ، شناخت به اصول انقلاب اسلامی یعنی انقلابی ماندن و اتکا به سرمایه های داخلی، اعتماد به نیروی جوان.
وی در پایان گفت : وزیر ارتباطات جوان خوبی است اما در واقع کافی نیست نیاز است بیشتر به جوانان بها دهیم برخی افراد مسن در بدنه دولت کار می کنند انها را مرخص کنید تا جوانان بیایند سرکار.

,
,

امام جمعه بم:آقای استاندار قبض های نجومی آب و برق در بم چگونه صادر می شود؟

, امام جمعه بم:آقای استاندار قبض های نجومی آب و برق در بم چگونه صادر می شود؟, امام جمعه بم:آقای استاندار قبض های نجومی آب و برق در بم چگونه صادر می شود؟,

حجت الاسلام دانشی امام جمعه بم در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته این شهر اظهار داشت: برخی از ما متاسفانه اگر گفته شود در فلان کانال و گروه شبکه مجازی گفته شده است روی چشممان می گذاریم اما اگر گفته شود یک مرجع تقلید فتوا داده است در برابر آن موضع می گیریم در حالی که آنچه مهم است این است که بدانیم عقل ما انسانها خیلی عاجزتر از این است که فلسفه دستورات الهی را درک کند.

,

امام جمعه بم ضمن تبریک ایام الله دهه فجرافزود: به یاری خداوند فرداشب در همین مکان مقدس با حضور خانواده معظم شهید حججی ویژه برنامه پیروزی انقلاب اسلامی یادواره ۵۲۷ شهیده برای بزرگ برگزار می شود و دیگر مهمان ویژه این برنامه آقای حیدر الحسینی رئیس رادیو تلویزیون ملی کشور عراق خواهد بود.

,

خطیب جمعه بم با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی دستاوردهای فرهنگی است و از برکات این انقلاب نماز جمعه و حوزه های علمیه را به طور ویژه داریم لذا توجه داشته باشیم که تربیت نیرو در بحث فرهنگ دینی وظیفه همگان است دختران و پسران را که در این زمینه علاقه مند هستند تشویق کنیم در این زمینه کمبود نداشته باشیم و پذیرش حوزه های علمیه خواهران شروع شده است.

,

وی ضمن انتقاد از مسئولین فرهنگی شهرستان گفت: مسئولین محترم توجه داشته باشند که باید داشته های فرهنگی را هر چه بیشتر تقویت کنیم و کاری نکنیم که این داشته های ارزشمند زیر سوال رود و کمرنگ شود لذا برگزاری فلان مراسم بین المللی شاد (سیرک آذربایجان) که نمی خواهم اصلا اسم آن را ببرم به مدت 20 شب در ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها به عنوان یک سوال جدی برای خیلی از همشهریان عزیز شده است که متعاقب آن تماس گرفتند و حتی علیه آن طومار امضا کردند.

,

حجت‌الاسلام دانشی بیان داشت: وقتی در خصوص این مسئله سوال کردم و خطاب به مسئولین اعتراض جدی داشتم ابراز داشتند که متوجه نبودیم و اطلاع از این تاریخ نداشتیم، اصلا نمی‌گوییم حتماً تعمدی در کار بوده است ولی اعتراض ما به مسئولین به همین بی توجهی آنها است لذا به آنها هشدار دادیم اما می‌پذیریم که از روی سهو و اشتباه بوده است.

,

امام جمعه بم با اشاره به فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری اظهار داشت: مشکل مردم بی عدالتی، فساد و تبعیض است لذا یک سوال جدی از قول شما همشهریان از استاندار، نماینده و فرماندار محترم ضمن اینکه از زحمات و تلاش‌های آنان تشکر میکنیم این است که قبض های آب و برق چگونه صادر می شود زیرا طبق آنچه ما می دانیم وقتی یک قبض آب صادر می شود عموما آبونمان کمتر از مبلغ آب بها است اما خود من قبوضی را مشاهده کردم که مبلغ آبونمان در آن یک و نیم برابر مبلغ آب بهای آن است، در کجای کشور همچین چیزی وجود دارد؟

,

وی افزود: قبض برق نیز متاسفانه درد دل بسیاری از همشهریان عزیز است بطوری که برخی از همشهریان ابراز دارند که در کرمان هم خانه دارند و همچنین بستگانشان آنجا هستند و همان وسایلی که آنجا استفاده می کنند در بم هم استفاده می کنند چگونه است که فقط در بم قبوضی با ارقام بسیار بالا برای ما صادر می شود نمی دانیم لذا یک سوال جدی در این زمینه داریم.

,

حجت الاسلام دانشی ابراز داشت: در چندین مورد با افرادی برخورد داشته ام که گفتند در ایام پس از زلزله بم مدت زمانی آب و برق مجانی بود و حالا ظاهرا دولتمردان قصد دارند آن ایام را جبران کنند پس اگر مردم ما اعتراضی دارند اعتراض آنها بحق است و هیچ ارتباطی به این ندارد که این مردم با اصل نظام مشکلی داشته باشند بلکه اعتراض آنها از عملکرد برخی مسئولین و مشکلاتی است که می شود کمتر باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه