اخبار داغ

در خطبه های نماز جمعه سراسر استان هرمزگان عنوان شد؛

حضور مردم در راهپیمایی٢٢ بهمن،نمایش میزان علاقه مندی مردم به انقلاب است/مسئولان با روحیه جهادی و انقلابی به مردم خدمت کنند

حضور مردم در راهپیمایی٢٢ بهمن،نمایش میزان علاقه مندی مردم به انقلاب است/مسئولان با روحیه جهادی و انقلابی به مردم خدمت کنند
نماز جمعه این هفته با شرکت آحاد مردم استان هرمزگان در مصلاهای سراسر استان برگزار گردید که ائمه جمعه استان در خطبه های نماز عبادی و سیاسی به مهمترین مسائل روز کشور ،منطقه ای و جهانی اشاره کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛نماز جمعه این هفته با شرکت آحاد مردم استان هرمزگان در مصلاهای سراسر استان برگزار گردید که ائمه جمعه استان در خطبه های نماز عبادی و سیاسی به مهمترین مسائل روز  کشور ،منطقه ای و جهانی اشاره کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

بندرعباس:تلاش های بی ثمر دشمن برای برگزار نشدن دهه فجر/ امام تنها مبارز راه انقلاب بود

, بندرعباس:تلاش های بی ثمر دشمن برای برگزار نشدن دهه فجر/ امام تنها مبارز راه انقلاب بود, بندرعباس:تلاش های بی ثمر دشمن برای برگزار نشدن دهه فجر/ امام تنها مبارز راه انقلاب بود,

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به شبهه افکنی دشمنان، اظهار کرد: شبهاتی از طریق گروه های بهایی و دیگر منافقان در خصوص مسائل مسائل دینی و اعتقادی ما طرح می شود که هدف از آن سست کردن پایه های اعتقادی ما است.

,

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر پاسخ صحیح در قبال این تفرقه افکنان، تصریح کرد: جواب کلی در پاسخ به همه مسائل دینی و دنیوی در تمام ابعاد زندگی ما یک چیز است و آن هم مراجعه کسانی که نمی داند به کسانی در آن زمینه علم دارند و مطلع هستند.

,

نعیم آبادی با اشاره به اینکه اگر هدف پرسشگر فهم یک موضوع باشد به فردی مطلع مراجعه می کند، بیان کرد: هدف از پرسش باید ارتقا آگاهی باشد نه به چالش کشیدن اعتقادات دینی و مذهبی؛ اگر کسی پرسشی کرد و این پرسش زمینه های اعتقادی را نشانه گرفته بود بگویید که از افراد عالم تر در آن موضوع پرسش کند.

,

وی با بیان اینکه لازمه الگو گرفتن تفکر کردن است، گفت: این روزها افراد هر آنچه که می بینند یا می شنوند بر زبان جاری می کنند در حالی که باید قبل از الگو گرفتن از آن دیده یا شنیده، آن را به عقل ارجاع دهیم و در خصوص آن تفکر کنیم، اگر آن عمل درست بود و با اعتقادات و باورهای ما در تضاد نبود سپس از آن الگو بگیریم.

,

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به عمده مشکلات کشورهای شرقی، اظهار کرد: اساسی ترین مشکلی که کشورهای شرقی از آ« در عذاب هستند الگو برداری بدون تفکر است و می پندارند هر عملی که از سایر جوامع سر زد درست ترین است و نباید در خصوص آن تفکر کنند و دید کارشناسانه را به فراموشی سپرده اند.

,

نعیم آبادی با تاکید بر ویژگی های عالم واجد شرایط برای مراجعه در مسائل اعتقادی، تصریح کرد: باید به کسانی رجوع کرد که خداشناس هستند و از نفسشان پیروی نمی کنند، محبت یا خشم کسی آن ها را از راه خدا باز می گرداند و سخن خداوند و اهل بیت را الگوی خود قرار می دهند.

,

وی با اشاره به شبهاتی که در خصوص مالیات و خمس وجود دارد، بیان کرد: مالیات و خمس دو معقوله جدا از یکدیگر است و هیچ کارشناسی نمی گوید کسی که مالیات می دهد لازم نیست خمس بپردازد و نباید اجازه دهیم پرسشی تا این پایه بی اساس ما را متزلزل کند.

,

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر لزوم برپایی انقلاب اسلامی، عنوان کرد: ما مسلمان هستیم و در زمان غیبت امام عصر (عج) به دست فقیهانی خودنگهدار و آگاه سپرده شده ایم تا آنان حافظ جامعه اسلامی باشند، اما در زمان حکومت رژیم دست نشانده پهلوی زندگی مردم رنگ و بویی از جامعه اسلامی نداشت.

,

نعیم آبادی با اشاره به اوضاع نا به سامان حکومت ستم شاهی، گفت: این رژیم در فساد و تباهی تا آن جا پیش رفته بود که هر دو گروه دنیاخواهان و دین طلبان بر آن می گریدند؛ در آن زمان حق مردم را نمی دادند و مردم مجبور به خریدن حقشان بودند.

,

وی با تاکید بر مردمی بودن حکومت جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: پهلوی تنها ظاهر زنان و مردان را نشانه رفته بود و برای بهتر کردن زندگی مردم هیچ تلاشی نمی کرد و مردم در کلان شهر تهران آب لوله کشی نداشتند، این در حالی است که انقلاب ما از ابتدا برای بهتر زندگی کردن مردم تلاش می کرد.

,

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه امام تنها مبارز در مقابل ستم شاهان بود، گفت: در آن زمان پهلوی هر که را سد راه خود می دید نابود می کرد و افراد نیز به همین دلیل قدرت رویارویی با او را نداشتند اما امام شجاعانه به مبارزه با آنان پرداخت.

,

نعیم آبادی تصریح کرد: جوانان ما باید ندای یاری طلبی ولی فقیه در خصوص اقتصاد مقاومتی را لبیک بگویند و خود را مدیون انقلاب بدانند تا بتوانیم با کمک یک دیگر ایران را گلستان و دینی که شهدا بر گردن ما دارند را ادا کنیم.

,

وی با اشاره به تلاش های دشمنان برای برگزار نشدن دهه فجر امسال، خاطر نشان کرد: دشمن تمام توانش را به کار گرفت تا دهه فجر دیگر برگزار نشود اما باز هم نیت پلید آنان با شکست رو به رو شد و امسال با مشت هایی گره شده محکم تر از همیشه مرگ بر آمریکا خواهیم گفت.

,

سیریک:شرکت در راهپیمایی وظیفه ملی و اسلامی است / مسئولان با روحیه جهادی و انقلابی به مردم خدمت کنند/ مردم خیلی از مشکلات را تحمل می کنند اما از فساد و تبعیض شکایت دارند

, سیریک:شرکت در راهپیمایی وظیفه ملی و اسلامی است / مسئولان با روحیه جهادی و انقلابی به مردم خدمت کنند/ مردم خیلی از مشکلات را تحمل می کنند اما از فساد و تبعیض شکایت دارند, سیریک:شرکت در راهپیمایی وظیفه ملی و اسلامی است / مسئولان با روحیه جهادی و انقلابی به مردم خدمت کنند/ مردم خیلی از مشکلات را تحمل می کنند اما از فساد و تبعیض شکایت دارند,

حجت الاسلام و المسلمین حسن حیدری امام جمعه شهرستان سیریک  افزود: از همه مردم درخواست می کنیم که با حضور باشکوه در راهپیمایی و لبیک به مقام معظم رهبری، جواب یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا و استکبار جهانی را بدهند  برای اینکه شرکت در راهپیمایی به خشم آوردن مستکبرین و یک وظیفه انقلابی و اسلامی است که قطعا دارای اجر الهی است.

,

وی اظهار کرد: ۲۰ بهمن ماه سالر‌وز حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که این روز  یکی از اعجاب آورترین عملیات های دوران دفاع مقدس که با رشادت رزمندگان اسلام و با اقدامات گسترده و دقیق حفاظت اطلاعات به پیروزی رسید و نشان داد با توکل بر خدا و مجاهدت و تلاش، نصرت الهی شامل حال ما خواهد شد و  امروز هم اگر ما بر خدا توکل کنیم و روحیه جهادی داشته باشیم،‌مشکلات برطرف خواهد شد.

,

حجت الاسلام و المسلمین حیدری ابراز کرد: مسئولان مردم را بشناسند و برای مردم کار کنند خدا گفته است که باید خادم مردم باشیم حرف مردم شکایت از فساد و تبعیض است مردم خیلی از مشکلات را تحمل می کنند اما از فساد و تبعیض شکایت دارند این شکایت را مسئولان قوای مجریه و قضائیه و مقننه باید بجد دنبال کنند.

,

امام جمعه شهرستان سیریک یادآور شد: در بحث عدالت اجتماعی کم‌کاری و عقب‌ماندگی داریم، کاری که بایسته بوده انجام نشده و باید بجد دنبالش باشیم  و راه آن، مبارزه با ظلم و فساد است، فساد مثل اژدهای هفت‌سر افسانه‌هاست، یک سرش را که میزنی با شش سر دیگر حرکت می کند، برخورد با کسانی که منتفع از فساد هستند کار بسیار سختی است ولی حتماً باید انجام شود و برخورد با کارگزاران حکومتی که در آنها ظلم و فساد هست، باید جدی و با شدت عمل بیشتری همراه باشد.

,

وی خاطرنشان کرد: به مسئولان عزیز شهرستان سیریک توصیه می کنیم، سفارش مقام معظم رهبری را نصب العین خویش قرار دهند و با روحیه جهادی و انقلابی به مردم خدمت کنند و مواظب فساد و تبعیض در زیر مجموعه های خودشان باشند.

,

حیدری تصریح کرد: شایسته سالاری را مدنظر داشته باشند در انتخاب نیرو، خدایی نکرده بحث جناحی، مذهبی و قومیت مدنظر نباشد بلکه بر اساس آیات قرآنی، دو شرط اساسی ‌ تعهد و امانتداری، کار بلدی و علم به مسئولیت را مدنظر قرار دهند تا توسعه و کار خدمت به مردم تسریع شود.

,

امام جمعه شهرستان سیریک با بیان اینکه دو سفارش هم به مردم عزیز داریم اذعان کرد: اول اینکه روحیه مطالبه گری را در خودشان تقویت کنند و نسبت به مشکلات نهادها و ارگانها حساس باشند و آنها را پیگیری کنند اگر مطالبه گری همراه با اخلاق و انصاف باشد،خیرات در پی دارد و باعث می شود هرکسی مسئولیت قبول نمی کند، مگر اینکه شایسته باشد ، دوم اینکه در رأی و انتخاب خویش دقت کنیم چه در انتخاب روستاها و چه ریاست جمهوری ، هنر حضرت امام این بود که حکومت دیکتاتوری پهلوی را ساقط کرد و انتخاب را به دست مردم داد و همه مسئولان، مستقیم یا غیر مستقیم با رأی مردم مشخص می شوند و اگر مسئولان کارآمد باشند،‌کشور آباد خواهد شد پس همه ما نسبت به رأی خویش در نزد خدا مسئول هستیم.

,

پارسیان:حضور در ٢٢ بهمن میزان علاقه مندی مردم به انقلاب را نشان می دهد/ رفع مشکلات اقتصادی گامی در جهت ایجاد عدالت اجتماعی است.

, پارسیان:حضور در ٢٢ بهمن میزان علاقه مندی مردم به انقلاب را نشان می دهد/ رفع مشکلات اقتصادی گامی در جهت ایجاد عدالت اجتماعی است., پارسیان:حضور در ٢٢ بهمن میزان علاقه مندی مردم به انقلاب را نشان می دهد/ رفع مشکلات اقتصادی گامی در جهت ایجاد عدالت اجتماعی است.,

 به نقل از پارسیان خبر؛ حجت الاسلام میرزایی امام جمعه پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به اولین سخنرانی حضرت امام خمینی(ره)،در جوار شهدای انقلاب که فرمودند، من به پشتیبانی این ملت تو دهن این دولت ستم شاهی می زنم، گفت: کلام امام ساده اما انقلابی و تاثیر گذار به طوری که جمعیت چند میلیونی را به وجد آورد و همان جا بود که کار دولت وابسته به غرب را تمام و شیشه عمرش شکست.

,

میرزایی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار فرماندهان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی که فرمودند، 22 بهمن امسال تماشایی خواهد بود، عنوان کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان از میزان علاقه آنها به انقلاب است.

,

وی یادآور شد: وقتی قطار انقلاب بر ریل ارزش ها و آرمانهای مکتبی به فضل الهی و پشتیبانی مردم به پیش می رود به موازات آن با تهدیدات گوناگون دشمنان مواجه می شود لذا نباید غفلت کرد.

,

امام جمعه پارسیان تصریح کرد: شرایط امروز منطقه و جهان که حاکی از توطئه‌های جدیدی از طرف جبهه استکبار وصهیونیسم علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران است، لزوم اهمیت راهپیمایی 22 بهمن را بیشتر می کند، لذا از آحاد مردم جهت ادای دین به امام راحل و شهدا و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، برای حضور درراهپیمایی 22 بهمن دعوت می شود.

,

خطیب نماز جمعه پارسیان، با اشاره به سخنان مهم مقام معظم رهبری در دیدار فرماندهان نیروی هوایی با معظم له در خصوص مبارزه با کارگزاران حکومتی فاسد و شدت عمل در پی گیری آن، اظهار کرد: رفع مشکلات اقتصادی مردم گام مهم در ایجاد عدالت اجتماعی است و تبعیض، فساد و رانت در تقابل با عدالت اجتماعی است.

,

میرزایی، ادامه داد: وقتی عنوان می شود درآمد نفتی رو به افزایش است و تحریم ها کمتر شده، باید اثر خود را در قیمت ارز می گذاشت در حالی که شاهد آن نیستیم و قدرت پول ملی کمتر شده است.

,

وی به استناد سخنان مقام معظم رهبری در خصوص ظلم آمریکا به مسلمانان فلسطینی و یمنی گفت: تنها گزینه باقی مانده برای ریشه کنی ظلم، مقاومت است و البته نصرت الهی غالب و وعده او مبنی بر حکومت مستضعفان تخلف ناپذیر است.

,

خطیب نماز جمعه پارسیان، با اشاره به 20 بهمن روز حفاظت اطلاعات سپاه، اضافه کرد: ظرفیت و توانمندیهای هوشمندانه سازمان حفاظت اطلاعات، تلاش دشمن برای نفوذ را ناکام ساخته به طوری که توانسته است پنجه در پنجه سرویس های بزرگ جاسوسی دنیا بیاندازد.

,

میرزایی، همچنین به 25 بهمن ماه سالروز صدور حکم تاریخی امام راحل مبنی بر ارتداد سلمان رشدی نویسنده خائن کتاب آیات شیطانی اشاره کرد و افزود: این حکم نشانه تیزبینی ، قاطعیت و هوشیاری حضرت امام(ره) بود به طوری که آرمان آنها را بهم ریخت لذا نباید این موضوع مهم را فراموش کرد.

,

وی به اقدام سخیف دولت کره جنوبی مبنی بر اعطا نکردن هدیه شرکت سامسونگ به ورزشکاران ایرانی، تصریح کرد: بی تردید این اقدام با هدف تحقیر مردم ایران بوده و بهترین واکنش ایران تحریم محصولات سامسونگ است که بازار 80 میلیونی را با انواع محصولات خود تسخیر کرده است.

,

بندر خمیر:رمز ماندگاری انقلاب اسلامی مردمی بودن و وجود محوریت رهبری است

, بندر خمیر:رمز ماندگاری انقلاب اسلامی مردمی بودن و وجود محوریت رهبری است, بندر خمیر:رمز ماندگاری انقلاب اسلامی مردمی بودن و وجود محوریت رهبری است,

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا صفایی حایری امام جمعه شهرستان بندرخمیر در خطبه های نمازجمعه ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: رمز ماندگاری انقلاب اسلامی مردمی بودن و وجود محوریت رهبری است.

,

وی افزود: در تاریخ از انقلاب فرانسه با نام انقلاب کبیر یاد می شود ولیکن زمانی که به واکاوی آن می پردازیم به این نکته بر می خوریم که این حرکت مردمی نبوده و به همین جهت است که بیش از ده سال دوام نیاورد و در این ده سال نیز حدود ۱۲ هزار نفر از مردم را گردن زدند.

,

وی افزود: نکته دیگری که در انقلاب فرانسه و انقلاب های بیداری اسلامی وجود نداشت، حضور یک رهبر و محور در انقلاب بود و این موضوع آنها را به شکست کشاند.

,

امام جمعه شهرستان بندرخمیر با اشاره به دشمنی های استکبار جهانی با ملت ایران عنوان کرد: آمریکا وجود نظامی که از او تمکین نکند را نمی پذیرد. کشور ایران به برکت انقلاب به عزت و اقتدار رسیده است.

,

وی با اشاره به وجود دروغ، تبعیض و رشوه در دستگاه ها افزود: مردم دروغ، تبعیض و رشوه را نمی پذیرند. متاسفانه باز خبر اختلاسی دیگر در وزارت نفت بگوش می رسد باید جلوی این افراد را گرفت و سخن مردم را شنید.

,

علیرضا صفایی حایری بیان کرد: در موقعیتی که همه نگاه ها به ملت ایران است امیدواریم مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲بهمن دل دشمنان خود را کور کنند و حماسه ای دیگر بیافرینند.

,

میناب:پشتیبانی ملت از انقلاب و ولایت رمز ایستادگی،پیشرفت و عزت نظام اسلامی است

, میناب:پشتیبانی ملت از انقلاب و ولایت رمز ایستادگی،پیشرفت و عزت نظام اسلامی است, میناب:پشتیبانی ملت از انقلاب و ولایت رمز ایستادگی،پیشرفت و عزت نظام اسلامی است,

حجت الاسلام محمد بارانی خطیب جمعه توکهور-هشتبندی با گرامیداشت ایام الله دهه فجر؛خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی راکم نظیر و شگرف دانستندوضمن بیان اینکه انقلابی دردنیاسراغ نداریم که باحفظ اصول و آرمان های اولیه خود؛اینگونه پیشرفت کرده باشد ، اظهار کرد:انقلاب اسلامی با حفظ اصول؛آرمان ها و استقلال خود پیشرفت همه جانبه داشته است لذا جوانان مومنِ انقلابی دستاوردهای نظام رامطالعه ودر جامعه بیان کنند.

,
 
,
حجت الاسلام بارانی با اشاره به تحریم های ظالمانه دشمن در طول سالهای انقلاب خاطرنشان کرد: همگان باید توجه کنند که ما ملتی نبودیم که کسی در دنیاباما کاری نداشته باشدبلکه دشمن دروازه های علم و فناوری را برروی ما بست و محصولات مورد نیاز ما را ندادند؛ از همان روز اول بنای بر اذیت گذاشتند اما به لطف الهی ملت ایران بر همه این چالش ها غلبه کردواین مهمترین نقطه قوت ماست.
,
 
,
امام جمعه توکهور-هشتبندی دخالت مردم درسرنوشت خود را از برکات انقلاب اسلامی برملت ایران دانست و با ذکر مواردخفقان وکنار گذاشتن مردم از امور کشور در دوران شاهنشاهی تصریح کرد:جمهوری اسلامی به طور میانگین در هر سال یک انتخابات برگزار کرده است و مردم؛ مسئولان و جهت گیری انقلاب را انتخاب کرده اند و به تعبیر واقعی کلمه مردم در جمهوری اسلامی صاحبان اصلی کشورند.
,
 
,
حجت الاسلام بارانی با اشاره به نوکری شاه ازآمریکایی هاو عدم نفوذ منطقه ای و جهانی ایران؛در تشریح واقعیت کنونی کشور گفت:اکنون ایران اسلامی به برکت انقلاب وخون شهدا ؛حرف اول را در منطقه میزندودرعمل هم ثابت شده است که هیچ مساله ای در منطقه بدون دخالت و نظر ایران حل نخواهد شد وبه اعتراف دشمنان ما؛ایران اسلامی جزء هفت قدرت جهانی و دارای نفوذ قاطع درمنطقه وجهان است و آمریکایی ها که زمانی از ملت ما حق توحش میگرفتند به برکت انقلاب هم از کشور و هم از منطقه ذلیلانه خارج شدند و از فرزندان ایران اسلامی سیلی خوردند.
,
 
,
وی یکی دیگر از ویژگی های انقلاب اسلامی را رشد معنوی ودینی مردم دانست و با اشاره به قانون کشف حجاب اجباری وعدم برگزاری عزاداری دردوران پهلوی گفت:حضور چشمگیر جوانان ما دربرنامه های فرهنگی نشانه پایبندی آنها به مبانی دینی و موفقیت انقلاب در این موضوع مهم است.
,
 
,
بارانی وضعیت علمی و عدالت آموزشی در کشور را غیرقابل مقایسه باگذشته دانست و با اشاره به رشد علمی کشور در رشته هایی مثل؛انرژی هسته ای؛نانو؛سلول های بنیادین؛ هوافضا؛صنعت دفاعی؛پزشکی؛حضور موفق جوانان نخبه درالمپیادهای علمی جهانی؛و...این افتخارات را حاصل تقویت  روحیه انقلابی و هویت ملی جوانان کشور دانست و افزود:این مسائل برای یک انقلاب بااین همه توطئه و دشمنی بی نظیر است وبه فضل و لطف الهی جمهوری اسلامی با این دستاوردهای کلان ؛نیازی به بزرگ نمایی کاذب به دلیل اغراض سیاسی ندارد و هر کس انقلاب را دوست داردفقط باید صادقانه اینها را بیان کند.
,
 
,
امام جمعه توکهور-هشتبندی با بیان اینکه نقش مردم در انقلاب محوری و اثرگذار است ؛ حضور همیشگی آنها در راهپیمایی ۲۲ بهمن را نشانه ی اعلام دفاع و حمایت از انقلاب دانست و تاکید کرد:هدف دشمن از القای ناکارامدیِ نظام اسلامی و ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه؛ جدایی مردم به عنوان  پشتوانه های کشور از انقلاب است اما کورخوانده اند و این آرزو را به گور خواهند برد.
,
 
,
وی با اشاره به جمله ی ساده اما قاطع و انقلابی امام راحل در بهشت زهرا ی تهران؛مبنی بر تشکیل دولت به پشتیبانی ملت ؛اذعان کرد:پشتیبانی ملت از انقلاب و ولایت؛ رمز ایستادگی و عزت و عظمت نظام اسلامی است .
,
 
,
بارانی با تحلیل شرایط امروز دنیا و گرگ های طمعکارِ کمین کرده ی برای ضربه زدن به انقلاب؛مردم بصیر مارا به توجه به آن توصیه کرد و گفت:با تفضل الهی مشت های گره کرده ی مردم در ۲۲ بهمن تو دهنی بزرگی به دشمن خواهد زد و حضور میلیونی مردم مثل آبی خواهد بود که بر روی آتش فتنه ها ریخته خواهد شد و باعث یاس و عقب گرد دشمنان ایران میگردد.
,
 
,
بارانی اضافه کرد:مردم ما موقعیت شناس و دشمن شناس هستند و زود صحنه را تشخیص میدهند ؛لذا به فرموده رهبری عزیز انقلاب امسال از آن ۲۲ بهمن های تماشایی خواهد بود و ملت بزرگ ایران در این روز با آگاهی؛ بصیرت ،همت و توفیق الهی پاسخ کوبنده ای به همه مخالفان جمهوری اسلامی خواهند داد و حجت را بر همه تمام خواهند کرد. ان شاء الله
,
امام جمعه توکهور-هشتبندی با اشاره به افتتاح پروژه های مختلف در منطقه؛ ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان شهرستان و منطقه گفت:مجموعه مدیریتی شهرستان و بخش؛مجموعه ای مومن ؛دلسوز و پر دغدغه و در حال تلاش برای حل مشکلات هستند و خدمات خوبی هم انجام داده اند و اکثریت انهاشبانه روز در حال کار وخدمت هستند.
,
 
,
بشاگرد:ایمان به خدا و رهبری اصلی ترین عوامل پویا بودن انقلاب اسلامی ایران است
, بشاگرد:ایمان به خدا و رهبری اصلی ترین عوامل پویا بودن انقلاب اسلامی ایران است, بشاگرد:ایمان به خدا و رهبری اصلی ترین عوامل پویا بودن انقلاب اسلامی ایران است,

حجت السلام والمسلمین حسین غلامی، امام جمعه موقت بشاگرد در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به ایام مبارک دهه فجر، اظهار کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی نه فقط برای مردم ایران و یا مسلمانان بلکه پیروزیی برای تمام مستضعفین عالم است.

امام جمعه موقت بشاگرد ولایت و امنیت را دو نمونه از نعمات ارزشمند انقلاب اسلامی دانست.

غلامی در ادامه به صدور حکم ارتداد سلمان رشدی نویسنده کتاب «آیات شیطانی» توسط امام خمینی (ره) اشاره کرده و گفت: هیچ مجتهد و رهبری جز امام راحل نتوانست چنین فرمان جهانی صادر کند که ابر قدرت های عالم را از قدرت نظام و انقلاب اسلامی آگاه سازد.

وی تشکیل یک نظام اسلامی و فروپاشیدن حکومت مستکبران را اتفاقی بزرگ دانست و عنوان کرد: این تحول مبارک باعث شد دشمنان اسلام در مقابل ما زانو بزنند و جمهوری اسلامی ایران اکنون از لحاظ سیاسی،دفاعی،نظامی و اقتصادی یک مجموعه پیروز و قابل قبول باشد.

امام جمعه موقت بشاگرد ادامه داد: تا کنون انقلاب های زیادی در جهان صورت گرفته اما پایداری قابل ملاحظه ای نداشته اند اما انقلاب اسلامی با وجود تمام سنگ اندازی های دشمنان قسم خورده خود در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین غلامی ایمان به خدا و رهبری دلسوزانه امام راحل (ره) را یکی از اصلی ترین عوامل پویا بودن انقلاب اسلامی ایران پس از گذشت چهار دهه دانست.

وی در ادامه افزود: اتحاد همه جانبه مردم در مقابل ظلم و به پا خواستن همه جانبه آن ها علیه طاغوت زمان که باعث شد مردم با هر قوم و مسلک و مذهبی برای دفاع از مستضعف جان خود را فدا کنند از دیگر عوامل پایداری نظام جمهوری اسلامی است.

بستک:در راهپیمایی 22 بهمن، دنیا قدرت نظام و ملت ایران را به نظاره بنشیند

حجت الاسلام و المسلمین یونس قائدی، امام جمعه شهرستان بستک در خطبه های این هفته نماز جمعه، عدالت طلبی، حمایت از مظلوم، تواضع، امر به معروف و نهی از منکر، حق گرایی، انجام کارهای سخت را از روحیات قشر جوان و نوجوان جامعه دانست و بر فراگیری علم و دانش به عنوان زمینه ساز بودن اصلاح جوامع انسانی تاکید کرد.

وی در خطبه دوم با اشاره به نامگذاری روز 20 بهمن ماه به عنوان روز حفاظت اطلاعات سپاه، که مصادف با سالروز عملیات والفجر 8 در دوران هشت سال دفاع مقدس است، اظهار کرد: وجود سیستم حفاظتی در دوران دفاع مقدس، سبب جلوگیری بسیاری از مشکلات شد و امروز این سیستم ها هر چه قدرتمندتر باشند به همان نسبت نیز امنیت در جامعه افزایش می یابد.

امام جمعه شهرستان بستک با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط نظام شاهنشاهی در 22 بهمن 57 افزود: این روز تاریخ ساز شد و راهپیمایی 22 بهمن، تجلیگاه غیرت و اقتدار ملت ایران اسلامی است زیرا هر ساله جمع کثیری از اقشار مردم در این راهپیمایی شرکت می کنند که بیانگر ایستادگی مردم با وجود مشکلات و مسائل گوناگون در پای انقلاب و نظام است.

وی ضمن دعوت از عموم مردم جهت شرکت در راهپیمایی روز 22 بهمن، ابراز امیدواری کرد: این راهپیمایی پرشورتر و قدرتمندتر از سال قبل برگزار شود و دنیا بار دیگر قدرت نظام و ملت ایران را به نظاره بنشیند که این حضور سبب رعب و وحشت در دل دشمنان نظام است.

قائدی در پایان از مسئولین استانی و شهرستانی و به ویژه فرماندار بستک به جهت برگزاری مراسمات و جشن های دهه مبارک فجر در اقصی نقاط شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

حاجی آباد:ملت ایران پای انقلاب و نظمشان جانانه می ایستند/گردن کسی که هزاران ملیارد اختلاس کرده را باید قطع کرد

حجت الاسلام مختاری امام جمعه حاجی اباد در خطبه های نماز جمعه  ضمن تبریک ایام دهه فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران برای ما عزت، استقلال، داشتن حکومت و حاکم صالح، وحدت صفوف و استقناع نعمت‌هایی هستند که از آن بالاتر وجود ندارد و همه اینها از برکت انقلاب است.

مختاری افزود: رهبری فرمودند که مردم را باید بشناسیم،‌مردم همین‌هایی هستند که 22 بهمن را خلق کردند و هشت سال دفاع مقدس در برابر قدرت‌های شرق و غرب تمام قد ایستادند.

امام جمعه حاجی آباد گفت: انقلاب اسلامی ما هزاران نعمت، برکت و نور با نفس رهبری و با جوشش نور از خون شهیدان این مملکت نصیب کرد.

مختاری بیان داشت: ملت بصیر، آگاه، و فهیم ایران اسلامی با توجه به شناخت عمیقی که از برکات انقلاب اسلامی دارند و با نگاه به شرایط منطقه ای و جهانی بار دیگر به ندای نائب امام زمان لبیک خواهند گفت و 22 بهمن تماشایی و کم نظیری را خلق خواهند کرد.

حجت الاسلام مختاری افزود: همان طور که رهبر عزیز فرمودند این مردم بصیر بین مشکلات و آنچه که امروز وظیفه ملی خود می دانند تفکیک قائل هستند و به پای انقلاب و نظام جانانه می ایستند و مسئولین هم بدانند گلایه مردم فساد و تبعیض است .

وی تاکید کرد: رفع مشکلات برای همه باشد قابل تحمل است ولی تبعیض نه اگر قرار است دست دزد گوسفندان قطع بشود باید در مقابل چشم مردم گردن کسی که هزاران میلیارد اختلاس کرده است قطع بشود.

کیش:گسترش روح اخلاق و معنویت در نظام بین المللی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است/ آشتی دیانت و سیاست در سایه استقلال سیاسی انقلاب اسلامی تحقق یافت

حجت الاسلام احمد حسن زاده امام جمعه کیش در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه کیش با توصیه به رعایت تقوی الهی در تمام شئون زندگی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در حالی دهه چهارم خود را پشت سر می دارد که دستاوردهای مهمی برای ایران و جهان داشته است اظهارکرد: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب که مایه افتخار به شمار می رود ایجاد نظم معنوی و اخلاقی در جهان است.

وی افزود: پی ریزی سازو کار دینی و هویتی جدید در نظام بین الملی در زمانی که هیچ ارتباطی میان سیاست و اخلاق و معنویت وجود نداشت.

امام جمعه کیش با اشاره به اینکه انقلاب زمانی به وقوع پیوست که سیاست به معنای واقعی از دیانت و اخلاق جدا بود و بسیاری از سیاستمداران بویی از اخلاق و معنویت نبرده بودند تاکید کرد: گستراندن روح اخلاق و معنویت در نظام بین المللی نه تنها در ایران بلکه در جهان موجب آشتی میان دینداری، سیاست و اخلاق شد.

وی به نقل از « میشل فوکو» فیلسوف، تاریخ دان و متفکر فرانسوی که در جریان انقلاب ایران به قم و تهران سفر کرده و تحولات دوران انقلاب را از نزدیک مشاهده کرده بود افزود: این فیلسوف از روح انقلاب در گفتار خود تعبیرکرده و می گوید« روح انقلاب اسلامی تحربه معنویت گرایانه در سیاست است، روح انقلاب سیاست معنوی و بازگشت اخلاق به پیکره سیاست است.»

خطیب جمعه کیش استقلال سیاسی را دستاورد مهم دیگری از انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: استقلال سیاسی در حکومت پهلوی معنایی نداشت اما به برکت انقلاب اسلامی ما در سیاست مستقل هستیم و مردم در کنار دولت مردان کشور ایران اسلامی برای سرزمین و سرنوشت خود تصمیم گیری می کنند.

وی با اشاره به معاهده های ننگینی که در دوران پهلوی میان ایران و ابرقدرت ها بسته شد و باعث شد تا بخش های زیادی از خاک ایران جدا شود تصریح کرد: قرار دادهای ننگینی چون گلستان، پاریس و ترکمانچای بخش های بزرگی از خاک ایران را از آن جدا کرد اما امروز حرف اول و آخر توسط حاکمان کشور زده می شود.

حجت الاسلام حسن زاده با دعوت از مردم جهت حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن بیان کرد: دشمن همواره با آغاز ایام الله دهه فجر و نزدیک شدن به 22 بهمن تبلیغات مسموم خود را برای دور نگاه داشتن مردم از راهپیمایی و حضور پرشور در این عرصه آغاز می کند و به بهانه های خسته شدن مردم و زده شدن مردم از انقلاب تبلیغات به راه می اندازد.

وی ادامه داد: آیا مردمی که هر سال باشکوه تراز گذشته و پرشورتر در صحنه ها حضور می یابند خسته شده اند؟ دشمن بداند که تلاش بیهوده ای دارد زیرا مردم همچون سال های گذشته پرشور و پرشکوه در راهپیمایی حاضر خواهند شد.

امام جمعه کیش با اشاره به نخستین فعالیت مشترک میان سازمان و نهاد امام جمعه اشاره کرده وافزود: حضور روحانیون جوان و کارشناس در حوزه کار با کودکان و نوجوانان در سطح مساجد و مدارس برای اولین بار در جزیره کیش با همکاری هر دو نهاد صورت گرفته است که امید است با ادامه این همکاری شناخت دین و تبلیغات در حوزه دین با صلابت و محکمتر نه تنها در مساجد، مدارس و دانشگاه ها بلکه در سطح جامعه افزایش یابد.

وی با تبریک روز تشکیل حفاظت اطلاعات سپاه به سربازان گمنام عرصه های خدمت به انقلاب اسلامی دهه فجر را فرصتی دانست که اصحاب فکر و اندیشه بیش از گذشته به تحلیل وبررسی انقلاب اسلامی و دستاوردهای مهم آن بپردازند.

نماز جمعه این هفته کیش به امامت حجت الاسلام حسن زاده و با حضور مردم و مسئولان در مصلا برگزار شد.

جاسک:کارنامه انقلاب اسلامی درخشان است

حجة الاسلام والمسلمین محمد کاظم مناقبیان امام جمعه شهرستان جاسک گفت: اسلام به امر ازدواج معنویت و قداست می بخشد و به آن به عنوان یک امر معنوی نگاه می کند که امروزه یکی از مشکلات جوانان  ازدواج است و عدم مسولیت پذیری جوانان بعلت چشم و هم چشمی ها و هزینه های سنگین و مهریه های سنگین باعث تاخیر در سن ازدواج شده است و اسلام می گوید بهترین ازدواج ها آن است که به آسانی صورت بگیرد و از بدی های یک زن این است که با هزینه سنگین بخواهد وارد خانه همسر شود  و امروزه بیشترین مشکل ریشه اش هزینه های کمرشکن و زیاده خواهی  و چشم و هم چشمی ، تالارهای آنچنانی است که متاسفانه یکی از مسایل ازدواج هایی است که با معصیت همراه است .

امام جمعه جاسک با اشاره به دیدار نیروی هوایی با رهبری انقلاب گفت: که رهبری در این دیدار چند نکته را بیان فرمودند که اول اینکه ظالم ترین دولت حکومت آمریکاست و امروز شرارتی اگر وجود دارد عامل آن آمریکاست و باید واقعیت های دولت آمریکا را برای مردم بیان کرد  و  نکته ی دوم خطاب به مسولین که باید مردم را بشناسید و مردم همان کسانی هستند که 22 بهمن را آفریدند مردم را بشناسید و خالصانه برای خدمت به مردم کار کنید.  و نکته ای هم رهبری عزیز درباره حضور مردم در 22 بهمن فرمودند 22 بهمن امسال از آن 22 بهمن های تماشایی خواهد شد.

حجه الاسلام مناقبیان گفت: امروز بحمدالله کارنامه نظام درخشان است امروز ما باید بیاییم برای نسلهای سوم و چهارم انقلاب بیان کنیم کجا بودیم و درکجا قرار داریم و افق پیش روی ما چیست و روزی در همین کشور مستشاران آمریکایی برای ما تصمیم می گرفتند عزت مردم به تاراج رفته بود در فیش مستشاران آمریکایی حق توحش نوشته بود  اما امروز به تعبیر رهبری عزیز ما در دهه 50 آمریکایی ها را از کشور و در دهه 90 از منطقه بیرون کردیم و در شان انسان شرمش می آید اینکه از فسادهای افسار گسیخته پهلوی بگوید

وی اظهار داشت : امروز راه برون رفت از مشکلات کشور چیست رهبری عزیز فرمودند اول انقلابی ماندن است که اعتماد به نیروی جوان و توجه جدی به تولید علم و مردمی کردن اقتصاد و فرهنگ امیدواریم به ابن مهم ها توجه شود .

انتهای پیام/

,

حجت السلام والمسلمین حسین غلامی، امام جمعه موقت بشاگرد در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به ایام مبارک دهه فجر، اظهار کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی نه فقط برای مردم ایران و یا مسلمانان بلکه پیروزیی برای تمام مستضعفین عالم است.

,

امام جمعه موقت بشاگرد ولایت و امنیت را دو نمونه از نعمات ارزشمند انقلاب اسلامی دانست.

,

غلامی در ادامه به صدور حکم ارتداد سلمان رشدی نویسنده کتاب «آیات شیطانی» توسط امام خمینی (ره) اشاره کرده و گفت: هیچ مجتهد و رهبری جز امام راحل نتوانست چنین فرمان جهانی صادر کند که ابر قدرت های عالم را از قدرت نظام و انقلاب اسلامی آگاه سازد.

,

وی تشکیل یک نظام اسلامی و فروپاشیدن حکومت مستکبران را اتفاقی بزرگ دانست و عنوان کرد: این تحول مبارک باعث شد دشمنان اسلام در مقابل ما زانو بزنند و جمهوری اسلامی ایران اکنون از لحاظ سیاسی،دفاعی،نظامی و اقتصادی یک مجموعه پیروز و قابل قبول باشد.

,

امام جمعه موقت بشاگرد ادامه داد: تا کنون انقلاب های زیادی در جهان صورت گرفته اما پایداری قابل ملاحظه ای نداشته اند اما انقلاب اسلامی با وجود تمام سنگ اندازی های دشمنان قسم خورده خود در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی قرار دارد.

,

حجت الاسلام والمسلمین غلامی ایمان به خدا و رهبری دلسوزانه امام راحل (ره) را یکی از اصلی ترین عوامل پویا بودن انقلاب اسلامی ایران پس از گذشت چهار دهه دانست.

,

وی در ادامه افزود: اتحاد همه جانبه مردم در مقابل ظلم و به پا خواستن همه جانبه آن ها علیه طاغوت زمان که باعث شد مردم با هر قوم و مسلک و مذهبی برای دفاع از مستضعف جان خود را فدا کنند از دیگر عوامل پایداری نظام جمهوری اسلامی است.

,

بستک:در راهپیمایی 22 بهمن، دنیا قدرت نظام و ملت ایران را به نظاره بنشیند

, بستک:در راهپیمایی 22 بهمن، دنیا قدرت نظام و ملت ایران را به نظاره بنشیند, بستک:در راهپیمایی 22 بهمن، دنیا قدرت نظام و ملت ایران را به نظاره بنشیند,

حجت الاسلام و المسلمین یونس قائدی، امام جمعه شهرستان بستک در خطبه های این هفته نماز جمعه، عدالت طلبی، حمایت از مظلوم، تواضع، امر به معروف و نهی از منکر، حق گرایی، انجام کارهای سخت را از روحیات قشر جوان و نوجوان جامعه دانست و بر فراگیری علم و دانش به عنوان زمینه ساز بودن اصلاح جوامع انسانی تاکید کرد.

,

وی در خطبه دوم با اشاره به نامگذاری روز 20 بهمن ماه به عنوان روز حفاظت اطلاعات سپاه، که مصادف با سالروز عملیات والفجر 8 در دوران هشت سال دفاع مقدس است، اظهار کرد: وجود سیستم حفاظتی در دوران دفاع مقدس، سبب جلوگیری بسیاری از مشکلات شد و امروز این سیستم ها هر چه قدرتمندتر باشند به همان نسبت نیز امنیت در جامعه افزایش می یابد.

,

امام جمعه شهرستان بستک با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط نظام شاهنشاهی در 22 بهمن 57 افزود: این روز تاریخ ساز شد و راهپیمایی 22 بهمن، تجلیگاه غیرت و اقتدار ملت ایران اسلامی است زیرا هر ساله جمع کثیری از اقشار مردم در این راهپیمایی شرکت می کنند که بیانگر ایستادگی مردم با وجود مشکلات و مسائل گوناگون در پای انقلاب و نظام است.

,

وی ضمن دعوت از عموم مردم جهت شرکت در راهپیمایی روز 22 بهمن، ابراز امیدواری کرد: این راهپیمایی پرشورتر و قدرتمندتر از سال قبل برگزار شود و دنیا بار دیگر قدرت نظام و ملت ایران را به نظاره بنشیند که این حضور سبب رعب و وحشت در دل دشمنان نظام است.

,

قائدی در پایان از مسئولین استانی و شهرستانی و به ویژه فرماندار بستک به جهت برگزاری مراسمات و جشن های دهه مبارک فجر در اقصی نقاط شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

,

حاجی آباد:ملت ایران پای انقلاب و نظمشان جانانه می ایستند/گردن کسی که هزاران ملیارد اختلاس کرده را باید قطع کرد

, حاجی آباد:ملت ایران پای انقلاب و نظمشان جانانه می ایستند/گردن کسی که هزاران ملیارد اختلاس کرده را باید قطع کرد, حاجی آباد:ملت ایران پای انقلاب و نظمشان جانانه می ایستند/گردن کسی که هزاران ملیارد اختلاس کرده را باید قطع کرد,

حجت الاسلام مختاری امام جمعه حاجی اباد در خطبه های نماز جمعه  ضمن تبریک ایام دهه فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران برای ما عزت، استقلال، داشتن حکومت و حاکم صالح، وحدت صفوف و استقناع نعمت‌هایی هستند که از آن بالاتر وجود ندارد و همه اینها از برکت انقلاب است.

,

مختاری افزود: رهبری فرمودند که مردم را باید بشناسیم،‌مردم همین‌هایی هستند که 22 بهمن را خلق کردند و هشت سال دفاع مقدس در برابر قدرت‌های شرق و غرب تمام قد ایستادند.

,

امام جمعه حاجی آباد گفت: انقلاب اسلامی ما هزاران نعمت، برکت و نور با نفس رهبری و با جوشش نور از خون شهیدان این مملکت نصیب کرد.

,

مختاری بیان داشت: ملت بصیر، آگاه، و فهیم ایران اسلامی با توجه به شناخت عمیقی که از برکات انقلاب اسلامی دارند و با نگاه به شرایط منطقه ای و جهانی بار دیگر به ندای نائب امام زمان لبیک خواهند گفت و 22 بهمن تماشایی و کم نظیری را خلق خواهند کرد.

,

حجت الاسلام مختاری افزود: همان طور که رهبر عزیز فرمودند این مردم بصیر بین مشکلات و آنچه که امروز وظیفه ملی خود می دانند تفکیک قائل هستند و به پای انقلاب و نظام جانانه می ایستند و مسئولین هم بدانند گلایه مردم فساد و تبعیض است .

,

وی تاکید کرد: رفع مشکلات برای همه باشد قابل تحمل است ولی تبعیض نه اگر قرار است دست دزد گوسفندان قطع بشود باید در مقابل چشم مردم گردن کسی که هزاران میلیارد اختلاس کرده است قطع بشود.

,

کیش:گسترش روح اخلاق و معنویت در نظام بین المللی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است/ آشتی دیانت و سیاست در سایه استقلال سیاسی انقلاب اسلامی تحقق یافت

, کیش:گسترش روح اخلاق و معنویت در نظام بین المللی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است/ آشتی دیانت و سیاست در سایه استقلال سیاسی انقلاب اسلامی تحقق یافت, کیش:گسترش روح اخلاق و معنویت در نظام بین المللی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است/ آشتی دیانت و سیاست در سایه استقلال سیاسی انقلاب اسلامی تحقق یافت,

حجت الاسلام احمد حسن زاده امام جمعه کیش در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه کیش با توصیه به رعایت تقوی الهی در تمام شئون زندگی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در حالی دهه چهارم خود را پشت سر می دارد که دستاوردهای مهمی برای ایران و جهان داشته است اظهارکرد: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب که مایه افتخار به شمار می رود ایجاد نظم معنوی و اخلاقی در جهان است.

,

وی افزود: پی ریزی سازو کار دینی و هویتی جدید در نظام بین الملی در زمانی که هیچ ارتباطی میان سیاست و اخلاق و معنویت وجود نداشت.

,

امام جمعه کیش با اشاره به اینکه انقلاب زمانی به وقوع پیوست که سیاست به معنای واقعی از دیانت و اخلاق جدا بود و بسیاری از سیاستمداران بویی از اخلاق و معنویت نبرده بودند تاکید کرد: گستراندن روح اخلاق و معنویت در نظام بین المللی نه تنها در ایران بلکه در جهان موجب آشتی میان دینداری، سیاست و اخلاق شد.

,

وی به نقل از « میشل فوکو» فیلسوف، تاریخ دان و متفکر فرانسوی که در جریان انقلاب ایران به قم و تهران سفر کرده و تحولات دوران انقلاب را از نزدیک مشاهده کرده بود افزود: این فیلسوف از روح انقلاب در گفتار خود تعبیرکرده و می گوید« روح انقلاب اسلامی تحربه معنویت گرایانه در سیاست است، روح انقلاب سیاست معنوی و بازگشت اخلاق به پیکره سیاست است.»

,

خطیب جمعه کیش استقلال سیاسی را دستاورد مهم دیگری از انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: استقلال سیاسی در حکومت پهلوی معنایی نداشت اما به برکت انقلاب اسلامی ما در سیاست مستقل هستیم و مردم در کنار دولت مردان کشور ایران اسلامی برای سرزمین و سرنوشت خود تصمیم گیری می کنند.

,

وی با اشاره به معاهده های ننگینی که در دوران پهلوی میان ایران و ابرقدرت ها بسته شد و باعث شد تا بخش های زیادی از خاک ایران جدا شود تصریح کرد: قرار دادهای ننگینی چون گلستان، پاریس و ترکمانچای بخش های بزرگی از خاک ایران را از آن جدا کرد اما امروز حرف اول و آخر توسط حاکمان کشور زده می شود.

,

حجت الاسلام حسن زاده با دعوت از مردم جهت حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن بیان کرد: دشمن همواره با آغاز ایام الله دهه فجر و نزدیک شدن به 22 بهمن تبلیغات مسموم خود را برای دور نگاه داشتن مردم از راهپیمایی و حضور پرشور در این عرصه آغاز می کند و به بهانه های خسته شدن مردم و زده شدن مردم از انقلاب تبلیغات به راه می اندازد.

,

وی ادامه داد: آیا مردمی که هر سال باشکوه تراز گذشته و پرشورتر در صحنه ها حضور می یابند خسته شده اند؟ دشمن بداند که تلاش بیهوده ای دارد زیرا مردم همچون سال های گذشته پرشور و پرشکوه در راهپیمایی حاضر خواهند شد.

,

امام جمعه کیش با اشاره به نخستین فعالیت مشترک میان سازمان و نهاد امام جمعه اشاره کرده وافزود: حضور روحانیون جوان و کارشناس در حوزه کار با کودکان و نوجوانان در سطح مساجد و مدارس برای اولین بار در جزیره کیش با همکاری هر دو نهاد صورت گرفته است که امید است با ادامه این همکاری شناخت دین و تبلیغات در حوزه دین با صلابت و محکمتر نه تنها در مساجد، مدارس و دانشگاه ها بلکه در سطح جامعه افزایش یابد.

,

وی با تبریک روز تشکیل حفاظت اطلاعات سپاه به سربازان گمنام عرصه های خدمت به انقلاب اسلامی دهه فجر را فرصتی دانست که اصحاب فکر و اندیشه بیش از گذشته به تحلیل وبررسی انقلاب اسلامی و دستاوردهای مهم آن بپردازند.

,

نماز جمعه این هفته کیش به امامت حجت الاسلام حسن زاده و با حضور مردم و مسئولان در مصلا برگزار شد.

,

جاسک:کارنامه انقلاب اسلامی درخشان است

, جاسک:کارنامه انقلاب اسلامی درخشان است, جاسک:کارنامه انقلاب اسلامی درخشان است,

حجة الاسلام والمسلمین محمد کاظم مناقبیان امام جمعه شهرستان جاسک گفت: اسلام به امر ازدواج معنویت و قداست می بخشد و به آن به عنوان یک امر معنوی نگاه می کند که امروزه یکی از مشکلات جوانان  ازدواج است و عدم مسولیت پذیری جوانان بعلت چشم و هم چشمی ها و هزینه های سنگین و مهریه های سنگین باعث تاخیر در سن ازدواج شده است و اسلام می گوید بهترین ازدواج ها آن است که به آسانی صورت بگیرد و از بدی های یک زن این است که با هزینه سنگین بخواهد وارد خانه همسر شود  و امروزه بیشترین مشکل ریشه اش هزینه های کمرشکن و زیاده خواهی  و چشم و هم چشمی ، تالارهای آنچنانی است که متاسفانه یکی از مسایل ازدواج هایی است که با معصیت همراه است .

,

امام جمعه جاسک با اشاره به دیدار نیروی هوایی با رهبری انقلاب گفت: که رهبری در این دیدار چند نکته را بیان فرمودند که اول اینکه ظالم ترین دولت حکومت آمریکاست و امروز شرارتی اگر وجود دارد عامل آن آمریکاست و باید واقعیت های دولت آمریکا را برای مردم بیان کرد  و  نکته ی دوم خطاب به مسولین که باید مردم را بشناسید و مردم همان کسانی هستند که 22 بهمن را آفریدند مردم را بشناسید و خالصانه برای خدمت به مردم کار کنید.  و نکته ای هم رهبری عزیز درباره حضور مردم در 22 بهمن فرمودند 22 بهمن امسال از آن 22 بهمن های تماشایی خواهد شد.

,

حجه الاسلام مناقبیان گفت: امروز بحمدالله کارنامه نظام درخشان است امروز ما باید بیاییم برای نسلهای سوم و چهارم انقلاب بیان کنیم کجا بودیم و درکجا قرار داریم و افق پیش روی ما چیست و روزی در همین کشور مستشاران آمریکایی برای ما تصمیم می گرفتند عزت مردم به تاراج رفته بود در فیش مستشاران آمریکایی حق توحش نوشته بود  اما امروز به تعبیر رهبری عزیز ما در دهه 50 آمریکایی ها را از کشور و در دهه 90 از منطقه بیرون کردیم و در شان انسان شرمش می آید اینکه از فسادهای افسار گسیخته پهلوی بگوید

,

وی اظهار داشت : امروز راه برون رفت از مشکلات کشور چیست رهبری عزیز فرمودند اول انقلابی ماندن است که اعتماد به نیروی جوان و توجه جدی به تولید علم و مردمی کردن اقتصاد و فرهنگ امیدواریم به ابن مهم ها توجه شود .

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه