اخبار داغ

مشروح بیانات ائمه جمعه استان مرکزی؛

انقلاب اسلامی به کشورهای غربی احترام به ملت ایران را یاد داد/بر سر توان موشکی با هیچ کشوری مذاکره نمی‌کنیم

انقلاب اسلامی به کشورهای غربی احترام به ملت ایران را یاد داد/بر سر توان موشکی با هیچ کشوری مذاکره نمی‌کنیم
خطیبان جمعه استان مرکزی باتوجه به دهه فجر، به بیان دستاوردهای انقلاب پرداختند و امام جمعه ساوه در این راستا با اشاره به اینکه انقلاب به کشورهای غربی احترام به ملت ایران را یاد داد، گفت: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی، استقلال و عزت کشور بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از دیار آفتاب؛ ائمه جمعه استان مرکزی امروز در خطبه های نماز جمعه استان با اشاره به مشکلات مردم و بیان مسائل مربوط به شهرستان خود، خواستار توجه بیشتر مسئولان، جلوگیری از بی عدالتی ها و رفع تبعیض ها شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

امامان جمعه استان مرکزی در آستانه روز ۲۲ بهمن، با اشاره به تلاش دشمنان برای کمرنگ جلوه دادن حضور مردم پای آرمان های انقلاب گفتند: مردم هر ساله با حضور میلیونی خود در ۲۲ بهمن چشم جهانیان را به خود خیره می کنند. پیش بینی می شود به دلیل بروز اغتشاشات اخیر و باتوجه به مقابله مردم با این اغتشاشات در روز ۱۳ دی، مردم در ۲۲ بهمن حضور چشم گیر تری داشته باشند.

ائمه جمعه استان در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به سخنان غربی ها مبنی بر مذاکره بر سر توان موشکی ایران، این مذاکره را نشدنی و محال دانستند.

خطیبان جمعه استان باتوجه به دهه فجر، به بیان دستاوردهای انقلاب پرداختند و امام جمعه ساوه همچنین در این راستا با اشاره به اینکه انقلاب به کشورهای غربی احترام به ملت ایران را یاد داد، گفت: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی، استقلال و عزت کشور بود. زمانی شاهنشاه کشورمان را در داخل کشور تحقیر کردند و به جلسه ای که در خود کاخ رضاشاه برگزار شد، راه ندادند. حتی چرچیل ۱۰ دقیقه وقت ملاقات به درخواست شاه ایران نداد. اما امروز شاهد هستیم که رئیس جمهور فرانسه درخواست ملاقات با رهبر معظم انقلاب دارد و اولین خواسته آنها از سفر همین دیدار است. امروز ناو آمریکایی برای عبور از خلیج فارس به زبان فارسی از نیروی دریایی سپاه پاسداران اجازه می گیرد و مردم، مسئولان حکومتی را درست یا غلط خودشان انتخاب می کنند.

آیت الله دری نجف آبادی:

ملت ایران ۲۲ بهمن ایستادگی پای آرمان های انقلاب را به جهان ثابت خواهد کرد/مسئولان به فکر حل مشکلات صنایع استان و کارخانه هپکو باشند

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از نسل فردا، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، امام‌جمعه اراک در خطبه‌های نماز جمعه این هفته‌ شهرستان اراک با اشاره به زندگانی حضرت فاطمه(س) گفت: حضرت فاطمه(س) بانویی باکرامت، بی‌بدیل در علم، در تقوا، زهد، تعلیم و تربیت، همسرداری، مبارزه با ظلم و ظالم است.

وی افزود: حضرت زهرا(س) در طول تاریخ شاخص و نمونه و نور چشم پیامبراکرم است. مردان و زنان باید راه و سیره‌ی زندگانی ایشان را مورد توجه و الگوی خود قرار دهند چراکه خداوند ایشان را الگوی بشریت معرفی کرده و شأن نزول سوره کوثر به همین دلیل است.

شهدا مهم ترین مؤلفه انقلاب هستند/از شهدای خرداد ۴۲ تا شهدای مدافع حرم

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای انقلاب گفت: یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های انقلاب شهدا هستند، شهدایی که ندای امام راحل و مقام معظم رهبری را لبیک گفتند و در جبهه‌های مختلف به دفاع پرداختند. از شهدای ۱۵ خرداد ۴۲ و شهدای دفاع مقدس تا شهدای مدافع حرم همگی این عزیزان با گذشتن از جان و مال و زندگی خود باعث رشد و تقویت درخت انقلاب اسلامی شدند.

جمهوری اسلامی ایران به قدرت فرامنطقه ای تبدیل شده است/تمام مکاتب جهان در حال اضمحلال هستند

دری نجف‌آبادی قدرت امروز جمهوری اسلامی را فرامنطقه ای دانست و اظهار کرد: امروز ایران قدرت منطقه‌ای و فرامنطقه ای دارد و این به برکت خون شهدای گران‌قدر و حضور و وفاداری مردم است.

وی بیان کرد: تمامی مکتب‌های جهانی از لیبرالیسم تا مارکسیسم درحال از بین رفتن هستند و این مکتب اسلام ناب محمدی است که هرروز قوی‌تر از دیروز در حال گسترش است. حکومت‌های طاغوتی چون بحرین، آل سعود و نیجریه نمی‌توانند ظلم و ستم‌هایی که به رهبران اسلامی کشورشان زده‌اند را پنهان کنند. خون شهدایی چون شیخ باقرنمر و آه مظلومانی چون شیخ زکزاکی و شیخ عیسی قاسم گریبان حکومت‌های بحرین و سعودی و نیجریه را خواهد گرفت.

در روز ۲۲ بهمن به جهانیان و اغتشاشگران ثابت خواهیم کرد ملت پای نظام و رهبرشان هستند

امام‌جمعه اراک ضمن دعوت از آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: در روز یکشنبه ۲۲ بهمن، باردیگر همه باهم با حضور وحدت‌بخش و باشکوه خود، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های رهبری و شهدا، به جهانیان ثابت خواهیم کرد که ملت ایران پای اسلام، نظام و رهبرشان هستند.

وی تأکید کرد: اغتشاشگران و مزدوران عمال بیگانه بدانند جایی در کشور مقدس جمهوری اسلامی ایران ندارند و ملت در ۲۲ بهمن به آن‌ها خواهد فهماند که مردم عاشق نظام و کشورشان هستند.

دری نجف‌آبادی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان نیروی هوایی ارتش گفت: مردم از فساد و قاچاق و بی‌عدالتی گله‌مندند و مسئولان باید با تلاش و همت مضاعف، با این مشکلات مبارزه و آن‌ها را حل‌وفصل کنند. همه‌ دستگاه‌های ذی‌ربط از دولت تا قوه‌ی قضاییه و تمامی دستگاه‌های اجرایی کشور در جهت اجرای عدالت همگانی حرکت کنند.

مسئولان به فکر حل اساسی مشکلات صنایع استان و کارخانه هپکو باشند

وی در پایان خواستار حل مشکلات صنایع و کارخانجات استان توسط مسئولان کشوری و استانی شد و خاطرنشان کرد: صنایع و کارخانجات مطرح استان مثل هپکو، آذرآب و واگن پارس باید تقویت بشوند و از فنّاوری‌های پیشرفته‌ روز استفاده کنند تا بر مشکلات فعلی خود فائق آیند. صنایع استان باید به قطب صادرات محصولات و قطعات کارخانه‌ای کشور تبدیل شود که این امر مشروط به حمایت‌های مسئولان و تلاش کادر اجرایی صنایع است.

امام جمعه آشتیان:

راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ محکم مردم به اغتشاشات و تشدید تحریم‌ها/ بر سر توان موشکی با هیچ کشوری مذاکره نمی کنیم

به گزارش دیار آفتاب؛به نقل از سفیر آشتیان؛ حجت الاسلام غلامرضا نیشابوری، امام جمعه آشتیان در خطبه های این هفته نماز جمعه با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سبب اقتدار کشور و سیلی محکمی به گوش استکبار است.

۲۲ بهمن تمام معادلات سیاسی و استکبار بهم می ریزد

وی افزود: از اول پیروزی انقلاب روز ۲۲ بهمن برای دوست و دشمن روز عجیب و حیرت انگیزی بوده و خواهد ماند. در ۲۲ بهمن تمام معادلات سیاسی و استکبار به هم می ریزد.

نیشابوری اظهار کرد: ۲۲ بهمن روز وحدت مسلمین است. روح مطهر شهدا انقلاب و امام خمینی (ره) منتظر حضور مردم است. ۲۲ بهمن متعلق به گروه و جناح و حزب خاصی نیست بلکه متعلق به کل ملت ایران است.

امام جمعه آشتیان با بیان اینکه حضور مردم برای دفاع از انقلاب است، اظهار کرد: حضور مردم برای دفاع از انقلاب است. در ۲۲ بهمن عهد و پیمان خود را با مقام معظم رهبری تجدید می کنیم.

راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ به اغتشاشات و تشدید تحریم ها است 

وی ادامه داد: حضور گسترده مردم پشتوانه مسئولین در مذاکرات با دشمنان است. ۲۲ بهمن پاسخ به اغتشاشات و تشدید تحریم ها است، حضور مردم در راهپیمایی نمایشگر استقامت و پایداری ملت ایران است . پیام مردم در این راهپیمایی به مسئولین تداوم راه شهدا و وحدت و کار و تلاش بی وقفه در حل مشکلات است.

با ظلم و فساد در کارگزارن حکومتی برخورد شود

نیشابوری با اشاره به سخنان رهبری معظم انقلاب با همافران گفت: رهبر معظم انقلاب از عملکرد ضعیف مسئولان در مبارزه با فساد و تبعیض گلایه کردند و به مسئولان توصیه کردند نسبت به مردم شناسی انقلاب توجه بیشتری کنند. مردم واقعی مدافعان انقلاب و ارزشها هستند نه انقلاب ستیزان و ارزش ستیزان.

امام جمعه آشتیان ادامه داد: رهبر معظم انقلاب از سران قوا خواستند با ظلم و فساد در میان کارگزارن حکومتی به صورت جدی و شدید برخورد کنند.

بر سر توان موشکی با هیچ کشوری مذاکره نمی کنیم

وی در رابطه با قدرت موشکی ایران گفت: ما هرگز بر سر مسایل دفاعی و موشکی خود باهیچ کس مذاکره نخواهیم کرد. این سخن تمام مردم و مسئولین است ما نه تنها برسر مسئله دفاعی و موشکی مذاکره نخواهیم کرد بلکه روز به روز بر قدرت و توان موشکی خود می افزائیم.

نیشابوری تصریح کرد: ما اگر قدرتمند نباشیم دشمنان به ما تجاوز می کنند. ما قصد جنگ با هیچ کشوری را نداریم بلکه برای دفاع توان موشکی را ارتقا می دهیم.

امام جمعه آشتیان گفت:  کسانی که بحث موشکی را مطرح می کنند دنبال باج خواهی هستند. رئیس جمهور فرانسه برای سفر به ایران چند شرط گذاشته است که ملت ایران هیچ شرطی را نخواهد پذیرفت.

محدودیت استفاده از موشک را رهبر معظم انقلاب مشخص می کند 

وی افزود: فرانسه و استکبار بداند هیچ مقامی در جمهوری اسلامی حاضر نیست بر سر مسئله موشکی مذاکره کند.  ملت ایران روی مسئله موشکی حساس است.

نیشابوری با بیان اینکه محدودیت استفاده از موشک را رهبر معظم انقلاب مشخص می کند نه دشمنان، اظهار کرد: اظهار نگرانی استکبار از برنامه موشکی ایران بیجا است، آیا معقول است در حالیکه استکبار بر دامنه تروریسم می افزاید و داعش را تجهیز می کند ما مذاکره موشکی را بپذیریم؟ استکبار از خوی زورگویی و استعمار و ظلم حتی با وجود تسلیم شدن ما، دست برنمی دارد.

امام جمعه دلیجان :

ملت ایران در ۲۲ بهمن حماسه دیگری را خلق می کند/برقراری عدالت اجتماعی یکی از آرمان های انقلاب اسلامی است

به گزارش دیار آفتاب؛به نقل از پیام دلیجان؛ حجت الاسلام محمد تقی کرامتی، امام جمعه دلیجان در خطبه های این هفته نماز جمعه دلیجان ضمن دعوت همگان به تقوای الهی گفت: برقراری عدالت اجتماعی یکی از آرمان های انقلاب اسلامی است که باید مورد توجه مسئولین قرار بگیرد.

کرامتی با اشاره به اینکه در حال حاضر عدالت اجتماعی در برخی از موارد رعایت نمی شود اظهار کرد: همه ارکان نظام باید تلاش کنند با برداشت موارد تبعیض آمیز جامعه را به سمت عدالت اجتماعی سوق دهند.

وی با بیان برخی از افراط و تفریط ها در جامعه بیان کرد: باید برنامه ریزی ها به گونه ای انجام شود تا عدالت در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی فراهم شود البته نقش مردم هم در برقراری عدالت اجتماعی موثر است که باید به آن توجه داشته باشند.

امام جمعه دلیجان بیان کرد: قوه قضاییه با اجرای درست احکام، مجلس شورای اسلامی از طریق تصویب قانون های مناسب و دولت با مبارزه با فساد از طریق امکاناتی که در اختیار دارند می توانند در ریل گذاری عدالت اجتماعی در جامعه نقش موثری داشته باشند.

کرامتی اشتغال را از دغدغه دولت و اقشار مختلف مردم دانست و ادامه داد: با این روندی که دولت برای ایجاد اشتغال در نظر گرفته است امیدی به رفع مشکل بیکاری جوانان نیست.

وی در ادامه به برگزاری کنگره شهدای شهرستان دلیجان اشاره کرد و افزود: تاکنون تلاش های خوبی برای برگزاری کنگره شهدای شهرستان انجام شده است که جا دارد از مسئولین برگزاری تقدیر و تشکر کنیم.

امام جمعه دلیجان ضمن دعوت همگان در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه گفت: مردم با بصیرت ایران، امسال هم همانند سال های گذشته با حضور پرشور خودشان حماسه دیگری را رقم خواهند زد.

وی به توطئه های دشمنان در عرصه های مختلف اشاره ای کرد و افزود: مردم با حضور خودشان بار دیگر خط بطلانی بر همه توطئه های دشمنان خواهند کشید.

کرامتی با تاکید بر اینکه دشمن همواره به دنبال ناامید کردن مردم هستند خاطرنشان کرد: علیرغم تلاش دشمنان برای حضور کمرنگ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم با حضور گسترده در این مراسم بار دیگر جشن انقلاب را با شکوه خاصی برگزار می کنند.

خطیب جمعه محلات:

مردم از فساد و تبعیض گله مند هستند/دستگیری عوامل تخریب اموال عمومی در محلات قابل تقدیر است

به گزارش دیار آفتاب؛به نقل از صبح محلات، حجت الاسلام مهدی ربانی، امام جمعه شهر محلات در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر محلات گفت: اگر بخواهیم با عمل خود موجب خشنودی امام زمان شویم باید به وظایف خود عمل کنیم و یکی از مهم‌ترین وظایف امت اسلامی ایران، حفظ انقلاب و حکومت اسلامی است.

وی ادامه داد: یکی از جنبه‌های مهم انقلاب اسلامی ایران، مردم هستند و اگر مردم از انقلاب پشتیبانی نکنند امام معصوم(ع) نیز نمی‌تواند حکومت اسلامی تشکیل دهد.

حضور مردم ضامن بقای نظام و انقلاب است

امام جمعه محلات افزود: مردم با حضور و تلاش خود این انقلاب را حمایت و به پیروزی رساندند و در طول عمر ۴۰ ساله انقلاب نیز باز همین مردم هر کجا برای انقلاب احساس خطر کردند با حمایت و حضور خود در صحنه از انقلاب دفاع کردند.

خطیب جمعه محلات همچنین با اشاره به دیدار روز گذشته رهبر معظم انقلاب با پرسنل نیروی هوایی بیان کرد: مسئله مردمی بودن انقلاب بسیار مهم است و آنچه باید از طرف مسئولان مورد توجه قرار گیرد کار خالصانه برای مردم است چرا که خداوند از مسئولان خدمت به مردم را خواسته است.

ربانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: حضور مردم در صحنه تاثیر فراوانی بر تداوم انقلاب دارد و موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان خواهد شد و حضور مردم در یک راهپیمایی باشکوه می‌تواند بسیاری از توطئه‌ها که باید با هزینه‌های فراوان با آن مقابله کرد را خنثی کند.

وی ادامه داد: دشمنان در حال جدا کردن مردم به عنوان ضامن انقلاب از انقلاب هستند و این اقدامات خود را بلافاصله پس از پیروزی انقلاب اسلامی آغاز کرده و در طول تاریخ نیز ادامه داده‌اند.

دشمنان در صدد جدا کردن مردم از انقلاب هستند/مسئولی که مردم را نسبت به نظام بدبین کند، بزرگترین گناه را مرتکب شده است

خطیب جمعه محلات، تلاش دشمنان و دلسردی مردم را دو عامل جدایی مردم از انقلاب معرفی و گفت: دشمنان تلاش فراوانی برای ناکارآمد نشان دادن انقلاب به خصوص در فضای مجازی انجام می‌دهند و این در حالی است که دست آوردهای امروز انقلاب اسلامی در نهایت سختی و تحریم بدست آمده است.

ربانی همچنین با اشاره به بزرگنمایی از مشکلات و شایعات توسط دشمن بیان کرد: عدم توانایی دشمن در جدا کردن مردم از نظام نشان دهنده موفقیت و کارآمدی نظام است.

وی همچنین عمل و برخورد ناشایسته برخی مسئولان را موجب نا امیدی و دلسردی مردم دانست و بیان کرد: اگرچه تمام مسئولان خدوم و خدمتگزار مردم هستند، اما عده‌ای به دنبال سوء استفاده از جایگاه خود هستند و اگر کسی مردم را نسبت به نظام دلسرد کند بزرگترین گناه را مرتکب شده است.

مردم از فساد و تبعیض گله مند هستند

امام جمعه محلات با اشاره به ناراحتی و نارضایتی مردم از فساد و تبعیض تصریح کرد: مردم از فساد و تبعیض گله مند هستند و حقوق‌های نجومی در کنار حقوق اندک قشرهای مختلف مردم و همچنین فراهم بودن کار برای عده‌ای از آقازاده‌ها و تلاش جوانان برای پیدا کردن شغل و کسب روزی حلال از مصادیق تبعیض است.

ربانی تاکید کرد: درخواست مردم از مسئولان ایستادگی پای اصول انقلاب و ارزش‌های انقلابی، مبارزه سخت با فساد و تبعیض، برخورد قاطع با کفر و استکبار و توجه به باورها و اعتقادات مردم است.

از تلاش برای دستگیری عوامل تخریب اموال مردم تشکر می کنم

امام جمعه محلات با اشاره به دستگیری عوامل اقدامات کور روز‌های اخیر در سطح شهرستان محلات ضمن تشکر از پلیس و دیگر نیروهای نظامی و انتظامی خاطر نشان کرد: از سپاه و بسیج به صورت ویژه به خاطر تلاش شبانه روزی در راستای دستگیری کسانی که به طور شبانه و در راستای تخریب اموال عمومی با هدف زیر سوال بردن امنیت کشور تلاش می کردند تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی تصریح کرد: جهانیان در راهپیمایی ۲۲ بهمن این ایستادگی مردم پای نظام و انقلاب را مشاهده خواهند کرد.

امام جمعه خمین:

تجلی علاقه ملت به نظام اسلامی در راهیپمایی ۲۲ بهمن/ مردم و مسئولان در برابر دشمنان متحد هستند

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از خمین نیوز؛ حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی، امام جمعه شهرستان خمین در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به روز ۲۲ بهمن گفت: ۲۲ بهمن بهترین روز برای مردم کشور ما و انقلابیون و متدینین است، چرا که بیش از هزار سال بود که اسلام از صحنه حکومت دور بود و با پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر حکومتی مبتنی بر اسلام و قرآن حاکمیت یافت.

وی اظهار کرد: مردم تا پای جان و با تمام توان پای این نظام ایستاده‌اند و این را در راهپیمایی ۲۲ بهمن به جهان نشان خواهند داد، همانطوری که در سال‌های قبل این امر را ثابت کردند.

حسینی با اشاره به دستاوردهای انقلاب گفت: قبل از انقلاب و در حکومت ۵۰ ساله پهلوی، ایران وابسته به آمریکا و انگلیس بود و آنها برای ایران تصمیم می‌گرفتند و با وجود اینکه در کشور ثروت زیادی وجود داشت اما پیشرفتی حاصل نشد.

وی تصریح کرد: به عنوان مثال، قبل از انقلاب تنها ۵ شهر و یک روستا گازکشی شده بودند اما امروز با پیروزی انقلاب اسلامی، هفتصد شهر و ۶۶۰۰ روستا از نعمت گاز برخوردار هستند.

حسینی ادامه داد: عده‌ای امروز پیشرفت‌های بعد از انقلاب را منکر می‌شوند در حالی که خودشان در انقلاب هیچ نقشی نداشته‌اند، این افرد انسان‌های خودفروخته و غرب‌گرا هستند.

وی بیان کرد: باید پیشرفت‌های بعد از انقلاب و قبل از انقلاب برای مردم گفته و مقایسه شود تا همه به برکات پیروزی انقلاب اسلامی ایران پی ببرند.

امام جمعه خمین در بخش دیگری از سخنان خود به کشف حجاب بعضی از زنان و دختران اشاره کرد و افزود: این زنان افرادی غرب‌زده و فریب خورده هستند چرا که با اینکار برخلاف با فرهنگ یرانی و همچنین فرهنگ شهدا که برگرفته از سیره اهل بیت(ع) است، عمل می‌کنند.

حسینی گفت: زنان در جمهوری اسلامی ایران آزاد هستند، که می‌توان به فعالیت آنها در زمینه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، ورزشی و دیگر موارد اشاره کرد اما این نظام، اجازه بی‌بند و باری را به کسی نخواهد داد چرا که ایران یک کشور اسلامی است.

وی همچنین به موضع‌گیری رئیس جمهور در برابر دشمنان اشاره و بیان کرد: رئیس جمهور موضع‌گیری خوبی در مسائل هسته‌ای، نظامی و موشکی کشور در برابر دشمنان کرد که دشمن باید این را بداند که مردم و مسئولان در برابر دشمنان با یکدیگر متحد هستند.

حسینی در خطبه‌های نماز جمعه به گرامیداشت ۲۰ بهمن سالروز عملیات غرورآفرین والفجر ۸ و روز حفاظت اطلاعات در سپاه و همچنین شکست حکومت نظامی توسط امام خمینی(ره) اشاره کرد.

امام جمعه ساوه:

انقلاب به کشورهای غربی احترام به ملت ایران را یاد داد/ایجاد تفریحات سالم برای جوانان و بانوان اولویت مهم شهرداری باشد

به گزارش دیار آفتاب؛به نقل از نارخبر، حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی، امام جمعه ساوه در خطبه های نمازجمعه این شهر گفت: عملکرد نادرست برخی مسئولان و پاسخگو نبودن، فساد اقتصادی و بی عدالتی، ایجاد یاس و ناامیدی، سیاه نمایی سیاسی، شایعه پراکنی و ایجاد اختلاف و نارضایتی در مردم از بدترین منکرات جامعه است.

وی افزود: بهترین معروف در جامعه امروز نیز ایجاد اشتغال و رسیدگی به وضع معیشتی و اقتصادی مردم، تقویت نظام اسلامی، ولایتمداری و اتحاد مسئولین برای تحقق ارزش‌های اسلامی است.

حسینی بیان کرد: همانطور که رهبرمعظم انقلاب فرمودند:«مردم از مسئولان شکایت و گله دارند، حرف مردم شکایت از فساد و تبعیض است، این شکایت را مسئولان قوای مجریه، قضائیه و مقننه به طور جد دنبال کنند».

وی افزود: حرف مردمی که انقلاب را به وجود آوردند و در همین ۲۲ بهمن مجددا باشکوهتر از گذشته برای فریاد کشیدن بر سرآمریکا حاضر می شوند، بشنوید که از بی عدالتی و فساد ناراضی هستند.

گسترش تفریحات سالم برای جوانان و بانوان اولویت مهم شهرداری باشد

امام جمعه ساوه اظهار کرد: خدمات دولت اختصاص به دهه فجر نداشته باشد، همیشه برای مردم خدمت کنید. همه وظیفه شرعی و ملی داریم دولت را در مسیر خدمت به مردم حمایت کنیم.

وی ادامه داد: از مسئولان می خواهم بسترسازی برای تفریحات سالم جوانان و بانوان اولویت مهم شهرداری باشد جوانان نیاز به تفریحات سالم دارند.

استقلال و عزت کشور از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی بود

خطیب نماز جمعه ساوه تصریح کرد:  انقلاب اسلامی علاوه بر احیای اسلام، مدل حکومتی جدیدی را ارائه کرد که هم دینی و هم مردمی است و به قول روزنامه «تایمز» لندن دنیای غرب بار دیگر اسلام را به دلیل انقلاب ایران کشف کرد و برای اولین بار یک کشور مسلمان، قدرت های بزرگ غربی را تحقیر کرد.

وی افزود: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی، استقلال و عزت کشور بود. زمانی شاهنشاه کشورمان را در داخل کشور تحقیر کردند و به جلسه ای که در خود کاخ رضاشاه برگزار شد، راه ندادند. حتی چرچیل ۱۰ دقیقه وقت ملاقات به درخواست شاه ایران نداد.

انقلاب به کشورهای غربی احترام به ملت ایران را یاد داد

حسینی با اشاره به عزتمندی ایران اسلامی گفت: اما امروز شاهد هستیم که رئیس جمهور فرانسه درخواست ملاقات با رهبر معظم انقلاب دارد و اولین خواسته آنها از سفر همین دیدار است.

وی ادامه داد: امروز ناو آمریکایی برای عبور از خلیج فارس به زبان فارسی از نیروی دریایی سپاه پاسداران اجازه می گیرد و مردم، مسئولان حکومتی را درست یا غلط خودشان انتخاب می کنند.

دستاوردهای علمی و صنعتی انقلاب

امام جمعه ساوه بیان کرد: پس از انقلاب شاهد دستاوردهای علمی و صنعتی عظیمی بودیم که شرکت « مپنا» از تولیدکنندگان مهم دنیا در زمینه موتورهای توربینی و کمپرسورها است  و شرکتهای هواپیمایی معروف دنیا خریدار آن هستند.

وی افزود: در حوزه موشکی نیز موشک بالستیکی داریم که ۸ برابر سرعت صوت وارد جو زمین می شود و این فناوری در اختیار آمریکا و روسیه نیست. موشک رادارگریز و آبی «حوت» سه برابر موشک مشابه آمریکا سرعت دارد و تنها ایران و روسیه در اختیار دارند و دو عدد از این موشک به ناوهای آمریکایی  ضربه مهلکی وارد می کند.

امام جمعه فرمهین:

۲۲ بهمن؛ مانور اقتدار نظام و بصیرت مردم /مدیران دوتابعیتی همچنان در کشور مسئولیت دارند

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از فراهان خبر؛ حجت الاسلام فیض کرمیان، امام جمعه فرمهین در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به رمز ماندگاری نهضت امام(ره) گفت: امام(ره) برای خدا و در مسیر احیای دین الهی قیام کرد.

خلوص نیت امام(ره) رمز ماندگار قیام ایشان

وی افزود: خلوص نیت امام(ره) بهترین الگو برای مسئولان است، مسئولان هم باید باید به دنبال کسب رضای خدا به خلق خدمت کنند.

فیض کرمیان سیره امام(ره) را تنها راه پیشرفت و ترقی نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: همان گونه که در اوایل انقلاب، همه مسئولان به فکر خدمتگزاری صادقانه بودند، این سیره باید استمرار داشته باشد و خدمت به خلق شعارگونه نباشد بلکه در عمل باید خدمتگزار واقعی باشیم.

با مدیران دوتابعیتی در کشور مقابله شود

امام جمعه فرمهین با اشاره به مدیران دوتابعیتی در کشور بیان کرد: برخی از اختلاس ها توسط این مدیران دوتابیعتی بوده و پس از اختلاس فرار کردند؛ یک روز برخی از مسئولان گفتند مدیر دو تابعیتی که راه فرار برای او باز باشد در کشور وجود ندارد در حالیکه این حرف دروغ، تهمت و کذب است و گفتند اگر مدیر دو تابعیتی پیدا کردید به ما اطلاع دهید.

وی ادامه داد: اما مدتی بعد اعلام می شود که ۱۰۰ مدیر دو تابعیتی در کشور وجود دارد، مدیر دو تابعیتی یعنی هر لحظه برای رفتن آماده است.

فیض کرمیان بیان کرد: مردم انقلاب کردند و برای نظام هزینه کردند، خون و جوان دادند و دلشان برای انقلاب می‌سوزد؛ برخی از مسئولان هم نباید به جای رفع معضل و مقابله با آن از این موضوعات حمایت یا توجیه کنند.

۲۲ بهمن؛ مانور اقتدار نظام و بصیرت مردم

امام جمعه فرمهین ۲۲ بهمن را نماد استقلال‌طلبی، عزت‌خواهی، ایستادگی و قیام ملت ایران دانست و با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی این روز گفت: ملت ایران مردمی منسجم، یکپارچه و دارای وحدت هستند و بزرگ‌ترین سرمایه کشور همین وحدت، انسجام و بصیرت است که در این راهپیمایی‌ها تبلور پیدا می‌کند، در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن‌ماه همه خواهیم آمد و اقتدار ایران را بار دیگر به نمایش می گذاریم.

وی افزود: راهپیمایی پرجوش و خروش ۲۲ بهمن به دشمن نشان خواهد داد که مردم همچنان پای انقلاب ایستاده‌اند و در واقع راهپیمایی ۲۲ بهمن مانور قدرت، مایه رشد، شکوه و بصیرت مردم است.

فیض کرمیان اظهار کرد: حضور همیشگی مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن خنثی کردن دسیسه‌های دشمن و سرمایه‌ای بی‌بدیل برای انقلاب اسلامی است.

دشمن درصدد تضعیف حجاب

امام جمعه فرمهین افزود: دشمنان درصد تضعیف مسئله حجاب در بین مسلمانان هستند،با تحت شعاع قرار دادن حجاب زن مسلمان و ایجاد شبهه در این مسئله قصد ضربه زدن را دارند.

وی افزود: در اسلام به حجاب و پوشش مناسب زنان تاکید شده است. رعایت حجاب در جامعه سب صیانت است.

فیض کرمیان گفت: حجاب فقط مختص زنان نیست و مردان هم باید حدود عفاف را رعایت کنند. هرکس وارد جامعه شد، نباید به دلخواه خود ارزش های اسلامی را برهم زند، جامعه متعلق به همه است و نباید در آن فساد ایجاد کرد.

امام جمعه تفرش:

۲۲ بهمن روز به رخ کشیدن بصیرت ملت ایران به تمام جهانیان/مسئولان به شکایت مردم از فساد و تبعیض‌ها رسیدگی کنند

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از ندای تفرش، حجت‌الاسلام نعمت‌الله خدامی، امام جمعه تفرش در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی جمعه این هفته در تفرش با اشاره به عوامل پیروزی و ادامه انقلاب، گفت: ایمان به خدا، رهبری متقی، شجاع، مدیر، مدبر، بصیر، نورانی به نور خدا، اتحاد اقشار مختلف ملت بزرگ ایران، استقامت و پایداری در راه خدا و در مقابل مشکلات، دشمن‌شناسی، بصیرت عمیق، اقدام به هنگام و حمایت از رهبری از دلایل پیروزی و ادامه انقلاب است.

خدامی اظهار کرد: مبانی و اصول فکری، عقیدتی، سیاسی و مدیریتی امام راحل در شخصیت مقام معظم رهبری تبلور یافته است.

وی «قیام برای خدا» را یکی از مبانی فکری امام راحل برشمرد و بیان کرد: خداباوری، خداترسی، دعوت به توحید به جای دعوت به خود، اعتقاد به نصرت الهی و نقش امدادهای غیبی در مراحل مختلف در این راستا می‌گنجد.

 «تفکیک‌ناپذیری دین و سیاست» از مبانی فکری امام خمینی(ره)

امام جمعه تفرش، «دین‌محوری» و «تفکیک‌ناپذیری دین و سیاست» را از دیگر مبانی فکری امام خمینی(ره) عنوان و اظهار کرد: امام خمینی(ره) در جهت الهی کردن امور، احیای شعائر دینی، هدایت امت در جهت پذیرش آگاهانه ارزش‌هایی نظیر فداکاری، جهاد، شهادت و مقاومت تلاش‌های بسیاری انجام داد.

خدامی ادامه داد: امام خمینی(ره) در پناه اصل اجتهاد منطبق با زمان و مکان، با هدف ضرورت خرافه‌زدایی از دین، اعتقاد به تداوم راه مبارزه انبیاء الهی در قالب عمل به سیره و سنت علوی و نبوی اقدام کرد.

وی، اعتقاد به دفاع از مقدسات، اعتقاد به رسالت جهاد مومنین در عصر غیبت، تلاش در جهت تحقق اسلام ناب و نفی اسلام آمریکایی، اعتقاد به ناسازگاری روح مبارزه با عافیت‌طلبی، اشرافی‌گری و تجمل‌پرستی، ترویج روحیه جهادی، تاکید بر استراتژی تهاجمی در مقابل دشمنان، اعتقاد به اصل رحمت نسبت به نیروهای خودی که باعث وحدت و انسجام می‌شود، تکیه بر منافع ملی و نیروهای ملی، وحدت شیعه و سنی و وحدت حوزه و دانشگاه را از دیگر مبانی فکری امام خمینی(ره) عنوان کرد.

امام جمعه تفرش با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره سیاست کلان کشور، اظهار کرد: شناخت و پایبندی به اصول و مبانی انقلاب اسلامی، اتکا به سرمایه‌های داخلی، اعتماد به نیروهای جوان، قطع امید از بیگانگان، توجه جدی به تولید علم و نوآوری‌های علمی، تمرکز مدیریت کشور بر مدیریت جهادی، مقابله با نفوذ، مردمی کردن اقتصاد، حفظ دستاوردها و کوتاه نیامدن در مقابل دشمن از مهمترین این تاکیدات است.

خدامی، حفظ وحدت جهان اسلام و قوای مختلف در داخل، مردم و مسئولین، تمرکز بر مسئله با اولویت فلسطین و نابودی اسرائیل، تقویت شبکه مقاومت در سراسر دنیا برای به چالش کشاندن سیاست‌های استکباری فراعنه و ظالمان زمان را از دیگر تاکیدات رهبر معظم انقلاب درباره سیاست‌های کلان کشور عنوان کرد.

۲۲ بهمن روز تجلی اراده الهی بر همه اراده‌هاست

وی با اشاره به ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: ۲۲ بهمن روز تجلی اراده الهی بر همه اراده‌هاست. امسال با توجه به کثرت دشمنی‌های آمریکا و جهانخواران، ملت بزرگ ایران با درخشش بصیرت، وفاداری و تدین خود، دشمنان را بار دیگر شکست خواهند داد.

امام جمعه تفرش با اشاره به سالروز صدور حکم تاریخی امام خمینی(ره) در خصوص اعدام سلمان رشدی در ۲۵ بهمن سال ۶۷، افزود: رشدی نویسنده خائن و مرتد کتاب آیات شیطانی است. این حکم امام راحل نشان دهنده این مسئله است که جلوی تعرضات از این دست را باید گرفت و باید توطئه‌های بزرگ را خنثی و زمین‌گیر کرد.

خدامی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب گفت: عدالت لازم است و باید با مفاسد و ظلم مبارزه شود. این امر از جمله کارهایی است که باید انجام گیرد. همه مدت حکومت امام علی(ع) به همین مقوله مهم گذشت و البته تمام هم نشد.

وی خاطر نشان کرد: مسئولان، مردم را بشناسند و برای مردم کار کنند. حرف مردم، شکایت از تبعیض و فساد است. این شکایت را مسئولین قوا به جدیت دنبال کنند.

امام جمعه شازند:

راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، نشانه اراده ملت ایران است

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از پایگاه خبری شازند ما، حجت الاسلام موسوی، امام جمعه شازند در خطبه های این هفته نماز جمعه به اهمیت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه اشاره کرد و گفت: مردم در دوران مختلف انقلاب حضوری پررنگ و تأثیرگذار داشته‌اند و اقشار مختلف مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان شازند نیز آماده حماسه آفرینی مجدد در یوم الله ۲۲ بهمن هستند.

وی حضور گسترده و انسجام در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه را نشان از اراده ملت ایران دانست و افزود: ملت آزاده ایران با عزمی راسخ در برابر استکبار ایستاده اند و از دفاع از اقتدار ملی، دستاوردهای نظام و ارزش های الهی کوتاه نمی آیند.

امام جمعه شازند با تاکید بر لزوم حفظ و حراست از کیان این نظام اسلامی بیان کرد: مردم و مسئولان باید با خودسازی و اعتقاد قلبی و همچنین با پیروی و پشتیبانی از ولایت فقیه در حفظ این نظام الهی کوشا باشند.

موسوی در ادامه عنوان کرد: بسیاری از اقدامات مسئولان در حد حرف است و در همین حد باقی می ماند اما در مقام عمل هیچ اتفاقی نمی افتد و این مسئله مستلزم این است که مسئولان بیشتر بجای حرف زدن، در مقام عمل برآیند.

وی با مذمت مسئله حزب و حزب گرایی و دعوت مسئولان به کنار گذاشتن این موضوع تصریح کرد: شهرداران در تعامل با مردم در تمام زمینه ها همت بیشتری به خرج دهند و از سنگ اندازی ها پرهیز کنند.

امام جمعه شازند همچنین خطاب به مسئولان مالیاتی خاطر نشان کرد: اداره دارائی با مردم به خصوص با کسانی که با مشکلات عدیده معیشتی مواجهند مدارای بیشتری داشته باشد و در دریافت مالیات به معیشت آنان توجه کنند.

امام جمعه کمیجان:

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن یکی از عوامل بازدارنده توطئه بدخواهان انقلاب/نمایندگان کمیجان در مجلس به وعده‌های خود عمل کنند

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از سلام کمیجان؛ حجت‌الاسلام مقدسی‌پور، امام جمعه کمیجان در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته کمیجان با اشاره به دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی هرچند خود بزرگترین حادثه زمانه بود؛ اما با این وجود، نقطه شروع تحولات خیره کننده ای در محیط سیاسی ایران، منطقه و بین الملل شد.

وی افزود: انقلاب اسلامی از روزی که حادث شد تا امروز در بستری از چالش ها و موانع به پیش رفته است. در طی این ۳۹ سال دشمنان خارجی و دوستان ناراضی داخلی سنگ اندازی های بسیاری کرده اند که هیچکدام نتوانسته اند مانع حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی شوند.

حجت الاسلام مقدسی پور ایجاد «نظم معنوی و اخلاقی در جهان» را نمونه ای از راه های رفته انقلاب در جهان دانست و گفت: یکی از مهم ترین پیامدهای انقلاب اسلامی پی ریزی ساز و کارهای دینی در نظام بین المللی بود. مولفه هایی نظیر اسلام، معنویت تشیع، روحانیت، مبارزه با فساد، استبداد و... مجموعه ای از اخلاقیات را در محیط سیاسی اسلام و منطقه و نظام بین الملل به وجود آورد.

نظام سازی معطوف به مردم سالاری دینی

خطیب نمازجمعه کمیجان تصریح کرد: انقلاب اسلامی زمانی رخ داد که بشر از بازگشت معنویت به پیکره سیاست و اجتماعیات ناامید شده بودند. دادن حق به مردم برای تعیین سرنوشت خود و جامعه از امتیازات نقاط قوت انقلاب اسلامی محسوب می شود. در طول تاریخ ایران که همواره قدرت های استبدادی مستقر بودند اساسا رای و نظر مردم کمترین جایگاه واقعی را نداشت.

حجت الاسلام مقدسی پور اظهار کرد: در استقلال سیاسی آنچه که مهم است وابسته نبودن به قدرت های بیرونی و تصمیم گیری مبتنی بر مصالح مردم است. پیش از پیروزی انقلاب اسلامی کشور ایران در طول تاریخ کمتر طعم استقلال سیاسی را چشیده بود و عمدتا به قدرت های استکباری خارجی به ویژه انگلیس و بعد هم آمریکا وابسته بود.

دستاوردهای خیره کننده علمی در سال های سخت تهدید و تحریم

وی با اشاره به دستاوردهای علمی ایران بعد از انقلاب اسلامی گفت: عقب ماندگی ایران در بخش های علمی و فناوری در دوران پیش از انقلاب اسلامی برای ایرانیانی که از سابقه فرهنگی و دیرینه خود مطلع بودند بسیار آزار دهنده بود، اما انقلاب اسلامی توانست از دام «نمی توانیم» و نداشتن «اعتماد به نفس» رهایی یابد.

خطیب نمازجمعه کمیجان تصریح کرد: در عرصه های مختلف اقتصادی صنعت معدن، نفت و گاز، سدسازی، راه و حمل و نقل و... اقدامات اساسی صورت گرفته است اما با این حال رسیدن به وضعیت مطلوب و پایدار در اقتصاد راه های طی شده فراوانی دارد.

حجت الاسلام مقدسی پور تاکید کرد: کاستی ها و نارضایتی های کنونی در بخش اقتصادی و معیشتی این خطر را به همراه دارد و در حقانیت ارزش های بنیادی شبهه و تردید به وجود می آورد. در حالی که تمرکز فشارها و تهدیدهای دشمن نیز در اقتصاد متمرکز شده است.

فرهنگ و هویت اسلامی ایرانی، روح جامعه انقلابی است

امام جمعه کمیجان با اشاره به فرهنگ اسلامی ایرانی بر پایه هویت ملی گفت: از خدمات انقلاب اسلامی در گسترش اخلاق و فضیلت های معنوی در داخل ایران و حتی در سطح منطقه نباید بی تفاوت گذشت، اما در عین حال با جامعه و نظام فرهنگی ایده آل فاصله داریم.

وی ادامه داد: فرهنگ و هویت اسلامی روح جامعه انقلابی است؛ نباید اجازه داد افکار و اندیشه های انحرافی روح انقلاب را از انقلاب جدا کند.

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن یکی از عوامل بازدارنده توطئه بدخواهان انقلاب

حجت الاسلام مقدسی پور با اشاره به فرارسیدن «۲۲ بهمن» و حضور مردم در راهپیمایی گفت:«۲۲ بهمن» یک روز ملی و جشن ملی است. این روز متعلق به گروه یا جناح جاصی نیست و کسی حق ندارد این مناسبت ملی و مذهبی را به نفع خود مصادره کند.

وی با بیان تاثیرات داخلی راهپیمایی «۲۲ بهمن» در کشور گفت: از عوامل تقویت کننده نظام جمهوری اسلامی حضور پرشور در راهپیمایی است، حضور مردم یکی از عوامل بازدارنده توطئه بدخواهان انقلاب است.

خطیب نمازجمعه کمیجان خاطرنشان کرد: استکبار جهانی با انواع تهدیدها، تحریم ها و فشارهای مضاعفی که وارد می کنند قصد ناامید کردن مردم را دارد؛ به ویژه با ایجاد اغتشاشات ماه گذشته و تشدید تحریم هایی بعد از برجام درصدد جدایی مردم از حکومت هستند.

محورهای مواصلاتی شهرستان نیازمند اعتبارات

امام جمعه کمیجان با انتقاد از نمایندگان شهرستان کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از خواسته های مهم مردم شهرستان پیگیری جاده «وفس_ آقچه قلعه» بود که در زمان تبلیغات انتخاباتی از شما درخواست شد که به این موضوع بپردازید و شما قول پیگیری و تامین اعتبارات دادید اما اکنون پس از دوسال هنوز این خواسته محقق نشده است.

وی افزود: وضعیت جاده های مواصلاتی شهرستان کمیجان اصلا مناسب نیست و باید تعریض شود و روکش آسفالت لازم دارد و نقاط حادثه خیز جاده های شهرستان مرتفع شود.

حجت الاسلام مقدسی پور یکی از دلایل عدم سرمایه گذاری در شهرستان را جاده های نامناسب شهرستان دانست و تصریح کرد: علی رغم تلاش برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در این شهرستان اما به دلیل وضعیت بسیار بد جاده های شهرستان به هیچ وجه سرمایه گذار حاضر به سرمایه گذاری در این شهرستان نمی شود.

امام جمعه کمیجان به وضعیت بهداشت و درمان شهرستان اشاره و خاطره نشان کرد: وضعیت بهداشت و درمان در شهرستان کمیجان و میلاجرد مناسب نیست و کمبود پزشک متخصص در بیمارستان امام علب(ع) کمیجان و درمانگاه میلاجرد وجود دارد که باید در این زمینه اقدامات موثری صورت گیرد.

انتهای پیام/

,

امامان جمعه استان مرکزی در آستانه روز ۲۲ بهمن، با اشاره به تلاش دشمنان برای کمرنگ جلوه دادن حضور مردم پای آرمان های انقلاب گفتند: مردم هر ساله با حضور میلیونی خود در ۲۲ بهمن چشم جهانیان را به خود خیره می کنند. پیش بینی می شود به دلیل بروز اغتشاشات اخیر و باتوجه به مقابله مردم با این اغتشاشات در روز ۱۳ دی، مردم در ۲۲ بهمن حضور چشم گیر تری داشته باشند.

ائمه جمعه استان در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به سخنان غربی ها مبنی بر مذاکره بر سر توان موشکی ایران، این مذاکره را نشدنی و محال دانستند.

خطیبان جمعه استان باتوجه به دهه فجر، به بیان دستاوردهای انقلاب پرداختند و امام جمعه ساوه همچنین در این راستا با اشاره به اینکه انقلاب به کشورهای غربی احترام به ملت ایران را یاد داد، گفت: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی، استقلال و عزت کشور بود. زمانی شاهنشاه کشورمان را در داخل کشور تحقیر کردند و به جلسه ای که در خود کاخ رضاشاه برگزار شد، راه ندادند. حتی چرچیل ۱۰ دقیقه وقت ملاقات به درخواست شاه ایران نداد. اما امروز شاهد هستیم که رئیس جمهور فرانسه درخواست ملاقات با رهبر معظم انقلاب دارد و اولین خواسته آنها از سفر همین دیدار است. امروز ناو آمریکایی برای عبور از خلیج فارس به زبان فارسی از نیروی دریایی سپاه پاسداران اجازه می گیرد و مردم، مسئولان حکومتی را درست یا غلط خودشان انتخاب می کنند.

آیت الله دری نجف آبادی:

ملت ایران ۲۲ بهمن ایستادگی پای آرمان های انقلاب را به جهان ثابت خواهد کرد/مسئولان به فکر حل مشکلات صنایع استان و کارخانه هپکو باشند

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از نسل فردا، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، امام‌جمعه اراک در خطبه‌های نماز جمعه این هفته‌ شهرستان اراک با اشاره به زندگانی حضرت فاطمه(س) گفت: حضرت فاطمه(س) بانویی باکرامت، بی‌بدیل در علم، در تقوا، زهد، تعلیم و تربیت، همسرداری، مبارزه با ظلم و ظالم است.

وی افزود: حضرت زهرا(س) در طول تاریخ شاخص و نمونه و نور چشم پیامبراکرم است. مردان و زنان باید راه و سیره‌ی زندگانی ایشان را مورد توجه و الگوی خود قرار دهند چراکه خداوند ایشان را الگوی بشریت معرفی کرده و شأن نزول سوره کوثر به همین دلیل است.

شهدا مهم ترین مؤلفه انقلاب هستند/از شهدای خرداد ۴۲ تا شهدای مدافع حرم

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای انقلاب گفت: یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های انقلاب شهدا هستند، شهدایی که ندای امام راحل و مقام معظم رهبری را لبیک گفتند و در جبهه‌های مختلف به دفاع پرداختند. از شهدای ۱۵ خرداد ۴۲ و شهدای دفاع مقدس تا شهدای مدافع حرم همگی این عزیزان با گذشتن از جان و مال و زندگی خود باعث رشد و تقویت درخت انقلاب اسلامی شدند.

جمهوری اسلامی ایران به قدرت فرامنطقه ای تبدیل شده است/تمام مکاتب جهان در حال اضمحلال هستند

دری نجف‌آبادی قدرت امروز جمهوری اسلامی را فرامنطقه ای دانست و اظهار کرد: امروز ایران قدرت منطقه‌ای و فرامنطقه ای دارد و این به برکت خون شهدای گران‌قدر و حضور و وفاداری مردم است.

وی بیان کرد: تمامی مکتب‌های جهانی از لیبرالیسم تا مارکسیسم درحال از بین رفتن هستند و این مکتب اسلام ناب محمدی است که هرروز قوی‌تر از دیروز در حال گسترش است. حکومت‌های طاغوتی چون بحرین، آل سعود و نیجریه نمی‌توانند ظلم و ستم‌هایی که به رهبران اسلامی کشورشان زده‌اند را پنهان کنند. خون شهدایی چون شیخ باقرنمر و آه مظلومانی چون شیخ زکزاکی و شیخ عیسی قاسم گریبان حکومت‌های بحرین و سعودی و نیجریه را خواهد گرفت.

در روز ۲۲ بهمن به جهانیان و اغتشاشگران ثابت خواهیم کرد ملت پای نظام و رهبرشان هستند

امام‌جمعه اراک ضمن دعوت از آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: در روز یکشنبه ۲۲ بهمن، باردیگر همه باهم با حضور وحدت‌بخش و باشکوه خود، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های رهبری و شهدا، به جهانیان ثابت خواهیم کرد که ملت ایران پای اسلام، نظام و رهبرشان هستند.

وی تأکید کرد: اغتشاشگران و مزدوران عمال بیگانه بدانند جایی در کشور مقدس جمهوری اسلامی ایران ندارند و ملت در ۲۲ بهمن به آن‌ها خواهد فهماند که مردم عاشق نظام و کشورشان هستند.

دری نجف‌آبادی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان نیروی هوایی ارتش گفت: مردم از فساد و قاچاق و بی‌عدالتی گله‌مندند و مسئولان باید با تلاش و همت مضاعف، با این مشکلات مبارزه و آن‌ها را حل‌وفصل کنند. همه‌ دستگاه‌های ذی‌ربط از دولت تا قوه‌ی قضاییه و تمامی دستگاه‌های اجرایی کشور در جهت اجرای عدالت همگانی حرکت کنند.

مسئولان به فکر حل اساسی مشکلات صنایع استان و کارخانه هپکو باشند

وی در پایان خواستار حل مشکلات صنایع و کارخانجات استان توسط مسئولان کشوری و استانی شد و خاطرنشان کرد: صنایع و کارخانجات مطرح استان مثل هپکو، آذرآب و واگن پارس باید تقویت بشوند و از فنّاوری‌های پیشرفته‌ روز استفاده کنند تا بر مشکلات فعلی خود فائق آیند. صنایع استان باید به قطب صادرات محصولات و قطعات کارخانه‌ای کشور تبدیل شود که این امر مشروط به حمایت‌های مسئولان و تلاش کادر اجرایی صنایع است.

امام جمعه آشتیان:

راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ محکم مردم به اغتشاشات و تشدید تحریم‌ها/ بر سر توان موشکی با هیچ کشوری مذاکره نمی کنیم

به گزارش دیار آفتاب؛به نقل از سفیر آشتیان؛ حجت الاسلام غلامرضا نیشابوری، امام جمعه آشتیان در خطبه های این هفته نماز جمعه با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سبب اقتدار کشور و سیلی محکمی به گوش استکبار است.

۲۲ بهمن تمام معادلات سیاسی و استکبار بهم می ریزد

وی افزود: از اول پیروزی انقلاب روز ۲۲ بهمن برای دوست و دشمن روز عجیب و حیرت انگیزی بوده و خواهد ماند. در ۲۲ بهمن تمام معادلات سیاسی و استکبار به هم می ریزد.

نیشابوری اظهار کرد: ۲۲ بهمن روز وحدت مسلمین است. روح مطهر شهدا انقلاب و امام خمینی (ره) منتظر حضور مردم است. ۲۲ بهمن متعلق به گروه و جناح و حزب خاصی نیست بلکه متعلق به کل ملت ایران است.

امام جمعه آشتیان با بیان اینکه حضور مردم برای دفاع از انقلاب است، اظهار کرد: حضور مردم برای دفاع از انقلاب است. در ۲۲ بهمن عهد و پیمان خود را با مقام معظم رهبری تجدید می کنیم.

راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ به اغتشاشات و تشدید تحریم ها است 

وی ادامه داد: حضور گسترده مردم پشتوانه مسئولین در مذاکرات با دشمنان است. ۲۲ بهمن پاسخ به اغتشاشات و تشدید تحریم ها است، حضور مردم در راهپیمایی نمایشگر استقامت و پایداری ملت ایران است . پیام مردم در این راهپیمایی به مسئولین تداوم راه شهدا و وحدت و کار و تلاش بی وقفه در حل مشکلات است.

با ظلم و فساد در کارگزارن حکومتی برخورد شود

نیشابوری با اشاره به سخنان رهبری معظم انقلاب با همافران گفت: رهبر معظم انقلاب از عملکرد ضعیف مسئولان در مبارزه با فساد و تبعیض گلایه کردند و به مسئولان توصیه کردند نسبت به مردم شناسی انقلاب توجه بیشتری کنند. مردم واقعی مدافعان انقلاب و ارزشها هستند نه انقلاب ستیزان و ارزش ستیزان.

امام جمعه آشتیان ادامه داد: رهبر معظم انقلاب از سران قوا خواستند با ظلم و فساد در میان کارگزارن حکومتی به صورت جدی و شدید برخورد کنند.

بر سر توان موشکی با هیچ کشوری مذاکره نمی کنیم

وی در رابطه با قدرت موشکی ایران گفت: ما هرگز بر سر مسایل دفاعی و موشکی خود باهیچ کس مذاکره نخواهیم کرد. این سخن تمام مردم و مسئولین است ما نه تنها برسر مسئله دفاعی و موشکی مذاکره نخواهیم کرد بلکه روز به روز بر قدرت و توان موشکی خود می افزائیم.

نیشابوری تصریح کرد: ما اگر قدرتمند نباشیم دشمنان به ما تجاوز می کنند. ما قصد جنگ با هیچ کشوری را نداریم بلکه برای دفاع توان موشکی را ارتقا می دهیم.

امام جمعه آشتیان گفت:  کسانی که بحث موشکی را مطرح می کنند دنبال باج خواهی هستند. رئیس جمهور فرانسه برای سفر به ایران چند شرط گذاشته است که ملت ایران هیچ شرطی را نخواهد پذیرفت.

محدودیت استفاده از موشک را رهبر معظم انقلاب مشخص می کند 

وی افزود: فرانسه و استکبار بداند هیچ مقامی در جمهوری اسلامی حاضر نیست بر سر مسئله موشکی مذاکره کند.  ملت ایران روی مسئله موشکی حساس است.

نیشابوری با بیان اینکه محدودیت استفاده از موشک را رهبر معظم انقلاب مشخص می کند نه دشمنان، اظهار کرد: اظهار نگرانی استکبار از برنامه موشکی ایران بیجا است، آیا معقول است در حالیکه استکبار بر دامنه تروریسم می افزاید و داعش را تجهیز می کند ما مذاکره موشکی را بپذیریم؟ استکبار از خوی زورگویی و استعمار و ظلم حتی با وجود تسلیم شدن ما، دست برنمی دارد.

امام جمعه دلیجان :

ملت ایران در ۲۲ بهمن حماسه دیگری را خلق می کند/برقراری عدالت اجتماعی یکی از آرمان های انقلاب اسلامی است

به گزارش دیار آفتاب؛به نقل از پیام دلیجان؛ حجت الاسلام محمد تقی کرامتی، امام جمعه دلیجان در خطبه های این هفته نماز جمعه دلیجان ضمن دعوت همگان به تقوای الهی گفت: برقراری عدالت اجتماعی یکی از آرمان های انقلاب اسلامی است که باید مورد توجه مسئولین قرار بگیرد.

کرامتی با اشاره به اینکه در حال حاضر عدالت اجتماعی در برخی از موارد رعایت نمی شود اظهار کرد: همه ارکان نظام باید تلاش کنند با برداشت موارد تبعیض آمیز جامعه را به سمت عدالت اجتماعی سوق دهند.

وی با بیان برخی از افراط و تفریط ها در جامعه بیان کرد: باید برنامه ریزی ها به گونه ای انجام شود تا عدالت در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی فراهم شود البته نقش مردم هم در برقراری عدالت اجتماعی موثر است که باید به آن توجه داشته باشند.

امام جمعه دلیجان بیان کرد: قوه قضاییه با اجرای درست احکام، مجلس شورای اسلامی از طریق تصویب قانون های مناسب و دولت با مبارزه با فساد از طریق امکاناتی که در اختیار دارند می توانند در ریل گذاری عدالت اجتماعی در جامعه نقش موثری داشته باشند.

کرامتی اشتغال را از دغدغه دولت و اقشار مختلف مردم دانست و ادامه داد: با این روندی که دولت برای ایجاد اشتغال در نظر گرفته است امیدی به رفع مشکل بیکاری جوانان نیست.

وی در ادامه به برگزاری کنگره شهدای شهرستان دلیجان اشاره کرد و افزود: تاکنون تلاش های خوبی برای برگزاری کنگره شهدای شهرستان انجام شده است که جا دارد از مسئولین برگزاری تقدیر و تشکر کنیم.

امام جمعه دلیجان ضمن دعوت همگان در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه گفت: مردم با بصیرت ایران، امسال هم همانند سال های گذشته با حضور پرشور خودشان حماسه دیگری را رقم خواهند زد.

وی به توطئه های دشمنان در عرصه های مختلف اشاره ای کرد و افزود: مردم با حضور خودشان بار دیگر خط بطلانی بر همه توطئه های دشمنان خواهند کشید.

کرامتی با تاکید بر اینکه دشمن همواره به دنبال ناامید کردن مردم هستند خاطرنشان کرد: علیرغم تلاش دشمنان برای حضور کمرنگ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم با حضور گسترده در این مراسم بار دیگر جشن انقلاب را با شکوه خاصی برگزار می کنند.

خطیب جمعه محلات:

مردم از فساد و تبعیض گله مند هستند/دستگیری عوامل تخریب اموال عمومی در محلات قابل تقدیر است

به گزارش دیار آفتاب؛به نقل از صبح محلات، حجت الاسلام مهدی ربانی، امام جمعه شهر محلات در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر محلات گفت: اگر بخواهیم با عمل خود موجب خشنودی امام زمان شویم باید به وظایف خود عمل کنیم و یکی از مهم‌ترین وظایف امت اسلامی ایران، حفظ انقلاب و حکومت اسلامی است.

وی ادامه داد: یکی از جنبه‌های مهم انقلاب اسلامی ایران، مردم هستند و اگر مردم از انقلاب پشتیبانی نکنند امام معصوم(ع) نیز نمی‌تواند حکومت اسلامی تشکیل دهد.

حضور مردم ضامن بقای نظام و انقلاب است

امام جمعه محلات افزود: مردم با حضور و تلاش خود این انقلاب را حمایت و به پیروزی رساندند و در طول عمر ۴۰ ساله انقلاب نیز باز همین مردم هر کجا برای انقلاب احساس خطر کردند با حمایت و حضور خود در صحنه از انقلاب دفاع کردند.

خطیب جمعه محلات همچنین با اشاره به دیدار روز گذشته رهبر معظم انقلاب با پرسنل نیروی هوایی بیان کرد: مسئله مردمی بودن انقلاب بسیار مهم است و آنچه باید از طرف مسئولان مورد توجه قرار گیرد کار خالصانه برای مردم است چرا که خداوند از مسئولان خدمت به مردم را خواسته است.

ربانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: حضور مردم در صحنه تاثیر فراوانی بر تداوم انقلاب دارد و موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان خواهد شد و حضور مردم در یک راهپیمایی باشکوه می‌تواند بسیاری از توطئه‌ها که باید با هزینه‌های فراوان با آن مقابله کرد را خنثی کند.

وی ادامه داد: دشمنان در حال جدا کردن مردم به عنوان ضامن انقلاب از انقلاب هستند و این اقدامات خود را بلافاصله پس از پیروزی انقلاب اسلامی آغاز کرده و در طول تاریخ نیز ادامه داده‌اند.

دشمنان در صدد جدا کردن مردم از انقلاب هستند/مسئولی که مردم را نسبت به نظام بدبین کند، بزرگترین گناه را مرتکب شده است

خطیب جمعه محلات، تلاش دشمنان و دلسردی مردم را دو عامل جدایی مردم از انقلاب معرفی و گفت: دشمنان تلاش فراوانی برای ناکارآمد نشان دادن انقلاب به خصوص در فضای مجازی انجام می‌دهند و این در حالی است که دست آوردهای امروز انقلاب اسلامی در نهایت سختی و تحریم بدست آمده است.

ربانی همچنین با اشاره به بزرگنمایی از مشکلات و شایعات توسط دشمن بیان کرد: عدم توانایی دشمن در جدا کردن مردم از نظام نشان دهنده موفقیت و کارآمدی نظام است.

وی همچنین عمل و برخورد ناشایسته برخی مسئولان را موجب نا امیدی و دلسردی مردم دانست و بیان کرد: اگرچه تمام مسئولان خدوم و خدمتگزار مردم هستند، اما عده‌ای به دنبال سوء استفاده از جایگاه خود هستند و اگر کسی مردم را نسبت به نظام دلسرد کند بزرگترین گناه را مرتکب شده است.

مردم از فساد و تبعیض گله مند هستند

امام جمعه محلات با اشاره به ناراحتی و نارضایتی مردم از فساد و تبعیض تصریح کرد: مردم از فساد و تبعیض گله مند هستند و حقوق‌های نجومی در کنار حقوق اندک قشرهای مختلف مردم و همچنین فراهم بودن کار برای عده‌ای از آقازاده‌ها و تلاش جوانان برای پیدا کردن شغل و کسب روزی حلال از مصادیق تبعیض است.

ربانی تاکید کرد: درخواست مردم از مسئولان ایستادگی پای اصول انقلاب و ارزش‌های انقلابی، مبارزه سخت با فساد و تبعیض، برخورد قاطع با کفر و استکبار و توجه به باورها و اعتقادات مردم است.

از تلاش برای دستگیری عوامل تخریب اموال مردم تشکر می کنم

امام جمعه محلات با اشاره به دستگیری عوامل اقدامات کور روز‌های اخیر در سطح شهرستان محلات ضمن تشکر از پلیس و دیگر نیروهای نظامی و انتظامی خاطر نشان کرد: از سپاه و بسیج به صورت ویژه به خاطر تلاش شبانه روزی در راستای دستگیری کسانی که به طور شبانه و در راستای تخریب اموال عمومی با هدف زیر سوال بردن امنیت کشور تلاش می کردند تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی تصریح کرد: جهانیان در راهپیمایی ۲۲ بهمن این ایستادگی مردم پای نظام و انقلاب را مشاهده خواهند کرد.

امام جمعه خمین:

تجلی علاقه ملت به نظام اسلامی در راهیپمایی ۲۲ بهمن/ مردم و مسئولان در برابر دشمنان متحد هستند

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از خمین نیوز؛ حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی، امام جمعه شهرستان خمین در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به روز ۲۲ بهمن گفت: ۲۲ بهمن بهترین روز برای مردم کشور ما و انقلابیون و متدینین است، چرا که بیش از هزار سال بود که اسلام از صحنه حکومت دور بود و با پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر حکومتی مبتنی بر اسلام و قرآن حاکمیت یافت.

وی اظهار کرد: مردم تا پای جان و با تمام توان پای این نظام ایستاده‌اند و این را در راهپیمایی ۲۲ بهمن به جهان نشان خواهند داد، همانطوری که در سال‌های قبل این امر را ثابت کردند.

حسینی با اشاره به دستاوردهای انقلاب گفت: قبل از انقلاب و در حکومت ۵۰ ساله پهلوی، ایران وابسته به آمریکا و انگلیس بود و آنها برای ایران تصمیم می‌گرفتند و با وجود اینکه در کشور ثروت زیادی وجود داشت اما پیشرفتی حاصل نشد.

وی تصریح کرد: به عنوان مثال، قبل از انقلاب تنها ۵ شهر و یک روستا گازکشی شده بودند اما امروز با پیروزی انقلاب اسلامی، هفتصد شهر و ۶۶۰۰ روستا از نعمت گاز برخوردار هستند.

حسینی ادامه داد: عده‌ای امروز پیشرفت‌های بعد از انقلاب را منکر می‌شوند در حالی که خودشان در انقلاب هیچ نقشی نداشته‌اند، این افرد انسان‌های خودفروخته و غرب‌گرا هستند.

وی بیان کرد: باید پیشرفت‌های بعد از انقلاب و قبل از انقلاب برای مردم گفته و مقایسه شود تا همه به برکات پیروزی انقلاب اسلامی ایران پی ببرند.

امام جمعه خمین در بخش دیگری از سخنان خود به کشف حجاب بعضی از زنان و دختران اشاره کرد و افزود: این زنان افرادی غرب‌زده و فریب خورده هستند چرا که با اینکار برخلاف با فرهنگ یرانی و همچنین فرهنگ شهدا که برگرفته از سیره اهل بیت(ع) است، عمل می‌کنند.

حسینی گفت: زنان در جمهوری اسلامی ایران آزاد هستند، که می‌توان به فعالیت آنها در زمینه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، ورزشی و دیگر موارد اشاره کرد اما این نظام، اجازه بی‌بند و باری را به کسی نخواهد داد چرا که ایران یک کشور اسلامی است.

وی همچنین به موضع‌گیری رئیس جمهور در برابر دشمنان اشاره و بیان کرد: رئیس جمهور موضع‌گیری خوبی در مسائل هسته‌ای، نظامی و موشکی کشور در برابر دشمنان کرد که دشمن باید این را بداند که مردم و مسئولان در برابر دشمنان با یکدیگر متحد هستند.

حسینی در خطبه‌های نماز جمعه به گرامیداشت ۲۰ بهمن سالروز عملیات غرورآفرین والفجر ۸ و روز حفاظت اطلاعات در سپاه و همچنین شکست حکومت نظامی توسط امام خمینی(ره) اشاره کرد.

امام جمعه ساوه:

انقلاب به کشورهای غربی احترام به ملت ایران را یاد داد/ایجاد تفریحات سالم برای جوانان و بانوان اولویت مهم شهرداری باشد

به گزارش دیار آفتاب؛به نقل از نارخبر، حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی، امام جمعه ساوه در خطبه های نمازجمعه این شهر گفت: عملکرد نادرست برخی مسئولان و پاسخگو نبودن، فساد اقتصادی و بی عدالتی، ایجاد یاس و ناامیدی، سیاه نمایی سیاسی، شایعه پراکنی و ایجاد اختلاف و نارضایتی در مردم از بدترین منکرات جامعه است.

وی افزود: بهترین معروف در جامعه امروز نیز ایجاد اشتغال و رسیدگی به وضع معیشتی و اقتصادی مردم، تقویت نظام اسلامی، ولایتمداری و اتحاد مسئولین برای تحقق ارزش‌های اسلامی است.

حسینی بیان کرد: همانطور که رهبرمعظم انقلاب فرمودند:«مردم از مسئولان شکایت و گله دارند، حرف مردم شکایت از فساد و تبعیض است، این شکایت را مسئولان قوای مجریه، قضائیه و مقننه به طور جد دنبال کنند».

وی افزود: حرف مردمی که انقلاب را به وجود آوردند و در همین ۲۲ بهمن مجددا باشکوهتر از گذشته برای فریاد کشیدن بر سرآمریکا حاضر می شوند، بشنوید که از بی عدالتی و فساد ناراضی هستند.

گسترش تفریحات سالم برای جوانان و بانوان اولویت مهم شهرداری باشد

امام جمعه ساوه اظهار کرد: خدمات دولت اختصاص به دهه فجر نداشته باشد، همیشه برای مردم خدمت کنید. همه وظیفه شرعی و ملی داریم دولت را در مسیر خدمت به مردم حمایت کنیم.

وی ادامه داد: از مسئولان می خواهم بسترسازی برای تفریحات سالم جوانان و بانوان اولویت مهم شهرداری باشد جوانان نیاز به تفریحات سالم دارند.

استقلال و عزت کشور از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی بود

خطیب نماز جمعه ساوه تصریح کرد:  انقلاب اسلامی علاوه بر احیای اسلام، مدل حکومتی جدیدی را ارائه کرد که هم دینی و هم مردمی است و به قول روزنامه «تایمز» لندن دنیای غرب بار دیگر اسلام را به دلیل انقلاب ایران کشف کرد و برای اولین بار یک کشور مسلمان، قدرت های بزرگ غربی را تحقیر کرد.

وی افزود: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی، استقلال و عزت کشور بود. زمانی شاهنشاه کشورمان را در داخل کشور تحقیر کردند و به جلسه ای که در خود کاخ رضاشاه برگزار شد، راه ندادند. حتی چرچیل ۱۰ دقیقه وقت ملاقات به درخواست شاه ایران نداد.

انقلاب به کشورهای غربی احترام به ملت ایران را یاد داد

حسینی با اشاره به عزتمندی ایران اسلامی گفت: اما امروز شاهد هستیم که رئیس جمهور فرانسه درخواست ملاقات با رهبر معظم انقلاب دارد و اولین خواسته آنها از سفر همین دیدار است.

وی ادامه داد: امروز ناو آمریکایی برای عبور از خلیج فارس به زبان فارسی از نیروی دریایی سپاه پاسداران اجازه می گیرد و مردم، مسئولان حکومتی را درست یا غلط خودشان انتخاب می کنند.

دستاوردهای علمی و صنعتی انقلاب

امام جمعه ساوه بیان کرد: پس از انقلاب شاهد دستاوردهای علمی و صنعتی عظیمی بودیم که شرکت « مپنا» از تولیدکنندگان مهم دنیا در زمینه موتورهای توربینی و کمپرسورها است  و شرکتهای هواپیمایی معروف دنیا خریدار آن هستند.

وی افزود: در حوزه موشکی نیز موشک بالستیکی داریم که ۸ برابر سرعت صوت وارد جو زمین می شود و این فناوری در اختیار آمریکا و روسیه نیست. موشک رادارگریز و آبی «حوت» سه برابر موشک مشابه آمریکا سرعت دارد و تنها ایران و روسیه در اختیار دارند و دو عدد از این موشک به ناوهای آمریکایی  ضربه مهلکی وارد می کند.

امام جمعه فرمهین:

۲۲ بهمن؛ مانور اقتدار نظام و بصیرت مردم /مدیران دوتابعیتی همچنان در کشور مسئولیت دارند

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از فراهان خبر؛ حجت الاسلام فیض کرمیان، امام جمعه فرمهین در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به رمز ماندگاری نهضت امام(ره) گفت: امام(ره) برای خدا و در مسیر احیای دین الهی قیام کرد.

خلوص نیت امام(ره) رمز ماندگار قیام ایشان

وی افزود: خلوص نیت امام(ره) بهترین الگو برای مسئولان است، مسئولان هم باید باید به دنبال کسب رضای خدا به خلق خدمت کنند.

فیض کرمیان سیره امام(ره) را تنها راه پیشرفت و ترقی نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: همان گونه که در اوایل انقلاب، همه مسئولان به فکر خدمتگزاری صادقانه بودند، این سیره باید استمرار داشته باشد و خدمت به خلق شعارگونه نباشد بلکه در عمل باید خدمتگزار واقعی باشیم.

با مدیران دوتابعیتی در کشور مقابله شود

امام جمعه فرمهین با اشاره به مدیران دوتابعیتی در کشور بیان کرد: برخی از اختلاس ها توسط این مدیران دوتابیعتی بوده و پس از اختلاس فرار کردند؛ یک روز برخی از مسئولان گفتند مدیر دو تابعیتی که راه فرار برای او باز باشد در کشور وجود ندارد در حالیکه این حرف دروغ، تهمت و کذب است و گفتند اگر مدیر دو تابعیتی پیدا کردید به ما اطلاع دهید.

وی ادامه داد: اما مدتی بعد اعلام می شود که ۱۰۰ مدیر دو تابعیتی در کشور وجود دارد، مدیر دو تابعیتی یعنی هر لحظه برای رفتن آماده است.

فیض کرمیان بیان کرد: مردم انقلاب کردند و برای نظام هزینه کردند، خون و جوان دادند و دلشان برای انقلاب می‌سوزد؛ برخی از مسئولان هم نباید به جای رفع معضل و مقابله با آن از این موضوعات حمایت یا توجیه کنند.

۲۲ بهمن؛ مانور اقتدار نظام و بصیرت مردم

امام جمعه فرمهین ۲۲ بهمن را نماد استقلال‌طلبی، عزت‌خواهی، ایستادگی و قیام ملت ایران دانست و با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی این روز گفت: ملت ایران مردمی منسجم، یکپارچه و دارای وحدت هستند و بزرگ‌ترین سرمایه کشور همین وحدت، انسجام و بصیرت است که در این راهپیمایی‌ها تبلور پیدا می‌کند، در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن‌ماه همه خواهیم آمد و اقتدار ایران را بار دیگر به نمایش می گذاریم.

وی افزود: راهپیمایی پرجوش و خروش ۲۲ بهمن به دشمن نشان خواهد داد که مردم همچنان پای انقلاب ایستاده‌اند و در واقع راهپیمایی ۲۲ بهمن مانور قدرت، مایه رشد، شکوه و بصیرت مردم است.

فیض کرمیان اظهار کرد: حضور همیشگی مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن خنثی کردن دسیسه‌های دشمن و سرمایه‌ای بی‌بدیل برای انقلاب اسلامی است.

دشمن درصدد تضعیف حجاب

امام جمعه فرمهین افزود: دشمنان درصد تضعیف مسئله حجاب در بین مسلمانان هستند،با تحت شعاع قرار دادن حجاب زن مسلمان و ایجاد شبهه در این مسئله قصد ضربه زدن را دارند.

وی افزود: در اسلام به حجاب و پوشش مناسب زنان تاکید شده است. رعایت حجاب در جامعه سب صیانت است.

فیض کرمیان گفت: حجاب فقط مختص زنان نیست و مردان هم باید حدود عفاف را رعایت کنند. هرکس وارد جامعه شد، نباید به دلخواه خود ارزش های اسلامی را برهم زند، جامعه متعلق به همه است و نباید در آن فساد ایجاد کرد.

امام جمعه تفرش:

۲۲ بهمن روز به رخ کشیدن بصیرت ملت ایران به تمام جهانیان/مسئولان به شکایت مردم از فساد و تبعیض‌ها رسیدگی کنند

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از ندای تفرش، حجت‌الاسلام نعمت‌الله خدامی، امام جمعه تفرش در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی جمعه این هفته در تفرش با اشاره به عوامل پیروزی و ادامه انقلاب، گفت: ایمان به خدا، رهبری متقی، شجاع، مدیر، مدبر، بصیر، نورانی به نور خدا، اتحاد اقشار مختلف ملت بزرگ ایران، استقامت و پایداری در راه خدا و در مقابل مشکلات، دشمن‌شناسی، بصیرت عمیق، اقدام به هنگام و حمایت از رهبری از دلایل پیروزی و ادامه انقلاب است.

خدامی اظهار کرد: مبانی و اصول فکری، عقیدتی، سیاسی و مدیریتی امام راحل در شخصیت مقام معظم رهبری تبلور یافته است.

وی «قیام برای خدا» را یکی از مبانی فکری امام راحل برشمرد و بیان کرد: خداباوری، خداترسی، دعوت به توحید به جای دعوت به خود، اعتقاد به نصرت الهی و نقش امدادهای غیبی در مراحل مختلف در این راستا می‌گنجد.

 «تفکیک‌ناپذیری دین و سیاست» از مبانی فکری امام خمینی(ره)

امام جمعه تفرش، «دین‌محوری» و «تفکیک‌ناپذیری دین و سیاست» را از دیگر مبانی فکری امام خمینی(ره) عنوان و اظهار کرد: امام خمینی(ره) در جهت الهی کردن امور، احیای شعائر دینی، هدایت امت در جهت پذیرش آگاهانه ارزش‌هایی نظیر فداکاری، جهاد، شهادت و مقاومت تلاش‌های بسیاری انجام داد.

خدامی ادامه داد: امام خمینی(ره) در پناه اصل اجتهاد منطبق با زمان و مکان، با هدف ضرورت خرافه‌زدایی از دین، اعتقاد به تداوم راه مبارزه انبیاء الهی در قالب عمل به سیره و سنت علوی و نبوی اقدام کرد.

وی، اعتقاد به دفاع از مقدسات، اعتقاد به رسالت جهاد مومنین در عصر غیبت، تلاش در جهت تحقق اسلام ناب و نفی اسلام آمریکایی، اعتقاد به ناسازگاری روح مبارزه با عافیت‌طلبی، اشرافی‌گری و تجمل‌پرستی، ترویج روحیه جهادی، تاکید بر استراتژی تهاجمی در مقابل دشمنان، اعتقاد به اصل رحمت نسبت به نیروهای خودی که باعث وحدت و انسجام می‌شود، تکیه بر منافع ملی و نیروهای ملی، وحدت شیعه و سنی و وحدت حوزه و دانشگاه را از دیگر مبانی فکری امام خمینی(ره) عنوان کرد.

امام جمعه تفرش با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره سیاست کلان کشور، اظهار کرد: شناخت و پایبندی به اصول و مبانی انقلاب اسلامی، اتکا به سرمایه‌های داخلی، اعتماد به نیروهای جوان، قطع امید از بیگانگان، توجه جدی به تولید علم و نوآوری‌های علمی، تمرکز مدیریت کشور بر مدیریت جهادی، مقابله با نفوذ، مردمی کردن اقتصاد، حفظ دستاوردها و کوتاه نیامدن در مقابل دشمن از مهمترین این تاکیدات است.

خدامی، حفظ وحدت جهان اسلام و قوای مختلف در داخل، مردم و مسئولین، تمرکز بر مسئله با اولویت فلسطین و نابودی اسرائیل، تقویت شبکه مقاومت در سراسر دنیا برای به چالش کشاندن سیاست‌های استکباری فراعنه و ظالمان زمان را از دیگر تاکیدات رهبر معظم انقلاب درباره سیاست‌های کلان کشور عنوان کرد.

۲۲ بهمن روز تجلی اراده الهی بر همه اراده‌هاست

وی با اشاره به ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: ۲۲ بهمن روز تجلی اراده الهی بر همه اراده‌هاست. امسال با توجه به کثرت دشمنی‌های آمریکا و جهانخواران، ملت بزرگ ایران با درخشش بصیرت، وفاداری و تدین خود، دشمنان را بار دیگر شکست خواهند داد.

امام جمعه تفرش با اشاره به سالروز صدور حکم تاریخی امام خمینی(ره) در خصوص اعدام سلمان رشدی در ۲۵ بهمن سال ۶۷، افزود: رشدی نویسنده خائن و مرتد کتاب آیات شیطانی است. این حکم امام راحل نشان دهنده این مسئله است که جلوی تعرضات از این دست را باید گرفت و باید توطئه‌های بزرگ را خنثی و زمین‌گیر کرد.

خدامی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب گفت: عدالت لازم است و باید با مفاسد و ظلم مبارزه شود. این امر از جمله کارهایی است که باید انجام گیرد. همه مدت حکومت امام علی(ع) به همین مقوله مهم گذشت و البته تمام هم نشد.

وی خاطر نشان کرد: مسئولان، مردم را بشناسند و برای مردم کار کنند. حرف مردم، شکایت از تبعیض و فساد است. این شکایت را مسئولین قوا به جدیت دنبال کنند.

امام جمعه شازند:

راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، نشانه اراده ملت ایران است

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از پایگاه خبری شازند ما، حجت الاسلام موسوی، امام جمعه شازند در خطبه های این هفته نماز جمعه به اهمیت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه اشاره کرد و گفت: مردم در دوران مختلف انقلاب حضوری پررنگ و تأثیرگذار داشته‌اند و اقشار مختلف مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان شازند نیز آماده حماسه آفرینی مجدد در یوم الله ۲۲ بهمن هستند.

وی حضور گسترده و انسجام در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه را نشان از اراده ملت ایران دانست و افزود: ملت آزاده ایران با عزمی راسخ در برابر استکبار ایستاده اند و از دفاع از اقتدار ملی، دستاوردهای نظام و ارزش های الهی کوتاه نمی آیند.

امام جمعه شازند با تاکید بر لزوم حفظ و حراست از کیان این نظام اسلامی بیان کرد: مردم و مسئولان باید با خودسازی و اعتقاد قلبی و همچنین با پیروی و پشتیبانی از ولایت فقیه در حفظ این نظام الهی کوشا باشند.

موسوی در ادامه عنوان کرد: بسیاری از اقدامات مسئولان در حد حرف است و در همین حد باقی می ماند اما در مقام عمل هیچ اتفاقی نمی افتد و این مسئله مستلزم این است که مسئولان بیشتر بجای حرف زدن، در مقام عمل برآیند.

وی با مذمت مسئله حزب و حزب گرایی و دعوت مسئولان به کنار گذاشتن این موضوع تصریح کرد: شهرداران در تعامل با مردم در تمام زمینه ها همت بیشتری به خرج دهند و از سنگ اندازی ها پرهیز کنند.

امام جمعه شازند همچنین خطاب به مسئولان مالیاتی خاطر نشان کرد: اداره دارائی با مردم به خصوص با کسانی که با مشکلات عدیده معیشتی مواجهند مدارای بیشتری داشته باشد و در دریافت مالیات به معیشت آنان توجه کنند.

امام جمعه کمیجان:

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن یکی از عوامل بازدارنده توطئه بدخواهان انقلاب/نمایندگان کمیجان در مجلس به وعده‌های خود عمل کنند

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از سلام کمیجان؛ حجت‌الاسلام مقدسی‌پور، امام جمعه کمیجان در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته کمیجان با اشاره به دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی هرچند خود بزرگترین حادثه زمانه بود؛ اما با این وجود، نقطه شروع تحولات خیره کننده ای در محیط سیاسی ایران، منطقه و بین الملل شد.

وی افزود: انقلاب اسلامی از روزی که حادث شد تا امروز در بستری از چالش ها و موانع به پیش رفته است. در طی این ۳۹ سال دشمنان خارجی و دوستان ناراضی داخلی سنگ اندازی های بسیاری کرده اند که هیچکدام نتوانسته اند مانع حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی شوند.

حجت الاسلام مقدسی پور ایجاد «نظم معنوی و اخلاقی در جهان» را نمونه ای از راه های رفته انقلاب در جهان دانست و گفت: یکی از مهم ترین پیامدهای انقلاب اسلامی پی ریزی ساز و کارهای دینی در نظام بین المللی بود. مولفه هایی نظیر اسلام، معنویت تشیع، روحانیت، مبارزه با فساد، استبداد و... مجموعه ای از اخلاقیات را در محیط سیاسی اسلام و منطقه و نظام بین الملل به وجود آورد.

نظام سازی معطوف به مردم سالاری دینی

خطیب نمازجمعه کمیجان تصریح کرد: انقلاب اسلامی زمانی رخ داد که بشر از بازگشت معنویت به پیکره سیاست و اجتماعیات ناامید شده بودند. دادن حق به مردم برای تعیین سرنوشت خود و جامعه از امتیازات نقاط قوت انقلاب اسلامی محسوب می شود. در طول تاریخ ایران که همواره قدرت های استبدادی مستقر بودند اساسا رای و نظر مردم کمترین جایگاه واقعی را نداشت.

حجت الاسلام مقدسی پور اظهار کرد: در استقلال سیاسی آنچه که مهم است وابسته نبودن به قدرت های بیرونی و تصمیم گیری مبتنی بر مصالح مردم است. پیش از پیروزی انقلاب اسلامی کشور ایران در طول تاریخ کمتر طعم استقلال سیاسی را چشیده بود و عمدتا به قدرت های استکباری خارجی به ویژه انگلیس و بعد هم آمریکا وابسته بود.

دستاوردهای خیره کننده علمی در سال های سخت تهدید و تحریم

وی با اشاره به دستاوردهای علمی ایران بعد از انقلاب اسلامی گفت: عقب ماندگی ایران در بخش های علمی و فناوری در دوران پیش از انقلاب اسلامی برای ایرانیانی که از سابقه فرهنگی و دیرینه خود مطلع بودند بسیار آزار دهنده بود، اما انقلاب اسلامی توانست از دام «نمی توانیم» و نداشتن «اعتماد به نفس» رهایی یابد.

خطیب نمازجمعه کمیجان تصریح کرد: در عرصه های مختلف اقتصادی صنعت معدن، نفت و گاز، سدسازی، راه و حمل و نقل و... اقدامات اساسی صورت گرفته است اما با این حال رسیدن به وضعیت مطلوب و پایدار در اقتصاد راه های طی شده فراوانی دارد.

حجت الاسلام مقدسی پور تاکید کرد: کاستی ها و نارضایتی های کنونی در بخش اقتصادی و معیشتی این خطر را به همراه دارد و در حقانیت ارزش های بنیادی شبهه و تردید به وجود می آورد. در حالی که تمرکز فشارها و تهدیدهای دشمن نیز در اقتصاد متمرکز شده است.

فرهنگ و هویت اسلامی ایرانی، روح جامعه انقلابی است

امام جمعه کمیجان با اشاره به فرهنگ اسلامی ایرانی بر پایه هویت ملی گفت: از خدمات انقلاب اسلامی در گسترش اخلاق و فضیلت های معنوی در داخل ایران و حتی در سطح منطقه نباید بی تفاوت گذشت، اما در عین حال با جامعه و نظام فرهنگی ایده آل فاصله داریم.

وی ادامه داد: فرهنگ و هویت اسلامی روح جامعه انقلابی است؛ نباید اجازه داد افکار و اندیشه های انحرافی روح انقلاب را از انقلاب جدا کند.

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن یکی از عوامل بازدارنده توطئه بدخواهان انقلاب

حجت الاسلام مقدسی پور با اشاره به فرارسیدن «۲۲ بهمن» و حضور مردم در راهپیمایی گفت:«۲۲ بهمن» یک روز ملی و جشن ملی است. این روز متعلق به گروه یا جناح جاصی نیست و کسی حق ندارد این مناسبت ملی و مذهبی را به نفع خود مصادره کند.

وی با بیان تاثیرات داخلی راهپیمایی «۲۲ بهمن» در کشور گفت: از عوامل تقویت کننده نظام جمهوری اسلامی حضور پرشور در راهپیمایی است، حضور مردم یکی از عوامل بازدارنده توطئه بدخواهان انقلاب است.

خطیب نمازجمعه کمیجان خاطرنشان کرد: استکبار جهانی با انواع تهدیدها، تحریم ها و فشارهای مضاعفی که وارد می کنند قصد ناامید کردن مردم را دارد؛ به ویژه با ایجاد اغتشاشات ماه گذشته و تشدید تحریم هایی بعد از برجام درصدد جدایی مردم از حکومت هستند.

محورهای مواصلاتی شهرستان نیازمند اعتبارات

امام جمعه کمیجان با انتقاد از نمایندگان شهرستان کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از خواسته های مهم مردم شهرستان پیگیری جاده «وفس_ آقچه قلعه» بود که در زمان تبلیغات انتخاباتی از شما درخواست شد که به این موضوع بپردازید و شما قول پیگیری و تامین اعتبارات دادید اما اکنون پس از دوسال هنوز این خواسته محقق نشده است.

وی افزود: وضعیت جاده های مواصلاتی شهرستان کمیجان اصلا مناسب نیست و باید تعریض شود و روکش آسفالت لازم دارد و نقاط حادثه خیز جاده های شهرستان مرتفع شود.

حجت الاسلام مقدسی پور یکی از دلایل عدم سرمایه گذاری در شهرستان را جاده های نامناسب شهرستان دانست و تصریح کرد: علی رغم تلاش برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در این شهرستان اما به دلیل وضعیت بسیار بد جاده های شهرستان به هیچ وجه سرمایه گذار حاضر به سرمایه گذاری در این شهرستان نمی شود.

امام جمعه کمیجان به وضعیت بهداشت و درمان شهرستان اشاره و خاطره نشان کرد: وضعیت بهداشت و درمان در شهرستان کمیجان و میلاجرد مناسب نیست و کمبود پزشک متخصص در بیمارستان امام علب(ع) کمیجان و درمانگاه میلاجرد وجود دارد که باید در این زمینه اقدامات موثری صورت گیرد.

انتهای پیام/

,

امامان جمعه استان مرکزی در آستانه روز ۲۲ بهمن، با اشاره به تلاش دشمنان برای کمرنگ جلوه دادن حضور مردم پای آرمان های انقلاب گفتند: مردم هر ساله با حضور میلیونی خود در ۲۲ بهمن چشم جهانیان را به خود خیره می کنند. پیش بینی می شود به دلیل بروز اغتشاشات اخیر و باتوجه به مقابله مردم با این اغتشاشات در روز ۱۳ دی، مردم در ۲۲ بهمن حضور چشم گیر تری داشته باشند.

,

ائمه جمعه استان در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به سخنان غربی ها مبنی بر مذاکره بر سر توان موشکی ایران، این مذاکره را نشدنی و محال دانستند.

,

خطیبان جمعه استان باتوجه به دهه فجر، به بیان دستاوردهای انقلاب پرداختند و امام جمعه ساوه همچنین در این راستا با اشاره به اینکه انقلاب به کشورهای غربی احترام به ملت ایران را یاد داد، گفت: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی، استقلال و عزت کشور بود. زمانی شاهنشاه کشورمان را در داخل کشور تحقیر کردند و به جلسه ای که در خود کاخ رضاشاه برگزار شد، راه ندادند. حتی چرچیل ۱۰ دقیقه وقت ملاقات به درخواست شاه ایران نداد. اما امروز شاهد هستیم که رئیس جمهور فرانسه درخواست ملاقات با رهبر معظم انقلاب دارد و اولین خواسته آنها از سفر همین دیدار است. امروز ناو آمریکایی برای عبور از خلیج فارس به زبان فارسی از نیروی دریایی سپاه پاسداران اجازه می گیرد و مردم، مسئولان حکومتی را درست یا غلط خودشان انتخاب می کنند.

, ,

آیت الله دری نجف آبادی:

,

ملت ایران ۲۲ بهمن ایستادگی پای آرمان های انقلاب را به جهان ثابت خواهد کرد/مسئولان به فکر حل مشکلات صنایع استان و کارخانه هپکو باشند

, ملت ایران ۲۲ بهمن ایستادگی پای آرمان های انقلاب را به جهان ثابت خواهد کرد/مسئولان به فکر حل مشکلات صنایع استان و کارخانه هپکو باشند,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از نسل فردا، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، امام‌جمعه اراک در خطبه‌های نماز جمعه این هفته‌ شهرستان اراک با اشاره به زندگانی حضرت فاطمه(س) گفت: حضرت فاطمه(س) بانویی باکرامت، بی‌بدیل در علم، در تقوا، زهد، تعلیم و تربیت، همسرداری، مبارزه با ظلم و ظالم است.

, دیار آفتاب, نسل فردا،, ربانعلی دری نجف‌آبادی، امام‌جمعه اراک در خطبه‌های نماز جمعه این هفته‌ شهرستان اراک با اشاره به زندگانی حضرت فاطمه(س) گفت: حضرت فاطمه(س) بانویی باکرامت، بی‌بدیل در علم، در تقوا، زهد، تعلیم و تربیت، همسرداری، مبارزه با ظلم و ظالم است.,

وی افزود: حضرت زهرا(س) در طول تاریخ شاخص و نمونه و نور چشم پیامبراکرم است. مردان و زنان باید راه و سیره‌ی زندگانی ایشان را مورد توجه و الگوی خود قرار دهند چراکه خداوند ایشان را الگوی بشریت معرفی کرده و شأن نزول سوره کوثر به همین دلیل است.

, وی افزود: حضرت زهرا(س) در طول تاریخ شاخص و نمونه و نور چشم پیامبراکرم ا, ست, . , مردان و زنان باید راه و سیره‌ی زندگانی ایشان را مورد توجه و الگوی خود قرار دهند چراکه خداوند ایشان را الگوی بشریت معرفی کرده و شأن نزول سوره کوثر به همین دلیل است.,

شهدا مهم ترین مؤلفه انقلاب هستند/از شهدای خرداد ۴۲ تا شهدای مدافع حرم

, شهدا مهم ترین مؤلفه انقلاب هستند/از شهدای خرداد ۴۲ تا شهدای مدافع حرم , شهدا مهم ترین مؤلفه انقلاب هستند/از شهدای خرداد ۴۲ تا شهدای مدافع حرم ,

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای انقلاب گفت: یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های انقلاب شهدا هستند، شهدایی که ندای امام راحل و مقام معظم رهبری را لبیک گفتند و در جبهه‌های مختلف به دفاع پرداختند. از شهدای ۱۵ خرداد ۴۲ و شهدای دفاع مقدس تا شهدای مدافع حرم همگی این عزیزان با گذشتن از جان و مال و زندگی خود باعث رشد و تقویت درخت انقلاب اسلامی شدند.

, نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای انقلاب گفت: یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های انقلاب شهدا هستند، شهدایی که ندای امام راحل و مقام معظم رهبری را لبیک گفتند و در جبهه‌های مختلف به دفاع پرداختند. از شهدای ۱۵ خرداد ۴۲ و شهدای دفاع مقدس تا شهدای مدافع حرم همگی این عزیزان با گذشتن از جان و مال و زندگی خود باعث رشد و تقویت درخت انقلاب اسلامی شدند.,

جمهوری اسلامی ایران به قدرت فرامنطقه ای تبدیل شده است/تمام مکاتب جهان در حال اضمحلال هستند

, جمهوری اسلامی ایران به قدرت فرامنطقه ای تبدیل شده است/تمام مکاتب جهان در حال اضمحلال هستند, جمهوری اسلامی ایران به قدرت فرامنطقه ای تبدیل شده است/تمام مکاتب جهان در حال اضمحلال هستند,

دری نجف‌آبادی قدرت امروز جمهوری اسلامی را فرامنطقه ای دانست و اظهار کرد: امروز ایران قدرت منطقه‌ای و فرامنطقه ای دارد و این به برکت خون شهدای گران‌قدر و حضور و وفاداری مردم است.

, دری نجف‌آبادی قدرت امروز جمهوری اسلامی را فرامنطقه ای دانست و اظهار کرد: امروز ایران قدرت منطقه‌ای و فرامنطقه ای دارد و این به برکت خون شهدای گران‌قدر و حضور و وفاداری مردم است.,

وی بیان کرد: تمامی مکتب‌های جهانی از لیبرالیسم تا مارکسیسم درحال از بین رفتن هستند و این مکتب اسلام ناب محمدی است که هرروز قوی‌تر از دیروز در حال گسترش است. حکومت‌های طاغوتی چون بحرین، آل سعود و نیجریه نمی‌توانند ظلم و ستم‌هایی که به رهبران اسلامی کشورشان زده‌اند را پنهان کنند. خون شهدایی چون شیخ باقرنمر و آه مظلومانی چون شیخ زکزاکی و شیخ عیسی قاسم گریبان حکومت‌های بحرین و سعودی و نیجریه را خواهد گرفت.

, وی بیان کرد: تمامی مکتب‌های جهانی از لیبرالیسم تا مارکسیسم درحال از بین رفتن هستند و این مکتب اسلام ناب محمدی است که هرروز قوی‌تر از دیروز در حال گسترش است. حکومت‌های طاغوتی چون بحرین، آل سعود و نیجریه نمی‌توانند ظلم و ستم‌هایی که به رهبران اسلامی کشورشان زده‌اند را پنهان کنند. خون شهدایی چون شیخ باقرنمر و آه مظلومانی چون شیخ زکزاکی و شیخ عیسی قاسم گریبان حکومت‌های بحرین و سعودی و نیجریه را خواهد گرفت.,

, ,

در روز ۲۲ بهمن به جهانیان و اغتشاشگران ثابت خواهیم کرد ملت پای نظام و رهبرشان هستند

, در روز ۲۲ بهمن به جهانیان و اغتشاشگران ثابت خواهیم کرد ملت پای نظام و رهبرشان هستند, در روز ۲۲ بهمن به جهانیان و اغتشاشگران ثابت خواهیم کرد ملت پای نظام و رهبرشان هستند,

امام‌جمعه اراک ضمن دعوت از آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: در روز یکشنبه ۲۲ بهمن، باردیگر همه باهم با حضور وحدت‌بخش و باشکوه خود، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های رهبری و شهدا، به جهانیان ثابت خواهیم کرد که ملت ایران پای اسلام، نظام و رهبرشان هستند.

, امام‌جمعه اراک ضمن دعوت از آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: در روز یکشنبه ۲۲ بهمن، باردیگر همه باهم با حضور وحدت‌بخش و باشکوه خود، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های رهبری و شهدا، به جهانیان ثابت خواهیم کرد که ملت ایران پای اسلام، نظام و رهبرشان هستند.,

وی تأکید کرد: اغتشاشگران و مزدوران عمال بیگانه بدانند جایی در کشور مقدس جمهوری اسلامی ایران ندارند و ملت در ۲۲ بهمن به آن‌ها خواهد فهماند که مردم عاشق نظام و کشورشان هستند.

, وی تأکید کرد: اغتشاشگران و مزدوران عمال بیگانه بدانند جایی در کشور مقدس جمهوری اسلامی ایران ندارند و ملت در ۲۲ بهمن به آن‌ها خواهد فهماند که مردم عاشق نظام و کشورشان هستند.,

دری نجف‌آبادی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان نیروی هوایی ارتش گفت: مردم از فساد و قاچاق و بی‌عدالتی گله‌مندند و مسئولان باید با تلاش و همت مضاعف، با این مشکلات مبارزه و آن‌ها را حل‌وفصل کنند. همه‌ دستگاه‌های ذی‌ربط از دولت تا قوه‌ی قضاییه و تمامی دستگاه‌های اجرایی کشور در جهت اجرای عدالت همگانی حرکت کنند.

, دری نجف‌آبادی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان نیروی هوایی ارتش گفت: مردم از فساد و قاچاق و بی‌عدالتی گله‌مندند و مسئولان باید با تلاش و همت مضاعف، با این مشکلات مبارزه و آن‌ها را حل‌وفصل کنند. همه‌ دستگاه‌های ذی‌ربط از دولت تا قوه‌ی قضاییه و تمامی دستگاه‌های اجرایی کشور در جهت اجرای عدالت همگانی حرکت کنند.,

مسئولان به فکر حل اساسی مشکلات صنایع استان و کارخانه هپکو باشند

, مسئولان به فکر حل اساسی مشکلات صنایع استان و کارخانه هپکو باشند, مسئولان به فکر حل اساسی مشکلات صنایع استان و کارخانه هپکو باشند,

وی در پایان خواستار حل مشکلات صنایع و کارخانجات استان توسط مسئولان کشوری و استانی شد و خاطرنشان کرد: صنایع و کارخانجات مطرح استان مثل هپکو، آذرآب و واگن پارس باید تقویت بشوند و از فنّاوری‌های پیشرفته‌ روز استفاده کنند تا بر مشکلات فعلی خود فائق آیند. صنایع استان باید به قطب صادرات محصولات و قطعات کارخانه‌ای کشور تبدیل شود که این امر مشروط به حمایت‌های مسئولان و تلاش کادر اجرایی صنایع است.

, وی در پایان خواستار حل مشکلات صنایع و کارخانجات استان توسط مسئولان کشوری و استانی شد و خاطرنشان کرد: صنایع و کارخانجات مطرح استان مثل هپکو، آذرآب و واگن پارس باید تقویت بشوند و از فنّاوری‌های پیشرفته‌ روز استفاده کنند تا بر مشکلات فعلی خود فائق آیند. صنایع استان باید به قطب صادرات محصولات و قطعات کارخانه‌ای کشور تبدیل شود که این امر مشروط به حمایت‌های مسئولان و تلاش کادر اجرایی صنایع است.,

امام جمعه آشتیان:

,

راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ محکم مردم به اغتشاشات و تشدید تحریم‌ها/ بر سر توان موشکی با هیچ کشوری مذاکره نمی کنیم

, راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ محکم مردم به اغتشاشات و تشدید تحریم‌ها/ بر سر توان موشکی با هیچ کشوری مذاکره نمی کنیم ,

به گزارش دیار آفتاب؛به نقل از سفیر آشتیان؛ حجت الاسلام غلامرضا نیشابوری، امام جمعه آشتیان در خطبه های این هفته نماز جمعه با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سبب اقتدار کشور و سیلی محکمی به گوش استکبار است.

, دیار آفتاب, سفیر آشتیان, حجت الاسلام غلامرضا نیشابوری، امام جمعه آشتیان در خطبه های این هفته نماز جمعه با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سبب اقتدار کشور و سیلی محکمی به گوش استکبار است.,

۲۲ بهمن تمام معادلات سیاسی و استکبار بهم می ریزد

, ۲۲ بهمن تمام معادلات سیاسی و استکبار بهم می ریزد, ۲۲ بهمن تمام معادلات سیاسی و استکبار بهم می ریزد, ۲۲ بهمن تمام معادلات سیاسی و استکبار بهم می ریزد,

وی افزود: از اول پیروزی انقلاب روز ۲۲ بهمن برای دوست و دشمن روز عجیب و حیرت انگیزی بوده و خواهد ماند. در ۲۲ بهمن تمام معادلات سیاسی و استکبار به هم می ریزد.

, از اول پیروزی انقلاب روز ۲۲ بهمن برای دوست و دشمن روز عجیب و حیرت انگیزی بوده و خواهد ماند. در ۲۲ بهمن تمام معادلات سیاسی و استکبار به هم می ریزد.,

نیشابوری اظهار کرد: ۲۲ بهمن روز وحدت مسلمین است. روح مطهر شهدا انقلاب و امام خمینی (ره) منتظر حضور مردم است. ۲۲ بهمن متعلق به گروه و جناح و حزب خاصی نیست بلکه متعلق به کل ملت ایران است.

, ۲۲ بهمن روز وحدت مسلمین است. روح مطهر شهدا انقلاب و امام خمینی (ره) منتظر حضور مردم است. ۲۲ بهمن متعلق به گروه و جناح و حزب خاصی نیست بلکه متعلق به کل ملت ایران است.,

امام جمعه آشتیان با بیان اینکه حضور مردم برای دفاع از انقلاب است، اظهار کرد: حضور مردم برای دفاع از انقلاب است. در ۲۲ بهمن عهد و پیمان خود را با مقام معظم رهبری تجدید می کنیم.

, حضور مردم برای دفاع از انقلاب است, حضور مردم برای دفاع از انقلاب است. در ۲۲ بهمن عهد و پیمان خود را با مقام معظم رهبری تجدید می کنیم.,

راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ به اغتشاشات و تشدید تحریم ها است 

, راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ به اغتشاشات و تشدید تحریم ها است , راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ به اغتشاشات و تشدید تحریم ها است , راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ به اغتشاشات و تشدید تحریم ها است,

وی ادامه داد: حضور گسترده مردم پشتوانه مسئولین در مذاکرات با دشمنان است. ۲۲ بهمن پاسخ به اغتشاشات و تشدید تحریم ها است، حضور مردم در راهپیمایی نمایشگر استقامت و پایداری ملت ایران است . پیام مردم در این راهپیمایی به مسئولین تداوم راه شهدا و وحدت و کار و تلاش بی وقفه در حل مشکلات است.

, وی ادامه داد: حضور گسترده مردم پشتوانه مسئولین در مذاکرات با دشمنان است. ۲۲ بهمن پاسخ به اغتشاشات و تشدید تحریم ها است، حضور مردم در راهپیمایی نمایشگر استقامت و پایداری ملت ایران است . پیام مردم در این راهپیمایی به مسئولین تداوم راه شهدا و وحدت و کار و تلاش بی وقفه در حل مشکلات است.,

با ظلم و فساد در کارگزارن حکومتی برخورد شود

, با ظلم و فساد در کارگزارن حکومتی برخورد شود, با ظلم و فساد در کارگزارن حکومتی برخورد شود, با ظلم و فساد در کارگزارن حکومتی برخورد شود,

نیشابوری با اشاره به سخنان رهبری معظم انقلاب با همافران گفت: رهبر معظم انقلاب از عملکرد ضعیف مسئولان در مبارزه با فساد و تبعیض گلایه کردند و به مسئولان توصیه کردند نسبت به مردم شناسی انقلاب توجه بیشتری کنند. مردم واقعی مدافعان انقلاب و ارزشها هستند نه انقلاب ستیزان و ارزش ستیزان.

, نیشابوری با اشاره به سخنان رهبری معظم انقلاب با همافران گفت: رهبر معظم انقلاب از عملکرد ضعیف مسئولان در مبارزه با فساد و تبعیض گلایه کردند و به مسئولان توصیه کردند نسبت به مردم شناسی انقلاب توجه بیشتری کنند. مردم واقعی مدافعان انقلاب و ارزشها هستند نه انقلاب ستیزان و ارزش ستیزان. ,

امام جمعه آشتیان ادامه داد: رهبر معظم انقلاب از سران قوا خواستند با ظلم و فساد در میان کارگزارن حکومتی به صورت جدی و شدید برخورد کنند.

, رهبر معظم انقلاب از سران قوا خواستند با ظلم و فساد در میان کارگزارن حکومتی به صورت جدی و شدید برخورد کنند. ,

بر سر توان موشکی با هیچ کشوری مذاکره نمی کنیم

, بر سر توان موشکی با هیچ کشوری مذاکره نمی کنیم , بر سر توان موشکی با هیچ کشوری مذاکره نمی کنیم ,

وی در رابطه با قدرت موشکی ایران گفت: ما هرگز بر سر مسایل دفاعی و موشکی خود باهیچ کس مذاکره نخواهیم کرد. این سخن تمام مردم و مسئولین است ما نه تنها برسر مسئله دفاعی و موشکی مذاکره نخواهیم کرد بلکه روز به روز بر قدرت و توان موشکی خود می افزائیم.

, وی در رابطه با قدرت موشکی ایران گفت: ما هرگز بر سر مسایل دفاعی و موشکی خود باهیچ کس مذاکره نخواهیم کرد. این سخن تمام مردم و مسئولین است ما نه تنها برسر مسئله دفاعی و موشکی مذاکره نخواهیم کرد بلکه روز به روز بر قدرت و توان موشکی خود می افزائیم. ,

نیشابوری تصریح کرد: ما اگر قدرتمند نباشیم دشمنان به ما تجاوز می کنند. ما قصد جنگ با هیچ کشوری را نداریم بلکه برای دفاع توان موشکی را ارتقا می دهیم.

, نیشابوری تصریح کرد: ما اگر قدرتمند نباشیم دشمنان به ما تجاوز می کنند. ما قصد جنگ با هیچ کشوری را نداریم بلکه برای دفاع توان موشکی را ارتقا می دهیم., ,

امام جمعه آشتیان گفت:  کسانی که بحث موشکی را مطرح می کنند دنبال باج خواهی هستند. رئیس جمهور فرانسه برای سفر به ایران چند شرط گذاشته است که ملت ایران هیچ شرطی را نخواهد پذیرفت.

, امام جمعه آشتیان گفت:  کسانی که بحث موشکی را مطرح می کنند دنبال باج خواهی هستند. رئیس جمهور فرانسه برای سفر به ایران چند شرط گذاشته است که ملت ایران هیچ شرطی را نخواهد پذیرفت.,

محدودیت استفاده از موشک را رهبر معظم انقلاب مشخص می کند 

, محدودیت استفاده از موشک را رهبر معظم انقلاب مشخص می کند , محدودیت استفاده از موشک را رهبر معظم انقلاب مشخص می کند , محدودیت استفاده از موشک را رهبر معظم انقلاب مشخص می کند,

وی افزود: فرانسه و استکبار بداند هیچ مقامی در جمهوری اسلامی حاضر نیست بر سر مسئله موشکی مذاکره کند.  ملت ایران روی مسئله موشکی حساس است.

, وی افزود: فرانسه و استکبار بداند هیچ مقامی در جمهوری اسلامی حاضر نیست بر سر مسئله موشکی مذاکره کند.  ملت ایران روی مسئله موشکی حساس است.,

نیشابوری با بیان اینکه محدودیت استفاده از موشک را رهبر معظم انقلاب مشخص می کند نه دشمنان، اظهار کرد: اظهار نگرانی استکبار از برنامه موشکی ایران بیجا است، آیا معقول است در حالیکه استکبار بر دامنه تروریسم می افزاید و داعش را تجهیز می کند ما مذاکره موشکی را بپذیریم؟ استکبار از خوی زورگویی و استعمار و ظلم حتی با وجود تسلیم شدن ما، دست برنمی دارد.

, نیشابوری با بیان اینکه محدودیت استفاده از موشک را رهبر معظم انقلاب مشخص می کند نه دشمنان، اظهار کرد: اظهار نگرانی استکبار از برنامه موشکی ایران بیجا است، آیا معقول است در حالیکه استکبار بر دامنه تروریسم می افزاید و داعش را تجهیز می کند ما مذاکره موشکی را بپذیریم؟ استکبار از خوی زورگویی و استعمار و ظلم حتی با وجود تسلیم شدن ما، دست برنمی دارد. , محدودیت استفاده از موشک را رهبر معظم انقلاب مشخص می کند نه دشمنان،, محدودیت استفاده از موشک را رهبر معظم انقلاب مشخص می کند نه دشمنان,

امام جمعه دلیجان :

,

ملت ایران در ۲۲ بهمن حماسه دیگری را خلق می کند/برقراری عدالت اجتماعی یکی از آرمان های انقلاب اسلامی است

, ملت ایران در ۲۲ بهمن حماسه دیگری را خلق می کند/برقراری عدالت اجتماعی یکی از آرمان های انقلاب اسلامی است,

به گزارش دیار آفتاب؛به نقل از پیام دلیجان؛ حجت الاسلام محمد تقی کرامتی، امام جمعه دلیجان در خطبه های این هفته نماز جمعه دلیجان ضمن دعوت همگان به تقوای الهی گفت: برقراری عدالت اجتماعی یکی از آرمان های انقلاب اسلامی است که باید مورد توجه مسئولین قرار بگیرد.

, دیار آفتاب, پیام دلیجان؛, پیام دلیجان؛,

کرامتی با اشاره به اینکه در حال حاضر عدالت اجتماعی در برخی از موارد رعایت نمی شود اظهار کرد: همه ارکان نظام باید تلاش کنند با برداشت موارد تبعیض آمیز جامعه را به سمت عدالت اجتماعی سوق دهند.

,

وی با بیان برخی از افراط و تفریط ها در جامعه بیان کرد: باید برنامه ریزی ها به گونه ای انجام شود تا عدالت در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی فراهم شود البته نقش مردم هم در برقراری عدالت اجتماعی موثر است که باید به آن توجه داشته باشند.

,

امام جمعه دلیجان بیان کرد: قوه قضاییه با اجرای درست احکام، مجلس شورای اسلامی از طریق تصویب قانون های مناسب و دولت با مبارزه با فساد از طریق امکاناتی که در اختیار دارند می توانند در ریل گذاری عدالت اجتماعی در جامعه نقش موثری داشته باشند.

,

کرامتی اشتغال را از دغدغه دولت و اقشار مختلف مردم دانست و ادامه داد: با این روندی که دولت برای ایجاد اشتغال در نظر گرفته است امیدی به رفع مشکل بیکاری جوانان نیست.

,

وی در ادامه به برگزاری کنگره شهدای شهرستان دلیجان اشاره کرد و افزود: تاکنون تلاش های خوبی برای برگزاری کنگره شهدای شهرستان انجام شده است که جا دارد از مسئولین برگزاری تقدیر و تشکر کنیم.

,

امام جمعه دلیجان ضمن دعوت همگان در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه گفت: مردم با بصیرت ایران، امسال هم همانند سال های گذشته با حضور پرشور خودشان حماسه دیگری را رقم خواهند زد.

,

وی به توطئه های دشمنان در عرصه های مختلف اشاره ای کرد و افزود: مردم با حضور خودشان بار دیگر خط بطلانی بر همه توطئه های دشمنان خواهند کشید.

,

کرامتی با تاکید بر اینکه دشمن همواره به دنبال ناامید کردن مردم هستند خاطرنشان کرد: علیرغم تلاش دشمنان برای حضور کمرنگ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم با حضور گسترده در این مراسم بار دیگر جشن انقلاب را با شکوه خاصی برگزار می کنند.

,

خطیب جمعه محلات:

,

مردم از فساد و تبعیض گله مند هستند/دستگیری عوامل تخریب اموال عمومی در محلات قابل تقدیر است

, مردم از فساد و تبعیض گله مند هستند/دستگیری عوامل تخریب اموال عمومی در محلات قابل تقدیر است,

به گزارش دیار آفتاب؛به نقل از صبح محلات، حجت الاسلام مهدی ربانی، امام جمعه شهر محلات در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر محلات گفت: اگر بخواهیم با عمل خود موجب خشنودی امام زمان شویم باید به وظایف خود عمل کنیم و یکی از مهم‌ترین وظایف امت اسلامی ایران، حفظ انقلاب و حکومت اسلامی است.

, دیار آفتاب, صبح محلات, صبح محلات,

وی ادامه داد: یکی از جنبه‌های مهم انقلاب اسلامی ایران، مردم هستند و اگر مردم از انقلاب پشتیبانی نکنند امام معصوم(ع) نیز نمی‌تواند حکومت اسلامی تشکیل دهد.

,

, ,

حضور مردم ضامن بقای نظام و انقلاب است

, حضور مردم ضامن بقای نظام و انقلاب است, حضور مردم ضامن بقای نظام و انقلاب است, حضور مردم ضامن بقای نظام و انقلاب است,

امام جمعه محلات افزود: مردم با حضور و تلاش خود این انقلاب را حمایت و به پیروزی رساندند و در طول عمر ۴۰ ساله انقلاب نیز باز همین مردم هر کجا برای انقلاب احساس خطر کردند با حمایت و حضور خود در صحنه از انقلاب دفاع کردند.

,

خطیب جمعه محلات همچنین با اشاره به دیدار روز گذشته رهبر معظم انقلاب با پرسنل نیروی هوایی بیان کرد: مسئله مردمی بودن انقلاب بسیار مهم است و آنچه باید از طرف مسئولان مورد توجه قرار گیرد کار خالصانه برای مردم است چرا که خداوند از مسئولان خدمت به مردم را خواسته است.

,

ربانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: حضور مردم در صحنه تاثیر فراوانی بر تداوم انقلاب دارد و موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان خواهد شد و حضور مردم در یک راهپیمایی باشکوه می‌تواند بسیاری از توطئه‌ها که باید با هزینه‌های فراوان با آن مقابله کرد را خنثی کند.

,

وی ادامه داد: دشمنان در حال جدا کردن مردم به عنوان ضامن انقلاب از انقلاب هستند و این اقدامات خود را بلافاصله پس از پیروزی انقلاب اسلامی آغاز کرده و در طول تاریخ نیز ادامه داده‌اند.

,

دشمنان در صدد جدا کردن مردم از انقلاب هستند/مسئولی که مردم را نسبت به نظام بدبین کند، بزرگترین گناه را مرتکب شده است

, دشمنان در صدد جدا کردن مردم از انقلاب هستند/مسئولی که مردم را نسبت به نظام بدبین کند، بزرگترین گناه را مرتکب شده است, دشمنان در صدد جدا کردن مردم از انقلاب هستند/مسئولی که مردم را نسبت به نظام بدبین کند، بزرگترین گناه را مرتکب شده است, دشمنان در صدد جدا کردن مردم از انقلاب هستند/مسئولی که مردم را نسبت به نظام بدبین کند، بزرگترین گناه را مرتکب شده است,

خطیب جمعه محلات، تلاش دشمنان و دلسردی مردم را دو عامل جدایی مردم از انقلاب معرفی و گفت: دشمنان تلاش فراوانی برای ناکارآمد نشان دادن انقلاب به خصوص در فضای مجازی انجام می‌دهند و این در حالی است که دست آوردهای امروز انقلاب اسلامی در نهایت سختی و تحریم بدست آمده است.

,

ربانی همچنین با اشاره به بزرگنمایی از مشکلات و شایعات توسط دشمن بیان کرد: عدم توانایی دشمن در جدا کردن مردم از نظام نشان دهنده موفقیت و کارآمدی نظام است.

,

وی همچنین عمل و برخورد ناشایسته برخی مسئولان را موجب نا امیدی و دلسردی مردم دانست و بیان کرد: اگرچه تمام مسئولان خدوم و خدمتگزار مردم هستند، اما عده‌ای به دنبال سوء استفاده از جایگاه خود هستند و اگر کسی مردم را نسبت به نظام دلسرد کند بزرگترین گناه را مرتکب شده است.

,

مردم از فساد و تبعیض گله مند هستند

, مردم از فساد و تبعیض گله مند هستند, مردم از فساد و تبعیض گله مند هستند, مردم از فساد و تبعیض گله مند هستند,

امام جمعه محلات با اشاره به ناراحتی و نارضایتی مردم از فساد و تبعیض تصریح کرد: مردم از فساد و تبعیض گله مند هستند و حقوق‌های نجومی در کنار حقوق اندک قشرهای مختلف مردم و همچنین فراهم بودن کار برای عده‌ای از آقازاده‌ها و تلاش جوانان برای پیدا کردن شغل و کسب روزی حلال از مصادیق تبعیض است.

,

ربانی تاکید کرد: درخواست مردم از مسئولان ایستادگی پای اصول انقلاب و ارزش‌های انقلابی، مبارزه سخت با فساد و تبعیض، برخورد قاطع با کفر و استکبار و توجه به باورها و اعتقادات مردم است.

,

از تلاش برای دستگیری عوامل تخریب اموال مردم تشکر می کنم

, از تلاش برای دستگیری عوامل تخریب اموال مردم تشکر می کنم, از تلاش برای دستگیری عوامل تخریب اموال مردم تشکر می کنم,

امام جمعه محلات با اشاره به دستگیری عوامل اقدامات کور روز‌های اخیر در سطح شهرستان محلات ضمن تشکر از پلیس و دیگر نیروهای نظامی و انتظامی خاطر نشان کرد: از سپاه و بسیج به صورت ویژه به خاطر تلاش شبانه روزی در راستای دستگیری کسانی که به طور شبانه و در راستای تخریب اموال عمومی با هدف زیر سوال بردن امنیت کشور تلاش می کردند تقدیر و تشکر می‌کنم.

,

وی تصریح کرد: جهانیان در راهپیمایی ۲۲ بهمن این ایستادگی مردم پای نظام و انقلاب را مشاهده خواهند کرد.

,

امام جمعه خمین:

,

تجلی علاقه ملت به نظام اسلامی در راهیپمایی ۲۲ بهمن/ مردم و مسئولان در برابر دشمنان متحد هستند

, تجلی علاقه ملت به نظام اسلامی در راهیپمایی ۲۲ بهمن/ مردم و مسئولان در برابر دشمنان متحد هستند,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از خمین نیوز؛ حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی، امام جمعه شهرستان خمین در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به روز ۲۲ بهمن گفت: ۲۲ بهمن بهترین روز برای مردم کشور ما و انقلابیون و متدینین است، چرا که بیش از هزار سال بود که اسلام از صحنه حکومت دور بود و با پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر حکومتی مبتنی بر اسلام و قرآن حاکمیت یافت.

, دیار آفتاب, خمین نیوز,

وی اظهار کرد: مردم تا پای جان و با تمام توان پای این نظام ایستاده‌اند و این را در راهپیمایی ۲۲ بهمن به جهان نشان خواهند داد، همانطوری که در سال‌های قبل این امر را ثابت کردند.

,

حسینی با اشاره به دستاوردهای انقلاب گفت: قبل از انقلاب و در حکومت ۵۰ ساله پهلوی، ایران وابسته به آمریکا و انگلیس بود و آنها برای ایران تصمیم می‌گرفتند و با وجود اینکه در کشور ثروت زیادی وجود داشت اما پیشرفتی حاصل نشد.

,

وی تصریح کرد: به عنوان مثال، قبل از انقلاب تنها ۵ شهر و یک روستا گازکشی شده بودند اما امروز با پیروزی انقلاب اسلامی، هفتصد شهر و ۶۶۰۰ روستا از نعمت گاز برخوردار هستند.

,

حسینی ادامه داد: عده‌ای امروز پیشرفت‌های بعد از انقلاب را منکر می‌شوند در حالی که خودشان در انقلاب هیچ نقشی نداشته‌اند، این افرد انسان‌های خودفروخته و غرب‌گرا هستند.

,

وی بیان کرد: باید پیشرفت‌های بعد از انقلاب و قبل از انقلاب برای مردم گفته و مقایسه شود تا همه به برکات پیروزی انقلاب اسلامی ایران پی ببرند.

,

امام جمعه خمین در بخش دیگری از سخنان خود به کشف حجاب بعضی از زنان و دختران اشاره کرد و افزود: این زنان افرادی غرب‌زده و فریب خورده هستند چرا که با اینکار برخلاف با فرهنگ یرانی و همچنین فرهنگ شهدا که برگرفته از سیره اهل بیت(ع) است، عمل می‌کنند.

,

حسینی گفت: زنان در جمهوری اسلامی ایران آزاد هستند، که می‌توان به فعالیت آنها در زمینه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، ورزشی و دیگر موارد اشاره کرد اما این نظام، اجازه بی‌بند و باری را به کسی نخواهد داد چرا که ایران یک کشور اسلامی است.

,

وی همچنین به موضع‌گیری رئیس جمهور در برابر دشمنان اشاره و بیان کرد: رئیس جمهور موضع‌گیری خوبی در مسائل هسته‌ای، نظامی و موشکی کشور در برابر دشمنان کرد که دشمن باید این را بداند که مردم و مسئولان در برابر دشمنان با یکدیگر متحد هستند.

,

حسینی در خطبه‌های نماز جمعه به گرامیداشت ۲۰ بهمن سالروز عملیات غرورآفرین والفجر ۸ و روز حفاظت اطلاعات در سپاه و همچنین شکست حکومت نظامی توسط امام خمینی(ره) اشاره کرد.

,

امام جمعه ساوه:

,

انقلاب به کشورهای غربی احترام به ملت ایران را یاد داد/ایجاد تفریحات سالم برای جوانان و بانوان اولویت مهم شهرداری باشد

, انقلاب به کشورهای غربی احترام به ملت ایران را یاد داد/ایجاد تفریحات سالم برای جوانان و بانوان اولویت مهم شهرداری باشد,

به گزارش دیار آفتاب؛به نقل از نارخبر، حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی، امام جمعه ساوه در خطبه های نمازجمعه این شهر گفت: عملکرد نادرست برخی مسئولان و پاسخگو نبودن، فساد اقتصادی و بی عدالتی، ایجاد یاس و ناامیدی، سیاه نمایی سیاسی، شایعه پراکنی و ایجاد اختلاف و نارضایتی در مردم از بدترین منکرات جامعه است.

, دیار آفتاب, نارخبر, نارخبر,

وی افزود: بهترین معروف در جامعه امروز نیز ایجاد اشتغال و رسیدگی به وضع معیشتی و اقتصادی مردم، تقویت نظام اسلامی، ولایتمداری و اتحاد مسئولین برای تحقق ارزش‌های اسلامی است.

,

حسینی بیان کرد: همانطور که رهبرمعظم انقلاب فرمودند:«مردم از مسئولان شکایت و گله دارند، حرف مردم شکایت از فساد و تبعیض است، این شکایت را مسئولان قوای مجریه، قضائیه و مقننه به طور جد دنبال کنند».

,

وی افزود: حرف مردمی که انقلاب را به وجود آوردند و در همین ۲۲ بهمن مجددا باشکوهتر از گذشته برای فریاد کشیدن بر سرآمریکا حاضر می شوند، بشنوید که از بی عدالتی و فساد ناراضی هستند.

,

گسترش تفریحات سالم برای جوانان و بانوان اولویت مهم شهرداری باشد

, گسترش تفریحات سالم برای جوانان و بانوان اولویت مهم شهرداری باشد, گسترش تفریحات سالم برای جوانان و بانوان اولویت مهم شهرداری باشد,

امام جمعه ساوه اظهار کرد: خدمات دولت اختصاص به دهه فجر نداشته باشد، همیشه برای مردم خدمت کنید. همه وظیفه شرعی و ملی داریم دولت را در مسیر خدمت به مردم حمایت کنیم.

,

وی ادامه داد: از مسئولان می خواهم بسترسازی برای تفریحات سالم جوانان و بانوان اولویت مهم شهرداری باشد جوانان نیاز به تفریحات سالم دارند.

,

استقلال و عزت کشور از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی بود

, استقلال و عزت کشور از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی بود , استقلال و عزت کشور از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی بود ,

خطیب نماز جمعه ساوه تصریح کرد:  انقلاب اسلامی علاوه بر احیای اسلام، مدل حکومتی جدیدی را ارائه کرد که هم دینی و هم مردمی است و به قول روزنامه «تایمز» لندن دنیای غرب بار دیگر اسلام را به دلیل انقلاب ایران کشف کرد و برای اولین بار یک کشور مسلمان، قدرت های بزرگ غربی را تحقیر کرد.

,

وی افزود: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی، استقلال و عزت کشور بود. زمانی شاهنشاه کشورمان را در داخل کشور تحقیر کردند و به جلسه ای که در خود کاخ رضاشاه برگزار شد، راه ندادند. حتی چرچیل ۱۰ دقیقه وقت ملاقات به درخواست شاه ایران نداد.

,

انقلاب به کشورهای غربی احترام به ملت ایران را یاد داد

, انقلاب به کشورهای غربی احترام به ملت ایران را یاد داد, انقلاب به کشورهای غربی احترام به ملت ایران را یاد داد,

حسینی با اشاره به عزتمندی ایران اسلامی گفت: اما امروز شاهد هستیم که رئیس جمهور فرانسه درخواست ملاقات با رهبر معظم انقلاب دارد و اولین خواسته آنها از سفر همین دیدار است.

,

وی ادامه داد: امروز ناو آمریکایی برای عبور از خلیج فارس به زبان فارسی از نیروی دریایی سپاه پاسداران اجازه می گیرد و مردم، مسئولان حکومتی را درست یا غلط خودشان انتخاب می کنند.

,

دستاوردهای علمی و صنعتی انقلاب

, دستاوردهای علمی و صنعتی انقلاب, دستاوردهای علمی و صنعتی انقلاب,

امام جمعه ساوه بیان کرد: پس از انقلاب شاهد دستاوردهای علمی و صنعتی عظیمی بودیم که شرکت « مپنا» از تولیدکنندگان مهم دنیا در زمینه موتورهای توربینی و کمپرسورها است  و شرکتهای هواپیمایی معروف دنیا خریدار آن هستند.

,

وی افزود: در حوزه موشکی نیز موشک بالستیکی داریم که ۸ برابر سرعت صوت وارد جو زمین می شود و این فناوری در اختیار آمریکا و روسیه نیست. موشک رادارگریز و آبی «حوت» سه برابر موشک مشابه آمریکا سرعت دارد و تنها ایران و روسیه در اختیار دارند و دو عدد از این موشک به ناوهای آمریکایی  ضربه مهلکی وارد می کند.

,

امام جمعه فرمهین:

,

۲۲ بهمن؛ مانور اقتدار نظام و بصیرت مردم /مدیران دوتابعیتی همچنان در کشور مسئولیت دارند

, ۲۲ بهمن؛ مانور اقتدار نظام و بصیرت مردم /مدیران دوتابعیتی همچنان در کشور مسئولیت دارند,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از فراهان خبر؛ حجت الاسلام فیض کرمیان، امام جمعه فرمهین در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به رمز ماندگاری نهضت امام(ره) گفت: امام(ره) برای خدا و در مسیر احیای دین الهی قیام کرد.

, دیار آفتاب, فراهان خبر,

خلوص نیت امام(ره) رمز ماندگار قیام ایشان

, خلوص نیت امام(ره) رمز ماندگار قیام ایشان, خلوص نیت امام(ره) رمز ماندگار قیام ایشان,

وی افزود: خلوص نیت امام(ره) بهترین الگو برای مسئولان است، مسئولان هم باید باید به دنبال کسب رضای خدا به خلق خدمت کنند.

,

فیض کرمیان سیره امام(ره) را تنها راه پیشرفت و ترقی نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: همان گونه که در اوایل انقلاب، همه مسئولان به فکر خدمتگزاری صادقانه بودند، این سیره باید استمرار داشته باشد و خدمت به خلق شعارگونه نباشد بلکه در عمل باید خدمتگزار واقعی باشیم.

,

با مدیران دوتابعیتی در کشور مقابله شود

, با مدیران دوتابعیتی در کشور مقابله شود, با مدیران دوتابعیتی در کشور مقابله شود,

امام جمعه فرمهین با اشاره به مدیران دوتابعیتی در کشور بیان کرد: برخی از اختلاس ها توسط این مدیران دوتابیعتی بوده و پس از اختلاس فرار کردند؛ یک روز برخی از مسئولان گفتند مدیر دو تابعیتی که راه فرار برای او باز باشد در کشور وجود ندارد در حالیکه این حرف دروغ، تهمت و کذب است و گفتند اگر مدیر دو تابعیتی پیدا کردید به ما اطلاع دهید.

,

وی ادامه داد: اما مدتی بعد اعلام می شود که ۱۰۰ مدیر دو تابعیتی در کشور وجود دارد، مدیر دو تابعیتی یعنی هر لحظه برای رفتن آماده است.

,

فیض کرمیان بیان کرد: مردم انقلاب کردند و برای نظام هزینه کردند، خون و جوان دادند و دلشان برای انقلاب می‌سوزد؛ برخی از مسئولان هم نباید به جای رفع معضل و مقابله با آن از این موضوعات حمایت یا توجیه کنند.

,

۲۲ بهمن؛ مانور اقتدار نظام و بصیرت مردم

, ۲۲ بهمن؛ مانور اقتدار نظام و بصیرت مردم , ۲۲ بهمن؛ مانور اقتدار نظام و بصیرت مردم ,

امام جمعه فرمهین ۲۲ بهمن را نماد استقلال‌طلبی، عزت‌خواهی، ایستادگی و قیام ملت ایران دانست و با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی این روز گفت: ملت ایران مردمی منسجم، یکپارچه و دارای وحدت هستند و بزرگ‌ترین سرمایه کشور همین وحدت، انسجام و بصیرت است که در این راهپیمایی‌ها تبلور پیدا می‌کند، در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن‌ماه همه خواهیم آمد و اقتدار ایران را بار دیگر به نمایش می گذاریم.

,

وی افزود: راهپیمایی پرجوش و خروش ۲۲ بهمن به دشمن نشان خواهد داد که مردم همچنان پای انقلاب ایستاده‌اند و در واقع راهپیمایی ۲۲ بهمن مانور قدرت، مایه رشد، شکوه و بصیرت مردم است.

,

فیض کرمیان اظهار کرد: حضور همیشگی مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن خنثی کردن دسیسه‌های دشمن و سرمایه‌ای بی‌بدیل برای انقلاب اسلامی است.

,

دشمن درصدد تضعیف حجاب

, دشمن درصدد تضعیف حجاب , دشمن درصدد تضعیف حجاب ,

امام جمعه فرمهین افزود: دشمنان درصد تضعیف مسئله حجاب در بین مسلمانان هستند،با تحت شعاع قرار دادن حجاب زن مسلمان و ایجاد شبهه در این مسئله قصد ضربه زدن را دارند.

,

وی افزود: در اسلام به حجاب و پوشش مناسب زنان تاکید شده است. رعایت حجاب در جامعه سب صیانت است.

,

فیض کرمیان گفت: حجاب فقط مختص زنان نیست و مردان هم باید حدود عفاف را رعایت کنند. هرکس وارد جامعه شد، نباید به دلخواه خود ارزش های اسلامی را برهم زند، جامعه متعلق به همه است و نباید در آن فساد ایجاد کرد.

,

امام جمعه تفرش:

,

۲۲ بهمن روز به رخ کشیدن بصیرت ملت ایران به تمام جهانیان/مسئولان به شکایت مردم از فساد و تبعیض‌ها رسیدگی کنند

, ۲۲ بهمن روز به رخ کشیدن بصیرت ملت ایران به تمام جهانیان/مسئولان به شکایت مردم از فساد و تبعیض‌ها رسیدگی کنند,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از ندای تفرش، حجت‌الاسلام نعمت‌الله خدامی، امام جمعه تفرش در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی جمعه این هفته در تفرش با اشاره به عوامل پیروزی و ادامه انقلاب، گفت: ایمان به خدا، رهبری متقی، شجاع، مدیر، مدبر، بصیر، نورانی به نور خدا، اتحاد اقشار مختلف ملت بزرگ ایران، استقامت و پایداری در راه خدا و در مقابل مشکلات، دشمن‌شناسی، بصیرت عمیق، اقدام به هنگام و حمایت از رهبری از دلایل پیروزی و ادامه انقلاب است.

, دیار آفتاب, ندای تفرش, ندای تفرش,

خدامی اظهار کرد: مبانی و اصول فکری، عقیدتی، سیاسی و مدیریتی امام راحل در شخصیت مقام معظم رهبری تبلور یافته است.

,

وی «قیام برای خدا» را یکی از مبانی فکری امام راحل برشمرد و بیان کرد: خداباوری، خداترسی، دعوت به توحید به جای دعوت به خود، اعتقاد به نصرت الهی و نقش امدادهای غیبی در مراحل مختلف در این راستا می‌گنجد.

,

 «تفکیک‌ناپذیری دین و سیاست» از مبانی فکری امام خمینی(ره)

,  «تفکیک‌ناپذیری دین و سیاست» از مبانی فکری امام خمینی(ره),  «تفکیک‌ناپذیری دین و سیاست» از مبانی فکری امام خمینی(ره),

امام جمعه تفرش، «دین‌محوری» و «تفکیک‌ناپذیری دین و سیاست» را از دیگر مبانی فکری امام خمینی(ره) عنوان و اظهار کرد: امام خمینی(ره) در جهت الهی کردن امور، احیای شعائر دینی، هدایت امت در جهت پذیرش آگاهانه ارزش‌هایی نظیر فداکاری، جهاد، شهادت و مقاومت تلاش‌های بسیاری انجام داد.

,

خدامی ادامه داد: امام خمینی(ره) در پناه اصل اجتهاد منطبق با زمان و مکان، با هدف ضرورت خرافه‌زدایی از دین، اعتقاد به تداوم راه مبارزه انبیاء الهی در قالب عمل به سیره و سنت علوی و نبوی اقدام کرد.

,

وی، اعتقاد به دفاع از مقدسات، اعتقاد به رسالت جهاد مومنین در عصر غیبت، تلاش در جهت تحقق اسلام ناب و نفی اسلام آمریکایی، اعتقاد به ناسازگاری روح مبارزه با عافیت‌طلبی، اشرافی‌گری و تجمل‌پرستی، ترویج روحیه جهادی، تاکید بر استراتژی تهاجمی در مقابل دشمنان، اعتقاد به اصل رحمت نسبت به نیروهای خودی که باعث وحدت و انسجام می‌شود، تکیه بر منافع ملی و نیروهای ملی، وحدت شیعه و سنی و وحدت حوزه و دانشگاه را از دیگر مبانی فکری امام خمینی(ره) عنوان کرد.

,

امام جمعه تفرش با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره سیاست کلان کشور، اظهار کرد: شناخت و پایبندی به اصول و مبانی انقلاب اسلامی، اتکا به سرمایه‌های داخلی، اعتماد به نیروهای جوان، قطع امید از بیگانگان، توجه جدی به تولید علم و نوآوری‌های علمی، تمرکز مدیریت کشور بر مدیریت جهادی، مقابله با نفوذ، مردمی کردن اقتصاد، حفظ دستاوردها و کوتاه نیامدن در مقابل دشمن از مهمترین این تاکیدات است.

,

خدامی، حفظ وحدت جهان اسلام و قوای مختلف در داخل، مردم و مسئولین، تمرکز بر مسئله با اولویت فلسطین و نابودی اسرائیل، تقویت شبکه مقاومت در سراسر دنیا برای به چالش کشاندن سیاست‌های استکباری فراعنه و ظالمان زمان را از دیگر تاکیدات رهبر معظم انقلاب درباره سیاست‌های کلان کشور عنوان کرد.

,

۲۲ بهمن روز تجلی اراده الهی بر همه اراده‌هاست

, ۲۲ بهمن روز تجلی اراده الهی بر همه اراده‌هاست, ۲۲ بهمن روز تجلی اراده الهی بر همه اراده‌هاست,

وی با اشاره به ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: ۲۲ بهمن روز تجلی اراده الهی بر همه اراده‌هاست. امسال با توجه به کثرت دشمنی‌های آمریکا و جهانخواران، ملت بزرگ ایران با درخشش بصیرت، وفاداری و تدین خود، دشمنان را بار دیگر شکست خواهند داد.

,

امام جمعه تفرش با اشاره به سالروز صدور حکم تاریخی امام خمینی(ره) در خصوص اعدام سلمان رشدی در ۲۵ بهمن سال ۶۷، افزود: رشدی نویسنده خائن و مرتد کتاب آیات شیطانی است. این حکم امام راحل نشان دهنده این مسئله است که جلوی تعرضات از این دست را باید گرفت و باید توطئه‌های بزرگ را خنثی و زمین‌گیر کرد.

,

خدامی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب گفت: عدالت لازم است و باید با مفاسد و ظلم مبارزه شود. این امر از جمله کارهایی است که باید انجام گیرد. همه مدت حکومت امام علی(ع) به همین مقوله مهم گذشت و البته تمام هم نشد.

,

وی خاطر نشان کرد: مسئولان، مردم را بشناسند و برای مردم کار کنند. حرف مردم، شکایت از تبعیض و فساد است. این شکایت را مسئولین قوا به جدیت دنبال کنند.

,

امام جمعه شازند:

,

راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، نشانه اراده ملت ایران است

, راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، نشانه اراده ملت ایران است,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از پایگاه خبری شازند ما، حجت الاسلام موسوی، امام جمعه شازند در خطبه های این هفته نماز جمعه به اهمیت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه اشاره کرد و گفت: مردم در دوران مختلف انقلاب حضوری پررنگ و تأثیرگذار داشته‌اند و اقشار مختلف مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان شازند نیز آماده حماسه آفرینی مجدد در یوم الله ۲۲ بهمن هستند.

, دیار آفتاب, شازند ما, شازند ما,

وی حضور گسترده و انسجام در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه را نشان از اراده ملت ایران دانست و افزود: ملت آزاده ایران با عزمی راسخ در برابر استکبار ایستاده اند و از دفاع از اقتدار ملی، دستاوردهای نظام و ارزش های الهی کوتاه نمی آیند.

,

,

, , , ,

امام جمعه شازند با تاکید بر لزوم حفظ و حراست از کیان این نظام اسلامی بیان کرد: مردم و مسئولان باید با خودسازی و اعتقاد قلبی و همچنین با پیروی و پشتیبانی از ولایت فقیه در حفظ این نظام الهی کوشا باشند.

,

موسوی در ادامه عنوان کرد: بسیاری از اقدامات مسئولان در حد حرف است و در همین حد باقی می ماند اما در مقام عمل هیچ اتفاقی نمی افتد و این مسئله مستلزم این است که مسئولان بیشتر بجای حرف زدن، در مقام عمل برآیند.

,

وی با مذمت مسئله حزب و حزب گرایی و دعوت مسئولان به کنار گذاشتن این موضوع تصریح کرد: شهرداران در تعامل با مردم در تمام زمینه ها همت بیشتری به خرج دهند و از سنگ اندازی ها پرهیز کنند.

,

امام جمعه شازند همچنین خطاب به مسئولان مالیاتی خاطر نشان کرد: اداره دارائی با مردم به خصوص با کسانی که با مشکلات عدیده معیشتی مواجهند مدارای بیشتری داشته باشد و در دریافت مالیات به معیشت آنان توجه کنند.

,

امام جمعه کمیجان:

,

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن یکی از عوامل بازدارنده توطئه بدخواهان انقلاب/نمایندگان کمیجان در مجلس به وعده‌های خود عمل کنند

, حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن یکی از عوامل بازدارنده توطئه بدخواهان انقلاب/نمایندگان کمیجان در مجلس به وعده‌های خود عمل کنند,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از سلام کمیجان؛ حجت‌الاسلام مقدسی‌پور، امام جمعه کمیجان در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته کمیجان با اشاره به دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی هرچند خود بزرگترین حادثه زمانه بود؛ اما با این وجود، نقطه شروع تحولات خیره کننده ای در محیط سیاسی ایران، منطقه و بین الملل شد.

, دیار آفتاب, سلام کمیجان, سلام کمیجان,

وی افزود: انقلاب اسلامی از روزی که حادث شد تا امروز در بستری از چالش ها و موانع به پیش رفته است. در طی این ۳۹ سال دشمنان خارجی و دوستان ناراضی داخلی سنگ اندازی های بسیاری کرده اند که هیچکدام نتوانسته اند مانع حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی شوند.

,

,

, , , ,

حجت الاسلام مقدسی پور ایجاد «نظم معنوی و اخلاقی در جهان» را نمونه ای از راه های رفته انقلاب در جهان دانست و گفت: یکی از مهم ترین پیامدهای انقلاب اسلامی پی ریزی ساز و کارهای دینی در نظام بین المللی بود. مولفه هایی نظیر اسلام، معنویت تشیع، روحانیت، مبارزه با فساد، استبداد و... مجموعه ای از اخلاقیات را در محیط سیاسی اسلام و منطقه و نظام بین الملل به وجود آورد.

,

نظام سازی معطوف به مردم سالاری دینی

, نظام سازی معطوف به مردم سالاری دینی, نظام سازی معطوف به مردم سالاری دینی,

خطیب نمازجمعه کمیجان تصریح کرد: انقلاب اسلامی زمانی رخ داد که بشر از بازگشت معنویت به پیکره سیاست و اجتماعیات ناامید شده بودند. دادن حق به مردم برای تعیین سرنوشت خود و جامعه از امتیازات نقاط قوت انقلاب اسلامی محسوب می شود. در طول تاریخ ایران که همواره قدرت های استبدادی مستقر بودند اساسا رای و نظر مردم کمترین جایگاه واقعی را نداشت.

,

حجت الاسلام مقدسی پور اظهار کرد: در استقلال سیاسی آنچه که مهم است وابسته نبودن به قدرت های بیرونی و تصمیم گیری مبتنی بر مصالح مردم است. پیش از پیروزی انقلاب اسلامی کشور ایران در طول تاریخ کمتر طعم استقلال سیاسی را چشیده بود و عمدتا به قدرت های استکباری خارجی به ویژه انگلیس و بعد هم آمریکا وابسته بود.

,

دستاوردهای خیره کننده علمی در سال های سخت تهدید و تحریم

, دستاوردهای خیره کننده علمی در سال های سخت تهدید و تحریم, دستاوردهای خیره کننده علمی در سال های سخت تهدید و تحریم,

وی با اشاره به دستاوردهای علمی ایران بعد از انقلاب اسلامی گفت: عقب ماندگی ایران در بخش های علمی و فناوری در دوران پیش از انقلاب اسلامی برای ایرانیانی که از سابقه فرهنگی و دیرینه خود مطلع بودند بسیار آزار دهنده بود، اما انقلاب اسلامی توانست از دام «نمی توانیم» و نداشتن «اعتماد به نفس» رهایی یابد.

,

خطیب نمازجمعه کمیجان تصریح کرد: در عرصه های مختلف اقتصادی صنعت معدن، نفت و گاز، سدسازی، راه و حمل و نقل و... اقدامات اساسی صورت گرفته است اما با این حال رسیدن به وضعیت مطلوب و پایدار در اقتصاد راه های طی شده فراوانی دارد.

,

حجت الاسلام مقدسی پور تاکید کرد: کاستی ها و نارضایتی های کنونی در بخش اقتصادی و معیشتی این خطر را به همراه دارد و در حقانیت ارزش های بنیادی شبهه و تردید به وجود می آورد. در حالی که تمرکز فشارها و تهدیدهای دشمن نیز در اقتصاد متمرکز شده است.

,

فرهنگ و هویت اسلامی ایرانی، روح جامعه انقلابی است

, فرهنگ و هویت اسلامی ایرانی، روح جامعه انقلابی است, فرهنگ و هویت اسلامی ایرانی، روح جامعه انقلابی است,

امام جمعه کمیجان با اشاره به فرهنگ اسلامی ایرانی بر پایه هویت ملی گفت: از خدمات انقلاب اسلامی در گسترش اخلاق و فضیلت های معنوی در داخل ایران و حتی در سطح منطقه نباید بی تفاوت گذشت، اما در عین حال با جامعه و نظام فرهنگی ایده آل فاصله داریم.

,

وی ادامه داد: فرهنگ و هویت اسلامی روح جامعه انقلابی است؛ نباید اجازه داد افکار و اندیشه های انحرافی روح انقلاب را از انقلاب جدا کند.

,

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن یکی از عوامل بازدارنده توطئه بدخواهان انقلاب

, حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن یکی از عوامل بازدارنده توطئه بدخواهان انقلاب, حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن یکی از عوامل بازدارنده توطئه بدخواهان انقلاب,

حجت الاسلام مقدسی پور با اشاره به فرارسیدن «۲۲ بهمن» و حضور مردم در راهپیمایی گفت:«۲۲ بهمن» یک روز ملی و جشن ملی است. این روز متعلق به گروه یا جناح جاصی نیست و کسی حق ندارد این مناسبت ملی و مذهبی را به نفع خود مصادره کند.

,

وی با بیان تاثیرات داخلی راهپیمایی «۲۲ بهمن» در کشور گفت: از عوامل تقویت کننده نظام جمهوری اسلامی حضور پرشور در راهپیمایی است، حضور مردم یکی از عوامل بازدارنده توطئه بدخواهان انقلاب است.

,

خطیب نمازجمعه کمیجان خاطرنشان کرد: استکبار جهانی با انواع تهدیدها، تحریم ها و فشارهای مضاعفی که وارد می کنند قصد ناامید کردن مردم را دارد؛ به ویژه با ایجاد اغتشاشات ماه گذشته و تشدید تحریم هایی بعد از برجام درصدد جدایی مردم از حکومت هستند.

,

محورهای مواصلاتی شهرستان نیازمند اعتبارات

, محورهای مواصلاتی شهرستان نیازمند اعتبارات , محورهای مواصلاتی شهرستان نیازمند اعتبارات,

امام جمعه کمیجان با انتقاد از نمایندگان شهرستان کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از خواسته های مهم مردم شهرستان پیگیری جاده «وفس_ آقچه قلعه» بود که در زمان تبلیغات انتخاباتی از شما درخواست شد که به این موضوع بپردازید و شما قول پیگیری و تامین اعتبارات دادید اما اکنون پس از دوسال هنوز این خواسته محقق نشده است.

,

وی افزود: وضعیت جاده های مواصلاتی شهرستان کمیجان اصلا مناسب نیست و باید تعریض شود و روکش آسفالت لازم دارد و نقاط حادثه خیز جاده های شهرستان مرتفع شود.

,

حجت الاسلام مقدسی پور یکی از دلایل عدم سرمایه گذاری در شهرستان را جاده های نامناسب شهرستان دانست و تصریح کرد: علی رغم تلاش برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در این شهرستان اما به دلیل وضعیت بسیار بد جاده های شهرستان به هیچ وجه سرمایه گذار حاضر به سرمایه گذاری در این شهرستان نمی شود.

,

امام جمعه کمیجان به وضعیت بهداشت و درمان شهرستان اشاره و خاطره نشان کرد: وضعیت بهداشت و درمان در شهرستان کمیجان و میلاجرد مناسب نیست و کمبود پزشک متخصص در بیمارستان امام علب(ع) کمیجان و درمانگاه میلاجرد وجود دارد که باید در این زمینه اقدامات موثری صورت گیرد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه