اخبار داغ

خطبه های نمازجمه استان اصفهان؛

ضرورت برخورد با کارگزاران حکومتی فاسد/ اسلامی بودن رکن اصلی انقلاب است

ضرورت برخورد با کارگزاران حکومتی فاسد/ اسلامی بودن رکن اصلی انقلاب است
حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، برخورد با کارگزاران حکومتی فاسد، ضرورت پرداختن به امور مردم، گرامیداشت دهه فجر و اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب در دیدار با همافران ارتش از مهمترین مطالب عنوان شده در خطبه های نمازجمعه این هفته در جای جای استان اصفهان بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ امام جمعه خور گفت: انقلاب اسلامی ریشه در مردم دارد و با حضور پر رنگ خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان خواهند داد که همیشه پای انقلاب ایستاده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

حجت الاسلام سید احمد مهدی نژاد، در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر خور، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: مردم ما مانند سایر نقاط کشور به کوری همه دشمنان پر رنگ تر در راهپیمایی شرکت خواهند کرد و به دشمن ثابت خواهند کرد همیشه پای انقلاب ایستاده اند.

,

امام جمعه خور با اشاره به دسیسه و نقشه های دشمن برای ایجاد نا امیدی در میان مردم خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی محصول رشد فکری مردم است، مردمی که ریشه انقلاب هستند از منبع غنی فکری آن استفاده می کنند.

,

وی خاطرنشان کرد: انقلاب را باید با واقعیت ها تحلیل کرد و مراقب تحلیل های تخیلی و خلاف واقع باشیم.

,

خطیب جمعه خور، فرمان حضرت امام خمینی(ره) را برای شکستن حکومت نظامی در روز 21 بهمن، یک امر الهی معرفی کرد و افزود: انقلاب اسلامی معجزه ای بود که با فداکاری هموطنان و رهبری هوشیارانه حضرت امام خمینی(ره) به پیروزی رسید.

,

وی با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب در مورد انقلاب اسلامی، گفت: مردم امروز از نسل همان کسانی هستند که انقلاب اسلامی را رقم زدند و حماسه 22 بهمن را حلق کردند پس وظیفه مسئولان است که در برابر این وفاداری مردم به بهترین شکل به وظایف خود عمل کنند.

,

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مهدی نژاد افزود: هدف دشمن این است که از استمرار و استقامت انقلاب جلوگیری کند و از هر وسیله ای برای رسیدن به هدف خود استفاده می کنند اما ناگهان ٢٢ بهمن یا ٩ دی پیش می آید و مردم جواب دندان شکن به یاوه گویی های دشمنان می دهند.

,

وی خاطرنشان کرد: مردمی بودن یکی از امتیازهای انقلاب اسلامی است و مسئولان نظام باید مردم را بشناسند و برای آن ها کار انجام دهند که کار کردن برای مردم با کار کردن برای خدا منافات ندارد.

,

حجت الاسلام مهدی نژاد افزود: مردم خیلی از مشکلات را تحمل می کنند ولی وجود فساد را قبول نمی کنند، مسئولان قضایی باید در برابر فساد با جدیت برخورد کنند.

,

وی با اشاره به انتظار مطالبی در فضای مجازی از طرف عاشقان سلطنت پهلوی، گفت: کسانی که قیمت اجناس در زمان حال را با دوره پهلوی مقایسه می کند، یا مغرضانه این عمل را انجام می دهند یا از روی بی اطلاعی است.

,

امام جمعه خور تصریح کرد: باید به این توجه داشته باشیم که قدرت خرید مردم در زمان پهلوی بسیار پایین تر از اکنون بوده است به صورتی که تنها قشر خاصی قدرت خرید در آن زمان را داشته اند.

,

 

,

امام جمعه دامنه:

,

برخورد با کارگزاران حکومتی فاسد با شدت عمل بیشتری پیگیری شود

, برخورد با کارگزاران حکومتی فاسد با شدت عمل بیشتری پیگیری شود, برخورد با کارگزاران حکومتی فاسد با شدت عمل بیشتری پیگیری شود,

امام جمعه دامنه، در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن اشاره به ایام شهادت حضرت زهرا (س) و ایام فاطمیه اظهار کرد: حضرت زهرا(س) بهترین الگو و بهترین گزینه برای یک ارتباط و توسل و دلدادگی برای دختران و زنان جامعه است.

,

حجت الاسلام ناصر صابری همچنین با اشاره به ایام دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مراسم امسال حساسیت ویژه ای دارد و این روز هر سال حساس تر و مهمتر از سال گذشته برگزار می شود و دشمنان در این روزها توطئه ای تدارک می بینند و اذناب داخلی نیز درصدد توطئه هستند.

,

وی با بیان اینکه هنوز فتنه اخیر ادامه دارد گفت: برخی درصدد القای ناکارآمدی نظام اسلامی و ایجاد نارضایتی عمومی در لایه ای مختلف اجتماعی و سطوح مختلف مردم هستند.

,

وی افزود: می گویند معایب را نگویید که مردم ناامید شوند و منشأ اعتراضات اخیر تریبون دارها بوده اند اما پاسخ ما این است که چرا درد را علاج نمی کنید که نیاز به تذکر تریبون دارها باشد.

,

حجت الاسلام صابری ادامه داد: یک وزنه هایی به پای سیمرغ انقلاب بسته شده که اجازه اوج گرفتن و شکوفایی به او نمی دهد و او را از پرواز منع کرده و به پایین می کشد تا حدی که دست شکارچی و تیر و کمان این شکارچی به او می رسد.

,

وی افزود: بعد وقتی ما می گوییم این وزنه را از پای این سیمرغ باز کنید می گویند شما شکارچی را خبردار کردید که این پرنده را شکار کند. مگر این شکارچی خود این وزنه ها را نمی بیند و این عیب ها را نمی داند؟ و مگر برخی بد ذات ها نبودند که گرای تحریم را دادند.

,

وی در بخش دیگری از خطبه ها با بیان فرمایشات مقام معظم انقلاب در جمع کارکنان نیروی هوایی ارتش گفت: رهبری در بخشی از سخنان خود فرمودند که در بحث عدالت کم کاری داریم و برخورد با کارگزاران حکومتی فاسد با شدت عمل بیشتری پیگیری شود.

,

خطیب نماز جمعه دامنه افزود: این که شخص اول مملکت خود به ضعف هایی اقرار دارد که مسبب آن نبوده است نشان دهنده اوج اعتلای نظام اسلامی مردم دار است و چنین موردی را جوان دهه چهارم انقلاب باید بداند و به همچین رهبری افتخار کند و ای کاش مسئولان دیگر نیز چنین بودند.

,

وی با بیان اینکه مردم خیلی از مشکلات را تحمل می کنند ولی فساد را نمی پسندند و از تبعیض شکایت دارند گفت: حرف مردم شکایت از فساد و تبعیض است اما رئیس جمهور می گویند ما صدای مردم را شنیدیم و مطالبات مردم فقط اقتصادی نیست! بله، اعتراضات و آشوبهای برخی بی حجاب ها، خود فروخته ها و بی دین ها غیر از مسائل اقتصادی، آزادی های نامشروع مدنی، فساد و.. است و بجای اینکه بلندگوی چنین کسانی بود باید بلندگوی مومنین باشید.

,

وی با تأکید بر استفاده دشمن از هر وسیله ای برای دشمنی، ادامه داد: با وجود توطئه های نظریه پردازهای قلابی و قلم به مزدها و امکانات فضای مجازی و دلقک ها و.. 22 بهمن امسال در این شهرستان نیز تماشایی خواهد بود.

,

 

,

امام جمعه موقت بادرود:

,

مسئولان در وقت اداری به امور غیر اداری نپردازند

, مسئولان در وقت اداری به امور غیر اداری نپردازند, مسئولان در وقت اداری به امور غیر اداری نپردازند,

حجت الاسلام محمد میرزایی، امام جمعه موقت بادرود، در خطبه های نماز جمعه این هفته با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س)، اظهار کرد: بر طبق آیات قرآنی عصمت اهل بیت علیهم السلام از طریق حضرت زهرا (س) ثابت شده است.

,

خطیب جمعه موقت بادرود، افزود: ولایتمداری از ویژگی های بارز حضرت فاطمه (س) بود و این بانوی بزرگ اسلام برای دفاع از مظلومیت امام زمان خویش به تحرکات دشمنان دین اعتراض کرد و امروز هم برای خارج شدن جامعه از جهل، باید سبک و سیره ایشان الگوی همگان قرار گیرد.

,

وی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران با پیروزی خود، دستاوردهای بسیاری را برای مردم به همراه داشت و امروزه پاسداری از این دستاوردها به خاطر جلوگیری از دست درازی دشمنان به آن ها، یک ضرورت است.

,

خطیب موقت جمعه بادرود با تاکید بر این که استقرار حکومت و دولت اسلامی و همچنین حاکم کردن قوانین الهی در جامعه از اهداف پیروزی انقلاب بود، بیان کرد: متاسفانه بعد از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز در تشکیل دولت اسلامی و به تبع آن کشور اسلامی موفق نبوده ایم.

,

وی تاکید کرد: بی برنامگی مجلس و دولت در طول عمر انقلاب، سوء مدیریت ها در انجام امور، ریاست طلبی بعضی از افراد، ثروت اندوزی برخی از مسئولان، رخنه فرصت طلبان در داخل مجموعه های تصمیم گیر و تصمیم ساز، و تجمل گرایی مدیران از مهم ترین عوامل عدم موفقیت برای تشکیل دولت اسلامی بوده است.

,

حجت الاسلام میرزایی ادامه داد: انجام بعضی از امور در جامعه آن هم توسط کسانی که دارای پست و مقام هستند نه تنها با آرمان ها و اهداف امام راحل و ملت بزرگ ایران در یک جهت نیست، بلکه بسیاری از کردارها و رفتارها در تضاد با ارزش ها و آرمان ها قرار دارد.

,

وی توجه مسئولان به مشکلات و گرفتاری های مردم را از وظایف اصلی آن ها عنوان کرد و افزود: مسئولان باید همواره به نیازهای اساسی و به حق مردم توجه داشته و آن را تامین کنند و مردم نیز همیشه روحیه مطالبه گری خود را حفظ کرده و خواستار پاسخگویی مسئولان به درخواست های منطقی خود باشند.

,

امام جمعه موقت بادرود از مدیران ادارات و نهادها و همچنین کارکنان آن ها خواست تا در وقت اداری به وظایف خود عمل کرده و به مشکلات مردم رسیدگی کنند و انجام امور خارج از وظایف اداری را به زمان های دیگر موکول کنند.

,

وی همچنین از اعضای شوراهای اسلامی در شهرها و روستاهای بخش امامزاده خواست تا مشکلات موجود را با خرد جمعی و با مشورت از صاحب نظران حل و فصل کنند تا تصمیمی بر ضد منافع مردم گرفته نشود.

,

حجت الاسلام میرزایی از اقشار مختلف مردم و مسئولان درخواست کرد تا برای پاسخی دندان شکن به بیهوده گویی های اخیر دشمنان انقلاب، با حضوری پرشورتر از گذشته در راهپیمایی ۲۲ بهمن، این روز را تماشایی تر از سال های قبل رقم بزنند.

,

 

,

امام جمعه شهرضا:
عملکرد مسئولان تأثیر مستقیم بر دیدگاه عمومی نسبت به انقلاب دارد
امام جمعه شهرضا گفت: مسئولان باید گزارش عملگرد خود را به مردم ارائه کنند زیرا عملکرد مسئولان تأثیر مستقیم بر دیدگاه عمومی نسبت به انقلاب دارد.
حجت الاسلام سیف‌الله یعقوبی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرضا، ولایت فقیه و حمایت مردم را مهمترین ویژگی‌های انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: کارشناسان دینی، علما و فقیهان هستند و به همین دلیل است که در رهبری انقلاب، به دست ولی فقیه است.

,
, عملکرد مسئولان تأثیر مستقیم بر دیدگاه عمومی نسبت به انقلاب دارد, عملکرد مسئولان تأثیر مستقیم بر دیدگاه عمومی نسبت به انقلاب دارد,
,
,

وی، گفت: سقوط نظام شاهنشاهی، واقعه‌ای بی‌سابقه در جهان بود که به رهبری یک رجل سیاسی و مذهبی، که بیش از یک سوم عمر خود را صرف تهذیب نفس کرده بود، انجام شد.

,

امام جمعه شهرضا، تصریح کرد: اسلامی بودن رکن اصلی انقلاب است، بنابراین اداره آن هم باید به دست فردی اسلام شناس و پرورش یافته حوزه علمیه باشد.

,

حجت الاسلام یعقوبی، در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار کرد: براساس روایات اسلامی ظلم و گناه باعث تغییر نعمت‌های الهی می‌شود.

,

وی، تأکید کرد: تبعیض و بی‌عدالتی و فساد از مصادیق ظلم است و اگر در جامعه‌ای رواج یابد به این صورت که افرادی به ناحق از بیت المال استفاده کنند و فقرا هر روز فقیرتر شوند، نعمت‌های خداوند نیز از بین می‌رود.

,

حجت الاسلام یعقوبی، تأکید کرد: حامیان اصلی انقلاب اقشار ضعیف و متوسط جامعه هستند که همیشه در صحنه حاضر هستند، بنابراین نباید اجازه دهیم که مشکلات اقتصادی، معیشت آنان را تحت الشعاع قرار دهد.

,

وی، با تأکید بر ضرورت قطع امید از حمیات‌های کشورهای بیگانه، تصریح کرد: تنها راه برون رفت از مشکلات کشور، شناخت و پایبندی به اصول انقلاب، انقلابی ماندن و اتکا به توانمندی‌های داخلی است.

,

یعقوبی، با اشاره به بخش‌هایی از سخنان رهبر معظم انقلاب، گفت: جوان‌گرایی، روحیه جهادی در مدیریت، مقابله با نفوذ و استفاده از یافته‌های علمی، راهکار حفظ انقلاب و ارزش‌های آن است.

,

وی، اضافه کرد: همه رسانه‌های بیگانه باهدف یافتن نقاط ضعف و ضربه زدن به انقلاب، به دنبال پوشش خبری مراسم این روز هستند بنابراین حضور در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تکلیف شرعی و سیاسی همه اقشار جامعه است.

,

امام جمعه شهرضا، گفت: مسئولان باید گزارش عملگرد خود را به مردم ارائه کنند زیرا عملکرد مسئولان تأثیر مستقیم بر دیدگاه عمومی نسبت به انقلاب دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه