اخبار داغ

در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان‌های خراسان رضوی مطرح شد؛

امروز به مدیران جهادی و قوای مقام در برابر فساد اقتصادی نیاز داریم/ سیاه نمایی دستاوردهای نظام و انقلاب، خیانت است

امروز به مدیران جهادی و قوای مقام در برابر فساد اقتصادی نیاز داریم/ سیاه نمایی دستاوردهای نظام و انقلاب، خیانت است
این هفته نیز چون هفته‌های گذشته نماز جمعه در سراسر شهرستان های خراسان رضوی با حضور پرشور مردم برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، این هفته نیز چون هفته‌های گذشته نماز جمعه در سراسر شهرستان های خراسان رضوی با حضور پرشور مردم برگزار و امامان جمعه شهرستان‌ها بر حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه تاکید و حضور آنان را عاملی در جهت ناامید کردن مردم دانستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

گزیده‌ای از خطبه‌های نماز جمعه امروز شهرستان‌ها در ادامه آمده است؛

,

 

,

تربت حیدریه؛

, تربت حیدریه؛,

حفظ نظام نیازمند صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

, حفظ نظام نیازمند صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است,

حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در آیین سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت سالروز آزاد سازی فاو (عملیات والفجر 8) و روز حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (20 بهمن) افزود: این حضور گسترده یکبار دیگر نظام اسلامی را در مقابل توطئه ها و عداوت ورزی های دشمنان بیمه خواهد کرد.

,

 

,

امام جمعه تربت حیدریه با بیان اینکه حفظ نظام جمهوری اسلامی وابسته به حفظ اصول، دستاوردها و شعار های انقلاب است، گقت: مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی زوز 22 بهمن یکبار دیگر با آرمان ها و شعارهای انقلاب اسلامی تجدید پیمان خواهند کرد.  

,

 

,

وی از انقلاب اسلامی به عنوان پدیده سیاسی زنده یاد کرد و گفت: گواه این زنده بودن، رشد و نمو اندیشه ها و رویکردهای استقلال طلبانه و تنفر از استکبار در جهان و به خصوص کشورهای اسلامی منطقه است.

,

 

,

تایباد؛

, تایباد؛,

شرکت حماسی مردم در روز 22بهمن باعث ناامیدی دشمن خواهدشد

, شرکت حماسی مردم در روز 22بهمن باعث ناامیدی دشمن خواهدشد,

نمازعبادی وسیاسی جمعه این هفته شهرستان تایباد  به امامت حجت الاسلام والمسلمین مرتضی محدثی امام جمعه موقت شهرستان تایباد و باحضور باشکوه مردم برگزارشد.

,

 

,

خطیب نمازجمعه تایباد درخطبه دوم نمازبااشاره به ایام الله 22بهمن وبرای خنثی سازی توطئه های دشمنان گفت: راهپیمایی 22بهمن امسال باحضور اقشارمختلف مردم تشیع و تسنن شهرستان مرزی تایباد باشکوه و تماشایی برگزارمی شود.

,

 

,

حجت الاسلام محدثی از آحاد مردم شهرستان، مرد و زن، کوچک و بزرگ خواست دراین راهپیمایی و نمایش قدرت ملی روز22بهمن شرکت باشکوه وتماشایی داشته باشند.

,

 

,

وی در بخش دیگر خطبه ضمن اشاره به آغاز عملیات بزرگ والفجر8 در بیستم بهمن ماه سال 1364 عنوان کرد: اطلاعات سپاه برای رصد توطئه های دشمنان در دوران جنگ سخت و مخصوصا در عملیات ولفجر 8 بسیار موفقیت آمیز عمل کردند و با تصرف شهر استراتژیک فاو عراق در این عملیات تمامی محاسبات صدام و حامیانش بهم ریخت.

,

 

,

حجت الاسلام محدثی طرح ناامید کردن مردم از خدمات انقلاب، درفضای مجازی و ترویج مسایل غیر اخلاقی، نوشتن مطالب متعدد و پی درپی علیه نظام را ازجمله اقدامات دشمن درجنگ نرم دانست و گفت: چنانچه بصیریت لازم نباشد، افراد به دام توطئه های جنگ نرم دشمن گرفتار می شوند.

,

 

,

امام جمعه موقت تایباد افزود: حجم زیاد اخبار مایوس کننده دشمنان و معاندان جمهوری اسلامی ایران و انتشارآن توسط افراد مغرض یا ناآگاه هر روز درفضای مجازی مشاهده می شود. شرکت حماسی مردم در روز 22بهمن در جئاب این توطئه ها می تواند باعث ناامیدی دشمنان انقلاب اسلامی شود.

,

 

,

درگز؛

, درگز؛,

امروز به مدیران جهادی و قوای مقام در برابر فساد اقتصادی نیاز داریم

, امروز به مدیران جهادی و قوای مقام در برابر فساد اقتصادی نیاز داریم,

 

,

حجت‌الاسلام محمدحسین ایروانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مصلا الغدیر برگزار شد ضمن سفارش نمازگزاران به تقوا و عبادت الهی و تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر تصریح کرد: یکی از دشوار ترین کارها در آخر الزمان حفظ دین است؛ چراکه زمینه های غفلت و بی تقوایی فراوان بوده و انجام گناه بسیار آسان شده است.

,

 

,

وی دروغگویی را یکی از معضلات جامعه امروزی دانست و تشریح کرد: دروغ بزرگترین آفت است که کلید همه بدبختیها و بیچارگی های ماست، متاسفانه این امر در میان ما عادی و رایج شده و برخی از مسئولان و مردم گرفتار آن هستند.

,

 

,

امام جمعه درگز با اشاره به فعالیت احزاب مختلف در سطح کشور، تاکید کرد: همه ما باید حق مدار بوده و تفکر حزب مدارانه را کنار بزنیم؛ چراکه تمامی اعمال با میزان حق سنجیده شده و طرفداری مطلق و یا ضدیت مطلق از احزاب بر خلاف اسلام است.

,

 

,

امام جمعه درگز در ادامه گفت: مردم ما با تحریم و تهدید ناامید نمی شوند؛ چراکه آنها امیدوار هستند به لطف الهی. این نظام مقتدر به زودی با تحویل پرچم انقلاب اسلامی به دستان پربرکت امام زمان(عج) عالم را فرا خواهد گرفت و آینده دشمنان چیزی جز نابودی و ذلت نخواهد بود.

,

 

,

حجت الاسلام ایروانی عنوان کرد: امروز نقدهایی نسبت به نظام وارد می شود؛ اما باید بدانیم اصل این نظام و این سطح از اقتدار و عظمت، ما را از کدام مرتبه ذلت به چه عزت و اقتداری رسانده است. قدرت های نظامی دنیا ارام ننشسته و تحمل شکست در برابر قدرت خدا و دین و ایمان را ندارند.

,

 

,

وی تاکید کرد: آن چیزی که دشمن را سر میز مذاکره آورد، قدرت و پیشرفت علمی ما بود، دستیابی به فناوری هسته ای، سلولهای بنیادی، انرژی های نو و رادیو داروها آن هم در شرایط فعلی تحریم های جهانی علیه ایران دلیلی جز باور داشتن ظرفیت و استعدادهای داخلی نداشت.

,

 

,

حجت الاسلام ایروانی اظهار کرد: مسائلی که بیان شد به این معنا نیست که هیچ گونه مشکلی نداریم، مشکلات مختلفی در کشور وجود دارد که ریشه آنها ضعف مدیریتی مسئولان داخلی است.

,

 

,

وی ضمن بیان اینکه مسئولان نباید اجازه دهند کسی به عنوان مفسد اقتصادی آبروی نظام را زیر سوال ببرد تبیین کرد: راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور، توجه به راهبرد کلانی است که مقام معظم رهبری در سخنان خود به آن اشاره دارند، ما امروز به مدیران جهادی و قوای مقام در برابر فساد اقتصادی نیاز داریم.

,

 

,

سبزوار؛

, سبزوار؛,

حضور همیشگی ملت در صحنه سبب پایداری انقلاب شده است

, حضور همیشگی ملت در صحنه سبب پایداری انقلاب شده است,

حجت الاسلام غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه سبزوار با بیان اینکه آنچه سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد حضور مردم در تظاهرات ومبارزات بر علیه رژیم ستمشاهی بود، اظهارداشت: ایستادگی مردم در صحنه و حضور در راهپیمایی ها و نقاط عطف همواره عاملی برای پایداری نظام جمهوری اسلامی در برابر تمام دشمنی ها بوده است.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه شرکت گسترده در راهپیمایی ها سبب قدرت نمایی به و آشکار کردن قدرت مردمی نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان خواهد شد، تصریح کرد: این تظاهر و نشان دادن همبستگی ملت از آنجایی که قدرت اسلام را به رخ جهانیان می کشاند نوعی عبادت محسوب می شود.

,

 

,

حجت الاسلام مقیسه در ادامه با تاکید بر اینکه ملت حضور در راهپیمایی را فراموش نکرده و در اولویت کارهای خود قرار دهند عنوان کرد: این حضور به نوعی قدردانی از دستاوردهای انقلاب و ارج نهادن خون شهدا خواهد بود.

,

 

,

امام جمعه سبزوار در ادامه با اشاره به این موضوع که حضور مسئولان شهر در مساجد مختلف و به صورت دوره ای آغاز شده و با قدرت ادامه پیدا خواهد بیان داشت: در دو جلسه ای که تا کنون برگزار شده مردم بدون واسطه و در جمع صمیمی مشکلات خود را با مسئولان مربوطه مطرح کرده و بعضا مشکلات در همان جلسه مرتفع شده است.

,

 

,

سرخس؛

, سرخس؛,

برخی برای رسیدن به قدرت میان مردم و مسئولان سرخس اختلاف انداختند

, برخی برای رسیدن به قدرت میان مردم و مسئولان سرخس اختلاف انداختند,

حجت‌الاسلام علیرضا ارژنگ در خطبه‌های این هفته نماز  جمعه سرخس با تبریک فرارسیدن یوم‌الله ۲۲ بهمن و با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یک اتفاق بی‌نظیر در دنیا بود، اظهار کرد: آنچه امروز مهم است، بحث استمرار انقلاب اسلامی است، یعنی همان عللی که انقلاب اسلامی را به وجود آوردند، همان علت‌ها موجب پایداری انقلاب می‌شوند.

,

 

,

وی در به موانع استمرار انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: یکی از موانعی که جلوی حرکت شتابنده انقلاب اسلامی را می‌گیرد، تحریف انقلاب است؛ یعنی آنچه به خاطر آن انقلاب کرده‌ایم که «اسلام» است، کنار گذاشته شود.

,

 

,

خطیب نماز جمعه سرخس عنوان کرد: تحریف انقلاب یعنی اینکه جامعه را به سمتی سوق بدهیم که لیبرال‌ها  به دنبال آن هستند.

,

 

,

امام‌جمعه سرخس پرهیز از اختلاف و تشتت را از عوامل استمرار حرکت شتابنده انقلاب عنوان کرد و افزود: یکی از علت‌هایی که موجب عقب‌ماندگی شهرستان سرخس شده این است که عده‌ای برای رسیدن به قدرت، میان مردم و مسئولان این شهرستان اختلاف انداختند.

,

 

,

حجت‌الاسلام ارژنگ تخلف از رهبری را از دیگر موانع استمرار انقلاب دانست و اظهار داشت: پیروزی مشروط به اطاعت از خدای متعال است، بنابراین تخلف از رهبری و دستورات پیامبر اسلام وعده نصرت الهی را محقق نمی‌کند.

,

 

,

وی دنیاطلبی و از دست دادن روحیه انقلابی را از دیگر موانع استمرار انقلاب عنوان کرد و افزود: مسئولانی که روحیه انقلابی دارند نباید منفعل شوند و نظاره‌گر این باشند که انقلاب اسلامی تضعیف شود؛ انقلاب اسلامی که حاصل خون شهیدان است.

,

 

,

تربت جام؛

, تربت جام؛,

همه موظفیم دستاوردهای انقلاب را حفظ کنیم و توسعه دهیم

, همه موظفیم دستاوردهای انقلاب را حفظ کنیم و توسعه دهیم,

حجت الاسلام جواد طاهری جمعه تربت جام امروز در مصلی الغدیر با تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: همه موظف هستیم دستاوردهای انقلاب را حفظ و توسعه دهیم و بدانیم اگر به نسل آینده به خوبی ارائه نشود مدیون امام خمینی (ره) و خون شهیدان شده ایم.

,

 

,

حجت الاسلام طاهری با اشاره به چگونگی پیروزی انقلاب اسلامی افزود: امام خمینی (ره) به راهی که انتخاب کرده و با افشاگری و جرائت به مردم در سایه ایمان به خدا توانست رژیم شاهنشاهی را سرنگون کند، بنابراین هرگاه از ایمان، دین، منویات رهبری و وحدت دور شویم شکست ها به سراغمان خواهد آمد.

,

 

,

امام جمعه تربت جام با اشاره به مشکلات کشور، بیان داشت: شناخت اصول انقلاب و پایبندی به آن، عدالت خواهی، شناخت نیروی انسانی و سرمایه های داخلی، اعتماد به نیروهای جوان و سرزنده، قطع امید از بیگانگان، عدم وابستگی، مردمی کردن فرهنگ و اقتصاد، مقابله با نفوذ در عرصه تصمیم گیری، گسترش قسط و عدل، اجرای اقتصاد مقاومتی و مدیریت راههای برون رفت از مشکلات کشور است.

,

 

,

وی با انتقاد از نحوه جذب نیرو در آموزش و پرورش تربت جام یادآور شد: مدیریت آموزش وپرورش در شواری آموزش و پرورش مطرح نکردند ملاک انتخاب نیروهای جدید چگونه بوده و چرا از دیگر نیرها استفاده نشده و این یک مطالبه مردمی است که می بایست عدالت در سیستم دولتی دیده شود.

,

 

,

خلیل آباد؛

, خلیل آباد؛,

سیاه نمایی دستاوردهای نظام و انقلاب، خیانت است

, سیاه نمایی دستاوردهای نظام و انقلاب، خیانت است,

حجت الاسلام علی ناهیدی، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه خلیل آباد اظهار داشت: استقامت و پایداری نیز یکی از اصول اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود و مردم ایران همه فشارها، تهدیدها و تحریم ها را تحمل کردند تا انقلاب را به اینجا رساندند.

,

 

,

ناهیدی با بیان اینکه دشمن باید بفهمند که ملت ایران نیز پایبند اصول هستند و کشور، نظام، انقلاب و رهبر خود را قبول دارند، اذعان کرد: دشمن باید بداند که ملت ایران از انقلاب خسته نشده است و ملت ایران بار دیگر نشان خواهند داد که بر اصول انقلاب نیز پایبند هستند.

,

 

,

وی با تأکید بر اینکه اولویت امروز کشور ایران نیز مسئله اقتصادی است و دشمن به دنبال ضربه زدن اقتصادی بر ملت ایران است، عنوان کرد: دشمن می خواهد ملت را با فشارهای اقتصادی ناامید کند و بین مردم فاصله بیندازد.

,

 

,

سیاه نمایی دستاوردهای نظام و انقلاب، خیانت است

, سیاه نمایی دستاوردهای نظام و انقلاب، خیانت است,

 

,

امام جمعه خلیل آباد با اشاره به اینکه تبلیغات خلاف واقع دشمن باعث شده که دستاوردهای نظام نیز نادیده گرفته شود، ابراز کرد: کارهای بسیار بزرگ و برجسته ای بعد از پیروزی انقلاب انجام گرفته است و با یک مشکل نباید همه این دستاوردهای بزرگ انقلاب را فراموش کرد.

,

 

,

وی با بیان اینکه در نظام دستاوردهای زیادی داشته ایم، تشریح کرد: دو برابر شدن میزان راه آهن، بیست برابر شدن بنادر کشور، ارتقاء وضعیت بنادر، 30 برابر شدن سد های مخزنی، 14 برابر شدن تولید برق، برق دار شدن صد در صد شهرها و روستاهای بالای بیست خانوار، افزایش سهم گاز، 211 برابر شدن مشترکان گاز، 35 برابر شدن مشترکان تلفن ثابت، 5 برابر شدن صادرات نفتی، افزایش تعداد دانشجویان، رتبه جهانی تولید علم در رشته های نانو، مهندسی، هوا فضا و پزشکی و... نیز از جمله دستاوردهای نظام است.

,

 

,

قوچان؛

, قوچان؛,

خاندان پهلوی فاسدترین رژیم تاریخ ایران بودند

, خاندان پهلوی فاسدترین رژیم تاریخ ایران بودند,

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی دستجردی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه قوچان ضمن گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: خاندن پهلوی، فاسدترین رژیم تاریخ ایران بود و این مساله ادعای بدون سند نیست، بلکه تمام نزدیکان این خانواده در خارج از کشور خاطرات خود را منتشر کرده و به این مساله اذعان دارند و متاسفانه بیش از 90 درصد از املاک در برخی از شهرها به نام خاندان پهلوی بوده است که نشان دهنده فساد مالی انها نیز می باشد.

,

 

,

وی با بیان اینکه مردم گرانی و تحریم را تحمل می کنند؛ اما فساد مالی، سیاسی و اخلاقی را نمی توانند تحمل کنند و بپذیرند و اگر انتقادی وجود دارد نسبت به فسادها و اختلاس های مالی برخی مسئولین است، ادامه داد: با وجود اینکه در تمام بخش ها ممکن است معدود مسئولینی دچار فساد شده باشند؛ اما مبنای انقلاب اسلامی برپایه توحید و معنویت می باشد.

,

 

,

وی با بیان اینکه طی روزهای 12 تا 22 بهمن 57 شاهد دو حکومت پهلوی و انقلابی در کشور بودیم که به لطف خدا پس از پیوستن ارتش به مردم، انقلاب به پیروزی رسید و اسلام ناب محمدی احیا شد، افزود: مردم کماکان از انقلاب توحیدی، معنوی و حسینی خود حمایت می کنند و به آن باور دارند و گله و انتقاداتی که دارند نسبت به عملکردها است.

,

 

,

رئیس شورای فرهنگ عمومی تصریح کرد: امروز دشمن با تمام توان در برابر انقلاب اسلامی قرار گرفته و وحدت ملت بزرگ ایران در راهپیمایی 22 بهمن می تواند همچون گذشته قدرت نمایی خوبی در برابر دشمن و استکبار باشد.

,

 

,

دستجردی با بیان اینکه ایجاد زمینه برای رشد شهری و سرمایه گذاری و جلوگیری از سواستفاده گرها دو ضرورت انکار ناپذیر برای توسعه قوچان محسوب می شود و مردم گاهی اوقات نسبت به این مساله و سواستفاده ها انتقاد دارند، تاکید کرد: مسئولین بدانند که دغدغه مردم را فقط در لفظ داشتن فایده ای ندارد و می بایست در عمل به فکر مردم بود و برای آنها کار کرد.

,

 

,

مه ولات؛

, مه ولات؛,

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن موجب یاس و ناامیدی استکبار جهانی خواهد شد

, حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن موجب یاس و ناامیدی استکبار جهانی خواهد شد,

حجت الاسلام محمد علی میری در خطبه های نماز جمعه امروزراه برون رفت از مشکلات کشور را توجه به فرمایشات رهبری دانست و تصریح کرد: بایستی شناخت و پایبندی به اصول و مبانی انقلاب اسلامی،آزادی،جمهوری اسلامی،انقلابی ماندن و اتکا به سرمایه های داخلی مورد توجه جدی همگان قرار گیرد.

,

 

,

وی تاکید کرد: اعتماد به نیروی جوان و انقلابی و قطع امید از بیگانگان و توجه جدی به تولید علم و نوآوری علمی،مدیریت جهادی،مقابله با نفوذ و مردمی کردن اقتصاد و فرهنگ و دخالت دادن مردم در امور اسلامی و راه حفظ انقلاب اسلای است.

,

 

,

امام جمعه مه ولات خاطرنشان کرد: هر سال راهپیمایی 22 بهمن بهتر از سال گذشته برگزار شده است و بدون تردید امسال هم با این حقیقت مواجه می شویم که راهپیمایی این روز بهتر از سال گذشته برگزار خواهد شد.

,

 

,

حجت الاسلام میری ضمن تاکید و حضور مردم شهید پرور مه ولات در راهپیمایی 22 بهمن یادآور شد: شرکت شما مردم انقلابی و ولایی در راهپیمایی 22 بهمن به منزله اصلی ترین پشتوانه مردمی بر جریان انقلاب و نظام اسلامی است و حضور مردم موجب یاس و ناامیدی دشمن و استکبار جهانی خواهد بود.

,

 

,

بردسکن؛

, بردسکن؛,

مسئولین برای بیان خدمات ارائه شده، اکتفا به بازه زمانی خاص مانند دهه فجر نکنند

, مسئولین برای بیان خدمات ارائه شده، اکتفا به بازه زمانی خاص مانند دهه فجر نکنند,

حجت الاسلام علی اصغر امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته در ادامه بیان خدمات جمهوری اسلامی، به پیروزی رزمندگان و حفظ مرزها و آب و خاک کشور در جبهه های نبرد علیه بعثی ها اشاره کرد و بیان داشت: رزمندگان در خطوط مقدم جبهه با همه تحریم ها و کمک رسانی سایر کشورها به بعثی ها بازهم نگذاشتند که دشمن ذره ای از این خاک را تصرف کند به عنوان مثال در عملیات والفجر 8 با ایستادگی و تحمل سختی ها ، رزمندگان علاوه بر اینکه نگذاشتند خاک کشور به تصرف دشمن درآید شاهد بودیم که بخشی از خاک عراق نیز در اختیار نیروهای کشورمان در آمد ولی با مطالعه تاریخ متوجه میشویم که در گذشته شاهان حاکم بر کشور با امضا قرارداد های ننگین بخش ای عظیمی از کشور را تقدیم بیگانگان کردند.

,

 

,

 

,

حجت الاسلام امینی اضافه کرد: در قبل از انقلاب روستاها و شهرهای ما از کمبود پزشک رنج میبردند ولی الان با احداث و تجهیز خانه های بهداشت در دورافتاده ترین نقاط کشور بهترین خدمات بهداشتی و درمانی ارائه میشود.

,

 

,

وی افزود: در پیش از انقلاب اکثر پزشکان ما از کشورهای دیگر تامین میشد؛ اما بعداز انقلاب با گسترش دانشگاه های علوم پزشکی و افزایش ظرفیت پذیرش با رشد 10 برابری مواجهه هستیم که ظرفیت پذیرش از 600 نفر به شش هزار نفر افزایش یافته است.

,

 

,

حجت الاسلام امینی بیان داشت: در حوزه تولید دارو نیز پیشرفت های بزرگی داشته ایم و در برخی از موارد دارویی یا خود کفا شده ایم و یا در تولید آنها منحصر به فرد هستیم.

,

 

,

وی تاکید کرد: مسئولین با افزایش و ارائه خدمات هرچه بهتر به مردم قدردان آنان بوده و برای بیان خدمات ارائه شده اکتفا به بازه زمانی خاص مانند دهه فجر نکنند.

,

 

,

جوین؛

, جوین؛,

22بهمن روز اوج وفاداری ملت به انقلاب اسلامی است

, 22بهمن روز اوج وفاداری ملت به انقلاب اسلامی است,

حجت الاسلام محمد تقی دلیری پور در خطبه های این هفته نماز جمعه جوین اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران ، یک انقلاب قرآنی و دینی بود.

,

 

,

وی افزود: یکی از ویژگی های اصلی این انقلاب ظلم ستیزی و مردمی بودن آن است.

,

 

,

امام جمعه جوین ملت ایران را ملتی متعهد به انقلاب و نظام اسلامی دانست و گفت: این پشتوانه مردمی باعث شده این انقلاب در طول مدت 39سال نه شکست بخورد و نه از مسیر خود منحرف شود.

,

 

,

حجت الاسلام دلیری پور با اشاره به اینکه در زمان پهلوی ، منابع ، ثروت ، ارتش وتمام امکانات کشور در دست اجانب بود،  بیان داشت:در این هنگام بود که مردم برای استیفای حق خود قیا م کردند و به نتیجه هم رسیدند.

,

 

,

حجت الاسلام دلیری پور 22بهمن را روز اوج وفاداری ملت به انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: همه مسئولان و مردم وظیفه دارند در این روز بزرگ در راهپیمایی حضور پر شور داشته باشند.

,

 

,

وی در پایان گفت: انقلاب اسلامی ایران سنگر مستحکمی در برابر استکبار جهانی است.

,

 

,

چناران؛

, چناران؛,

موضع رئیس‌جمهور در مذاکره ناپذیری توان موشکی عزتمندانه بود

, موضع رئیس‌جمهور در مذاکره ناپذیری توان موشکی عزتمندانه بود,

حجت‌الاسلام مظفر تاجی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه چناران ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: تجلی حماسه حضور درصحنه‌های انقلاب از همان ابتدای پیروزی و شعارهایی که به پشتوانه شعور و ایمان و بصیرت یک ملت منسجم و بیدار در جریان راهپیمایی‌های مختلف داده شده و می‌شود، همواره ترجمانی از اقتدار و راست‌قامتی نظام و انقلاب اسلامی می‌باشد که شکوهمندانه و باصلابت دنبال گردیده است و البته نباید غفلت کرد که قطار انقلاب اسلامی هرچه بر ریل ارزش‌ها و آرمان‌های مکتبی و ارزشی به فضل الهی و با پشتیبانی توده‌های مردم به‌پیش می‌رود، به‌موازات دامنهٔ گسترده‌ای که در عرصه منطقه‌ای و بین‌المللی پیدا می‌کند، به‌طور طبیعی با موانع و تهدیدات گوناگون دشمنانش نیز مواجه می‌شود.

,

 

,

امام‌جمعه چناران ادامه داد: شرایطی که اکنون در منطقه و جهان شاهد آن هستیم، خبر از فتنه‌ها و توطئه‌های جدیدی از طرف جبهه استکبار و صهیونیزم علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران دارد.

,

 

,

امام‌جمعه چناران در ادامه ضمن تقدیر از رئیس‌جمهور، به خاطر موضع قدرتمند و عزتمندانه در برابر توطئه‌های دشمنان به‌ویژه دسیسه‌های شیطان بزرگ آمریکا گفت: رئیس‌جمهور در شرایطی بر لزوم تقویت بنیه دفاعی و مذاکره ناپذیر بودن توان دفاعی و موشکی کشورمان تأکید کرد که فرانسوی‌ها در اقدامی وقیحانه مذاکره درباره برنامه موشکی و مسائل منطقه‌ای ایران را به‌عنوان شروط امانوئل مکرون رئیس‌جمهور این کشور برای سفر به تهران اعلام کرده بودند که شاید ازاین‌جهت اهمیت سخنان رئیس‌جمهور را دوچندان کرده بود.

,

 

,

باج‌خواهی فرانسه برای ارتباط سیاسی و تجاری با ایران

, باج‌خواهی فرانسه برای ارتباط سیاسی و تجاری با ایران,

 

,

وی بابیان اینکه شرط‌گذاری فرانسه برای سفر ماکرون به ایران مصداق آشکار باج‌خواهی برای روابط سیاسی و تجاری است، گفت: امانوئل مکرون، رئیس‌جمهوری فرانسه درخواست کرده است که طی سفر خود به ایران در روزهای آینده با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ملاقات کند و در پایان سفرش به تهران، با همتای ایرانی خود نشستی مطبوعاتی برگزارد و در آن نشست اعلام کند که ایران در موضوع برنامه موشکی حاضر است پشت میز مذاکره بنشیند و همچنین یک میز جدید برای مذاکره سه‌جانبه ایران، آمریکا و عربستان پیرامون مسائل منطقه، جریان مقاومت و یمن تشکیل دهد.

,

 

,

بجستان؛

, بجستان؛,

مسئولان بدانند رمز ماندگاری انقلاب مردمی بودن آن است

, مسئولان بدانند رمز ماندگاری انقلاب مردمی بودن آن است,

حجت الاسلام حسین وحیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به آیات قران توطئه های دشمنان را دائم و پی در پی دانست واظهار کرد: انقلاب ما که بر گرفته از اسلام و دین می باشد نیز رمز جاودانگی آن در مرحله اول مردمی بودن آن است و باتوجه به اینکه دشمن قوی و مسلح بوده ولی مردم با دست خالی و کمترین امکانات بر دشمن پیروز شدند و اگر اسلامی بودن و مردمی بودن نباشد ماندگار نمی بود.

,

 

,

امام جمعه بجستان ضمن بیان اینکه مدیران باید با انقلاب همراه باشند تصریح کرد: اگر قدرت و ثروت بدور از منابع فرهنگی و تقوا در بین مدیران رواج پیدا کند گسل ایجاد شده و زمینه ساز شکست نیز خواهد بود.

,

 

,

حجت الاسلام وحیدی با تاکید و در خواست اینکه باید مردم را حفظ کنیم خاطرنشان کرد: اگر امروز مردم حضور پیدا می‌کنند دلایلی دارد و آن اینست که اول تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب کنند دوم اینکه بازدارنده توطئه های دشمن می باشند و این مردمی که در این راه هزینه کرده اند و فرزند داده اند و شهید داده اند و کسی فکر نکند که اینان فرزندانشان را دوست ندارند چرا دوست داشته اند و اینجاست که حاکم اسلامی بدون مردم شکست خواهد خورد.

,

 

,

کاشمر؛

, کاشمر؛,

22بهمن، لحظه موعود پایان دادن به فتنه‌ها و دسیسه‌هاست

, 22بهمن، لحظه موعود پایان دادن به فتنه‌ها و دسیسه‌هاست,

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدکاظم طباطبایی امروز در خطبه‌های نمازجمعه کاشمر با اشاره به فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و یوم‌الله 22بهمن اظهار داشت: امروز شاهد یاوه‌گویی‌های دشمنان، اعم از دشمنان خارجی و مزدوران داخلی آن‌ها که جیره‌خوار آن‌ها بوده و از دشمنان خارجی خا‌ئن‌تر هم هستند و نیز ادعاهایی که می‌گویند مردم از انقلاب خود جدا شده‌اند هستیم و هر ساله در آستانه 22 بهمن روش دشمن همین بوده است که بر علیه انقلاب ما تبلیغ کنند و 39 سال است که این ماجرا تکرار می‌شود و برای دشمنان ما عادت شده است که علیه ما تبلیغ سوء کنند و لذا این بار مثل همیشه و بلکه بهتر از همیشه همان طور که رهبر حکیم انقلاب فرمودند امسال به کوری چشم دشمنان حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن تماشایی خواهد بود.

,

 

,

وی ادامه داد: حضور پرشور شما ملت انقلابی و بیدار، متدین و ولایتمدار کاشمر، دشمنان را مثل همیشه ناامید و محزون و منکوب خواهد کرد تأثیر حضور مردم بزرگوار و وفادار و حق‌شناس، در راهپیمایی 22بهمن، دشمن این روزها کمر بسته‌ است برای تخریب، تهدید، تبلیغ سوء اما باید گفت که ای ملت قهرمان، شما بایسیتد و مقابله کنید و مشت‌های خود راه گره کنید و بر دهان دشمن بکوبید، چون شما شکست نمی‌خورید چرا که خدا به شما کمک کرده است و اگر خدا به شما کمک نمی‌کرد، 40 سال پیروز نمی‌شدید و این عزت و افتخار را در دنیا به دست نمی‌آوردید.

,

 

,

امام جمعه کاشمر تأکید کرد: حضور شما در راهپیمایی 22 بهمن بیعت با آرمان‌های انقلاب و امام بزرگوار عظیم‌الشأن است، آرمان‌های انقلاب یکی ستیز بی‌امان با استکبار است یعنی در روز 22 بهمن باید ندا و فریاد بر آمریکای شما گوش آمریکا را کر و اسرایبل را ناامید و مزدوران داخلی را خوار و ذلیل کند.

,

 

,

حجت الاسلام طباطبایی افزود: نتیجه دوم حضور شما در راهپیمایی 22 بهمن، تجدید عهد و پیمان با مقام معظم رهبری است، رهبر عزیز ما که شجاعت، سیادت، درایت و مدیریت، فقاهت و وجاهت او دشمنان را به خشم آورده است و حسادت حاسدان را برانگیخته است، شما با حضور خود از این رهبر آگاه و بزرگوار که فرزند پیامبر(ص) است دفاع می‌کنید و چون ایشان، نایب امام زمان(عج) است دل آن حضرت شاد می‌شود لذا شما با حضور خود در این راهپیمایی، با سیدالشهداء(ع) بیعت می‌کنید و قطعاً حضور شما نشان بیعت با رهبری معظم انقلاب است.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: سومین نتیجه اینکه حضور شما مردم مقتدر عامل بازدارنده توطئه‌های استکبار خواهد بود چون علت اینکه دشمن جرأت نمی‌کند به شما چپ نگاه کند بعد از لطف خدا، حضور مردم است، مردمی که پای کار هستند، هیچ قدرتی زهره ندارد که در برابر یک ملت ایستاده، بایستد چرا که این ملت شکست ناپذیر است و این ملت نشان می‌دهد کشوری که مردم پای کار او هستند قوی‌ترین کشور است.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه