اخبار داغ

ائمه جمعه استان گلستان عنوان کردند؛

مردم ایران در ۲۲ بهمن پاسخ یاوه گویی های غربیها را خواهند داد/ امنیت امروز ثمره انقلاب اسلامی است

مردم ایران در ۲۲ بهمن پاسخ یاوه گویی های غربیها را خواهند داد/ امنیت امروز ثمره انقلاب اسلامی است
ائمه جمعه سراسر استان گلستان در خطبه های نماز سیاسی و عبادی جمعه عنوان کردند :ملت ایران با حضور پرشور گسترده خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن پاسخ یاوه‌گویی‌های غربی‌ها و شرط‌های رئیس جمهور فرانسه را می‌دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛محمدصالح منصوری در خطبه های سیاسی عبادی جمعه با تبریک یوم الله فجر با اشاره به سالگرد عملیات والفجر8 در منطقه فاو اظهارداشت:در این عملیات جان برکفان انقلاب اسلامی با معجزات فراوانی همراه شدند که با چشم مادی نمی توان آن را دید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی افزود: بعد از سالها هنوز نیز تئوریسن های جنگی در مورد عبور رزمندگان اسلامی از رودخانه وحشی اروند که در هنگام جزرو مد سرعت آن بسیار شدید است درتحیر هستند.

,

امام جمعه بندرترکمن با اشاره به طنین انداز شدن بانگ الله اکبر در شب21بهمن تصریح کرد: همچون سالهای گذشته نوای الله اکبر بمناسبت پیروزی انقلاب در کشورطنین انداز خواهد شد تا با این نوا اعلام کنیم ملت ایران ادامه دهنده راه امام وشهداست.

,

منصوری اذعان داشت:درطول38سال از انقلاب اسلامی ، دشمن با تمام قوا کار کرد و با تحریم و فشار درصدد فروپاشی نظام ایران بود اما زهی خیال باطل  که ملت غیور ایران به دور از تمام تحریم و فشارها خواهان انقلاب اسلامی هستند.

,

امام جمعه بندرترکمن با اشاره به بیانات رهبری در خصوص حضور ملت در سالگرد پیروزی انقلاب عنوان کرد:امسال حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن بسیار تماشایی تراز سالهای دیگر است و مردم با تمام قوا می آیند تا دشمن را نا امید و مایوس سازند.

,

وی ادامه داد:یکی از زیبایی های نظام حضورتماشایی ملت انقلاب در راهپیمایی 22بهمن است تا ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام وشهدا وظیفه الهی وانسانی خویش را انجام دهند.

,

خطیب توانمند بندرترکمن خاطرنشان کرد:به خدماتی که طی 39سال انقلاب به مردم شد باید دقت شود لذا مردم با حضورپرشور درراهپیمایی 22بهمن پاسخ قاطعی به دشمنان انقلاب می دهند تا انان را در دستیابی به مقاصد پلیدشان ناامید کنند.

,

امام جمعه گرگان: رئیس جمهور فرانسه اگر می خواهد حرف‌ آمریکایی‌ها را بزند بهتر است به ایران نیاید

, امام جمعه گرگان: رئیس جمهور فرانسه اگر می خواهد حرف‌ آمریکایی‌ها را بزند بهتر است به ایران نیاید,

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر گرگان با اشاره به سفر رئیس جمهور فرانسه به کشورمان در روزهای آینده اظهار داشت: باید دید این سفر با چه هدفی انجام می‌شود که برای نخستین بار رئیس جمهور فرانسه به کشورمان می‌آید.

,

وی افزود: آمریکا در موضوع برجام و تعهدات انجام شده پیمان‌شکنی کرده و اخیرا نیز ترامپ می‌گوید که متعهد به این پیمان نیستیم و باید ایران از مسائل موشکی و دفاعی خود دست بردارد و در منطقه نقشی نداشته باشد.

,

نماینده ولی فقیه در استان گلستان تصریح کرد: رئیس جمهور فرانسه نیز اگر قصد دارد که در این سفر حرف‌های آمریکایی‌ها و ترامپ را پیگیری کند، بهتر است نیاید و وی چند پیش شرط یا پیشنهاد را برای سفر خود مطرح کرده که اگر پیش شرط باشد قابل قبول نیست و وی در حدی نیست که برای ما پیش‌شرط بگذارد و فردی در ایران منتظر حضور وی نیست اما اگر پیشنهاد باشد می‌توان درباره آن صحبت کرد.

,

امام جمعه گرگان گفت: نخستین موضوعی که وی مطرح کرده ملاقات با مقام معظم رهبری است که درباره این موضوع باید خود مقام معظم رهبری تصمیم‌گیری کنند.

,

نورمفیدی گفت: دومین پیش‌ شرط وی این است که ایران باید اعلام کند که آماده است برای ساخت موضوع ساخت موشک و توان دفاعی خودش مذاکره کند و دیگر پیش شرط وی این است که باید یک میز مذاکره بین ایران، آمریکا و عربستان برای برطرف کردن مسائل منطقه‌ای تشکیل شود.

,

نماینده ولی فقیه در استان گلستان اظهارکرد: درباره توان دفاعی کشورمان تاکنون چندین بار رئیس جمهور و دیگر سران کشورمان به صورت قاطع پاسخ داده‌اند و این حق قانونی و شرعی ماست و هیچ کشوری برای افزایش توان دفاعی خود اجازه نگرفته و مذاکره نمی‌کند.

,

وی افزود: این حق قانونی و بین‌المللی هر کشوری است که توان و بنیه دفاعی خود را تقویت کند و رئیس جمهور فرانسه اگر می‌خواهد برای مطرح کردن این موضوعات به ایران بیاید، بهتر است نیاید و پاسخ این حرف‌ها را مسئولان ما بارها داده‌اند.

,

امام جمعه گرگان اظهارکرد: هیچ عقل سالمی به انسان این اجازه را نمی‌دهد که از خود دفاع نکند و خداوند نیز به ما دستور داده که خودمان را در برابر دشمن قوی کنیم.

,

نورمفیدی افزود: درباره مسائل منطقه‌ای نیز باید این موضوع را رئیس جمهور فرانسه و همدستانشان درنظر داشته باشند که چه کسی و کشورهایی سبب به‌ هم ریختن منطقه شده‌اند و چه کسانی تروریست‌ها را پرورش داده و چه کسانی سوریه و عراق، یمن و افغانستان را به هم ریخته است.

,

وی اظهار کرد: ما اگر هم رفتیم از ما خواستند که کمک کنیم و این کمک جزو آرمان‌های انقلاب ماست و ایران تنها برای کمک به مردم به این کشورها وارد شده و اگر رئیس جمهور فرانسه برای این موضوعات می‌خواهد به ایران بیاید بهتر است نیاید چرا که ایران راه پیشرفت خود را ادامه خواهد داد.

,

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: ان سالله ملت ایران با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ این حرف‌های رئیس جمهور فرانسه را خواهند داد و با وجود همه مشکلاتی که داریم از استقلال و عزت و شرف کشور دفاع خواهند کرد.

,

نورمفیدی گفت: حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن یک وظیفه شرعی و تکلیف دینی است که برای حفظ استقلال، عزت و دین وشرف خود در صحنه حاضر شویم.

,

امام جمعه آق قلا: با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن وحدت خود را به جهانیان نشان خواهیم داد

, امام جمعه آق قلا: با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن وحدت خود را به جهانیان نشان خواهیم داد,

عبدالحی آخوند میرزاعلی امام جمعه اهل سنت آق قلا در خطبه‌های نماز جمعه گفت : خداوند در آیه شریفه می‌فرماید وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَمیعًا وَلا تَفَرَّقوا به محبت و طناب الهی چنگ بزنید تا گمراه نشوید.این آیه به ما خاطر نشان می‌کند که باید از گذشته و تاریخ درس بگیریم تا در زندگی پیشرفت کنیم.

,

وی افزود: از اعمال و کارهای انسان های که صده های پیش زندگی میکردند را در نظر بگیریم و از سرگذشت انسان ها که پیامبر (ص) که به صورت داستان برای ما تعریف کرده است عبرت بگیریم.

امام جمعه اهل سنت شهر آق قلا در ادامه گفت: دشمنان ایران و اسلام می‌خواهند انقلاب اسلامی را طوری نشان بدهند که هیچ دست آوردی نداشته است. اما از دست آورد های انقلاب اسلامی همین بس که امنیت ما در سراسر جهان مثال زدنی است.

آخوند میرزاعلی تصریح کرد : با وجود این همه گروهک های تروریستی در کشور های اطراف ما امنیت جمهوری اسلامی ایران بسیار زیاد است. قدر این امنیت را بدانیم و در همه زمان همگام و هماهنگ با نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم.

امام جمعه اهل سنت شهر آق قلا ضمن دعوت از عموم مردم در جهت شرکت در راهپیمایی 22 بهمن خاطر نشان کرد : همه ما با یک دلی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهیم کرد و وحدت خود را به جهانیان نشان خواهیم داد.

امام جمعه علی آبادکتول:درخواست استقرار میز خدمت در مصلی علی آبادکتول

حجت الاسلام سید داوود شاهچراغی در نماز جمعه این هفته شهرستان علی آباد کتول (20 بهمن ماه جاری) با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری به عنوان بالاترین مقام جمهوری اسلامی ایران که خود را همواره خدمتگزار کوچک‌‌ مردم‌ می دانند، گفت: از نماینده و مسئولین ادارات شهرستان درخواست می کنم حدود یک ساعت مانده به اذان ظهر روزهای جمعه، میز خدمت در مصلی مستقر کنند تا مشکلات مردم بدون حضور در ادارات و صرف زمان زیاد، مشکلات اداریشان حل شود.

وی امنیت و استقلال امروز کشور را مرهون پشتیبانی مردم از نظام دانست و گفت: مردمی که در صحنه های ملی همچون راهپیمایی 22 بهمن حضور می یابند، اکثراً در نان شب و گذران زندگی روزانه خود مانده اند، اما بعد از گذشت 39 سال، پای انقلاب و آرمان های امام خمینی (ره) ایستاده اند و آن را با هیچ چیز عوض نمی کنند.

شاهچراغی با اشاره به این که مقام معظم رهبری مردم این زمان را از مردم زمان پیامبر بهتر می دانند، تصریح کرد: امروز با پشتیبانی مردم است که می توانیم در منطقه و جهان عرض اندام کرده و به عنوان یکی از کشورهای قدرتمند در عرصه های مختلف مطرح شویم.

وی در ادامه خطبه های خود با اشاره به درماندگی امریکا و کشورهای غربی در مقابل ایران، اظهارکرد: دشمن برای براندازی انقلاب اسلامی از همان سال های نخست پیروزی توطئه های خود را آغاز کرد، آن ها یکی از سخت ترین جنگ های تاریخ را به ما تحمیل کردند و یاران امام خمینی (ره) همچون مطهری، مفتح، صدوقی، چمران، بهشتی، رجایی و باهنر که از مخلص ترین بندگان خداوند بودند را شهید کردند که حتی بیان آن هم سخت است.

وی اذعان کرد: اما امروز ما به یاری خداوند متعال و پشتیبانی ملت از نظام، استقلال کامل داریم و مردم رییس جمهور و نمایندگان خود را در مجالس شورا اسلامی، خبرگان، شوراهای اسلامی شهر و روستا آزادانه انتخاب می کنند و کسی نیم تواند به آن ها دیکته می کند.

خطیب جمعه علی آباد کتول خاطر نشان کرد: در سال 76 سیاسیون و تحلیلگران می گفتند آقای ناطق نوری رای می آورد و حتی برخی پیروزی وی را تبریک هم گفتند، اما در نهایت کسی از دل صندوق ها بیرون آمد که مردم انتخاب کرده بودند.

شاهچراغی با اشاره به عظمت و اقتدار کشورمان در منطقه گفت: امروز گروه حزب الله لبنان با زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی، تحت حمایت لبنان است و امریکا که می خواست به تقلید از آن ها، برای حضور در این منطقه گروهی بسازد، داعش وحشی را پدید آورد که حالا خودشان هم توان کنترلش را ندارند.

امام جمعه علی آباد کتول در پایان سخنان خود تاکید کرد: با وجود نعمت بزرگ انقلاب اسلامی و اقتدار و امنیت کشورمان، دشمنان زیادی برای مقابله با ما دندان تیز کرده اند و باید با حضور گسترده مردمی در صحنه های ملی همچون راهپیمایی 22 بهمن و همچنین حفظ هوشیاری و بصیرت در برابر فتنه ها، از انقلاب خود دفاع کنیم.

امام جمعه گنبد: محافظه کاری نسبت به ریشه های انقلاب، قتلگاه ارزش هاست

حجت الاسلام محمود ترابی تصریح کرد: نباید شرکتی چون سامسونگ آنجا که دوربین های غربی نشان می دهد؛ ما را تحریم کند و از سوی دیگر ببینیم چند میلیارد دلار از طریق واردات رسمی و غیر رسمی محصولاتش به ایران، سود ببرد!

وی افزود: ما توقعمان از مسئولین چیز دیگری است ، یکجا مردم وظیفه ای دارند و برخی بحث تحریم خرید اجناس سامسونگ را مطرح می کنند اما غیرت هم حسابی دارد!

ترابی گفت: مسئولین غیرت به خرج دهند و تا رسما عذرخواهی نشده است از هم اکنون واردات همه اقلام این شرکت را ممنوع کنند.

امام جمعه گنبد یادآور شد: نباید بی خیال باشیم آنها ما را رصد می کنند و اگر بی تفاوتی ببینند جسارتشان بیشتر می شود. چرا باید همزمان با بستن قرارداد با کشور فرانسه، ارتش این کشور با کشورهای علیه ما در منطقه مانور نظامی اجرا کند و ما در واکنش به آنها حتی زمان قرارداد را به تعویق نیندازیم؟

هیچ ملتی چون ملت ایران الهام بخش نبوده است

وی این نوع برخورد را باعث سوء تعبیر و برداشت اشتباه نوعی احساس نیاز ایران به دشمنان دانست و گفت: آیا دیوار ملت ما اینقدر کوتاه است؟ خیر اینطور نیست همه دنیا می داند ملت ما تابع کیست و مهمترین هوشمندی را در حل مشکلات و مهمات، ملت ایران در دنیا داراست و هیچ ملتی چون ملت ایران الهام بخش نیست.

تعبیر ناکارآمدی نظام ناشی از نداشتن درک است

حجت الاسلام ترابی اذعان کرد: ما همان شجاعت و صریح بودن در کلام و موضع گیری های روشن علیه استکبار جهانی و اذناب آنها در منطقه را داریم و همچنان ایستاده ایم و این تعبیر که ضعف در یک وزارتخانه و نهاد را به حساب ناکارآمدی نظام می گذارند ناشی از نداشتن درک است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مقالۀ منتشر شده در روزنامه اطلاعات در مورد "مبارزه با آمریکا به شیوه کره شمالی یا کره جنوبی" نیز گفت: در نگارش این مقاله وابستگی روشن ذائقه و اقماری بودن مشخص است. به عنوان یک روزنامه ای که از پول بیت المال تغذیه می کند ، انتظار برخورد داریم.

امام جمعه گنبدکاووس همچنین به نقش بازاریان در انقلاب اشاره کرد که بصیرت و موقع شناسی در آن وجود دارد و گفت: بازار از زمان انقلاب آشیانه انقلاب و همراه روحانیت بود و در شهرستان گنبدکاووس نیز بناست مجلسی برای شهدای فجر آفرین در شب 22 بهمن از سوی بازاریان برگزار شود. که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز چون سال های گذشته از مسجد جامع قائمیه آغاز و تا مصلی امام جعفرصادق(ع) ادامه خواهد داشت و استاندار گلستان سخنران این روز هستند.

امام جمعه رامیان :مردم با بصیرت و با حضور خود نقشه های دشمنان را خنثی می کنند

حجت الاسلام حسین طاهری امام جمعه رامیان در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به بیانات شهید مطهری درباره خصوصیات امام راحل گفت: ایمان به خدا، ایمان به هدف و راه هدف و ایمان به امت از خصوصیات بارز امام خمینی (ره) است.

وی اظهار کرد: دشمنان برای رسیدن به نقشه های شوم خود و برهم زدن امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران از هر شیطنتی کوتاهی نمی کنند و مردم هم با بصیرت و با حضور خود نقشه های آنان را خنثی می کنند.

امام جمعه رامیان بیان کرد: ملت ایران در جریانات اخیر با حضور حماسی خود نقشه های دشمنان را در 9 دی امسال خنثی کردند و انشاءالله با حضور باشکوه در 22 بهمن نیز بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان استکبار می زنند.

وی عنوان با اشاره به اقدام تحسین برانگیز صداسیمای گلستان، کرد: صدا و سیمای گلستانبه مناسبت فرارسیدن سی و نهمین سالروز بهار انقلاب با اجرای برنامه "باکاروان انقلاب" شهر به شهر شور انقلابی را به راه می اندازند.

حجت الاسلام طاهری تصریح کرد: امروز نیز با اجرای پخش مستقیم برنامه "با کاروان انقلاب" در شهر رامیان با حضور مسئولین و مردم همیشه درصحنه برگزار شد.

انتهای پیام/

,

وی افزود: از اعمال و کارهای انسان های که صده های پیش زندگی میکردند را در نظر بگیریم و از سرگذشت انسان ها که پیامبر (ص) که به صورت داستان برای ما تعریف کرده است عبرت بگیریم.

,

امام جمعه اهل سنت شهر آق قلا در ادامه گفت: دشمنان ایران و اسلام می‌خواهند انقلاب اسلامی را طوری نشان بدهند که هیچ دست آوردی نداشته است. اما از دست آورد های انقلاب اسلامی همین بس که امنیت ما در سراسر جهان مثال زدنی است.

,

آخوند میرزاعلی تصریح کرد : با وجود این همه گروهک های تروریستی در کشور های اطراف ما امنیت جمهوری اسلامی ایران بسیار زیاد است. قدر این امنیت را بدانیم و در همه زمان همگام و هماهنگ با نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم.

,

امام جمعه اهل سنت شهر آق قلا ضمن دعوت از عموم مردم در جهت شرکت در راهپیمایی 22 بهمن خاطر نشان کرد : همه ما با یک دلی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهیم کرد و وحدت خود را به جهانیان نشان خواهیم داد.

,

امام جمعه علی آبادکتول:درخواست استقرار میز خدمت در مصلی علی آبادکتول

, امام جمعه علی آبادکتول:درخواست استقرار میز خدمت در مصلی علی آبادکتول ,

حجت الاسلام سید داوود شاهچراغی در نماز جمعه این هفته شهرستان علی آباد کتول (20 بهمن ماه جاری) با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری به عنوان بالاترین مقام جمهوری اسلامی ایران که خود را همواره خدمتگزار کوچک‌‌ مردم‌ می دانند، گفت: از نماینده و مسئولین ادارات شهرستان درخواست می کنم حدود یک ساعت مانده به اذان ظهر روزهای جمعه، میز خدمت در مصلی مستقر کنند تا مشکلات مردم بدون حضور در ادارات و صرف زمان زیاد، مشکلات اداریشان حل شود.

,

وی امنیت و استقلال امروز کشور را مرهون پشتیبانی مردم از نظام دانست و گفت: مردمی که در صحنه های ملی همچون راهپیمایی 22 بهمن حضور می یابند، اکثراً در نان شب و گذران زندگی روزانه خود مانده اند، اما بعد از گذشت 39 سال، پای انقلاب و آرمان های امام خمینی (ره) ایستاده اند و آن را با هیچ چیز عوض نمی کنند.

,

شاهچراغی با اشاره به این که مقام معظم رهبری مردم این زمان را از مردم زمان پیامبر بهتر می دانند، تصریح کرد: امروز با پشتیبانی مردم است که می توانیم در منطقه و جهان عرض اندام کرده و به عنوان یکی از کشورهای قدرتمند در عرصه های مختلف مطرح شویم.

,

وی در ادامه خطبه های خود با اشاره به درماندگی امریکا و کشورهای غربی در مقابل ایران، اظهارکرد: دشمن برای براندازی انقلاب اسلامی از همان سال های نخست پیروزی توطئه های خود را آغاز کرد، آن ها یکی از سخت ترین جنگ های تاریخ را به ما تحمیل کردند و یاران امام خمینی (ره) همچون مطهری، مفتح، صدوقی، چمران، بهشتی، رجایی و باهنر که از مخلص ترین بندگان خداوند بودند را شهید کردند که حتی بیان آن هم سخت است.

,

وی اذعان کرد: اما امروز ما به یاری خداوند متعال و پشتیبانی ملت از نظام، استقلال کامل داریم و مردم رییس جمهور و نمایندگان خود را در مجالس شورا اسلامی، خبرگان، شوراهای اسلامی شهر و روستا آزادانه انتخاب می کنند و کسی نیم تواند به آن ها دیکته می کند.

,

خطیب جمعه علی آباد کتول خاطر نشان کرد: در سال 76 سیاسیون و تحلیلگران می گفتند آقای ناطق نوری رای می آورد و حتی برخی پیروزی وی را تبریک هم گفتند، اما در نهایت کسی از دل صندوق ها بیرون آمد که مردم انتخاب کرده بودند.

,

شاهچراغی با اشاره به عظمت و اقتدار کشورمان در منطقه گفت: امروز گروه حزب الله لبنان با زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی، تحت حمایت لبنان است و امریکا که می خواست به تقلید از آن ها، برای حضور در این منطقه گروهی بسازد، داعش وحشی را پدید آورد که حالا خودشان هم توان کنترلش را ندارند.

,

امام جمعه علی آباد کتول در پایان سخنان خود تاکید کرد: با وجود نعمت بزرگ انقلاب اسلامی و اقتدار و امنیت کشورمان، دشمنان زیادی برای مقابله با ما دندان تیز کرده اند و باید با حضور گسترده مردمی در صحنه های ملی همچون راهپیمایی 22 بهمن و همچنین حفظ هوشیاری و بصیرت در برابر فتنه ها، از انقلاب خود دفاع کنیم.

,

امام جمعه گنبد: محافظه کاری نسبت به ریشه های انقلاب، قتلگاه ارزش هاست

, امام جمعه گنبد: محافظه کاری نسبت به ریشه های انقلاب، قتلگاه ارزش هاست,

حجت الاسلام محمود ترابی تصریح کرد: نباید شرکتی چون سامسونگ آنجا که دوربین های غربی نشان می دهد؛ ما را تحریم کند و از سوی دیگر ببینیم چند میلیارد دلار از طریق واردات رسمی و غیر رسمی محصولاتش به ایران، سود ببرد!

,

وی افزود: ما توقعمان از مسئولین چیز دیگری است ، یکجا مردم وظیفه ای دارند و برخی بحث تحریم خرید اجناس سامسونگ را مطرح می کنند اما غیرت هم حسابی دارد!

,

ترابی گفت: مسئولین غیرت به خرج دهند و تا رسما عذرخواهی نشده است از هم اکنون واردات همه اقلام این شرکت را ممنوع کنند.

,

امام جمعه گنبد یادآور شد: نباید بی خیال باشیم آنها ما را رصد می کنند و اگر بی تفاوتی ببینند جسارتشان بیشتر می شود. چرا باید همزمان با بستن قرارداد با کشور فرانسه، ارتش این کشور با کشورهای علیه ما در منطقه مانور نظامی اجرا کند و ما در واکنش به آنها حتی زمان قرارداد را به تعویق نیندازیم؟

,

هیچ ملتی چون ملت ایران الهام بخش نبوده است

, هیچ ملتی چون ملت ایران الهام بخش نبوده است,

وی این نوع برخورد را باعث سوء تعبیر و برداشت اشتباه نوعی احساس نیاز ایران به دشمنان دانست و گفت: آیا دیوار ملت ما اینقدر کوتاه است؟ خیر اینطور نیست همه دنیا می داند ملت ما تابع کیست و مهمترین هوشمندی را در حل مشکلات و مهمات، ملت ایران در دنیا داراست و هیچ ملتی چون ملت ایران الهام بخش نیست.

,

تعبیر ناکارآمدی نظام ناشی از نداشتن درک است

, تعبیر ناکارآمدی نظام ناشی از نداشتن درک است,

حجت الاسلام ترابی اذعان کرد: ما همان شجاعت و صریح بودن در کلام و موضع گیری های روشن علیه استکبار جهانی و اذناب آنها در منطقه را داریم و همچنان ایستاده ایم و این تعبیر که ضعف در یک وزارتخانه و نهاد را به حساب ناکارآمدی نظام می گذارند ناشی از نداشتن درک است.

,

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مقالۀ منتشر شده در روزنامه اطلاعات در مورد "مبارزه با آمریکا به شیوه کره شمالی یا کره جنوبی" نیز گفت: در نگارش این مقاله وابستگی روشن ذائقه و اقماری بودن مشخص است. به عنوان یک روزنامه ای که از پول بیت المال تغذیه می کند ، انتظار برخورد داریم.

,

امام جمعه گنبدکاووس همچنین به نقش بازاریان در انقلاب اشاره کرد که بصیرت و موقع شناسی در آن وجود دارد و گفت: بازار از زمان انقلاب آشیانه انقلاب و همراه روحانیت بود و در شهرستان گنبدکاووس نیز بناست مجلسی برای شهدای فجر آفرین در شب 22 بهمن از سوی بازاریان برگزار شود. که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز چون سال های گذشته از مسجد جامع قائمیه آغاز و تا مصلی امام جعفرصادق(ع) ادامه خواهد داشت و استاندار گلستان سخنران این روز هستند.

,

امام جمعه رامیان :مردم با بصیرت و با حضور خود نقشه های دشمنان را خنثی می کنند

, امام جمعه رامیان :مردم با بصیرت و با حضور خود نقشه های دشمنان را خنثی می کنند,

حجت الاسلام حسین طاهری امام جمعه رامیان در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به بیانات شهید مطهری درباره خصوصیات امام راحل گفت: ایمان به خدا، ایمان به هدف و راه هدف و ایمان به امت از خصوصیات بارز امام خمینی (ره) است.

,

وی اظهار کرد: دشمنان برای رسیدن به نقشه های شوم خود و برهم زدن امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران از هر شیطنتی کوتاهی نمی کنند و مردم هم با بصیرت و با حضور خود نقشه های آنان را خنثی می کنند.

,

امام جمعه رامیان بیان کرد: ملت ایران در جریانات اخیر با حضور حماسی خود نقشه های دشمنان را در 9 دی امسال خنثی کردند و انشاءالله با حضور باشکوه در 22 بهمن نیز بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان استکبار می زنند.

,

وی عنوان با اشاره به اقدام تحسین برانگیز صداسیمای گلستان، کرد: صدا و سیمای گلستانبه مناسبت فرارسیدن سی و نهمین سالروز بهار انقلاب با اجرای برنامه "باکاروان انقلاب" شهر به شهر شور انقلابی را به راه می اندازند.

,

حجت الاسلام طاهری تصریح کرد: امروز نیز با اجرای پخش مستقیم برنامه "با کاروان انقلاب" در شهر رامیان با حضور مسئولین و مردم همیشه درصحنه برگزار شد.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه