اخبار داغ

استاندار مرکزی در سخنرانی پیش از خطبه نمازجمعه:

عزت جمهوری اسلامی مرهون وحدت مردم و رهبر معظم انقلاب است/تلاش استانداری برای حل مشکلات هپکو

عزت جمهوری اسلامی مرهون وحدت مردم و رهبر معظم انقلاب است/تلاش استانداری برای حل مشکلات هپکو
استاندار مرکزی گفت: اگر امروزه ایران به یک کشور قدرتمند در بین‌الملل تبدیل‌شده مرهون عزت و استقلال جمهوری اسلامی است که این هم به برکت حضور همیشگی و علاقه مردم به‌نظام و کشور و رهبرشان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل فردا؛ سیدعلی آقا‌زاده، استاندار مرکزی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اراک با اشاره به ایام پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر مبارک و مقدس و یادآور رشادت‌ها، ایثار و ازخودگذشتگی هاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل فردا؛,

وی افزود: این ایام برای همه ارزشمند و گرامی است. موفقیت‌ها و دستاوردهایی که در این ۴۰ سال شاهد آن بودیم، همه و همه به برکت خون شهیدانی است که در راه انقلاب جان‌فشانی کرده‌اند.

,

دستاوردهای انقلاب اسلامی چشمگیر است/عزت جمهوری اسلامی مرهون وفاداری مردم به نظام و رهبری است

, دستاوردهای انقلاب اسلامی چشمگیر است/عزت جمهوری اسلامی مرهون وفاداری مردم به نظام و رهبری است, دستاوردهای انقلاب اسلامی چشمگیر است/عزت جمهوری اسلامی مرهون وفاداری مردم به نظام و رهبری است,

آقازاده دستاوردهای انقلاب را چشمگیر خواند و اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران توانسته با دستیابی به دستاوردهای بسیار در زمینه‌های مختلف، در جهان حرفی برای گفتن داشته باشد.

,

وی بیان کرد: اگر امروزه ایران به یک کشور قدرتمند در عرصه بین‌الملل تبدیل‌شده است مرهون عزت و استقلال جمهوری اسلامی است که این هم به برکت حضور همیشگی و علاقه مردم به‌نظام و کشور و رهبرشان است.

,

, ,

در طول ۴۰ سال انقلاب هیچ قدرتی نتوانسته ایران را به زانو درآورد و نخواهد توانست

, در طول ۴۰ سال انقلاب هیچ قدرتی نتوانسته ایران را به زانو درآورد و نخواهد توانست, در طول ۴۰ سال انقلاب هیچ قدرتی نتوانسته ایران را به زانو درآورد و نخواهد توانست,

استاندار مرکزی رمز موفقیت انقلاب را وحدت بین رهبر و مردم دانست و گفت: در طول ۴۰ سالی که از عمر انقلاب می‌گذرد هیچ قدرتی نتوانسته انقلاب را به زانو درآورد. دشمن با تمام ابزارهای خود درصدد شکست دادن انقلاب بود اما به دلیل وحدت بین مقام معظم رهبری و ملت همیشه آن‌ها شکست خوردند.

,

وی تأکید کرد: تمام انقلاب‌هایی که در جهان به وقوع پیوست، بعد از مدتی دچار حاشیه و اضمحلال شد، اما این انقلاب اسلامی ایران بود که نه‌تنها ضعیف نشد بلکه روز به روز به عزت و قدرتش افزوده شد.

,

مشکلات صنایع استان و کارخانه هپکو درحال بررسی و حل است/استانداری برای پرداخت معوقات کارگران هپکو در حال تلاش است

, مشکلات صنایع استان و کارخانه هپکو درحال بررسی و حل است/استانداری برای پرداخت معوقات کارگران هپکو در حال تلاش است, مشکلات صنایع استان و کارخانه هپکو درحال بررسی و حل است/استانداری برای پرداخت معوقات کارگران هپکو در حال تلاش است,

آقازاده درخصوص مشکلات صنعت استان و کارخانجات اراک گفت: مشکلاتی در سطح کارخانجات استان و به‌خصوص اراک وجود دارد که با تشکیل کارگروه‌ها در حال بررسی و حل است.

,

وی افزود: به جز کارخانه‌ی هپکو و چند کارخانه‌ی دیگر سایر صنایع استان مشکل خاصی ندارند. مشکلات هپکو در دستور کار است و در سفر روز گذشته‌ی وزیر صنعت، معدن و تجارت مشکلات این کارخانه به‌صورت جدی مورد بررسی قرار گرفته و حل خواهد شد. تمام تلاش ما بر این است معوقات کارگران زحمت‌کش این کارخانه در اسرع وقت پرداخت شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه