اخبار داغ

گزارشی از خطبه های نمازجمعه در لرستان؛

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه دینی و ملی است

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه دینی و ملی است
ائمه جمعه در خطبه های نمازجمعه این هفته در شهرستان های استان لرستان ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی حضور گسترده در راهپیمایی 22بهمن را عامل خنثی کردن توطئه های دشمنان عنوان کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک،حجت الاسلام والمسلمین بهروز شمسی فر ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه خرم آباد در مصلای الغدیرگفت: ۲۲بهمن پیروزی حق بر باطل ،مظلومین بر ظلم وپیروزی کشوری که در همه زمینه ها وابسته و در اختیار بیگانگان بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

امام جمعه موقت خرم آباد سه عامل حضور مردم با ایمان و بصیر همیشه در صحنه ،رهبری عالم و حکیم  و همچنین وحدت و انسجام  ملی را سبب  پیروزی و استمرار کشور دانست و گفت:هرجا مردم با بینش و آگاهی در مقابل دشمنان ایستاده اند کشور پیروز شده است اگر امت و امام همراه هم باشند قطعا کسی نمی تواندبه چنین امتی ضربه بزند.  

,

 

,

حجت الاسلام شمسی فر ضمن دعوت مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه لرستان به حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن ماه تصریح کرد:هرکسی که دلسوز کشور و خواهان عظمت و سربلندی امت است وظیفه دینی و ملی داردکه در  این راهپیمایی باشکوه حضور پیدا کند.  

,

 

,

وی به اثرات حضور مردم اشاره کرد و اذعان داشت:یاس و نا امیدی دشمن ،استحکام نظام اسلامی در کشور و همچنین بالا بردن ضریب امنیت ملی کشور با حضور مردم بالاتر می رود.  

,

 

,

حجت الاسلام شمسی فر با بیان این که بازسازی خرابی های ناشی از جنگ،گسترش خطوط ریلی و هوایی،بهرمنده شدن دورترین روستاها از نعمت آب،برق و گاز از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی است و گفت: کشوری که سیم خاردار هم نمی توانست تولید کند امروزه پیشرفته ترین سلاح های نظامی راتولید می کند.  

,

 

,

امام جمعه موقت خرم آباد به توان هسته ای کشور اشاره کرد و گفت:ما روزی باورمان نمی شد به فناوری هسته ای دست پیدا کنیم ولی امروزه در رشته های مختلف علوم و فناوری جوانان ما جز چند کشور اول دنیا هستند.   

,

 

,

وی ضمن بیان مشکلات بهداشت و درمان کشور قبل از انقلاب اسلامی تصریح کرد: ما حتی از داشتن پزشک بومی محرومیم بودیم و پزشکانی از بنگلادش و هند برای گذراندن طرح خود به ایران می آمدند. 

,

 

,

حجت الاسلام شمسی فر با اشاره به یکی از بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: رهبر انقلاب می فرماید:اگر مسوولین ما ضعف ها را برطرف کنند دشمن هیچ کاری نمی توتند بکند  

,

 

,

امام جمعه موقت خرم آباد اشتغال،مسکن وازدواج را از مشکلات امروز مردم دانست و گفت: امیدواریم مسوولین در جهت رفع مشکلات مردم قدم‌های مثبتی بر دارند.  

,

 

,

حجت الاسلام شمسی فر دلیل اصلی دشمنی آمریکا،اسرائیل و انگیس با ایران را جهان گیر شدن حکومت دینی و انقلاب اسلامی دانست و افزود:دشمنان می خواستند ثابت کنند اسلام نمی تواند جامعه ایی را اداره کند ولی امروزه می بینند کشوری به نام دین ۴۰سال است با این همه دشمنی محکم ایستاده است.

,

 

,

حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن توطئه های دشمنان را خنثی می کند

, حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن توطئه های دشمنان را خنثی می کند,

حجت الاسلام "حسن ترابی" امام جمعه بروجرد در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به فرا رسیدن 22 بهمن گفت: انقلاب اسلامی ملت ایران به رهبری امام(ره) مردمی ترین انقلاب دنیای معاصر است که رهبر انقلاب در سخنان روز گذشته فرمودند یکی از بزرگترین امتیازات نظام مردمی بودن آن است.

,

 

,

وی اضافه کرد: حضور گسترده مردم نه تنها در روزهای حماسه ساز انقلاب، رژیم پهلوی را سرنگون کرد بلکه در این 39 سال گذشته باعث شد تا انقلاب اسلامی موانع را یکی پس از دیگری از سر راه بردارد و این مسیر عزت آفرینی که امام(ره) ترسیم کرد را با قوت طی کند و حمایت عظیم مردمی انقلاب را در این سالها در برابر طوفان حواث ناشی از فتنه ها و توطئه ها حفظ کرده است.

,

 

,

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به دو عامل مهم رهبری دینی و حضور حماسی مردم افزود: رهبری و حضور مردم در صحنه 39 سال پیش نهضت دینی امام(ره) را به پیروزی رساند و همین دو عامل در دوران پس از انقلاب ایفای نقش کرده است.

,

 

,

به گفته وی در دوران دفاع مقدس که رژیم عراق به نمایندگی از اردوگاه سلطه جهانی به مبارزه با نظام برخاست، دو عامل رهبری و حضور مردم دشمنان را در نبرد با نیروهای مسلح مومن و انقلابی ایران شکست داد و تلاش های آنان را خنثی و تهدید را به فرصت تبدیل کرد به طوری که با تحمل فشارهای مختلف راه توسعه و پیشرفت را در زمینه های مختلف خصوصا در تولید علم و فناوری ایجاد کرد.

,

 

,

حجت الاسلام ترابی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال اظهار داشت: ملت ایران با حضور گسترده خود ضمن تجدید بیعت با آرمانها بار دیگر عزم و اراده را خود را به نمایش می گذارند و امسال در حساس ترین شرایط و در اوج تهدید و تحریم دشمن حماسه ای عظیم تر خواهند آفرید.

,

 

,

خطیب جمعه بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهانت کره جنوبی به ملت ایران افزود: دولت کره جنوبی امسال میزبان المپیک زمستانی 2018 است و در این مراسم به ورزشکاران قرار بود یک دستگاه تلفن هوشمند سامسونگ هدیه دهد ولی به بهانه این که ایران از سوی آمریکا تحریم است، از اعطای این هدایا به ورزشکاران ایرانی خودداری کرد که این تحقیر شرم آور بود و این نه تنها اهانت به ورزشکاران بود بلکه اهانت به ملت ایران بود که مسئولین واکنش جدی به این اهانت باید نشان دهند.

,

 

,

وی بیان کرد: این اهانت در حالی رخ داد که محصولات شرکت سامسونگ بازار ایران را در اختیار دارند و همه سالها میلیاردها دلار از این بازار سود می برند و ما وارد کننده محصولات کره جنوبی هستیم و متاسفانه این واردات محصولات کره جنوبی خیلی از واحدهای داخلی کشور را به ورشکستگی کشانده و افراد زیادی را بیکار کرده است.

,

 

,

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: مسئولین باید به جد برخورد کنند و به این اهانت محکم پاسخ دهند به طوری که ضروری است تا عذرخواهی رسمی، واردات از کره جنوبی باید ممنوع شود.

,

 

,

راهپیمایی ۲۲بهمن امسال باشکوه‌تر از گذشته خواهد بود/ مسئولان با فساد و تبعیض مبارزه کنند

, راهپیمایی ۲۲بهمن امسال باشکوه‌تر از گذشته خواهد بود/ مسئولان با فساد و تبعیض مبارزه کنند ,

حجت الاسلام سیدسجادموسوی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه الشتر ضمن گرامی‌داشت دهه مبارکه فجر اظهار داشت‌: انقلاب‌ اسلامی در حالی شکل گرفت که رقابت شدیدی بین دول استعارگر شرق و غرب د‌ر جریان بود.

,

 

,

وی افزود: مردم نیز با استفاده از آموزه‌های دینی و تحت لوای مرجعیت انقلاب کردند، احکام فقه را پذیرفته بودند و لذا ولایت فقیه را هم در عصر غیبت بعنوان ولی پذیرا شدند تا کرامت و عزت انسانی، استقلال و آبادانی را برای خود رقم بزنند. 

,

 

,

خطیب جمعه الشتر تصریح کرد: به گواه عموم ملت های دنیا و قضاوت عموم کشورهای دنیا نظام جمهوری اسلامی ایران علی رغم همه ی سختی‌ها و دسیسه‌ها و علی‌رغم اتفاقات ناگوار جنگ و تحریم‌های اقتصادی یا به شکل دیگری کودتای تحریمی که برای آن به اشکال گوناگون پیش آمدند باز این مردم با استقامتی که از خود نشان دادند هم پایبند به اصول و ارزشهایشان هستند و هم تبعیت و ارادتشان نسبت به ولی فقیه شان افزون‌تر شده است. 

,

 

,

وی خاطرنشان ساخت: انقلاب از آن مردم است و مردم این انقلاب اسلامی را جدای از اندیشه و تفکر خودشان نمی‌دانند هرچند که در قریب این چهل سال خواستند شیرینی انقلاب اسلامی را به کام مردم تلخ گردانند اما نتوانستند.

,

 

,

 حجت الاسلام موسوی افزود: دشمنان بعد از جنگ کودتای تحریم های اقتصادی را به وجود آوردند اما این انقلاب اسلامی به سمت آرمان‌هایی که از روز اول مطالبه انقلابیون بوده با مقاومت به حرکت خود ادامه دادند. 

,

 

,

وی با بیان اینکه ولایت فقیه خاری در چشم دشمنان است گفت: امروز دنیا به حریت و استقلال و وجود رهبرمعظم انقلاب اسلامی غبطه می‌خورد. 

,

 

,

وی افزود: آسیب‌های این انقلاب را نیز باید مراقب باشیم نحوه ی اداره کشور در بخش اجرایی هر کس به سلیقه خود پای صندوق‌های رای می‌آید و رای می‌دهد و فردی را در راستای امورات اجرایی به کار می‌گیرند اما آنچه که بلای جان ملت و در حقیقت فرصت‌سوزی‌ها را برای ملت ایران و بسترسازی برای دشمنان است، اختلاف و تخریب است که امید را از مردم می‌گیرد. 

,

 

,

امام جمعه الشتر بیان داشت: در اصول چیزی به نام اختلاف سلیقه نباید وجود دادشته باشد. وی ادامه داد: راهپیمایی۲۲بهمن با حضور گسترده و باشکوه مردم ایران اسلامی به نماش گذاشته خواهد شد و همانطور که رهبرمعظم انقلاب اسلامی فرمودند این ۲۲بهمن باشکوه‌تر از هرسال خواهد بود و مردم نشان خواهند داد که به آرمانها  و اصول انقلاب پایبند خواهند بود.   

,

 

,

حجت الاسلام موسوی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با فرماندهان نیروی هوایی سران سه قوه را متوجه دغدغه اصلی مردم در بخش تبعیض و فساد کردند که بایستی به جد در این دغدغه هایی که مردم دارند ورود پیدا کنند. 

,

 

,

وی افزود: ریشه هر بدبختی و نارضایتی در جامعه به فساد و تبعیض بر می‌گردد؛ هم فساد زیان‌آور است و هم تبعیض نابود کننده که امید را از مردم سلب و نسبت به آینده بدبین می‌کند. 

,

 

,

خطیب جمعه الشتر ابراز داشت:  قوای سه‌گانه بایستی به دور از جنجال‌های سیاسی و هیاهوهای رسانه‌ای به اصل موضوع بپردازند و این امر باید استمرار داشته باشد. 

,

 

,

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به سالروز حکم تاریخی امام خمینی(ره) علیه نویسنده مرتد، سلمان رشدی، اظهار داشت: در آن زمان همه کشورها نسبت به این موضوع سکوت اختیار کردند و جمهوری اسلامی ایران با فتوای مرجع عالیقدر و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، تنها کشوری بود که بیدار بود و محکم ایستادگی کرد. 

,

 

,

وی خاطرنشان ساخت: حضرت امان خمینی(ره) با این فتوای ماندگار، هم سلمان رشدی را به زباله‌دان تاریخ فرستاد و هم کسانی را که سعی داشتند دین اسلام و مبانی دینی را به تمسخر بگیرند.

,

 

,

کشور بن‌بست ندارد؛ راه حل مشکلات مدیریت انقلابی است/ ‌مردم دلفان توان پرداخت مالیات های سنگین را ندارند

, کشور بن‌بست ندارد؛ راه حل مشکلات مدیریت انقلابی است/ ‌مردم دلفان توان پرداخت مالیات های سنگین را ندارند,

حجت الاسلام علی اکبر جمیاری امام جمعه شهرستان دلفان در خطبه دوم نماز جمعه این هفته به لزوم رعایت تقوای سیاسی اشاره کرد و اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم همواره مکر و حیله دشمن را یادآوری و گوشزد نموده است. ملت ایران همواره به علت مسیر انقلابی اش مورد حمله دشمنان بوده و هر بار در مباحثی همچون هسته ای، موشکی و... دشمن سعی داشته لطمه ای را به انقلاب وارد کند.

,

 

,

وی به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: نظامی جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان ناکارآمد نیست و امروز همگان شاهد قدرت ایران در منطقه هستند هر مشکلی با مدیریت انقلاب قابل حل شدن است و مسئولین مربوطه در این امر تکلیف دارند و باید مشکلات مردم را حل کنند.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه امروزه کشورهای استکباری از انقلاب اسلامی واهمه دارند، بیان داشت: یقین دارم که مردم انقلابی شهرستان دلفان همصدا با مردم کشور، امسال با حضور پر شور خود در راهپیمایی 22 بهمن بر اقتدار کشور بیش از پیش خواهند افزود.

,

 

,

امام جمعه شهرستان دلفان خواستار مبارزه مسئولین با تبعیض و فساد شد و گفت: مردم در این رابطه پشت سر مسئولین قرار دارند و باید با افرادی که با آبروی نظام در هر سمت و جایگاهی بازی می کنند به شدت برخورد شود.

,

 

,

وی افزود: مردم باید آگاه باشند و اگر فساد و یا رانتی را مشاهده کردند به مسئولین مربوطه گزارش دهند تا مورد بررسی و اقدام قرار گیرد.

,

 

,

حجت الاسلامی جمیاری در ادامه سخنان خود اظهار داشت: مدیرکل مالیات لرستان بداند که دلفان با اصفهان و تهران تفاوت دارد؛ مردم دلفان، درآمدهای آنچنانی ندارند که مالیات‌های آنچنانی بدهند. مالیات بگیرید؛ اما با عدالت. بسیاری از کسب و کار ها متاسفانه به علت میزان بالای مالیات ها  اعطیل شده که امیدواریم با توجهبه فقر منطقه در اینمورد اقدام اساسی صورت بگیرد.

,

 

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: خدمات زیادی انجام شده و می‌شود؛ خدمات هم مربوط به یک نفر نیست. فرماندار، نماینده، قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) در شهرستان اقدامات خوبی را به ثمر رسانده اند و نیروهای امنیتی از جمله سپاه و نیروی انتظامی با مجاهدت های خود خدمت ارزنده ای را به مردم ارائه کرده اند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه