اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان:

حضور مردم در یوم الله 22 بهمن بار دیگر دشمن را مایوس خواهد کرد/ اعلام مسیرهای راهپیمایی در برخی نقاط استان

حضور مردم در یوم الله 22 بهمن بار دیگر دشمن را مایوس خواهد کرد/ اعلام مسیرهای راهپیمایی در برخی نقاط استان
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه حضور مردم در یوم الله 22 بهمن بار دیگر دشمن را مایوس خواهد کرد گفت:مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، ساعت ۱۰ صبح از محل امامزاده عبدالله(ع) همدان به سمت به آرامگاه بوعلی‌سینا برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان درگفت‌وگو با خبرنگار نافع ،با اشاره به اینکه یوم الله 22 بهمن فرصتی دوباره به منظور اعلام حمایت از آرمانهای امام و رهبری است،گفت: این انقلاب با پشتوانه مردمی به پیروزی رسید و همین پشتوانه نیز تداوم خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع, ,

 

,

وی  با بیان اینکه دشمن به کمرنگ شدن حضورمردم  در 22 بهمن امیدوار است است، عنوان کرد:البته مردم خداجوی ایران امسال نیز همانند سالهای گذشته دشمنان نظام را مایوس خواهند کرد.

,

 

,

حجت الاسلام فاضلیان با اشاره به اینکه امسال نماینده ولی فقیه در استان سخنران مراسم 22 بهمن است، عنوان کرد:مراسم یوم الله 22 بهمن با تجمع از محل امام زاده عبدالله همدان آغاز و به آرامیگاه بوعلی ختم می شود.

,

 

,

گفتنی است مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال، در دیگر نقاط استان به شرح ذیل می باشد

,

 

,

دربهار،راهپیمایی 22 بهمن از میدان شهدا آغازو پس ازعبوراز خیابان امام به سمت میدان امام خاتمه خواهد یافت.

,

 

,

مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در شهر نهاوند نیز از ساعت ۱۰ صبح از مقابل مسجد جوانان آغاز می‌شود ومردم مومن و انقلابی پس از عبور از میدان ابوذر و خیابان پیروزی، در میدان امام خمینی(ره) از سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه شهرستان نهاوند استفاده خواهند کرد.

,

 

,

همچنین،علاوه بر شهر نهاوند در شهرهای برزول، گیان و فیروزان نیز مراسم راهپیمایی 22 بهمن برگزار می شود.

,

 

,

درشهرستان فامنین نیز آغاز مراسم از مسجد جامع  به سمت خیابان امام ،میدان آزادی به مسجد اعظم ختم می شود.

,

 

,

در تویسرکان نیز،حاضرین پس از تجمع درمیدان فرشید، مسیر راهپیمایی را در طول خیابان باهنر، میدان امام  و خیابان انقلاب ادامه خواهند داد.

,

 

,

همچنین، راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در اسدآباد، راس ساعت ده صبح با تجمع مقابل حسینیه آیت الله خامنه ای  (دفتر امام جمعه ) آغاز و مسیرهای خیابان امام -میدان امام-خیابان فرهنگ-میدان طالقانی (ساعت) طی خواهد شد.

,

 

,

همچنین،راهپیمایی 22 بهمن در شش نقطه شهرستان ملایر در شهرهای ملایر، ازندریان،سامن، جوکار زنگنه و اسلامشهر آق گل و در شش نقطه روستایی در علی آباد دمق،حسین آباد ناظم،انوچ،آورزمان، پیروز و جوزان برگزار می شود.

,

 

,

راهپیمایی در شهر ملایر راس ساعت 10 صبح از میدان امام خمینی(ره) آغاز و  در میدان امام حسین (ع) تجمع پایانی به انجام می رسد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه