اخبار داغ

در آستانه سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی؛

دعوت ائمه جمعه و مسئولان اجرایی شاهرود از مردم برای حضور در راهپیمایی

دعوت ائمه جمعه و مسئولان اجرایی شاهرود از مردم برای حضور در راهپیمایی
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، تشکل ها، شخصیت ها و مسوولان اجرایی شهرستان شاهرود مردم را به شرکت پرشور و یکپارچه در راهپیمایی 22 بهمن فراخواندند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل شاهوار ائمه جمعه و مسئولان شهرستان شاهرود از مردم برای حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار, .,

, ,

اتحاد، جمهوریت و اسلامیت مهم ترین عوامل پیشبرد و دوام انقلاب اسلامی است

, اتحاد، جمهوریت و اسلامیت مهم ترین عوامل پیشبرد و دوام انقلاب اسلامی است,

حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود با دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن گفت: این راهپیمایی و حضور گسترده مردم جواب دندان شکنی به یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا و دیگر کشورهای استکبارگر خواهد بود.

,

وی اظهار کرد: با گذشت سال های متمادی از عمر پر برکت انقلاب اسلامی ایران همواره این ملت با روحیه بالای خود از ارزش های والای انقلاب دفاع و با حضور در صحنه های مختلف نظام نقش آفرینی می کنند.

,

امام جمعه شاهرود افزود: اتحاد و یکپارچگی حول محور ولایت فقیه، جمهوریت و اسلامیت از آثار و برکات انقلاب اسلامی و مهم ترین عوامل برای پیشبرد و دوام انقلاب اسلامی است که همه وظیفه دارند در این راستا گام بردارند.

,

, ,

استقلال و خروج از نفوذ بیگانگان از ارزشمندترین آرمان های انقلاب اسلامی است

, استقلال و خروج از نفوذ بیگانگان از ارزشمندترین آرمان های انقلاب اسلامی است,

سید حسن حسینی شاهرودی نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه انقلاب اسلامی نعمت بزرگی است که از طریق خداوند و امام راحل به ما رسید و ما باید به خوبی از آن محافظت کنیم.

,

وی با تاکید بر بازخوانی اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی برای اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان تصریح کرد: استقلال و خروج از نفوذ بیگانگان از ارزشمندترین آرمان انقلاب اسلامی است که باید در صیانت از آن کوشید.

,

, ,

با پیروزی انقلاب اسلامی ریشه های استکبار به نابودی کشیده شد

, با پیروزی انقلاب اسلامی ریشه های استکبار به نابودی کشیده شد,

سید محمدرضا هاشمی معاون استاندار سمنان و فرماندار شهرستان شاهرود نیز از اقشار مختلف مردم دعوت کرد حضوری پرشور و گسترده تر از سال های قبل در راهپیمایی 22 بهمن داشته باشند تا بار دیگر ثابت شود حامی انقلاب و مملکت خود هستیم و تجدید میثاقی با آرامان های شهدا و امام شهیدان کرده باشیم.

,

وی اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ریشه های استکبار به نابودی کشیده شد و ایران اسلامی در همه زمینه ها رشد و تکامل یافت.

,

, ,

انقلاب اسلامی نشأت گرفته از نهضت حسینی است

, انقلاب اسلامی نشأت گرفته از نهضت حسینی است,

سرهنگ حمید دامغانی فرمانده سپاه ناحیه شاهرود نیز پیروی از ولایت فقیه، وحدت و ادامه راه شهیدان والامقام را رمز پیروزی انقلاب اسلامی دانست و از مردم خئاست با حضوری باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن پاسخی محکم به استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا بدهند.

,

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نشأت گرفته از نهضت حسینی است افزود: ملت ایران در بهمن 57 با تکیه بر ایمان و اعتقاد قلبی خود به رهبری امام امّت در برابر نظام فاسد پهلوی ایستادند و با برچیدن نظام طاغوت حکومت اسلامی را مستقر کردند.

,

, ,

قدردانی از انقلاب یعنی حضور در بزنگاه‌های حساس و موقعیت‌های فراموش ناشدنی انقلاب

, قدردانی از انقلاب یعنی حضور در بزنگاه‌های حساس و موقعیت‌های فراموش ناشدنی انقلاب ,

حجت الاسلام علی شکری مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان نیز در پیامی با دعوت از همه آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن بیان کرد: "قدردانی از انقلاب قدردانی از دستاوردها و ارزش‌های آن به‌صورت عملی یعنی حضور در بزنگاه‌های حساس و موقعیت‌های فراموش ناشدنی انقلاب اسلامی است که در این سال‌ها به حمدالله مردم قدرشناس و شهیدپرور استان سمنان با تقدیم سه هزار شهید دفاع مقدس نشان دادند که این کار را به‌خوبی آموخته‌اند".

, .,

وی در بخش دیگری از پیام خود آورده است: "رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرمایند «در انقلاب ما باید مکتب، قرآن، اسلام، وحدت و امامت حفظ شود» لذا وظیفه و رسالت سنگین آحاد مردم و به‌خصوص مسئولان نهادهای فرهنگی است که به این امر جامه عمل بپوشانند تا به فضل الهی این انقلاب به قیام ولی‌عصر(عج) منتج و نهضت امام خمینی(ره) که با خون سرخ شهیدان خط صراط مستقیمش را بر تارک آسمان کشورمان حک کرد و پس از وی پرچم انقلاب به دستان رهبر معظم انقلاب اسلامی برسد، ان شاءالله قله‌های رفیع توسعه را بیش از گذشته تا ظهور حضرت مهدی(عج) تداوم یابد"

,

, ,

حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن مظهر اقتدار ملی در برابر دشمنان است

, حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن مظهر اقتدار ملی در برابر دشمنان است,

حجت الاسلام حسین پور رئیس شورای هماهنگی شهرستان شاهرود نیز با تاکید بر حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن و خلق حماسه ای دیگر اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخی محمن به سردمداران استکبار جهانی است.

,

امام جمعه بسطام بیان کرد: ایران اسلامی با وجود تحریم ها و توطئه ها امروز به یک کشور عزتمند و مستقل در جهان تبدیل شده است.

,

وی حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن را مظهر اقتدار ملی در برابر دشمنان ارزیابی کرد.

,

انقلاب اسلامی سرمایه بزرگ ملت ایران برای رهایی از ظلم رژیم ستم شاهی است

, انقلاب اسلامی سرمایه بزرگ ملت ایران برای رهایی از ظلم رژیم ستم شاهی است,

حجت الاسلام جناتی امام جمعه شهر مجن نیز از مردم خواست در راهپیمایی 22 بهمن حضوری پرشور و گسترده داشته باشند.

,

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی تنها انقلاب در دنیاست که قیام کنندگان آن مردم و امتیاز بارز آن خدا، وحدت کلمه، ایمان مردم و رهبری ولایت فقیه است.

,

امام جمعه مجن تصریح کرد: انقلاب اسلامی سرمایه بزرگ ملت ایران برای رهایی از ظلم و ستم رژیم ستم شاهی و عزت، پیشرفت و سربلندی است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه