اخبار داغ

معاون پارلمانی رئیس جمهور در رشت:

توسعه استان گیلان نسبت به امور سیاسی اولویت دارد

توسعه استان گیلان نسبت به امور سیاسی اولویت دارد
معاون پارلمانی رئیس جمهور در رشت با بیان اینکه توسعه استان گیلان نسبت به امور سیاسی اولویت دارد گفت: همه مسئولین می بایست انجام کارهای اساسی جهت توسعه استان را بر کارهای سیاسی ترجیح دهند و در با تلاش هرچه بیشتر در این مسیر اقدام کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، حسینعلی امیری پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت با اشاره به تعامل سازنده بین قوای ۳گانه گیلان اظهار کرد: مجموعه ترکیب سه قوه در گیلان با محوریت نماینده مقام معظم رهبری، مجموعه خوب و سازنده ای را در استان گیلان ایجاد کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از ۸دی، حسینعلی امیری پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت با اشاره به تعامل سازنده بین قوای ۳گانه گیلان اظهار کرد: مجموعه ترکیب سه قوه در گیلان با محوریت نماینده مقام معظم رهبری، مجموعه خوب و سازنده ای را در استان گیلان ایجاد کرده است., ۸دی,

وی با بیان اینکه آینده خوبی برای گیلان پیش بینی می کنیم گفت: در دولت یازدهم، با وجود کمبود منابع مالی، کارهای خوبی انجام شد و در دولت دوازدهم نیز درجهت تحقق عدالت اجتماعی، اقداماتی مناسب و در شان مردم در دستور کار دولت قرار گرفته است.

,

معاون پارلمانی رئیس جمهور درخصوص اولویت کارهای اساسی بر مباحث سیاسی بیان داشت: همه مسئولین می بایست انجام کارهای اساسی جهت توسعه استان را بر کارهای سیاسی ترجیح دهند و در با تلاش هرچه بیشتر در این مسیر اقدام کنند.

,

به گزارش ۸ دی، معاون رئیس جمهوری پیش از این دیدار، در گلزار شهدای رشت حضور یافت و با قرائت فاتحه و نثار گل، به مقام شامخ شهیدان والامقام ادای احترام کرد.

,

نشست با علما و روحانیون استان گیلان، شرکت در گفت وگوی زنده تلویزیونی از دیگر برنامه های اولین روز از سفر معاون پارلمانی رئیس جمهوری به گیلان است.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه